Goede bezorging. Geven op de dag zelf het tijdstip aan wat ook nog kan verschuiven maar dat kan je goed zien in track en tracé. Vriendelijke chauffeur en behulpzaam

Fijn geholpen. Ben héél blij met mn kast

super service

Heb er een dressoir gekocht. Mangohout en hij is heel mooi en goede kwaliteit. Ik had het dressoir 3 dagen naar bestelling al in huis. Super service en een aardige bezorger. Ik vind wel dat er nog een mannetje bij hoort. Die jongen beurde zich een breuk , gelukkig was mijn man thuis. Maar dat is niet overal zo!! Dus dat is een min puntje , als je man of vriend niet thuis is. Niet goed voor zijn gezondheid.....

Top! Snel geleverd, netjes en exact zoals op de beschrijving en foto’s!

Alles was helemaal prima! Netjes geleverd helemaal geen beschadigingen! Ook het hele bestelproces was gemakkelijk en duidelijk!

Mooi product, leveringstermijn kan beter.

Heel mooi boekenrek zoals op ade fbeelding. De levering had echter wel wat voeten in de aarde: en gebeurde zeker niet na 1 dag zoals vermeld op de website.. Zelf moeten bellen om na een week meer info te krijgen omtrent de levering. Vriendelijke dame maar eigenlijk kregen we pas van de vervoermaatschappij de echte reden te horen van het laattijdig leveren en was het zeker niet de schuld van de chauffeur zoals men ons wilde laten geloven.

Prachtige en solide tv meubel

Na een aantal flut aankopen nu gekozen voor een massief houten tv meubel van Houtmijn.We zijn ontzettend blij mee. Prachtig meubel, zeer solide. Niets in elkaar te zetten. Levertijd redelijk.

Goede en snelle service!

Topservice!

Zeer goede service

Ik had vorige week de city meubels besteld en deze week al thuis bezorgd. De bijzet tafel was niet op voorraad maar daar kreeg ik een mail over. Kon nog met de bestelling mee. De city meubels zijn super mooi en zeer goede kwaliteit. Ze zijn nog mooier dan op de foto. De bezorger Daaf was zeer vriendelijke. En Daaf nog bedankt voor de tip om de verpakking van de onderkant open te maken. Ik zou iedereen dit bedrijf aanraden. Mvg Truus

Erg vriendelijk en behulpzaam.

Erg klantvriendelijk en behulpzaam word je te woord gestaan. Levering zoals afgesproken. Meubels zijn een aanwinst in onze nieuwe woning.

Goede spullen en op tijd geleverd

Snelle en nette levering met mooie meubels!

Snelle en nette levering door koerier. Zeer vriendelijk en behulpzaam! Tevens zeer mooie meubels, erg tevreden!

Alles als verwacht

Meubels zeer snel geleverd, heel goed verpakt en daardoor intact. Wat tegenwoordig meer uitzondering dan regel is. Alles ziet er uit als op de foto's. Kortom een aanrader.

Meubels oké bij levering

Meubels oké bij levering, afwachten hoe lang ze zo mooi blijven. Lange levertijd, weinig communicatie hierover, veel zelf moeten vragen om de stad van zaken. Veel verpakkingsmateriaal.

kast

ben erg blij met me boekenkast, online besteld en snel en netjes bezorgd,

heel goed

klantvriendelijk, goed product

Eerst telefonisch contact opgenomen, deze is goed bereikbaar! daarna een dressoir besteld. Bezorging was snel, deze ging keurig met plaatsing van de kast om. Mooie kast, blij mee!! Prijs is ook een aanrader!

helemaal geweldig

We hebben een tv meubel en eettafel gekocht van mangohout en zijn daar zeer tevreden over, mooi, degelijk echte eye catchers en ook de prijs is goed, wat wil je nog meer.

Mooie spullen voor een mooie prijs.

Ik heb er in korte tijd 2 x wat gekocht en alles netjes afgeleverd.

Tevreden met alle meubels. Top kwaliteit.

prima service

goede ervaring moest even wachten want boekenkast was nog niet v oorradig,maar heb niet lang hoeven wachten,werd via email goed op de hoogte gehouden,levering aan huis prima verlopen.

Leuke shop, afspraak gemaakt konden dezelfde dag nog langskomen mochten heerlijk even rond kijken en uiteindelijk toch de salontafel gekocht die we op de site hadden gezien.

Top kwaliteit

Top kwaliteit en afspraken nakomen.

Goed spul

Mooie tv kast. Degelijk

prima!

Geleverd zoals de omschrijving op de website

Over Houtmijn.nl

Houtmijn.nl is de online winkel voor al uw industriële meubels. Door onze eigen import en enorme voorraad kunnen wij snel leveren voor hele scherpe prijzen. Zoekt u meubels van mangohout? Dan hoeft u niet meer verder te kijken want bij Houtmijn bent u aan het juiste adres. Meer dan 25 jaar ervaring met de import van Oosterse meubels uit India.