Prachtige meubels

Hier koop je supermooie meubels voor een mooie prijs

Nog nooit zo snel geslaagd

Snel geholpen, en resultaat een super mooie tafel tegen een prima prijs.

Erg mooie meubels en de bezorger was erg vriendelijk. Dik tevreden!

Simpel, snel en vriendelijk

TV meubel op de site uitgezocht. Aangegeven het meubel zelf op te halen. Na bericht dat het meubel in de loods is aangekomen in de auto gestapt en zonder problemen opgehaald. Vriendelijke jongen hielp keurig met in auto laden en de klep dichtbinden. TV meubel staat prachtig. In de toekomst haal ik mijn nieuwe meubels zeker bij Houtmijn!

Perfecte webwinkel voor uw meubels.

Webwinkel houtmijn.nl is een betrouwbare en perfecte leverancier voor uw meubels. Netjes verpakt en snel geleverd, zonder schades.

Fantastisch!

Fijne communicatie en een heel mooi product!

Zeer positief

Het was een enorme gok om via internet ons tv-meubel te bestellrn. Maar we zijn zeker niet teleurgesteld en krijgen super leuke reacties!

Mooie kast gekocht en was snel geleverd, bezorger nam netjes contact op hoe laat hij langs kwam. Goed en duidelijk geregeld

Allemaal hele vriendelijke mensen. Werd goed en snel geholpen

Goed geregeld!

Locatie is een beetje onduidelijk, maar ze zijn goed telefonisch bereikbaar, bestelling stond netjes klaar en hulp bij het in de auto zetten was top!

Zeer tevreden en komt afspraken na

Top leverancier van unieke meubilair met zeer scherpe prijzen! Ik heb hier o.a. unieke Indiaanse kasten gehaald.

Mooi kastje. Goede kwaliteit, prijs verhouding. Goede service. Prima contact.

Uitstekende snelle service

Zelf opgehaald, vriendelijk geholpen. Leuke netjes verpakte tafel gekocht.

Voor de eerste geweest onlangs en perfect hoe alles geregeld wordt,spullen staan hier met volle tevredenheid. Leuke kwaliteit tegen redelijke prijs.

Mooie en sollide meubelen.

Goede service en bezorging. Ik heb hier al meerdere malen producten besteld.

Mooi tv-meubel en snelle levering

Op dinsdag een tv-meubel besteld en 3 dagen later al bezorgd. De bestelde polish in eerste instantie niet meegeleverd maar alsnog snel nagestuurd. Top!

Snel besteld en afgehaald

Prima product en perfect verpakt.

Prachtig meubel

Prachtig meubel en duidelijke informatie mbt levertijd

Tevreden over de diensten van houtmijn.

Zeer mooie tv-meubel

Prachtig hout

online besteld en precies als verwacht.

mooie tv kast en alles goed verzorgd.

Goede snelle servise

Duidelijke website. Goed klant contact na een vraag en snelle levering . Dus alles zoals het hoort

mijn bestelling moet nog binnen komen

mijn bestelling heb ik gedaan op 7-11-2020 mijn bestelling moet nog binnen komen dus ben nog wachtende

Zeer tevreden!

Erg blij met ons nieuwe tv-meubel! Netjes geleved en nog mooier als op de foto.

Goede prijs,aardige gasten en goede service

De heren hebben mijn eettafels zelfs ingeladen in de auto...top service!!!