8

Mooi meubel en goede service

Prachtig meubel in goede staat afgeleverd. Levering duurde langer dan verwacht, maar daarvoor zijn we gecompenseerd.

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig!

Snelle levering! Zelfs dankzij de coronacrisis. Tafel ziet er echt super uit, we zijn er erg blij mee.

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer goede service!!

Levering zoals gepland en zeer mooi meubel!

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle, vriendelijke en correcte afhandeling van de bestelling!

Top!

  • Aanbevelen? Ja
9

Heel blij met de eettafel, de stoelen en salontafel

Meubels op een na waren in voorraad werd snel geleverd waar ik heel blij mee was voor een meerprijs geleverd door AA-verhuizers. Petje af en dank voor de jongens Mark en Koen van AA-verhuizers de meubels naar de 3de etage en op locatie werd de eettafel gemonteerd. De meubels zijn van goede kwaliteit voor een goede prijs. Jammer dat ik de fotos niet kan uploaden.

  • Aanbevelen? Ja
10

Hoge kwaliteit en snel geleverd.

Ik heb tijdens de corona crisis twee losse bestellingen gedaan en tot onze aangename verrassing zijn de bestellingen super snel geleverd. Het bestellen en de levering zijn soepel verlopen. En uiteindelijk het resultaat in de woonkamer, daar zijn we helemaal blij mee. Het mango hout en de stalen constructie is degelijk en van hoge kwaliteit.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed geregeld!

Goede communicatie Snelle levering En mooi product

  • Aanbevelen? Ja
10

Betaalbare trendy industriële meubelen

Op internet een selectie gemaakt, bij Houtmijn in Nieuw Vennep gaan kijken, leuk geholpen door Koen en de meubelen kwamen keurig verpakt en gemonteerd afgeleverd. Geen 'echte' winkel/showroom maar prima om te kijken hoe het product er in werkelijkheid uitziet. Hierdoor kunnen lagere prijzen worden gehanteerd.

  • Aanbevelen? Ja
10

Mooie kast en snelle levering conform afspraak

Was ook op zoek naar een mooie wandkast van staal en hout en na lang zoeken op het internet kwam ik bij deze site uit, en de kast ziet er net zo uit als op de foto's op de website. De levering was ook super! Kortom heel blij met mijn nieuwe kast die van goede kwaliteit is!

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed

Prima klantenservice

  • Aanbevelen? Ja
9

Top service en zeer snelle levering

Top Service en zeer snelle levering

  • Aanbevelen? Ja
10

perfect

perfect geregeld besteld en binnen een week geleverd zonder beschadegingen mede door toedoen van het transportbedrijf.....chappo

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig

Keurige en zeer nette service. Duidelijkheid in alles. Zeer snelle aflevering. Locatie in style . TOP . Luitjes bedankt.👍

  • Aanbevelen? Ja
8

Mooie kast

Prima communicatie. Snel geleverd. Aardige bezorger.

  • Aanbevelen? Ja
8

Goede ervaring

Tevreden

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service en afwikkeling.

Tafel besteld. Direct contact en zeer snel geregeld. Ook de bezorging was snel en prima geregeld!

  • Aanbevelen? Ja
10

Toppie

Makkelijk om te bestellen, snelle en nette levering, In 1 woord, toppie

  • Aanbevelen? Ja
10

Super goede kwaliteit van meubels

De meubels zijn van super goede kwaliteit. het contact is heel erg goed. Als je belt, wordt er vrij snel opgenomen. Ik raad deze producten aan.

  • Aanbevelen? Ja
10

snelle levering en fijn contact

ik heb goede ervaring met houtmijn ook betreft bezorging zeer tevreden met tv meubel en dressoir

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend!

Bestelling via internet geplaatst en binnen twee dagen in huis! Geweldig om je nieuwe meubels zo snel in huis te hebben. Bezorger zeer vriendelijk en behulpzaam!

  • Aanbevelen? Ja
10

Super

Erg goed en vriendelijk geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
6

Snelle levering, maar werd niet geholpen met uitpakken.

Tot de levering ging het prima. Mij viel het tegen dat er niet werd geholpen bij het uitpakken en dat dus niet de verpakking werd meegenomen. Heb hiermee bij andere winkels positievere ervaring. Helaas was ook een deurtje niet goed gemonteerd, zodat deze scheef hing. Ik ben erg blij met mijn TV meubel, maar minder enthousiast over de levering ervan.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste P.E Jammer om te horen dat u meer van onze bezorgers verwacht had. Op onze verzend pagina is duidelijk vermeld wat basis transport inhoud. U had er ook voor kunnen kiezen om uw meubelen met full service te laten bezorgen, dit heeft u niet gedaan. Misschien handig voor de volgende keer om eerst even de verzend pagina door te lopen.

10

Goed

Goed geregeld. Verloop van verzending is vaag.

  • Aanbevelen? Ja
10

Heel blij mee

Heel blij met mijn tv meubel city Mooi en stijlvol industriële meubel Met de grootste zorg ingepakt Binnen een paar dagen bezorgd Vriendelijke bezorger

  • Aanbevelen? Ja
10

Top

Het liep een beetje stroef maar het is top opgelost.

  • Aanbevelen? Ja

Kiyoh Reviews

• Alle klanten mogen beoordelen
• Beoordelingen moeten voldoen aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren controles uit om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: lees meer
• Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 7 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina