Goed en netjes afgeleverd. En goed contact gehad over wanneer het leveren het beste uitkwam voor mij

Mooie, betaalbare houten dressoir

We hebben een B-keuze mangohouten dressoir gekocht. Nog steeds zeer goede kwaliteit en mooi, maar daarentegen niet duur. Afleveren was redelijk snel en op afspraak.

Goede en prima snelle levering

Snelle levering had mijn kast binnen 2 dagen werd op hoogte gehouden hoe laat ze er zouden zijn. de kast zelf is prachtig .

Wij Hadden een kast besteld via jullie website, na een aantal dagen werd die al bezorgd. De prijs en kwaliteit verhouding is super. Wij zijn enorm tevreden en blij met onze nieuwe kast.

Op tijd geleverd met als op de foto. Mooie kast

Fantastische service en mooi meubel

Uitzoeken op de site is al leuk, bestellen is echt makkelijk. Snelle reactie van de vervoerder en bezorging! Heel netjes in een enorme doos verpakt, dus uitpakken en neerzetten. Fantastisch

Mooie meubels,snelle levering

Betaalbare meubels van goede kwaliteit Vriendelijke bezorgers.

super

Prachtig kastje uit India; goed contact en bezorgd door een aardige meneer.

Mooi product en snel en prettig geleverd

Helemaal goed

Keurige en een correcte afhandeling

Prima levering en kast

Alles naar wens verlopen. Ik ben blij met mijn kast.

Zeer goed en een snelle levering.

Van mij een aanrader top winkel.

Alles ging volgens hoe de planning werdt doorgegeven. Ben gebeld, er is afspraak gemaakt. Persoon kwam op tijd. Hij was super aardig en keek goed uit. Wij zijn super tevreden product was ook niet beschadigd of kapot. We zijn al een tijd aan het genieten van onze mooie kast

Goeie service,vlotte levering en prima kwaliteit

Zie voorgaande

Snel geleverd, mooie producten en super bezorger!

Super!!!!!!

Snelle en correcte levering. Geweldige en behulpzame bezorger. Echt niks dan lof.

Snelle levering en net product!

Product was zoals omschreven en werd op afgesproken datum geleverd.

Mooie kast super blij

A tot z goed geregeld

Geweldig.

Mooie tv kast,en keurig bezorgt!

Goed, snel, mooi. Keurig verzorgd.

Online besteld. Prima gegaan allemaal. Netjes snel bezorgd. Vriendelijke meneer die he5 kwam brengen.

Snelle levering en aardige bezorger

Was op tijd geleverd, werd netjes gebeld dat de bezorger eraan kwam Alles was goed in gepakt!!! Ben er superblij met me tv meubel. Dank u Goede communicatie en service!!!!!!

Heel goed !

Mooie meubels snelle levering en goede sevice .dus top !

Vriendelijke & goeie service

Mooi product aan correcte prijs, vriendelijke leverancier, goeie service.

Goede afhandeling, snel geleverd, maar de bezorger zou wel iets vriendelijker kunnen zijn

Razendsnelle levering en scherpe prijzen!

We zijn dolgelukkig met onze nieuwe industriële boekenkasten van mangohout en zwart metaal. De levering was razendsnel. Waar je elders soms tot 18 (!) weken moet wachten was het bij Houtmijn binnen twee dagen voor elkaar. Nog nooit meegemaakt dat een meubel zo snel werd geleverd! De prijs was bovendien ook nog eens honderden euro's goedkoper dan voor soortgelijke boekenkasten. Kortom, ik ben een tevreden klant en kom de volgende keer graag weer shoppen.

Over Houtmijn.nl

Houtmijn.nl is de online winkel voor al uw industriële meubels. Door onze eigen import en enorme voorraad kunnen wij snel leveren voor hele scherpe prijzen. Zoekt u meubels van mangohout? Dan hoeft u niet meer verder te kijken want bij Houtmijn bent u aan het juiste adres. Meer dan 25 jaar ervaring met de import van Oosterse meubels uit India.