Hele goede service

Hele fijne mensen en zeer behulpzaam

Blij met besteld artikel en snelle bezorging

Leuke tv kast gekocht. Na kort telefonisch contact bestelling geplaatst. Paar dagen later ontvangen. Helemaal blij mee.

Goede service, mooie meubelen, fijne levering. In een woord gewoon top!

Mooie meubels goede service snelle levering en zeer behulpzaam bezorger

perfect

bestellen betalen en krijgen..

Prijs kwaliteit zeer goed.

Vlotte levering en zeer goede kwaliteit mango meubelen .

Mooi, snel geleverd en voordelig

De kast die ik besteld heb was dezelfde als bij Fameus Wonen in Den Helder. Bij jullie was deze kast €100 goedkoper !

Prima vlotte levering en goede service

Uitstekend geregeld

Hele proces van bestellen tot en met levering was prima ervaring. Goede communicatie en prachtige kast.

Top sevice

Bestelling gedaan en alles direct leverbaar Opgehaald alles zeer goed verpakt Dank Houtmijn.

super

netjes op tyd geleverd

snel geleverd, prachtige kwaliteit, goede service !

sneller geleverd dan verwacht, chauffeur was zeer behulpzaam en vriendelijk, we kregen nog wat tips om de meubels op de correcte manier in mekaar te zetten, prachtige kwaliteit, we bestellen hier zeker nog een keer, toegegeven dat de verzendkosten aan de hoge kant zijn, maar daar staat wel tegenover dat ze het met eigen vervoer komen brengen, dan ben je er zeker van dat het voorzichtig behandeld wordt, en niet door één van de "standaard" koeriers die Nederland rijk is, door de bus gesmeten wordt, wij zijn er erg blij mee !

Snelle levering, mooie kast

Aanbevolen

Mooie sidetable besteld, en de volgende dag al in huis.

Uitstekende kwaliteit en een super service.

De chauffeur heeft ons goed geholpen, was een vriendelijke en correcte chauffeur. Hij heeft de meubels op de plek gezet waar wij ze wilde hebben. We hoefden alleen de verpakking eraf te halen. We zijn er heel blij mee. Vr gr Jaap en Sya Wolvekamp Gorissen

Afgelopen maand verschillende meubels gekocht. Met de meubels ben ik ontzettend blij, maar ook met de snelheid van leveren, meedenken en reageren op mail met vraag. Verder ook een compliment voor de transporteur (Ricardo) die me verschillende keren fantastisch heeft geholpen met neerzetten en montage (waar nodig).

mooie meubelen

mango dressoir gekocht ,ziet er zeer mooi uit

Geweldige service! En een prachtige kast!

Ik stuurde een mailtje of ik alvast de britt kast van 1.35 kon bestellen en een week later mocht betalen. Nog geen 5 minuten later had ik antwoord dat dat mogelijk was. En na betaling had ik mijn kast al de volgende werkdag in huis! Topservice

Prima product

Prima product en een snelle levering

Aanrader!

Ik ben heel blij met mijn aankoop! Heel netjes gemonteerd en echt heel mooi meubel. En snel geleverd.

Goed geholpen

Goeie ervaring

Ben super tevreden over Houtmijn

Via de duidelijke website, veel info, betaalbaar en veel keus. Ik heb een "beschadigde" eettafel gekocht van Boomstam Acaciahout. De bestelling online en betaling ging super makkelijk en werd wel iets later bezorgd door de enorme drukte rond om kerst. Maar via mail en telefoon contact gehouden. Netjes afgeleverd en ik ben er onwijs blij mee. Een aanrader dus: Houtmijn!!

Goed geregeld, snelle levering

Communicatie via de mail was goed. Levering was erg snel, binnen 2 dagen kast ontvangen. Bezorger was erg vriendelijke en had geen problemen om kast via tuin binnen te leveren.

Over Houtmijn.nl

Houtmijn.nl is de online winkel voor al uw industriële meubels. Door onze eigen import en enorme voorraad kunnen wij snel leveren voor hele scherpe prijzen. Zoekt u meubels van mangohout? Dan hoeft u niet meer verder te kijken want bij Houtmijn bent u aan het juiste adres. Meer dan 25 jaar ervaring met de import van Oosterse meubels uit India.