Snelle levering. Flexibele chauffeur/bezorger. Top !

Zie bovenstaande

Mooie meubelen tegen een scherpe prijs, vlotte communicatie.

Alles keurig geregeld.

Topservice En topkwaliteit

Snelle levering en zeer mooie tv kast zoals verwacht!

voor herhaling vatbaar mooie prijs voor goede meubelen

Fijne mensen en prima afhandeling

Prima service en meegeholpen het in de auto te laden.

Heel blij mee

Top.

Kwalitatief zeer goed dressoir besteld welke ik kon ophalen in Nieuw-Vennep. Snelle afhandeling en goede service.

EEn goed bedrijf

Zeer goed geregeld

Erg goede kwaliteit

Leuk om complimenten te krijgen ivm de aankoop

Fijne service en veel keuze

Wij hebben een prachtig tv kastje gekocht. De service was top! En het is top kwaliteit.

Heel blij met onze aankoop

Goede kwaliteit kast met fijne gesloten opbergruimte en een open uiterlijk. Snelle bezorging en volledig gemonteerd.

Goede sevice en snel geleverd!

Goede sevice en snel geleverd

Ik ben zeer tevreden over de service van houtmijn. Netjes geleverd in België, goedkope leveringkost en leuke meubelen.

Supersnel geleverd, echt top!

Meubels zijn erg mooi en zeer snel geleverd, top!

Na bestelling heel snel bevestiging ontvangen en verdere info over bezorging.

Alles m.b.t. Houtmijn als positief ervaren van zoeken op de site, tot bestelling en info over levering. Daarna werd het wat rommelig, de bezorgdienst waar mee wordt gewerkt is wel erg traag in de berichtgeving. Een paar keer zelf moeten bellen wat de status van de levering is, jammer.

Super tevreden

Prachtige kast besteld, was nog mooier dan verwacht. Snelle levering. Kortom, erg tevreden. Gelijk nog een bestelling gedaan.

Uitstekend!

Bij vragen werd de telefoon meteen opgenomen, daarna de kast online besteld. Deze bestelling werd meteen bevestigd met de juiste, volledige en duidelijke informatie via de mail over bezorgen. Binnen dagen werd er geleverd en de bezorger was heel klantvriendelijk! Ga zo door.

Uitstekende kwaliteit en goede service!

Tafel opgehaald. Netjes op voorraad. Ze hebben me zelfs nog geholpen hem netjes in de auto te krijgen. Goede kwaliteit en vriendelijke service dus. Daarbij een uitstekende prijs!

Wederom top

Super kwaliteit meubels en veel voordeliger dan op andere sites. Tweede bestelling vanwege positief verrast de eerste keer. Wij hebben een tv meubel nu 1,5 jaar staan. Werd toen dezelfde dag geleverd en netjes binnen in de kamer gebracht (erg groot en zwaar meubel). Gisteren een bankje afgehaald. Kan ook buiten afhaaltijden als je het vraagt, zeer vriendelijke jongen die de bank zelfs voor me in de auto tilde. Super! Ik zou het iedereen aanraden (ik ben geen kennis, oprecht enthousiast)

zeer tevreden goed en snelle service

keurig afgeleverd

Super nette en vooral snelle service! Top Bedankt voor de prachtige meubels Vr gr M Hardeman

Snelle levering na telefoontje

Servicegericht

Hele mooie tv kast aangeschaft. Helaas bleek de kast bij het uitpakken beschadigd. Na een telefoontje werd het meubel direct omgeruild voor een nieuwe. Topservice.