Goeie kwaliteit

Levering volgens afspraak

Topkwaliteit voor bodemprijzen. We werken er iedere dag aan om dit waar te maken. Fijn dat het gewaardeerd wordt met 5 sterren. Hartelijk dank daar voor. Team Houtmijn

Mooie tafel

Fijn dat de tafel naar verwachting is geleverd. Helemaal top, weer een tevreden klant. En hartelijk dank voor de 5 sterren review. Groeten, Online woonwinkel Houtmijn

Al eerder meubelen gekocht. Prima service

Dank je wel Diana voor de moeite van het invullen van de beoordeling. Een dikke 10 daar zijn we blij mee. Team Houtmijn

Prima product en aflevering.

Prima product, precies zoals afgebeeld. De aflevering was uiteindelijk goed. De aflevertijd was van te voren niet helemaal duidelijk. Mocht die van te voren scherper zijn geweest, dan was het een dikke tien!

Fijn dat de bestelling supersnel en bijna naar verwachting is geleverd. Helemaal top, weer een tevreden klant. En hartelijk dank voor de 4 sterren review. De leveringen verder dan 200 kilometer gaan ook helemaal goed alleen de planning ervan is iets lastiger :) Groeten, Online woonwinkel Houtmijn

Vaker gekocht bij Houtmijn

Goede ervaringen met Houtmijn. Prima kwaliteit meubelen en zelf opgehaald. Ook makkelijk te parkeren bij het magazijn.

Hartelijk dank voor de 5 sterren review. We zijn er blij mee. Graag tot ziens.

Zeer professionele afhandeling

zeer vlotte afhandeling van onze bestelling. Zoals beloofd gingen we gecontacteerd worden zodra de bestelling klaar stond om te worden verstuurd. ze leverden aan huis af, op de plaats waar het meubel moest weden uitgepakt. Zeer vriendelijk ook.

Hartelijk dank Joerie voor de 5 sterren beoordeling. Een dikke 10 daar zijn we blij mee. Team Houtmijn

Vlotte bestelling en levering

Kast in zijn geheel geleverd. Afval zelf weg te gooien

Hartelijk dank voor de 5 sterren review helemaal uit Brugge. We zijn er blij mee. Graag tot een volgende keer.

Mooie kast, goed ontvangen

Dressoir is zoals op de foto's, maten kloppen en transport verliep goed. Blij mee!

Hi Esther, Fijn dat alles goed verlopen is. Tot een volgende keer.

Goede verhouding prijs kwaliteit

Vrijdag langs in Nieuw-Vennep, bijzonder behulpzame medewerker. Zondag bestelling geplaatst, woensdag alle 4 kasten in huis. De chauffeur hield mij keurig op de hoogte van de levering.

Hallo Mo, Hartelijk dank voor de 5 sterren. Vier kasten binnen 2 á 3 dagen in huis. Dat klinkt super. Veel plezier van de kasten. Groetjes, Team Houtmijn

Prima service en een hele mooie tafel

De tafel is precies zoals ik verwacht had en past prima bij mijn eettafel en kast, ben er heel blij mee.

Hartelijk dank voor de sterren en veel plezier van de salontafel. We zien u graag terug. Groetjes, Team Houtmijn

Mooi kastje

Bardzo ładne meble, zamierzam zamówić kolejne.

Super bedankt voor de 5 sterren. Nie możemy się doczekać by znów Cię zobaczyć Houtmijn

Niet gekregen wat ik had verwacht

De bezorger was goed. Ik kreeg een tv meubel uit showroom niet wat ik hoopte te krijgen stond er ook niet bij dat was wel jammer

Jammer dat u toch een beoordeling invult. Na herhaaldelijk uitgebreid bellen moet toch wel duidelijk zijn dat u het zelf allemaal verkeert heeft gezien. U had verwacht een tv meubel te krijgen met twee schuifdeuren. Dat stond zo helemaal niet op de VIER foto's, noch in de omschrijving. Er zit 1 schuifdeur in. U heeft exact het fotomodel gekregen. We gaan er dan maar vanuit dat u hier uw eigen visuele tekortkomingen beoordeeld.

geweldig en snel

!

