super

wij hebben nu bij houtmijn 2 kasten gekocht maar zijn er heel erg blij mee zijn mooie kasten goede kwaliteit en ook netjes geleverd vriendelijk te woord gestaan toen ik belde om iets te vragen raad het iederen aan

Hallo Jannie, Super dat je Houtmijn aanbeveelt. Iedereen hier doet zijn best het de klanten naar de zin te maken.

Mooie kast en vriendelijk geleverd

De boekenkast is prachtig en de aflevering aan huis was goed geregeld. Fijn dat er gebeld werd over wanneer meneer voor de deur zou staan.

Patty, hartelijk dank voor de review Fijn dat alles vlot verlopen is. Veel plezier van de mooie boekenkast. Groeten van Houtmijn

Snel geleverd en mooie degelijk meubel

Precies wat we gekocht hadden en is snel geleverd

Hartelijk dank voor de vijf sterren en veel plezier van het tv meubel. Groeten van Houtmijn

Mangohouten dressoir met schuifdeuren

Het dressoir komt helemaal overeen met de foto's. Goede beschrijving ervan. En een snelle levering. Heel blij met mijn dressoir.

Hi Ben, Fijn dat het dressoir aan de verwachting voldoet. En een luim weer voor de vervoerder. Ook in drukke tijden leveren we snel af.

Uitstekende service qua contact en levering

Service en kwaliteit uitstekend De levering op tijd en netjes Zou ik zeer zkr aanbevelen

Hartelijk dank voor de review en het aanbevelen van Houtmijn. Graag tot ziens op de website.

Goed product goed verpakt en snel geleverd

Het was netjes verzorgd en op tijd geleverd

Bedankt voor een mooie beoordeling vanuit Maastricht dat zien we graag. Tot ziens in onze online woonwinkel. Groeten van Team Houtmijn

Mooie stoere kasten. Dressoir en hoge kast gekocht. Deurtjes zitten er goed en stevig in. Goed in de zwarte verf. .

Hallo Mo, Hartelijk dank voor de 5 sterren. Dat klinkt super. Veel plezier van de kasten. Groetjes, Team Houtmijn

Helemaal naar mijn verwachting, snel geleverd, en super verpakt heel tevreden

Fijn dat de bestelling naar tevredenheid en snel is geleverd. Weer een tevreden klant. En hartelijk dank voor de review. Hartelijk dank daar voor. Groeten, Online woonwinkel Houtmijn

Prachtig tv-meubel

Goed aangekomen op de afgesproken tijd. Was goed verpakt en het tv meubel ziet er net zo uitvalsbasis op de site. Ik ben er blij mee. Alles goed geregeld.

Práchtige tafel

Mooie meubels met prima service

Hallo Mo, Hartelijk dank voor de 5 sterren. Dat klinkt goed. Veel plezier van de tafel Groetjes, Team Houtmijn

Mooi tv meubel

Mooi tv meubel zoals verwacht en levering was goed!

Mooie kast, redelijk snel geleverd

Mooie kast, en redelijk snel geleverd. Echter werd de kast in de doos in onze woonkamer gezet, en omdat wij enkele dagen niet thuis waren heeft deze ook enkele dagen daar gestaan. De doos was helemaal beschimmeld en er zat vogelpoep op. Hierdoor stonk ons hele huis gigantisch naar een vieze kots/poeplucht toen we thuis kwamen. Als je dus gewoon thuis bent tijdens levering en je meubels direct uit kunt pakken dan is er niks mis mee... ;) Gewoon een betrouwbare winkel, met mooie meubels!

Dank voor de beoordeling. In de Indiase fabrieken wonen altijd een paar duiven :) en de natuur gaat zijn gang. Fijn dat de kast in ieder geval super is. Als je die gelijk uitgepakt had was het wellicht een 10 geweest.

Uitstekend Alles op tijd zoals de afspraak was.

Wat ik besteld had klopte helemaal . Precies wat ik op de site gevonden had.

Hallo luus, Hartelijk dank voor de 5 sterren. Dat klinkt super. Veel plezier van de aankoop. Groetjes, Team Houtmijn

Zeer goed geen enkele klacht.

Prima geregeld fijn contact

Bedankt voor een mooie beoordeling vanuit Leiden dat zien we graag. Tot ziens in onze online woonwinkel. Groeten van Team Houtmijn

Helemaal top

Goede communicatie en goede levering!!!

Hoi Sylvia, Hartelijk dank voor de 5 sterren. Daar zijn we blij mee Veel plezier van de meubels. Groetjes, Team Houtmijn

Geweldige service.

Goede kwaliteit. Netjes in elkaar geleverd.

Topkwaliteit voor bodemprijzen. We werken er iedere dag aan om dit waar te maken. Fijn dat het gewaardeerd wordt met 5 sterren. Hartelijk dank daar voor. Team Houtmijn

Perfecte levering en mooi product

Levering is perfect gegaan en keurig op tijd. Kast is ook als verwacht en staat trots in de keuken.

Een super mango salontafel met lade

Wij hebben een mango Salontafel gekocht en deze is van super kwaliteit. Goed verpakt verzonden en de lade is enorm van inhoud. Precies datgene wat we zochten ook de leverdienst is supergoed, deze mannen brachten fijn de doos op de plek waar ik hem wenste. We hebben inmiddels een mango TV meubel gekocht en wachten op de levering nu. Gr

Betrouwbaar…

super

mooie stalen kasten gekocht. vriendelijk te woord gestaan aan de telefoon. snelle levering met goed contact wanneer ze werden gebracht. kasten voldoen 100% aan de beschrijving op de website.

De levering was op tijd vriendelijke chauffeur alles was goed geregeld.

Gewoon goede service

Supermooie tafel ontvangen. Ben er erg blij mee!

Ben zeer tevreden over de kwaliteit van de mooie tafel die ik pas heb ontvangen.

Mooie meubelen!

Alleen maar positief over dit bedrijf. Mooie stevige industriële ladekast gekocht. Mocht ik de volgende keer weer wat nodig hebben kijk ik eerst bij Houtmijn.

Bedankt voor een mooie beoordeling van 5 sterren dat zien we graag. Tot ziens in onze online woonwinkel. Groeten van Team Houtmijn

Zeer mooi product!

Salon tafel besteld. Echt zoals op de foto, eigenlijk nog degelijker als ik had verwacht. Heel blij mee.

Rijnlanderweg 1321 2153KC Nieuw vennep

06 42091878

Over Houtmijn.nl

Houtmijn.nl is de online winkel voor al uw industriële meubels. Door onze eigen import en enorme voorraad kunnen wij snel leveren voor hele scherpe prijzen. Zoekt u meubels van mangohout? Dan hoeft u niet meer verder te kijken want bij Houtmijn bent u aan het juiste adres. Meer dan 25 jaar ervaring met de import van Oosterse meubels uit India.