Zeer snelle en complete levering !

Vrijdagmiddag besteld en zaterdag compleet geassembleerd geleverd, grote klasse !

Goede snelle service!

Goede snelle service!

Supersnelle levering en zeer goed geassembleerd.

Ondanks dat er componenten geassembleerd moesten worden en software geïnstalleerd werd de computer toch dezelfde dag nog verstuurd. Ik kon de computer de dag erna zonder problemen in gebruik nemen.

Snelle en goede levering.

Zoals aangegeven, snelle levering en het apparaat werkt conform verwachting.

Fijne service!

Mooie producten, goeie service.

Geleverd zoals gewenst!

Een nabestelling voor een aan-uit accessoire kabel met knop bleek alleen een kabel zonder knop. Dus draadjes tegen elkaar om de pc aan/ uit te zetten. Anders dan op aangeboden optie.

Schitterend

Goede prijzen, makkelijke keuze, perfect eindresultaat

Zeer tevreden van de levering.

Ivm koningsdag duurde de levering een dag langer dan normaal.

Topservice

Zeer tevreden over mijn nieuwe samengestelde Shuttle. Was sneller klaar dan verwacht en eveneens snelle reactie op mijn vragen.

Communicatie is perfect Prijs is ok Zo hoort online shoppen te zijn

Had een shuttle barebone besteld met aanvullend processor en RAM, maar thuis kreeg ik hem niet aan de praat. Mijn laatste ervaring met zelf computers upgraden was al enige tijd geleden. Geretourneerd met mijn SSD erbij. Gevraagd om windows 11 meteen te installeren. Bij Mena Computers hebben ze hem juist geassembleerd en hij werkt nu al bijna een maand later als een tierelier. Met dank voor de assemblage met lage kosten en de gunstige prijs.

Het plaatje klopt

Snelle en correcte verzending.

Fijn bestelproces en lage prijzen

Eigen voorraad lage prijzen en recht toe recht aan bestelproces.

Dank, prima product en service

Snelle en goede levering

Snel gevonden wat ik moest hebben, prima prijs en snelle levering.

Snelle complete levering, vriendelijk personeel

Producten zijn correct geleverd

Helaas wel met vertraging, maar dit was puur de fout van DHL. Maar Mena computers hebben dit probleem perfect opgelost. Een aanrader.

De beste en enige Shuttle PC's in de Benelux! Met een uitmuntende service.

Great experience

Ordering is fairly easy and pricing transparent (it could be a bit cheaper yet :-)) Communication about the stages of the order was timely and shipping was very fast Very satisfied overall

Simpel samenstellen van het gewenste computersysteem

Wijziging van processor op laatste moment prima mogelijk. Systeem draait als een zonnetje

Goed en snel

makkelijk bestellen en snelle levering, met voldoende informatie over de status van de bestelling.

Prima, maar teveel mail over de bestelling

Een bestelling leidt tot een stroom aan mailverkeer. Dat kan best wat minder toch?

Bij andere winkels niet meer te krijgen, hier gewoon alle benodogde onderdelen op voorraad en snel geleverd.

Snel geleverd volgens specks.

Laan van de Kreeft 139-G

7324 BX Apeldoorn

Over Mena Computers

Mena Computers levert al jaren allerlei verschillende soorten Hardware. Wij verkopen onder andere via 2 webshops onze hardware. Je kunt bij de Mini PC specialist je eigen Mini PC samenstellen, een losse barebone of onderdelen bestellen die geschikt zijn voor Mini PC's. Je kunt mij Mena Refurbished terecht voor al je refurbished laptops en pc's, deze kunnen op maat samengesteld worden.