Mooie kast slechte levering

1 x bellen aan de deur hij heb de kast niet boven gebracht vondt die niet nodig naast de lift deur neer gezet schandalig gewoon daar betaal ik nu 40 euro voor ben een alleenstaande vrouw nu kost het mijn meer geld volgende keer denk ik goed na voor ik wat besteld.

Mooi product geleverd.

Mooie kwaliteit geleverd, en afspraken over levering geweldig nagekomen.

Makkelijk zelf op te halen.

Zeer scherpe prijzen en snelle, correcte levering.

Goede Service!!

Bestelling ging makkelijk. Plannen van een datum ging snel. Object goed verpakt. Dik in orde

Goede prijs , service, mooie spullen .

Alles naar wens verlopen , prachtige meubels , toppertje

Ben erg blij met mijn dressoir en een snelle levering top

Erg snel geleverd en goede kwaliteit .

Heel snel geleverd en ben er erg blij mee.En geweldige bezorger die mijn net geholpen heeft

Levering was snel, alleen jammer dat je betaald voor bezorgkosten en dat het bij aflevering in het trappenhuis word gegooid en niet even helpt naar boven brengen, terwijl ze met ze tweeën waren.

Prima kwaliteit vakkenkast

...

Superleuk tv meubel en prima service!

Super leuke meubels en prima service!

Makkelijk bestellen, betalen, direct bericht. Volgende dag opgehaald.

Mooie meubels en goede service!

Begin februari meubels besteld, waarvan één een verwachte levertijd van zo’n 4 weken. Na 2 weken echter kwamen de meubels al binnen! Netjes verpakt en supergoede kwaliteit. Klantenservice en communicatie is uitstekend.

Keurig, netjes en betrouwbaar!!

Mijn ervaring met Houtmijn.nl * Goede volledige informatie op site van product * Gemakkelijk betalen met Ideal * Tussentijds mailtje gehad omtrent vermoedelijke levering * Vervoerder heeft gebeld voor datum levering * Keurig, netjes, goed verpakt en stipt op tijd geleverd door LCA Logistics * Meubel geheel naar wens en zonder beschadigingen * Voor ons een betrouwbare site! "KEURIG"

Snelle levering en vriendelijke klantenservice.

De salontafel is perfect!

Prima bedrijf

Goede kwaliteit en bezorging

Mooi meubel ! goed ingepakt tijdens het vervoeren .Meubel komt overeen met de foto.

Mooi meubel! Goed ingepakt tijdens het vervoeren. Meubel komt overeen met de foto.

Fijn contact en snelle en nette service

Bibliotheek kast met ladder besteld. Hier had ik nog een vraag over die snel werd beantwoord. Onze bestelling werd snel behandeld en binnen 4 dagen geleverd. Aflevering ging keurig volgens afspraak en een vriendelijke vervoerder. Product was keurig verpakt en voldeed aan de beschrijving, montage materiaal was bijgeleverd. Kortom, helemaal tevreden!!

Na een aantal vragen over de mail snel en goed geholpen. De meubels in goede staat aangekomen en de vervoerder heeft ook nog geholpen met het naar boven krijgen. Ik ben heel erg tevreden!

Prima product met een zeer snelle en vakkundige levering.

Prima product met een zeer snelle en vakkundige levering.

Chauffeur was keurig op tijd , erg vriendelijk. Erg blij met onze dressoir

Sneller geleverd dan aangegeven en mooie zware kwaliteit meubel. Prijs is scherp

Netje op tijd geleverd top service

Top firma

Al 2 dagen eerder de bestelde meubels gekregen. Prima op de hoogte gehouden voor de aflevering, ongeveer 2,uur voor de levering gebeld voor tijdstip levering. Vriendelijke bezorger, en behulpzaam Kort om zeker een aanrader HOUTMIJN