Gewoon gedaan wat ze beloven

Alles naar wens geleverd

Waar voor je geld!

Mooie dressoir gekocht. Het zelfde product al menig andere site, maar stukken goedkoper. Dressoir was niet op voorraad, dat wist ik toen ik hem bestelde. Desondanks mooi op tijd geleverd.

Zeer mooie meubels.

Zeer goed materiaal. Mooi design tvmeubel en salontafels. Bezorger erg vriendelijk. Alles op tijd geleverd zoals afgesproken. Ik zal een ieder ‘Houtmijn’ aanraden.

Alles is goed en netjes verlopen.

Fijne ervaring met dit bedrijf. Contact via de app ook handig. Meubels zijn ook prachtig. Kortom super blij mee!

Netjes geholpen

Netjes geholpen.

Prachtige kast

Enigszins spannend om zo een uitgave te doen zonder de kast gezien te hebben. De positieve ervaringen van anderen deden ons besluiten toch de aankoop te doen. De kast is fantastisch, mooie kwaliteit, stevig en precies zoals we verwachtten volgens de foto's. Levering ook netjes geregeld, chauffeur hielp goed mee om de kast via tuin en raam de kamer in te krijgen.

Prachtige eettafel binnen gekregen binnen een zeer korte tijd. Heldere communicatie! Goede email bevestiging en super kwaliteit meubels, ik raad houtmijn aan iedereen aan. Ik zal er zeker weer kopen.

Keurige levering

Product netjes verpakt en goede handleiding. Erg tevreden over dit product. Jammer dat we er ontzettend lang op moesten wachten. Misschien door leveringsproblemen ivm Corona? De bezorging werd steeds uitgesteld. Dat was jammer. Verder erg tevreden!

Mooie webshop veel leuks

Snel geleverd. Mooie betaalbare spullen.

Goede communicatie

Goed op de hoogte gehouden van mijn bestelling

Super kwaliteit

Ik ben heel erg tevreden met ons mooie TV meubel! Heel stevig en het hout is van top kwaliteit! Verder ook snelle en vriendelijke service. Zeker een aanrader.

Vriendelijk, reageert snel op mail, zeker aan te raden. Goede service.

De bestelde kast is mooi, maar de bezorging heeft wel aandacht nodig.

Met de bestelde kast ben ik erg tevreden. Goede kwaliteit en wat ik verwachtte kreeg ik ook. Minder blij ben ik met de bezorging. Je wordt niet gebeld door de vervoerder zoals in de bestelling staat omschreven dus je moet er zelf achter aan. Wel vervelend als je een vrije dag neemt en de vervoerder, nadat je zelf contact zocht omdat hij het nalaat, dan meedeelt dat hij 2 dagen later komt. Ik beveel Houtmijn aan, maar regel dan wel zelf vervoer.

Prachtige kast, snelle levering

Een mooie solide tvkast, die prachtig staat in ons huis

Mooie industriële meubels

Ik heb een aantal meubels van de 'City'-serie gekocht: een tv-kast (180 cm), een dressoir (200 cm), smalle boekenkast met deurtje, een bureau met kastje en een salontafel met 4 laden. Alles na een dag al geleverd. Ik ben heel blij met de meubels, het is een mooie serie. Alleen een probleem met de salontafel: bij alle laden bleken scheuren te zitten bij de rails. Houtmijn laten weten en de salontafel werd binnen een week omgeruild. Helaas bleek de 2e salontafel weer scheuren te hebben bij 2 laden. Deze keer was er geen hout afgebroken, dus we hebben de scheuren kunnen lijmen.

Snelle levering en mooie spullen

Had een salontafel besteld zou week 32 binnenkomen maar, werd in week 31 al geleverd Keurig netjes verpakt We zijn er super blij mee

snelle en goede service.

Goede kwaliteit & uit voorraad leverbaar

In etappes kasten besteld van de serie “city”. Goede kwaliteit kasten, netjes afgewerkt, keurig verpakt en snel geleverd.

Snelle levering en geweldige kwaliteit

Super snelle levering met er goed advies van die bezorgers om hem te installeren zonder problemen te krijgen.

Goed meubelen

Goed kwaliteit en uitstekende service! Erg blij met de nieuwe tafel

Top kwaliteit Danku

keurig netjes

netjes op tijd , en keurig netjes afgeleverd

Prima geholpen

Mooie tafel uit kunnen zoek en prima bezorgd

Ik ben vriendelijk en goed geholpen

Ik ben zonder afspraak naar houtmijn gegaan op goed geluk . Ik werd goed en vriendelijk ontvangen door de eigenaar en mocht daar de meubels bekijken die ik op de site gezien had. De eigenaar was zo vriendelijk om met mij naar de div. meubels in zijn 2 loodsen het te laten zien en kon daar gelijk de bestellingen plaatsen. Die mooie meubels zijn ondertussen goed geleverd .