Verzorgde website, aangenaam online shoppen

Website met duidelijke foto's van de producten, zodat je duidelijk weet of je het juiste product besteld. Eenvoudige bestelprocedure.

Levering volgens afspraak en net verpakt

Saniglow heeft de producten geleverd volgens de gespecificeerde levertijden op de website. De producten waren netjes verpakt en zijn goed ontvangen. Producten werken naar behoren.

Top, goede prijs en zeer snelle levering

Zeer goede prijs en snelle levering.

Prima, Snelle levering

Bestelling was op voorraad en snel geleverd conform de indicatie op de website

Bestellen en binnen drie dagen in huis

Vlotte bestelling, goed product

Eenvoudige bestelling, goed product. De verzending liet even op zich wachten. Vlotte communicatie.

Gewoon goed en snelle levering

Gewoon goed en snelle levering

Via e-mail goed verder geholpen, spijtig dat ik bestelde in het Belgisch bouwverlof en doorverwezen werd naar Nederland ( ivm zelf afhaling materialen).

De levertijd wijkt flink af van de geschatte levertijd. Verder prima.

radiator goed aangekomen

lang moeten wachten op mijn bestelling. na een mail reageerde ze wel snel. Dan duidelijk een bezorg moment gekregen. zoals afgesproken geleverd in top staat. Betaalbaar gerief en goede kwaliteit. Ik bestel later zeker nog. geen 5 sterren omdat de bestelde goederen langer dan 2 a 3 weken weg bleven. Dus Saniglow volgende keer hoop ik 5 sterren te mogen geven.

Goede service maar telefonisch niet bereikbaar.

Bestelling en levering snel.

goede betaalbare producten

Snelle en degelijke service

Goederen waren snel geleverd. Goederen zijn ook in orde. Leveraar heeft ook geholpen de grote radiator boven te dragen.

Redelijk

Nette prijzen.Goede afhandeling. Zal er zeker nog bestellen. Wel spijtig is :geen communicatie mogelijk.De vloerbevestiging voor de radiators worden eigenlijk niet compleet verkocht, er ontbreken pvc stukken om de radiator te klemmen.Heb zelf dan maar voor een oplossing gezorgd ala bricolage.

Tegenvallend

Slecht ...gebeld , gemaild maar geen reactie 🤨🤨artikel wil ik omruilen maar ben bang dat dit niet gaat lukken 12.06.2019 Kom op mijn eerdere beoordeling terug; kreeg n verklarende mail voor het niet bereikbaar zijn. Ben tot nu toe heel fijn geholpen dus hoop op een positieve afhandeling 👍

Een goede prijs prestatie verhouding

Snel en goede service

Goed, snel, gemakkelijk en niet duur

Plintkachel besteld. Website is voldoende duidelijk, prijzen zijn laag (vergeleken met andere aanbieders) snel geleverd, enige minpuntje is dat ik geen mail heb ontvangen met verzendgegevens.

Prima webshop

Gewoon goed

Vragen na ontvangst van het product werden goed beantwoord

Pluspunten

Een online verkoop zoals het hoort. Juiste en levering volgens de voorafgestelde condities tegen een scherpe prijs. Bedankt.

Pluspunten

Correct over gans de lijn : van oplossing aanbieden tot stipte levering !

Pluspunten

Ik heb onlangs een radiatorkraan en voetventiel gekocht, maar per ongeluk 1 adapter m22 te weinig besteld. De adapter is kostenloos bij de verzending toegevoegd. Helemaal top

Pluspunten

Prima ervaring, snelle reactie op vragen via email

Over Saniglow

Saniglow is ontstaan uit een enthousiast team bestaande uit een combinatie van voormalig installateur en sanitair specialisten. Na jarenlange ervaring opgedaan te hebben in deze branche zijn wij met veel passie en enthousiasme deze online winkel in sanitair, verwarming, en ventilatie begonnen. Wij willen u bij Saniglow een breed assortiment bieden tegen een scherpe prijs. Wij staan graag voor u klaar om u advies te geven bij de keuze van de producten. Bij Saniglow staat de klant centraal en wij zullen dan ook alles in het werk stellen om u een tevreden klant te maken en vooral... te houden!