Hoge kwaliteit en snelle levering!

Ik zocht een industriële look en iets wat zou passen bij mijn salontafel. Heel veel keuze en past perfect! Betalen was super makkelijk en ik kon direct de spullen ophalen.

gewoon top

Goede afspraak en levering en daarbij een supermooie kast dus heel blij mee zal u zeker aanbevelen bij anderen zoekende voor de mooie meubels goede kwaliteit veel keuze en stukken goedkoper !!!Mvg

Goede kwaliteit en snelle levering

tv-kast Mango hout gekocht. Mooie kwaliteit voor een scherpe prijs en snel geleverd.

Hoge kwaliteit

Tv kast met hoge kwaliteit en snelle levering

Super service!

Snelle bezorging, zeer vriendelijk en behulpzaam

Leuke meubelen, scherpe prijzen en goede service.

Mooi TV meubel gekocht voor een scherpe prijs en binnen 3 dagen aan huis geleverd.

Ultrasnelle levering.

Om 11.00 uur een kast besteld, om 21.00 uur had ik 'm in huis. Super!

Geweldig👍

Super service. Besteld en dezelfde dag nog bezorgd. Aardige chauffeur en zeer goede communicatie. Top!

Mooie meubels en meestal op voorraad vriendelijke service alleen hoeveel je ook koopt korting gaat niet dat is wel jammer.

super

Bedankt voor de mooie mango tafel, hij is gewoon super. ook wil ik de chauffeur bedanken voor de hele snelle levering. Nu wachten op de mango bank, hopelijk krijgen jullie die weer, dan ga ik hem bestellen.

Goede prijs kwaliteit, fijne service.

Tevreden van de kast en de service.

De kast werd uiteindelijk sneller geleverd dan verwacht, maar het telefoontje voor de levering kwam pas de dag van de levering zelf. Misschien wat last minute, maar de man die de kast leverde was heel erg vriendelijk ondanks dat het al laat was. Wij zijn heel tevreden van de kast. Degelijk materiaal en eenvoudig te monteren.

Mooie meubels en goede en snelle service

Zowel telefonisch als via de mail contact gehad over bestellingen. Er wordt snel teruggebeld en/of gemaild. Alleen met communicatie met de vervoerder had ik iets meer moeite, maar dat kan ook aan mij liggen.. ;)

Goede kwaliteit

Goede, degelijke kwaliteit. Snelle levering. Prijs is scherp.

Mooie meubels voor een mooie prijs!

Kortom....Top!

Goede service en levering.

Van bestelling t/m levering is alles erg vlot verlopen

Positief

Prima service.

Prima service.

voor een duidelijke,eerlijke en laagste prijs dé moeite waard van bestellen

eerst wat huiverig,meubels via internet bestellen, maar duidelijke site eerlijke antwoorden op gestelde vragen. keurige mail ontvangen over de bestelling. duidelijk antwoord op mijn gestelde vraag (stond niet tussen de vele vragen ) gewenste mail over de vervoerder. toffe keurige vervoerder zet het op de plaats prima tijd. belletje van tevoren en geregeld. staan misschien teveel goede recenties op de site maar ik moet zeggen......het klopt het is zo. ben nog op zoek naar salontafel gaat denk ik weer via houtmijn gebeuren hopelijk nu weer zoals bovenstaand.

Snelle levering-goed verpakt

Veel keus, snelle levering, goed verpakt!

Top, prachtige stoelen voor een mooie prijs!

Levering goed verlopen. Stoelen zijn van goede kwaliteit! Helemaal tevreden!

Binnen 1 week. Super service. Aardige chauffeur. Belangrijkste. Geen beschadigingen.

Positieve ervaring, snelle service

Positief

Goed verpakt. Snelle levering en vriendelijke en behulpzame bezorger.

Netjes beleefd, en goede prijzen

Netjes beleefd, en goede prijzen