Onverwacht snelle levering

Prijs/kwaliteit is top, en de levering was onverwachts snel. De vervoerder zou binnen 4 dagen contact met ons opnemen, en de vierde dag heb ik zelf gebeld. Ik werd met 4 uur teruggebeld met het bericht dat ze over een half uur op de stoep konden staan. Dit kwam mooi uit! Al met al erg tevreden, al was de levertijd even 'wennen'.

Mooie tafel!

Prachtige houten tafel van mangohout die niet helemaal vlak is. Dit maakt de tafel nog levendiger! Tafel is heel eenvoudig in elkaar te zetten. Er zitten zelfs een aantal reserve onderdelen bij. Het onderstel staat niet vlak op de grond. Dat is wel jammer. Op 3 poten vilt geplaatst en op 1 poot heb ik de verstelbare knop geplaatst. Dan staat hij goed stevig. Mooiste zou natuurlijk zijn wanneer je op alle 4 de poten voldoende zou hebben aan vilt.

Had een bestelling gedaan maar door omstandigheden heb ik deze moeten annuleren. Ook zeer snel mijn geld terug gestort gekregen. Echt petje af.

Prima service, snelle levering. Hele mooie meubelen. Ook de vervoerder verdient in deze een pluim daar mijn telefoonnummer niet goed was overgekomen en deze toch op een stralende hemelvaartdag langskwam!

Ben blij met mijn kast en bezorgen was ook top!!

Ben blij met de kast en het bezorgen was top!!!

super klantvriendelijk

wij hebben een hele fijne ervaring, super mooie meubels en snelle levering .

Na het bestellen van de kast kregen wij gelijk een mailtje wat betreft de bezorging. Bezorging verliep soepel met een goede communicatie. Wij zijn zeer tevreden over de kwaliteit en hij staat mooi bij ons interieur.

Top zaak

Netjes geholpen, vriendelijke mensen

Top, heel erg tevreden

Top service, snelle levering. Goede communicatie. Erg vriendelijke chauffeur.

ik ga bij Houtmijn zeker nog meer kopen

goede kwaliteit en service voor weinig geld

De bezorger was buitengewoon behulpzaam

Er werd een half uur van te voren gebeld dat de bestelling geleverd zou worden. Dat klopte helemaal. De bezorger was vriendelijk en behulpzaam

Prachtige sidetable voor een zeer nette prijs.

De sidetable is van prachtige en stevige kwaliteit, de levering verliep vlot en netjes. Al met al zeer tevreden vanaf het eerste contact tot aan de aflevering.

Prima loods

Rustige zaak, personeel staat direct voor je klaar.

Snel en zakelijk

Bestellen, betalen en ophalen!

prima, correct, vriendelijk bezorgd, kortom gewoon goed.

Alles is vlot verlopen. TV-meubel is helemaal wat ik bedoelde. Zeer tevreden over de bezorging. Kortom niets op het geheel aan te merken. Ben een blije klant.

vlugge levering en mooie tafel

Tafel was terug gebracht omdat andere mensen deze niet wilde wij vonden waren wat verkleuringen in het blad. Wij vonden dat geen probleem Alleen bij levering van de tafel zaten er deuken in de poten. Hierover hebben ze niks vermeld aan de telefoon. K heb hier een mail over gestuurd maar geen bericht meer gekregen van hun wat ik wel heel jammer vindt

Goedendag, Uw reactie klopt niet helemaal. De omschrijving van de tafel is zeer helder over de schade. Voorts stonden er VIER super duidelijke ingezoomde foto's van alleen de tafelpoten met alle schade zeer duidelijk in beeld. Verder nog 3 foto´s van het blad. Wij hebben natuurlijk helemaal geen zin in gezeur achteraf omdat we bepaalde schade niet zouden melden. Vandaar dat wij dit dik rood gedrukt op onze pagina´s publiceren met veel duidelijke foto´s. °°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°° Eettafel mangohout 180 cm schade De eettafel is gemaakt van ijzer met mangohout. Meer info over deze tafel staat hier https://www.houtmijn.nl/tafels/eettafels/eettafel-mangohout Schade Deze eettafel heeft enkele beschadigingen. Aan de bovenzijde op het blad zit een ronde indeuking. Verder zijn de poten beschadigd zoals op de foto's te zien is. Het blad is verder in goede staat. °°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°° Een mail hier over hebben wij zeker niet ontvangen anders had ik u nog naar de tekst en foto´s verwezen op de site, dan had u dit niet hoeven publiceren. Mijn ervaring is wel dat met een stift de meeste schade binnen twee minuten weggewerkt is.

Uitstekende kwaliteit, zowel levering en zeer vriendelijk personeel.

De bestelde artikelen zijn veelal op voorraad en kunnen na een afspraak direct worden opgehaald. Tevens is het personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. Kortom hier kun je ( als je van deze soort meubelen houd ) zeer goed terecht. ik kom hier zeer zeker nog eens terug.

Mooi kastje

We hadden interesse in een tv meubel maar wilden het eerst graag zien. Meubel was helemaal naar onze zin. We konden het gelijk meenemen en de jongens hebben het netjes achter in onze auto gezet.

Goede levering

Mooie meubels

Erg mooie meubels. Zeer tevreden. De bezorgdienst had iets beter gekund daarom net geen 5 sterren....

Top zaak!

Zeer snelle levering, hele vriendelijke mensen en goede kwaliteit! Zeker een aanrader!!!

Mooie kast, goede kwaliteit en service.

Veel keus en voldoende voorraad.

Heel goed, snelle levering

Na lang wikken en wegen de items besteld die ik graag wilde hebben. Eettafel + 4 leren stoelen, salontafel, TV-meubel en bijzettafel. In de eerste instantie nogal vreemd geen winkel maar een magazijn wil toch graag zien wat je koopt wel een winkel bij Cruquius helaas heb ik geen auto dus een lift geregeld daar de spullen bekeken. Alle items op de bijzettafel na waren in voorraad binnen een paar dagen geleverd, woon op 3 hoog en geen lift. De verhuizers hebben alles netjes geleverd en gemonteerd waar het nodig was. Moest wel lang wachten op de bijzettafel maar die is gisteren 12 mei geleverd om die reden 4 sterren.

Mwah

Super mooie tafel. Ik vroeg of hij zsm na levering bezorgd kon worden. Zeker 8 keer gebeld met de bezorger die mij meerdere keren beloftes deed die hij niet na kwam.