Dank voor de korte review. We zijn er heel blij mee. Groetjes, Team Houtmijn

Tafel prima, vervoerder minder!!!

Mooie tafel, echter de vervoerder deed erg moeilijk. Vond de tafel te groot voor de lift en heeft de doos toen over de grond gesleept.

Hi Ben, Fijn dat alles redelijk verlopen is. Klein puntje voor verbetering met vervoer. We werken er iedere dag aan. Veel plezier van de mooie eettafel.

Goed en netjes

Hallo Antoon Fijn dat de levering goed verlopen is. Veel plezier van de meubels.

super

wij hebben nu bij houtmijn 2 kasten gekocht maar zijn er heel erg blij mee zijn mooie kasten goede kwaliteit en ook netjes geleverd vriendelijk te woord gestaan toen ik belde om iets te vragen raad het iederen aan

Hallo Jannie, Super dat je Houtmijn aanbeveelt. Iedereen hier doet zijn best het de klanten naar de zin te maken.

Mooie kast en vriendelijk geleverd

De boekenkast is prachtig en de aflevering aan huis was goed geregeld. Fijn dat er gebeld werd over wanneer meneer voor de deur zou staan.

Patty, hartelijk dank voor de review Fijn dat alles vlot verlopen is. Veel plezier van de mooie boekenkast. Groeten van Houtmijn

Snel geleverd en mooie degelijk meubel

Precies wat we gekocht hadden en is snel geleverd

Hartelijk dank voor de vijf sterren en veel plezier van het tv meubel. Groeten van Houtmijn

Mangohouten dressoir met schuifdeuren

Het dressoir komt helemaal overeen met de foto's. Goede beschrijving ervan. En een snelle levering. Heel blij met mijn dressoir.

Hi Ben, Fijn dat het dressoir aan de verwachting voldoet. En een luim weer voor de vervoerder. Ook in drukke tijden leveren we snel af.

Uitstekende service qua contact en levering

Service en kwaliteit uitstekend De levering op tijd en netjes Zou ik zeer zkr aanbevelen

Hartelijk dank voor de review en het aanbevelen van Houtmijn. Graag tot ziens op de website.

Goed product goed verpakt en snel geleverd

Het was netjes verzorgd en op tijd geleverd

Bedankt voor een mooie beoordeling vanuit Maastricht dat zien we graag. Tot ziens in onze online woonwinkel. Groeten van Team Houtmijn

Mooie stoere kasten. Dressoir en hoge kast gekocht. Deurtjes zitten er goed en stevig in. Goed in de zwarte verf. .

Hallo Mo, Hartelijk dank voor de 5 sterren. Dat klinkt super. Veel plezier van de kasten. Groetjes, Team Houtmijn

Helemaal naar mijn verwachting, snel geleverd, en super verpakt heel tevreden

Fijn dat de bestelling naar tevredenheid en snel is geleverd. Weer een tevreden klant. En hartelijk dank voor de review. Hartelijk dank daar voor. Groeten, Online woonwinkel Houtmijn

Prachtig tv-meubel

Goed aangekomen op de afgesproken tijd. Was goed verpakt en het tv meubel ziet er net zo uitvalsbasis op de site. Ik ben er blij mee. Alles goed geregeld.

Práchtige tafel

Mooie meubels met prima service

Hallo Mo, Hartelijk dank voor de 5 sterren. Dat klinkt goed. Veel plezier van de tafel Groetjes, Team Houtmijn

Over Houtmijn.nl

Houtmijn.nl is de online winkel voor al uw industriële meubels. Door onze eigen import en enorme voorraad kunnen wij snel leveren voor hele scherpe prijzen. Zoekt u meubels van mangohout? Dan hoeft u niet meer verder te kijken want bij Houtmijn bent u aan het juiste adres. Meer dan 25 jaar ervaring met de import van Oosterse meubels uit India.