Lang getwijfeld om hier te bestellen. Ik woon aan de andere kant van het land en niet in staat om te komen kijken. Door de duidelijke en eerlijke tekst op de website en prettig contact via email en telefoon, toch de gok genomen. En ben enorm tevreden! Op verzoek hebben ze zelfs deurtjes van een mangohouten tv meubel gecontroleerd.

goed perfect

zeer snel levering en vriendelijk

Mooi meubel

Wel zelf contact opnemen met de vervoerder, anders blijft het stil. Meubel perfect

Goede kwaliteit en service

De Mango houten TV kast is van goede kwaliteit, en bezorging was heel flexibel.

Goed contact en snel geleverd

Werd goed op de hoogte gehouden wanneer het product afgeleverd zou worden. Kreeg ook een mail dat er een optie was in de maat en welke keuze ik wilde van dit product.

Uitstekend,

Mooie kast , super snel geleverd

Goede producten, gekke communicatie

Fijne site met mooie producten. Goede kwaliteit en zeer rustieke uitstraling. De bezorgtijd veranderde na bestellen, bij een navraag hiervan via de mail kreeg ik meermaals een automatisch gegenereerd bericht. Uiteindelijk afgewacht en via de bezorger wel fijn contact gehad. Onze tv kast is 3 dagen eerder bezorgd door een vriendelijke bezorger die belde of het uit zou komen.

Uitstekende hulp bij ophalen en leuke solide kast

Prima zaak en prima product!

Mooie kast maar kwaliteit laat te wensen over

Helaas was de kast behoorlijk gammel met rammelend glas in de deurtjes die niet heel goed sluiten. Levering was wel super snel.

Snel correct en prima bezorging.

Goede kwaliteit en snelle vakkundig attente bezorging.

Een fijne manier van afleveren, ook al was het al erg laat in de middag. De medewerker/chauffeur hielp niet alleen met binnen brengen, maar gaf ook de juiste tip voor het open maken van de verpakking.

Alles goed geregeld.

Zowel het bestellen als de bezorging prima in orde

prima service, vriendelijke bezorger,

prima service, snelle levertijd, vriendelijke bezorger

Goede en snelle service

Goede service en levering

Niks te klagen ! Goede service , levering en spullen waren ook helemaal prima. Top!

Top geregeld allemaal, hele mooie Dressoir

Alles goed geregeld, mooie spullen hebben jullie.

Geweldig bedrijf!

Onze tv meubel besteld. Na een paar dagen telefoon van de chauffeur of het uitkwam dat hij het meubel dezelfde avond nog kwam brengen. Heeft deze met zijn steekwagen helemaal op de juiste plek gezet. Top!!

snel en klasse

hebben vorig jaar een tv meubel een paar maanden later een kast en vorige maand een tafel allemaal van Mangohout besteld en gekocht. Werd erg snel en netjes thuis afgeleverd. Ben er Superblij mee zeker voor de prijs, diverse andere winkels en online gezocht maar Houtmijn sprong eruit qau prijs en leveren

In de ochtend besteld en ‘s middags ophalen en een een nieuwe salontafel in de kamer.

Snelle levering en goede kwaliteit van het product

Uitstekend!

Goed en netjes afgeleverd. En goed contact gehad over wanneer het leveren het beste uitkwam voor mij

Mooie, betaalbare houten dressoir

We hebben een B-keuze mangohouten dressoir gekocht. Nog steeds zeer goede kwaliteit en mooi, maar daarentegen niet duur. Afleveren was redelijk snel en op afspraak.

Goede en prima snelle levering

Snelle levering had mijn kast binnen 2 dagen werd op hoogte gehouden hoe laat ze er zouden zijn. de kast zelf is prachtig .

Wij Hadden een kast besteld via jullie website, na een aantal dagen werd die al bezorgd. De prijs en kwaliteit verhouding is super. Wij zijn enorm tevreden en blij met onze nieuwe kast.

Op tijd geleverd met als op de foto. Mooie kast

Over Houtmijn.nl

Houtmijn.nl is de online winkel voor al uw industriële meubels. Door onze eigen import en enorme voorraad kunnen wij snel leveren voor hele scherpe prijzen. Zoekt u meubels van mangohout? Dan hoeft u niet meer verder te kijken want bij Houtmijn bent u aan het juiste adres. Meer dan 25 jaar ervaring met de import van Oosterse meubels uit India.