ervaringen heel goed

Heel aardige chauffeur en heel mooi dressoir

Helemaal tevreden.

Prachtige meubels, goede klantenservice, duidelijke afspraken en een erg vriendelijke bezorger. Rob Peeters

Vriendelijk geholpen. Mooie spullen

TV dressoir is niet massief en zwiept door

Ik heb een TV dressoir gekocht waarop, logisch, een TV staat maar dat meubel zwiept nu door en blijkt geen massieve mango houten plank te hebben, het is gewoon een dunne plaat met opstaande rand. Op de website staat geen maximaal belastbaar gewicht. Ik ben benieuwd hoe dit opgelost zal/kan worden.

Goedendag, Het is zeker massief mango hout, daar valt geen spelt tussen te krijgen. Het is zeker geen plaat, het zijn massieve planken. Het is ook geen opstaande rand, het is een plint. Eigenlijk zegt u dat wij aan het liegen zijn op de website! Terwijl u helemaal niet ter zake kundig bent. U heeft geen verstand van hout en loopt hier en over de e-mail te schreeuwen?! Ik zie verder geen enkele basis of noodzaak om hier verder over te praten.

Vriendelijk te woord gestaan

Ben zeer tevreden over afhandeling

Super snel en goede kwaliteit

super mooie kast

Zeer prettig

Goed product en snelle levering

Prima.

Prima geregeld, en artikelen zijn er snel

Mooi meubels

Mooie meubels Snel leverbaar Snelle afhandeling en bezorging

Vriendelijke mensen

Na eerst een telefonische afspraak konden wij gelijk terecht. Snel het meubel gevonden wat wij eerst op de website hadden gespot. Snel de betaling en goede hulp bij het in de auto zetten. Top zaak

mooi tv meubel en leuk kastje erbij!

Prima, stoere massief houten meubels voor leuke prijs. Levertijd conform afspraak, efficiënte levering volgens voorwaarden (die je op site vindt.) Bedrijf doet wat het beloofd. Ga zo door!

Gemakkelijk en goed georganiseerd

Goede en duidelijke website Top service! Alles vlekkeloos geregeld, van bestelling tot levering Informatie goed geregeld Mooie producten en top kwaliteit Compliment

Mooie producten met fijne service en comunnicatie

Snelle levering met super vriendelijke bezorger en fijne communicatien over betaling

Goede service en mooie producten voor een lage prijs.

Zeer mooie kasten en een goede service. De prijs is ook nog eens leuk.

Robuuste kwaliteit voor goede prijs

Plezierige eerste ervaring, hartelijke en persoonlijke service. Vanwege corona een handig systeem om bezoek en ophalen te organiseren. En, ook heel leuk is de heldere omschrijving bij de "koopjes" wat de reden is van de afprijzing. Zeer vertrouwenwekkend! Ik ga zeker vaker kijken.

Snelle levering, prachtige spullen, goede informatie op website. Fijne prijs-kwaliteit verhouding. Ribuust hout, lekker stevig. Volledig afgemonteerd op twee extra optionele pootjes na maar die waren makkelijk in te draaien. Dit is mijn tweede kast die ik hier kocht en waarschijnlijk niet de laatste.

Veel meubels in voorraad

Prettig geholpen op locatie en meteen de meubels meegekregen. Bij thuiskomst bleek alles perfect ingepakt voor het vervoer.

Goed geholpen

Alle tijd om een keuze te maken.

Keurig afgeleverd

Goed en s0nel geleverd

prima service!!

op tijd geleverd. Telefoontje tevoren heel fijn.

Bij het bekijken in de loods werden we vriendelijk en correct behandeld. Verzending liep ook vlot.

Goed Contact, snelle levering

Helaas wijkt de kleur van de tv kast toch wel af van de foto op de site. Valt bij ons een stuk lichter uit. Qua levering en Contact perfect bedrijf

Zeer Mooie kast Ontvangen - Bezorging Top

Heb een zeer mooie kast mogen ontvangen een small versie. Kast zat zeer goed verpakt, en toen we hem uitpakten wou!! wat een mooie kast, zeer mooie en degelijke kast Bezorging ging sneller dan verwacht, 07-09-2020 besteld en 09-09-2020 al in huis. Meneer belde mooi optijd op en was prezies op tijd Aanbeveling ja zeker, mooie meubels voor een scherpgeprijsde prijs Zal zeker hier weer kopen

Mooi kast

Goed op tij bezorgd