Fijne service en mooi artikel

Mijn bestelling was niet op voorraad , ben netjes op de hoogte gehouden . De meubels was erg mooi

Top winkel

Heel snel levering Goede prijs Prima kwaliteit

Erg mooie meubels

Ik heb zelf inmiddels 2 kasten gekocht, en 1 kast aan mijn vriendin gegeven. We vinden het beide erg mooie meubels. Mijn vriendin heeft zelfs gisteren een 2de kast gekocht. Snelle levering. Zeer tevreden

Prima geregeld, top spul

Snelle reacties!

Ik ben heel blij, de tafel is mooi en alles binnen 24 uur geregeld.

Duidelijke website, goede service, snelle en uitstekende levering en super mooie meubels. Wij zijn ontzettend blij met onze aankopen!

Prachtig tv meubel

Leuke meubels,prima service en een goede prijs

Heel goede service

Mijn bestelling werd netjes behandeld en bezorgd. Er was wat schade en dit werd snel en netjes opgelost.

Fantastische zaak.

Vrijdag besteld en zaterdag geleverd geweldig.

Snelle en nette bezorging van onze artikelen

Goede en overzichtelijke site en snelle afhandeling van je bestelling

Mooie producten, prima prijzen, goede vlotte service.

Helemaal goed. Mooi, stevig, kwaliteit en vriendelijk afgeleverd. Ben vrolijk van.

Snelle en goede nette levering

Mooi meubel ontvangen ZONDER BESCHADIGING voor nette prijs. Past precies bij onze andere meubelen. Wij zijn zeer tevreden. Fam. Van Helden

Goed geholpen

Heb eerst de kast gekocht en drie weken erna het tv meubel Zeer tevreden mee!

nog sneller dan gedacht

Na kerstmis besteld, de dag erna meteen een telefoontje van de vervoerder gekregen en met oud op nieuw zaten al we in onze nieuwe woonkamer. Qua stevigheid en afwerking vallen de meubels alleszins mee, ik denk dat het zijn geld wel waard is.

Fijne service

Bestelling verliep prima en de bezorgingswijze ook ideaal, je communiceert direct met de bezorger via sms.

Mooie spullen, nette levering

Mooie spullen, goede communicatie via mail. Aardige man bij ophalen meubel, werd netjes in de auto gezet .

Hele goede kwaiteit! Snelle levering! TOP!

Uitstekend!

Perfecte service. Beschadigd meubel werd zonder pardon meteen omgeruild! Bezorging (Ricardo)erg vriendelijk en behulpzaam. Heb er inmiddels nog 2 meubels besteld.

Snelle levering en behulpzame bezorger.

Topbezorger! Behulpzaam en meedenken.

SUPER !!!

ik vind de website zeer overzichtelijk, ik had een vraag , deze werd de volgende dag al beantwoord. Telefonisch contact gehad, zeer snel en efficiënt geholpen. Ik ben super tevreden en heb houtmijn.nl al bij verschillende vrienden onder de aandacht gebracht.

Mooie meubels

Mooie meubels. Snelle levering

Snelle levering.. netjes ingepakt

Binnen een week geleverd Netjes verpakt Bezorgen ook netjes en brengen het zelfs binnen.

Gewoon goed

Prima kast gekregen, zeer tevreden

Snel geleverd en kwaliteit

Zeer snel geleverd. Tv meubel en Dressoir zijn we zeer tevreden over precies zoals op de site staan.geleverd door een zeer sympathieke chauffeur behulpzaam enz. Chauffeur Daaf

Fanrastisch

Smorgens om 11 uur een dressoir besteld, en smiddags werd hij bezorgd!

Over Houtmijn.nl

Houtmijn.nl is de online winkel voor al uw industriële meubels. Door onze eigen import en enorme voorraad kunnen wij snel leveren voor hele scherpe prijzen. Zoekt u meubels van mangohout? Dan hoeft u niet meer verder te kijken want bij Houtmijn bent u aan het juiste adres. Meer dan 25 jaar ervaring met de import van Oosterse meubels uit India.