Ben zeer tevreden

Snelle levering en makkelijk te installeren

Alles geregeld zoals beloofd

Goede prijs en snelle levering

Gekocht een Kickspace 600 (vervanging) tegen een hele goede prijs. De bestelling is snel afgehandeld en de levering vond snel en op de afgesproken datum plaats. Alles in goede orde ontvangen.

correcte levering

en tevens snel antwoord op gestelde vragen

Super snel

Vriendelijk te woord gestaan via de mail en goed advies gekregen

Super snel geleverd ,dank

Snel verzonden, maar levering kon beter

Snel verzonden, prijs is goed, maar er kwam geen T&T (terwijl die achteraf wel beschikbaar bleek), en het afleveradres is niet volledig overgenomen... Hierdoor kwam het pakje op de verkeerde plaats terecht. Via chat contact opgenomen, en zo de nodige info verkregen om het pakje toch nog op te halen...

Wat ik nodig had op een goede prijs!

Ben bezig met een renovatie van ons nieuwe huis. Had aansluitsets nodig voor al ons nieuwe designer radiatoren. Prijs door Saniglow was uitstekend, en was gratis geleverd tot m'n deur binnen enkele dagen. Geen problemen.

Snel geleverd, prima producten

Radiator aansluitmateriaal besteld, eerst via de mail even om advies gevraagd en kreeg snel reactie terug met een advies. Goederen compleet binnen gekregen zoals beloofd. Moet boven ook nog verbouwen dus zal zeker nog eens bestellen. Een webwinkel zoals het hoort dus!

Meerdere rollen Henco besteld, netjes en snel geleverd voor de scherpste prijs die ik kon vinden.

Alles naar wens!

Snel verzonden en nergens goedkoper te vinden.

Een vlotte afhandeling van mijn bestelling

Geen verdere opmerkingen

Verkeerd geleverd en geen contact mogelijk

Verkeerd product geleverd en reageert niet op mails en is telefonisch niet bereikbaar.

Snelle reactie en verzending ÈN goedkoop (niet onbelangrijk! 😁)

Prima!! Staat in m'n Favorieten!

Scherpe prijzen

Verzorgde website, aangenaam online shoppen

Website met duidelijke foto's van de producten, zodat je duidelijk weet of je het juiste product besteld. Eenvoudige bestelprocedure.

Teleurgesteld !!!

4 September bevestiging ontvangen maar tot heden geen radiators ontvangen!! Telefonisch niet bereikbaar en een reactie op mijn mail is ook teveel gevraagd... Loodgieter al moeten verzetten en kom in de problemen met de planning. En bedankt!!!

Levering volgens afspraak en net verpakt

Saniglow heeft de producten geleverd volgens de gespecificeerde levertijden op de website. De producten waren netjes verpakt en zijn goed ontvangen. Producten werken naar behoren.

Top, goede prijs en zeer snelle levering

Zeer goede prijs en snelle levering.

Prima, Snelle levering

Bestelling was op voorraad en snel geleverd conform de indicatie op de website

Bestellen en binnen drie dagen in huis

Vlotte bestelling, goed product

Eenvoudige bestelling, goed product. De verzending liet even op zich wachten. Vlotte communicatie.

Gewoon goed en snelle levering

Gewoon goed en snelle levering

Over Saniglow

Saniglow is ontstaan uit een enthousiast team bestaande uit een combinatie van voormalig installateur en sanitair specialisten. Na jarenlange ervaring opgedaan te hebben in deze branche zijn wij met veel passie en enthousiasme deze online winkel in sanitair, verwarming, en ventilatie begonnen. Wij willen u bij Saniglow een breed assortiment bieden tegen een scherpe prijs. Wij staan graag voor u klaar om u advies te geven bij de keuze van de producten. Bij Saniglow staat de klant centraal en wij zullen dan ook alles in het werk stellen om u een tevreden klant te maken en vooral... te houden!