Snelle levering, goede communicatie en goede kwaliteit!

Het bestellen ging heel gemakkelijk. De communicatie was uitstekend! Het leveren gebeurde snel en de kwaliteit van de meubelen was erg goed! Ik heb gebruik gemaakt van de externe levering waarbij ze het op de 3de verdieping kwamen leveren en dit verliep vlekkenloos!

Goede kwaliteit

Vlotte regeling prachtige meubels

Heel goed geholpen

Kwaliteit prijs en bezorging door Ricardo krijgt van ons een dikke 10!

Uitstekend zowel bedrijf website en bezorging.

Prima prijs/kwaliteitsverhouding

Mooi meubel voor een prachtige prijs.Toppie

Goede service en snelle levering

Goede service en snelle levering

Voor de tweede keer via Houtmijn een meubel gekocht en wederom geen problemen en gezeur, integendeel het meubel werd in een paar dagen al geleverd, en ben er heel erg tevreden over. Top service!!!

Kan niet beter!

Sidetable werd snel verstuurd en was erg simpel te monteren. Er zaten zelfs reserveonderdelen bij en een inbussleutel. Sidetable is erg mooi, dus kortom zeer tevreden!

Mooie salontafel en snelle levering

Goed binnen paar dagen bezorgd

Kwaliteitkast, erg solide

De kast die we hadden uitgezocht moest schijnbaar nog gemaakt worden , de levertijd was enorm. Uiteindelijk werd ons een redelijk alternatief aangeboden. We zijn er tevreden mee

Mooie spullen.

Snel en makkelijk bestellen

Het is super snel en eenvoudig te bestellen Was de andere dag al af te halen in nieuw Vennep Erg blij mee

Was goed ingepakt en verzonden. Helemaal bij mee.

Buiten gewoon goed

Ik ben erg blij met mij ladekast. Ik werd goed op de hoogte gehouden over de levering en deze werd ook snel gedaan. In het verleden bij anderen bedrijven soms maanden moeten wachtentijdens en dit was niet tijdens Corona.. Ik ben dus zeer tevreden. En de kast staat prachtig in mijn gang. Nu nog even sparen voor een ladekast in mijn huiskamer.

Alleen vervoer duurt erg lang en moet ik steeds chauffeur bellen hoe of wat .

Groot assortiment, leuke prijzen

Service is nergens beter!

Vandaag de tafel gekocht, opgehaald en neer gezet! Kan niks anders zeggen dan dat dit een top bedrijf is met een snelle en klantgerichte service!

Super goed

Goed en snel geleverd

De gekochte sidetable werd snel en correct afgeleverd en staat nu in de kamer te pronken

Heel tevreden

Het bestellen was makkelijk. En binnen een paar dagen al in huis. Echt een aanrader

Na online aankoop zeer snel in huis. top ! Keurig ingepakt, zonder schade in perfecte staat binnen gekomen.

Top gereageerd en gehandeld

Ik had een ovale tafel 120 cm gewild maar deze was niet op voorraad. Toen maar een 130 cm besteld. Maar door een goede na inspectie van het magazijn personeel was er toch nog 1 beschikbaar van 120 cm . Dus in overleg 13 cm geannuleerd en 120 cm besteld en geleverd. Wij zijn er erg blij mee. Onze hartelijke dank. Groetjes Kees

Top sidemeubel.

Zaterdag besteld en kom m 2 dagen later al ophalen. Supermooi ding en eenvoudig in elkaar te zetten. Omdat we het zelf ophaalde kregen we nog 10 euro extra korting.

Niet tevreden met mijn tafels..

Ik ben niet tevreden met mijn aankoop, tafels die niet goed is afgewerkt/geschuurd (scheef aan alle kanten) en moeilijk schoon te maken..

Rijnlanderweg 1321 B

2153KC Nieuw vennep

06 42091878

Over Houtmijn.nl

Houtmijn.nl is de online winkel voor al uw industriële meubels. Door onze eigen import en enorme voorraad kunnen wij snel leveren voor hele scherpe prijzen. Zoekt u meubels van mangohout? Dan hoeft u niet meer verder te kijken want bij Houtmijn bent u aan het juiste adres. Meer dan 25 jaar ervaring met de import van Oosterse meubels uit India.