Bestelling op tijd,

Mooie tafel.

Mooie tafel met veel opberg ruimte.

Snel en netjes geleverd netjes van te voren gebeld

Uitstekend produkt voor betaalbare prijs

Voorgaande review was verkeerde tekst voor verkeerd bedrijf, sorry ! Alles perfect en vlot verlopen. Houtlijm is een aanrader !

Goedemorgen, Hartelijk dank voor de sterren en het aanpassen van de beoordeling. Groetjes, Team Houtmijn

Prima ervaring.

Prima ervaring bij houtmijn.

Hallo Trudie, Hartelijk dank voor de mooie beoordeling.

Goed en niet al te duur.

Alle afspraken netjes nagekomen.

Hoi Ruud, Hartelijk dank voor de mooie beoordeling.

Gewoon perfect

Onze eettafel is bijzonder snel geleverd , en de kwaliteit van het product is top!

Snelle levering, prachtige tafel!

Besteld en vlot geleverd door de vriendelijke bezorger. Ben heel tevreden!

Mooie kast

Heel Blij met deze kast.

De bezorger was niet vriendelijk

De bezorger begon al meteen met te zeggen dat hij de kast mee terug zou nemen omdat deze te groot was om door de voordeur te komen. Uitgelegd dat hij achter het gebouw heel goed binnen kon komen. Daarna gaf hij aan dat de lift te klein was. Maar deze was groot genoeg. Ik had twee man hulp geregeld en deze hebben ook op hem in moeten praten om de kast maar boven te brengen. Bleek echt heel makkelijk te gaan, maar hij bleef maar aangeven dat hij maar 8 minuten had om spullen af te leveren.

Goedendag, Dank voor uw beoordeling. We gaan met uw bevindingen aan de slag en zullen het melden bij het transportbedrijf. Groeten Team Houtmijn

Uitstekend bedrijf

Snelle levering, de chauffeur kwam op de genoemde tijd. Mijn eettafel was goed verpakt en hij zag er nog mooier uit als op het plaatje. Voor herhaling vatbaar

Geweldig goede service

Via mail heel snel en goed contact,bij ophalen pakket zelfs in de bus gelegd. Gewoon echt hele goede service van het begin van bestellen tm ophalen van het product!!!

Kapotte en verbogen kast

Helaas geen contact mogelijk met houtmijn. Na herhaaldelijk bellen en mailen geen reactie. Bestelde kast is verbogen, beschadigd en de deuren schuiven niet. Veel werk mee gehad om het enigzins fatsoenlijk te krijgen. Aanslag op de glazen ramen wat er niet af wil.

Goedemiddag, U heeft in december een kast geleverd gekregen. Er is hier geen enkele melding binnengekomen. Noch per mail en nog per telefoon. Kan het zijn dat u naar de verkeerde winkel gebeld of gemaild heeft? Houtmijn is supergoed bereikbaar dus wij herkennen uw verhaal niet. Uw telefoonnummer komt nergens te voorschijn in de records van de provider en uw e-mailadres ook niet in de mailboxen. Groet, Houtmijn

Perfect goed verpakt

Mooie tafel verpakt in een stevige houten kist.Snel bezorgd.

Geweldige service

Helemaal geweldig goede kwaliteit snelle service en een fijne bezorgafspraak top !!!

Goede service, prima omschrijving op de website

Nette levering maar kwaliteit product matig

Bezorging werd netjes uitgevoerd, maar de kwaliteit van het product is matig. De geleiders van de deuren zowel onder als boven zijn duidelijk zichtbaar krom, waardoor de deuren niet goed rollen. Ook stroef en hard gepiep. De zware buffetkast ruil je niet om ivm de grote en gewicht. Ik heb zelf wat aangepast en de geleiders ingevet, zodat de deuren enigzins normaal open en dicht kunnen. Op foto en video ziet het er altijd gelikt uit. Maar deze buffetkast lijkt op een niet goed gelukte uitvoering en daarom waarschijnlijk de aanbieding. Dan moeten de gebreken wel vermeld worden!

Mooie Mangohouten tv meubel

Onze ervaring is prima het bestelde artikel netjes en correct geleverd gekregen.

Product is PR8IG!!!!

snel en gemakkelijk besteld, razendsnelle levering en bij het uitpakken van onze ovalen tafel blijkt deze nog mooier dan op de website. Ongelofelijk blij mee!

Precies wat wij bedoelden

Prima meubelen en aflevering

Prima, snelle service en komt afspraken na.

Bestelling is prima verlopen, ik moest wel zelf achter de bezorging aan. Maar prima allemaal.

zoals aangegeven bij opmerkingen, bij alles in een keer geleverd.

Na telefonisch contact gehad te hebben een bestelling geplaatst. De is is ook nadat de voorraad weer was aangevuld, binnen een paar dagen geleverd. mooie meubels niets op aan te merken.

Mooie stevige salontafel .

Bestelling zeer snel geleverd aan huis ! Blad van Mangohout met een mooie kleurstelling.

Alles meer dan perfect verlopen

Het bestelde tafeltje zou na een 10-tal dagen geleverd worden. Ik had aangegeven dat ik op bepaalde dagen niet thuis was. Tot mijn verbazing werd ik telefonisch gecontacteerd of de levering eerder kon plaatsvinden, zelfs voordat ik niet thuis was. Hierdoor was het tafeltje al na 4 dagen geleverd. Ik kan dus enkel zeggen dat alles meer dan perfect verlopen is.

Over Houtmijn.nl

Houtmijn.nl is de online winkel voor al uw industriële meubels. Door onze eigen import en enorme voorraad kunnen wij snel leveren voor hele scherpe prijzen. Zoekt u meubels van mangohout? Dan hoeft u niet meer verder te kijken want bij Houtmijn bent u aan het juiste adres. Meer dan 25 jaar ervaring met de import van Oosterse meubels uit India.