Uistekende service en levering

Eenvoudig te bestellen, snel te leveren

Het is een goed product en een snelle levering

Vriendelijk geholpen tot en met het inladen

Service zoals het hoort 👍👍👍

Super goed

Keurig geholpen, snel geleverd en mooie materiaal. Dus mocht je nog twijfelen, zeker niet doenbi, k kan het iedereen aanbevelen, Top

Overzichtelijke site, snel geleverd, prima en duidelijke communicatie met de bezorger

Alles was naar volle tevredenheid

Goede klantenservice

Na artikel met beschadigingen te hebben gehad via klantenservice fijne oplossingen aangeboden gekregen. Enig nadeel lang wachten op response

Super service snel geleverd

In de ochtend kast besteld zou 3 tot 4 dagen duren voor t werd bezorgd. Vol verbazing kreeg ik smiddags al een telefoontje. Ze waren in de buurt. Geweldig.

Nergens beter

Het is makkelijk te bestellen.Mooie materialen maar wat ook zo fijn is op bijv. Maandag bestellen de bezorger neemt gelijk contact met je op en het wordt netjes alles in elkaar op donderdag bezorgd. Geen weken wachten en dat er dan nog van alles ontbreekt. De bezorger belt op de dag van bezorging ongeveer een uurtje van tevoren dat hij eraan komt. Geweldig!!!!

Kast ziet er mooi en goed uit! Service is ook goed

Kwaliteit van de kast is echt top en snelle levering

Goede service!!

Ben zeer tevreden, en raad het andere mensen ook aan, hier te kopen

Bestelling razend snel en correct geleverd!

Uitstekende prijs-kwaliteit verhouding.

Goed geholpen, aardige eigenaar. Mooie collectie.

Super geholpen. Meubel konden we niet in elkaar zetten door een fout in het meubel. Werd meteen een nieuwe opgestuurd.

snel en goed geleverd

Precies het product dat we in gedachten hadden. zeer goed verpakt en de levering exact op de afgesproken tijd en een zeer vriendelijke bezorger. ik zal Houtmijn zeer zeker aanbevelen.

Tof meubel, staat mooi onder mijn muziekinstallatie

Op MARKTPLAATS gevonden. Goede foto’s, maar je kan het niet ‘voelen’... Toch besteld en ben zeer tevreden met de kwaliteit en de looks. Dit meubel met metaal geeft een echte indruk, een chique werkbank. Het is ook stevig, want mijn versterker weegt meer dan 30kg.

Even zoeken maar dan heb je ook wat

Op het terrein is het even zoeken naar de juiste lokatie maar dan is het snel voor elkaar. Tip 1; laat een groot deel van de showroom zoals die is voor extra aan koop. Tip 2; Geef een aankoop cadeautje met de naam.

Prima bedrijf, snelle levering

Goederen werden goed verpakt op tijd geleverd. En heel fijn dat het tvmeubel al was gemonteerd.

Goed zoals de vorige keren.

Netjes. Beleefd Maar dat was bij 2 eerdere bezorging ook zo

Super snelle levering en grote service

Geweldig en heel mooi materiaal.

Prima service!

Goed, netjes en snel geholpen!

grandioos

Meubels bekeken en besteld via internet, op zich best wel een gok. Afgelopen donderdag werden 2 kasten en tv meubel geleverd, waren bijzonder goed verpakt. Kwaliteit en uitstraling van de meubels is bijzonder goed. soft close deurtjes werken perfect. Na levering geconstateerd dat we toch nog wat laden tekort kwamen, opnieuw bestelling gedaan op vrijdag, en deze op zaterdag opgehaald in Nw Vennep. Mag wel zeggen dat we erg tevreden zijn over de meubels, en ook de prijs is beduidend lager dan bij de grote meubelboulevards. Ga zo door!!!!!!! Els vd Berg

super

mijn bestelling werd netjes afgeleverd..

Snelle levering. De artikelen waren netjes en goed ingepakt. En zeer tevreden met de meubels.