Goede ervaring

Perfecte service mooi meubel zeer tevreden

Er werdt goed meegedacht met levering en netjes bezorgd. İk ben erg blij met mijn kast.

Top bedrijf, alles netjes ingepakt en keurig door bezorger afgeleverd.

Locatie v winkel was niet helemaal duidelijk bij mij. Ik kwam gelijk bij het magazijn. Na 6 rondjes en zoeken kwam ik bij het magazijn uit. Daar kastje gekocht. Netjes te woord gestaan en klep vastgemaakt in auto omdat kastje te groot was. Door mr. v h magazijn heel netjes gedaan. Alleen bordje welkeloods het is scheelt een hoop rondjes rijden.

Schade aan dressoir mag je zelf oplossen.

B-keuze dressoir gekocht, vooraf telefonisch contact gezocht omdat alleen een deuk in het metaal beschreven stond in de advertentie. Alleen die deuk, laadjes en deurtjes opende en sloten goed werd mij verzekerd, dressoir dezelfde dag besteld. Eenmaal aangekomen zag ik al snel, op de zijkant, roest blaasjes door de verflaag heenkomen, hier direct met een foto via email contact gehad. Kan gebeuren volgens hun, draagt bij aan het karakter van een meubel, tip het zelf maar aan met verf van de action... Om dit goed te krijgen zal ik het moeten afschuren tot kaal metaal, roestomvormer en een goede primer en verf moeten kopen, gaat aardig wat kosten dus.

goede prijs kwaliteit

Snel geholpen en kreeg na betaling gelijk alles mee!

Zeer tevreden over de meubels en over de service. Uiteindelijk toch nog alles in 1x geleverd. Alleen de tafel moest ik in elkaar zetten, de kasten kwamen kant en klaar aan. Super tevreden

Alleen als het pakket uit meerdere dozen bestaat wordt dit nog weleens vergeten vandaar dat de chauffeur opnieuw terug moet komen

Aardige bezorgers en super netjes uitgepakt ook. En mijn dressoir is mooier en groter dan ik had verwacht. Ben er echt blij mee..

Heel erg tevreden met de meubels

nvt

top service en goede kwaliteit

Levering tot in mijn appartement super goed verlopen. En de meubels staan er netjes bij. Ben er erg blij mee.

Super goed

Mooie meubels, nette prijs, klantvriendelijk.

geweldig

goede hulp

Vrij lange levertijd maar tevreden van aankoop

Prima meubel, alleen de planning en de bezorging was niet goed l geregeld

Prima meubel, alleen de planning en de bezorging was niet goed geregeld.

Leuke producten

Helaas was de voorraad niet zoals op de site, de gewenste kast was er niet. Alternatief gekocht, second best. Meteen meegenomen.

Snel, vriendelijk, behulpzaam

De bezorger was vriendelijk, flexibel. Alles ging vlot en snel en er werd van te voren gebeld.

Goedr service,snel geleverd

Alles goed geregeld want eerst had ik van de vervoerder een berichtje gekregen dat ze die dag van aflevering niet kwamen heb ik gebeld naar houtmijn zijn ze dag toch gekomen om half tien s'avonds

Mooi product en snelle levering

Mooi product voor de juiste prijs, snelle levering en een vriendelijke bezorger

Twee meubels besteld. Snelle levering, goede afspraken met bezorger Daaf. Meubels zijn gemonteerd geleverd wat ik echt super vind. Meubels zijn van goede kwaliteit, en vooral erg betaalbaar. Voor soortgelijke meubels betaal je elders echt veel meer. Ik ben blij deze site te hebben gevonden (per stom toeval). Maak er zeker nog eens gebruik van. Aanrader!!

Levering was vrij snel

De levering van de kast was vrij snel en gelukkig was deze al in elkaar gezet.

Prachtige tafel, heel snel geleverd en eenvoudig in elkaar te zetten. Hopelijk blijft hij lang mooi!

Het was prettig dat ik van tevoren een berichtje kreeg via whats app m.b.t. Bezorging. Ik kon toen onderling een passende afspraak maken.

Over Houtmijn.nl

Houtmijn.nl is de online winkel voor al uw industriële meubels. Door onze eigen import en enorme voorraad kunnen wij snel leveren voor hele scherpe prijzen. Zoekt u meubels van mangohout? Dan hoeft u niet meer verder te kijken want bij Houtmijn bent u aan het juiste adres. Meer dan 25 jaar ervaring met de import van Oosterse meubels uit India.