Uitstekende service!

Ik had een defecte mini-pc waar ik de bon niet meer van had. Deze aangemeld bij Mena Computers. Zij hebben korte lijntjes met de leverancier van deze pc's waardoor ik snel te horen kreeg dat de pc nog in de garantie viel. Tussen opsturen-repareren-terugsturen zat slechts een week! In de tussentijd werd ik goed op de hoogte gehouden door Tjeerd. Bedankt voor de goeie service! en wie weet tot een volgende keer.

Heel goede service, top kwaliteit

Snel en correct geleverd, ondanks feit dat bepaalde onderdelen niet op voorraad waren. Assemblage zoals beloofd.

prettig contact

Goede ervaring bij deze zaak en een verkoper die meedenkt. Alles top ..

Service gericht

Dit is mijn tweede bestelling in jaren(Shuttle). Medewerkers zijn netjes, beleefd, denken mee (halen niet het onderste uit de kan en smeren je geen dure machine aan). Zelf als de winkel dicht is en je zend een chat, krijg je antwoord terug. Kan een eenmalig iets zijn, maar er wordt toch op dat moment gereageerd en dat is wel fijn. Bij uitdagingen pakken ze de uitdaging netjes op en verhelpen ze deze. Fijne "web"winkel om computer gerelateerde zaken aan te schaffen.

Redelijke prijs en een prima service

Ik installeerde mijn pc zelf. Dat leverde enkele problemen op die door jullie werden opgelost. Dat kostte nogal wat tijd maar het hoorde blijkbaar allemaal bij de service. Hulde!

Mini pc

Alles goed en snel geregeld

Value for money

Keurige prijs, prima ssd en snelle levering.

Snelle levering. Vakkundige assemblage en complete Windows installatie.

Ondanks dat onderdelen niet op voorraad waren, toch een snelle levering. Gekozen voor assembleren en Windows installatie. Alle bestelde onderdelen zijn netjes ingebouwd, Windows is compleet geïnstalleerd met de allerlaatste update en alle hardware wordt herkend.

Simpel, efficient, gewoon goed

Een heel prettige ervaring met deze webshop. Heb een MSI mini-pc besteld zonder besturingsysteem. - website is lekker simpel. De configurator werkt goed. - vanwege mijn eigen luiheid, heb ik alles laten assembleren door hun (zeer goed gedaan) - goeie communicatie: bij elke stap in het process krijg je een update - goed verpakt - levering excellent M.a.w deze shop staat gebookmarked voor toekomstige orders.

Snelle levering prima service

Snelle levering prima service

ik kreeg nog een telefoontje dat het geheugen niet beschikbaar was en dat ze er zonder meerkosten een ander en duurder geheugen in plaatsten.

Snelle en correcte levering aan zeer competitieve prijzen.

Snelle en correcte levering aan zeer competitieve prijzen. Al een aantal jaren trouwe klant voor mini pc's voor mijn klanten.

Bijzonder prettig geprijsd

Intel Nuc i5 mini pc besteld bij minipc en afgehaald. Makkelijk de Nuc besteld en er over gebeld en prettig en deskundig geholpen. Zeer vriendelijk bij het ophalen en erg prettig geprijsd. Is zeker aan te bevelen.

Wederom een prettige en goede ervaring bij mijn aankoop!

Dit is inmiddels al mijn 3e passieve PC (100% stil!) bij Mena Computers. Wederom goed advies over specificaties onderdelen, snelle levering en compleet geïnstalleerd, Aansluiten en aan de slag! Ook goed op de hoogte gehouden van het bestelproces, mijn complimenten.

Duidelijke site. Levering vóór de geplande datum. Goede verpakking.

Snel, vakkundig en volledig

Heb contact gehad met Mehmet voor een nieuwe Shuttle PC: zeer vakkundig en toegankelijk. Vriendelijk! Afhandeling bestelling PC: top!

Snel geleverd. Fijne website

Fijne website

Geweldige service en lekker snel

Naast de mooie producten die ze leveren is de service ook top. Ik had een probleem met een fan van een mini pc. Telefonisch contact was heel netjes. Er werden direct 2 nieuwe type fans opgestuurd zodat ik het probleem snel had verholpen.

Zoals steeds uitmuntend

Toppie

Kopen bij Mena Computers was een positieve ervaring!

Vriendelijke bediening, goede communicatie over voortgang van de bestelling en een correcte prijs.

Duidelijke website en snel geleverd

Duidelijke website en snel geleverd

Aankopen bij Mena Computers is voor herhaling vatbaar

Vriendelijke bediening, duidelijk informatie over de voortgang van de bestelling en een correcte prijs.

Aankopen bij Mena Computers is voor herhaling vatbaar

Snelle, professionele en plezierige levering van een op maat samengestelde 'fanless' micro-pc

Op woensdag een Zotac-micro-pc zonder ventilator besteld met afwijkend RAM en grotere HD, die daardoor nog moesten worden besteld, en toch het systeem al op vrijdag bezorgd! Uitvoerige, professionele en hoffelijke mails van de leverancier. Mooie prijs!

Over Mena Computers

Mena Computers levert al jaren allerlei verschillende soorten Hardware. Wij hebben onder andere via 2 webshops onze hardware. Je kunt bij de Mini PC specialist je eigen Mini PC samenstellen, een losse barebone of onderdelen bestellen die geschikt zijn voor Mini PC's. Je kunt mij Mena Refurbished terecht voor al je refurbished laptops en pc's, deze kunnen op maat samengesteld worden.