mooie meubels

Mederwerkers reageren snel als je via een mail, een vraag stelt. Zijn erg vriendelijk en weten wat er nog gaat komen aan spullen. Soms moet je hier lang op wachten, maar is de moeite waard. Bezorging is oke, alleen jammer dat ze het maar tot de voordeur afleveren. Houtmijn heeft mij hierover niet geinformeerd.

Snel en in goed overleg geleverd

Ik raad houtmijn aan , Omdat er een goed contact is met de bezorgdienst voor telefoon contact met bezorger Snel geleverd

Blij met wandkastje

Netjes verpakt. Snelle levering.

Uitstekende service.

De firma doet wat het belooft, werkt snel en netjes. Ook de bezorging is uiterst correct. Kortom: Uitstekend

Goede kwaliteit en snelle levering

Heel blij met de mooie eettafel. Snelle levering!

Heel goed mooi assortiment goeie prijzen vlotte service

Mooie zware tafel met stoelen gekocht tafel alles goed verpakt makkelijk te monteren heel blij mee

Helemaal goed

Snel geleverd, goed verpakt helemaal top

Goed en vriendelijk behandeld, mooie en kwalitatief gemaakte meubelen.

Wij kwamen op internet houtmijn.nl tegen, en waren meteen verliefd op een industriële salontafel. .na de bestelling geplaatst te hebben, zijn we de tafel gaan halen. We werden vriendelijk en behulpzaam geholpen, zeer tevreden naar huis gegaan echt een aanrader. En de tafel is een verrijking voor ons interieur. Dank jullie wel houtmijn.nl

Super goede service

Vriendelijke mensen in de loods in Nieuw Vennep. Een scharnier van de deur van het tv meubel was defect en deur hing er scheef in. Na een telefoontje/mail naar de Houtmijn is diezelfde dag nog het scharnier verstuurd. Super!

Snel geregeld, snel ontvangen

Boekenkast City Ladder online besteld. Direct een afspraak gemaakt om deze maandag op te komen halen. Hele mooie kwaliteit. Kast stond al klaar en kon zo de auto in geschoven worden.

Snelle service en goed materiaal

Meubels 3 dagen na online bestelling al in huis. Moest wel even helpen met spullen naar binnen tillen maar dat was geen probleem. Ik ben zeer tevreden over de kwaliteit en looks van de meubels.

Snelle levering van de tv meubel. Ook de bezorging was goed.

zeer goed

We waren een uur te vroeg en doordat de medewerker zich heeft gehaast om ons te ontmoeten bij het magazijn hebben we maar een half uur hoeven wachten. Top service dus.

Mooie kwaliteit

TV meubel van mango hout, ziet er prachtig uit. Half uurtje van tevoren bellen voor het bezorgen is wat krap tijd, maar gelukkig waren we thuis. Maar sneller geleverd dan verwacht, dus dikke prima! 4-08-2019

Prachtige meubels!

Ik heb 4 meubels gekocht bij houtmijn en het bevalt prima. De meubels zien er prachtig uit en passen perfect bij elkaar. Zeker een aanrader.

Ons bezoek aan de locatie van Houtmijn in Nieuw Vennep, was leuk en positief, grote keuze aan meubelen.

Snelle levering en een mooie kast

Bezorger wat minder om 20.00 uur gebeld dat hij met een half uur kwam. Ik had prettig gevonden dat hij een dag van te voren had gebeld kun je er rekening mee houden.

Ruime keuze goede service

Prima bartafel en krukken, vlotte afhandeling

Na aanschaf van een niet zo goed product bij andere winkel via Google bij Houtmijn.nl terecht gekomen. Kon even komen kijken in de loods naar de kwaliteit en daar gelijk meenemen. Kwaliteit is prima en prijs ook.

prima verzorgd mooie kast

Mooie kast e.e.a. wijst voor zich maar een kleine handleiding voor iemand met twee linker handen is wel handig

Boekenkast besteld. Was binnen een week geleverd. Zijn er super blij mee!

Supper

Supper netjes afgeleverd gewoon top meubels

Mooi meubel, snelle levering!

Meubel werd binnen 1 dag bezorgd, terwijl op de site stond dat het max 10 dagen kon duren. Chauffeur was ook erg aardig en behulpzaam.

Verrassend

Mooie prijs, goeie service