Betrouwbaar

Konden het snel leveren, we zijn telefonisch benaderd voor de dag en het tijdsblok. Vriendelijke man die het kwam leveren en ook mee hielp met op de plek zetten. Meubel zat al in elkaar, uit de doos en klaar. Ideaal. Nog mooier dan op de foto.

Geweldige firma

Super snelle levering van een kast. Chauffeur was er behulpzaam met het op de plek zetten van de kast.

Prima ontvangst en aandacht voor mijn vraag

Onverwacht bezoek, toch veel aandacht en humor

Uitstekende prijs-kwaliteit

Uitstekende prijs-kwaliteit

Top! Goede service en snelle levering.

Een fijn bedrijf!

Mooi meubels tegen schappelijke prijzen. Snelle nette levering

Super mooie meubels en snel geleverd

Mooie meubels besteld en snel geleverd gekregen! Top kwaliteit, aardig personeel

Snelle leveling en super behulpzaam

Mooie meubels, snelle levering, Was wel een dingetje met onze dressoir, maar een mailtje werd meteen beantwoord en samen een prima oplossing gevonden.

Mooie meubels, goede service

Mooie Meubels, Goede service

Vriendelijke service

In onderling overleg met vriendelijke medewerker levering naar eerste verdieping geregeld.

een mooie tv kast erg naar mijn zin

een mooie kast uitgezocht

Gewoon top

Twee keer besteld altijd netjes geholpen meubels super blij mee

Goede service , snelle levering. Top. Aanbevolen bij vrienden en familie.

Goede kwaliteit voor een betaalbare prijs

Een salontafel en een dressoirkast gekocht. Snel leverbaar, goed betaalbaar en een goede kwaliteit.

Snel en gemakkelijk bestellen en thuis bezorgd krijgen

Vooral het thuis laten bezorgen gaat erg gemakkelijk: persoonlijk kontakt met de bezorger zorgt voor een vlotte afhandeling.

A proffesional service

Delivered on time and looking as in the picture. We are content with the furniture and the communication with Houtmijn.

Helemaal prima!

Snelle levering, goede prijs en kwaliteit!

Snelle levering en vriendelijke service.

Site table besteld en laten bezorgen. Ze bellen je op om een afspraak te maken wanneer het beste uitkomt. Ze leveren het af voor je deur! Erg fijn

Op voorraad verwacht 3 sept. Geleverd op 31 aug! Hiervoor ook al een dressoir besteld en wss binnenkort ook een tv meubel

Prima en duidelijke site

Mooie site en niet te duur duidelijk over de te leveren goederen of zelf halen vlotte en vriendelijke medewerkers

Prima snelle service

Snelle levering en reacties op vragen

Ongezien meubels kopen op internet was in dit geval een absolute top ervaring!

Via internet meubels gekocht. Het is een gok zonder iets in het echt te hebben gezien, maar deze aankoop was een absolute topper! Direct de bestelling uitgebreid en zo ons hele interieur vervangen met de Mango stijl meubels. Bestelling, bestelproces, contact en levering verliepen allemaal super vlot. Nu genieten van onze nieuwe look!

mooie tv kast ,en netjes op tijd geleverd, bezorging was top en zeer snel ,klant vriendelijk bezorger

Goed, snel en vakkundig

Goed geholpen Snel en vakkundig

Goeg geholpen

Vriendelijke mensen en hulpvaardig Snelle afhandeling

Over Houtmijn.nl

Houtmijn.nl is de online winkel voor al uw industriële meubels. Door onze eigen import en enorme voorraad kunnen wij snel leveren voor hele scherpe prijzen. Zoekt u meubels van mangohout? Dan hoeft u niet meer verder te kijken want bij Houtmijn bent u aan het juiste adres. Meer dan 25 jaar ervaring met de import van Oosterse meubels uit India.