Mooie stoere bartafel gekocht, vlot geleverd, gewoon goed.

Supermooie degelijke kast, keurig geleverd, goede communicatie door bezorger

De kast die we besteld hadden is zo mooi als op de website, en werd keurig geleverd door een uiterst vriendelijke chauffeur die ons goed op de hoogte hield hoe laat we hem konden verwachten. Zeer positieve ervaring met dit bedrijf!

Heel tevreden

Hele mooie eettafel, het geld zeker waard en prima bezorging.

Super mooie kasten.

Heel prettig geholpen. Hele mooie kasten gekocht en super blij mee. Kon hem zelfs gelijk meenemen. Echt een aanrader voor mooie en betaalbare meubelen. Heel goed verpakt.

Mooie kwaliteit. Goede service.

Mooi product. Het bedrijf is goed benaderbaar.

ik heb waar gekregen voor mijn geld.

leuke winkel

goed geholpen en veel leuke meubels gezien kom zeker nog eens terug

Mooie producten

Snelle verwerking

Precies wat ik ervan verwacht..... en beter..

Goede prijzen

Ik vind echt goede prijzen, en hetzelfde tafel goedkoper dan concurrenten, ik ben goed geholpen door Koen, 👍 hiermee wil ik graag ook reclame van mijn webshops maken :) togadget.nl , macramey.nl , bukuri.nl

Sneller als gepland geleverd

Snelle levering en heel mooi produkt

Prima levering

Prima levering. Goede kwaliteit. Heel tevreden.

Ben er heel blij en zijn mooi🤗

Mooi product, prima prijs

Topservice

Uitstekend!

De bestelling de volgende dag al opgehaald. Kastje zag er top uit.

maakt verwachtingen waar

Prachtige tv kast

Prima prijs voor een mooie tv kast. Levering ook snel en deskundig.

Bezorging was dramatisch

Ondanks dat de tafel zelf mooi is, was onze ervaring met de levering erg slecht. We hebben de tafel voor de kerst besteld waarbij een lever tijd van 10 werkdagen stond aangegeven. We hebben vele afspraken gemaakt met de bezorger maar deze werden keer op keer afgezegd. Het is vervelend als wij rekening houden met de bezorging, daarvoor thuis blijven en dat deze dan niet komt. Dit is 3x gebeurd. Uiteindelijk werd de tafel pas na 5 weken geleverd. Drama.

Hallo Peter, Ik heb één en ander met de vervoerder besproken. Uw verhaal klopt, (volgens de vervoerder was de afspraak 2 keer verzet en heeft hij dit wel afgebeld) en ik kan u niet anders dan gelijk geven. De vervoerder ging last minute op reis rond de kerst voor 12 dagen. Wij hebben niet alle vervoer om kunnen boeken vanwege de feestdagen. Toen hij weer begon heeft hij te veel hooi op zijn vork genomen. Wel had ik er graag iets eerder over gehoord, soms kunnen we een beetje "druk" zetten op de vervoerder en dan was, in dit geval, ook de bezorgtijd niet zo uitgelopen. Zeker jammer dat het zo gelopen is. Aan de andere kant ben ik wel blij met deze review want ik kreeg vaak de vraag of het wel allemaal klopte met die hoge beoordelingen. Uiteindelijk kan er bij onze vervoerders dus toch ook eens iets mis gaan. Inmiddels hebben we ons systeem weer verbeterd en kunnen klanten nu zelf een aantal dagen opgeven waarop geleverd kan worden. Excuses voor het ongemak, Nico

Kwaliteit product overtreft onze verwachting. Super.

Betrouwbaar, goede kwaliteit/prijs verhouding.

Goed.

Salontafel besteld. Tafel is nog mooier dan op de foto. Tafel is een week later geleverd vanwege drukte maar wij zijn daarvan steeds goed op de hoogte gehouden.

Prima service top. Snelle levering en goede kwaliteit. Voor de volgende keer zeker weer houtmijn .nl👍

Prima eettafel en een uitstekende service!

Een eettafel met bovenblad van mangohout besteld voor een scherpe prijs. De tafel werd relatief snel bezorgd door vriendelijk personeel.

Heel blij met mijn aankoop

Kast was precies wat ik verwacht had. Ook de levering was perfect geregeld.

S'morgens online een kastje besteld en ik werd s'middags al gebeld om een leveringsafspraak te plannen! 2 dagen later had ik het kastje in huis, erg blij mee. Zeer tevreden over dit bedrijf😊👍

Beleeft, goed geholpen,

Goed geholpen, aardig behulpzaam