Alles meer dan perfect verlopen

Het bestelde tafeltje zou na een 10-tal dagen geleverd worden. Ik had aangegeven dat ik op bepaalde dagen niet thuis was. Tot mijn verbazing werd ik telefonisch gecontacteerd of de levering eerder kon plaatsvinden, zelfs voordat ik niet thuis was. Hierdoor was het tafeltje al na 4 dagen geleverd. Ik kan dus enkel zeggen dat alles meer dan perfect verlopen is.

Snel en uniek

Duidelijke site, makkelijk te bestellen (unieke bijzettafel) en snel geleverd.

Precies zoals op foto. Mooi en zware kwaliteit.

Helaas was de verzending te laat. Maar wel. prima aflevering en het zag er prima uit

Levering vertraagd door vervoerder

Levering had wat vertraging door de vervoerder, maar werd snel opgelost door Houtmijn. Deze volgende dag na belletje levering. Alles goed en stevig verpakt. Erg tevreden met ons aankoop.

Uitstekende ervaring

Op vrijdagavond een mooie salontafel besteld. Er stond netjes bij dat het tot een week kon duren, voordat hij bezorgd werd. Prima tijd, alleen werden wij zaterdag blij verrast met onze nieuwe salontafel! Ook een vriendelijke bezorger. Kortom, alles was goed en ik zou dit bedrijf zeker aanbevelen!

Goede producten

Fijne tafel, goede kwaliteit. Erg blij mee.

Goede service, mooie kwaliteit en hele snelle levering.

makkelijk bestellen en zo geregeld

De ervaring is tot zover goed , de bezorgtijd moet wat exacter. Zo ben je een hele middag kwijt terwijl er word gevraagd hoe laat , geef je aan begin van de middag . Word het 3 uur . Geen goede zaak.

prima service

mooie meubels zijn er enorm blij mee ,en ook dat de meubels al gemonteerd geleverd worden prima en leuke bezorgers

Op alle fronten tevreden

De Webside, de communicatie, de levering en het belangrijkste : het product, alles een dikke tien.

Supersnelle levering en perfect beschermend verpakt

Schitterende meubels, prachtig en solide afgewerkt

Snelle reactie, zeer snelle en vakkundige levering.

Mooie kast, snelle levering

Mooie kast snelle levering. Netjes van te voren gemeld

Super ervaring

Erg goede ervaring

Meubels zijn prachtig, chauffeur die bezorgd een hork! Anders 5 sterren.

Snelle levering, product ziet er prima uit.

Mooie kast, snel geleverd

Moest nog wel een mailtje versturen voordat het bezorgd werd. Daarna snel geregeld

Mooi meubel, goede service

Ze zijn ook goed bereikbaar voor vragen. Kennen hun producten.

Ik werd goed op de hoogte gehouden ivm de levering. De aankoop is volledig naar wens.

Mango Britt Boekenkast

Onze 3de aankoop is uiteraard ook top kwaliteit en supersnel bezorgd. Fijne communicatie met bedrijf en bezorger.

Mooie collectie en goed contact mogelijk

Bij problemen met een artikel snelle reaktie met oplossing tot tevredenheid

Hartelijk dank voor de beoordeling. De klantenservice doet zijn uiterste best iedereen te helpen. Ook als er een probleempje is. Veel plezier van uw aankopen. Woonwinkel - Houtmijn

Prima ervaring met Houtmijn

Levering is volgens afspraak en van te voren duidelijk aangegeven. Bezorger is professioneel en vriendelijk. het bestelde artikel was goed verpakt en zonder beschadigingen e.d. afgeleverd. Tijdstip van bezorging werd gedurende de dag goed gecommuniceerd.

Fijn dat de bestelling supersnel en naar verwachting is geleverd. Helemaal top, weer een tevreden klant. En hartelijk dank voor de 5 sterren review. Groeten, Online woonwinkel Houtmijn

Over Houtmijn.nl

Houtmijn.nl is de online winkel voor al uw industriële meubels. Door onze eigen import en enorme voorraad kunnen wij snel leveren voor hele scherpe prijzen. Zoekt u meubels van mangohout? Dan hoeft u niet meer verder te kijken want bij Houtmijn bent u aan het juiste adres. Meer dan 25 jaar ervaring met de import van Oosterse meubels uit India.