Snelle, professionele en plezierige levering van een op maat samengestelde 'fanless' micro-pc

Op woensdag een Zotac-micro-pc zonder ventilator besteld met afwijkend RAM en grotere HD, die daardoor nog moesten worden besteld, en toch het systeem al op vrijdag bezorgd! Uitvoerige, professionele en hoffelijke mails van de leverancier. Mooie prijs!

Prima gelopen, besteld en de volgende dag geassembleerd geleverd.

Superservice!

Superservice! Heel snelle reacties op mijn mails (meestal binnen 1 uur) met gerichte informatie en hulp. Bestelling defect onderdeel in de namiddag tussen 15:00-16:00 gedaan, de dag erna om 10:00 binnen. Top!

Goed product, snelle levering en goede communicatie

Goed product, snelle levering en goede communicatie

Vlotte klantenservice en snelle levering

Snelle, duidelijke en uitgebreide antwoorden op mijn vragen aan de klantenservice. Levering sneller dan op de website aangegeven.

Goed en snel

Beter kopen bij lokale mkb, dan grote winkelketens. Service goed.

Schitterend

Alles is zeer goed verlopen . Zeer goed geholpen op alle vragen

Mijn bestelling was prima te volgen en op tijd bezorgd.

Sneller geleverd dan bij bestellen aangegeven

Snelle levering uit voorraad

Snelle levering uit voorraad

deskundig advies en een reëele verwachte levertijd

Na een goed gesprek met een deskundige medewerker tot aanschaf overgegaan. De computer is vervolgens binnen een week afgeleverd.

de beste toko van nederland

Ik had al eerder bij jullie een pc gekocht, prima bevallen. Ik ben nu vreemd gegaan en had een MSI barbone gekocht bij Megekko wat ??? bedrijf, hebben nog niet eens een klantentelefoon. Geprobeerd Windows 10 erop te zetten lukte niet rare foutmeldingen. terug gebracht naar de popstore Breda, ik heb wel netjes mijn geld terug gekregen, dat moet ik ze na geven. Bij mini pc weer besteld ik had een vraag of er 32gb in kan dan 16gb hebben ze gelijk getest en het werkt prima na een half uur al de uitslag Ik heb nu een Gigabite werkt perfect na advies van jullie. Jullie toko moet een voorbeeld zijn voor anderen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Zeer vakkundig personeel EEN 10 MET EEN GOUDEN GRIFFEL!!!!!!!!!!.

Eenvoudig

Grote keuze , duidelijk informatie on site en alle nodige accessoires beschikbaar.

Snel bezorgd en netjes ingericht de nieuwste mini pc

Makkelijke website en snelle levering

Uitzoeken ging simpel en duidelijk. Bestelling volgende werkdag reeds geleverd.

5 sterren, aangezien ik écht niks op of aan te merken heb op Mena's service. Kort na de bestelling volgde een reeks aan mails van bevestiging, order picking, assemblage t/m verzonden. Allemaal voor het einde van de dag en ook nog eens een vlotte levering de dag erop. Helemaal top!

Snel geregeld

Kon alles makkelijk op de website vinden en het was zo besteld en geleverd top

Korekte levering: vlug geleverd, heel goed verpakt, alles werkt zoals het moet.

Goed aanbod!

Vanwege kapotte lagers moest ik de fans van mijn Shuttle DH110 vervangen. Kon ze nergens anders vinden. Top, de pc is weer stil als vanouds voor een zachte prijs, dank!

Uitstekende informatie over de status van de order

Mijn huidige Mena PC is nu zo'n 7 jaar oud en heeft altijd prima gewerkt, maar is wat (veel) trager geworden. Tijd dus voor een nieuwe en ik ben direct op de site gaan kijken naar de huidige mogelijkheden. Ik vond daar wat ik zocht en heb gelijk de PC besteld.

Duidelijkheid over product & levering..

Gekocht 'barebone' Zotac & memory. Super.

super

Lekker snel

Op de site stond dat het 5 werkdagen ging duren omdat ze de hardware zelf niet op voorraad hadden maar hun leverancier wel. Maar ik kreeg de hardware al na een paar werkdagen binnen.

Super goede service

Super goede service, strakke levertijden en altijd behulpzaam

Keurige en snelle service.

Al een aantal keren wat gekocht. Nette en snelle service!

Maxwellstraat 27 6716 BX Ede

088 - 61 61 300

Over Mena Computers

Mena Computers levert al jaren allerlei verschillende soorten Hardware. Wij verkopen onder andere via 2 webshops onze hardware. Je kunt bij de Mini PC specialist je eigen Mini PC samenstellen, een losse barebone of onderdelen bestellen die geschikt zijn voor Mini PC's. Je kunt mij Mena Refurbished terecht voor al je refurbished laptops en pc's, deze kunnen op maat samengesteld worden.