Scherpe prijs voor kwaliteitsproduct

.De levertermijn was iets langer en dat op zich stoorde ons niet. Alleen was er een gebrek aan communicatie hierover. Zodra we zelf contact namen kregen we wel op korte termijn antwoord.

Erg goed

Goede ervaring

Al met al top. Van bestelling tot levering.

Snel en perfect geleverd.

Ik heb een zeer positieve ervaring met Saniglow. Een aanrader.

Lange levertijd

Helaas duurde de levering erg lang en kon de klus niet meer voor de kerst worden geklaard.

Beste Marten, Door vertraging van onze leverancier is uw pakket inderdaad later verzonden dan op onze website aangegeven was. Onze excuses hiervoor, wij hopen u bij een eventuele volgende bestelling beter van dienst te kunnen zijn. Met vriendelijke groet, Team Saniglow

Stipte levering. Alles naar verwachting.

Boiler werd geleverd binnen de beloofde termijn.

Alles in orde, zowel, prijs, levering als snelheid.

Lage prijzen, goede producten, lange levertijd

Het product dat ik bestelde was goed en redelijk goedkoop vergeleken met andere leveranciers. Ik moest alleen wat langer erop wachten dan veel andere leveranciers. Prima als he geen haast hebt maar niet handig als je snel iets moet hebben.

Snelle keurige levering

Zeer goede communicatie en goede prijs

Snelle reactie op vragen. Zeer goede communicatie.

Ben zeer tevreden

Snelle levering en makkelijk te installeren

Alles geregeld zoals beloofd

Goede prijs en snelle levering

Gekocht een Kickspace 600 (vervanging) tegen een hele goede prijs. De bestelling is snel afgehandeld en de levering vond snel en op de afgesproken datum plaats. Alles in goede orde ontvangen.

correcte levering

en tevens snel antwoord op gestelde vragen

Super snel

Vriendelijk te woord gestaan via de mail en goed advies gekregen

Super snel geleverd ,dank

Snel verzonden, maar levering kon beter

Snel verzonden, prijs is goed, maar er kwam geen T&T (terwijl die achteraf wel beschikbaar bleek), en het afleveradres is niet volledig overgenomen... Hierdoor kwam het pakje op de verkeerde plaats terecht. Via chat contact opgenomen, en zo de nodige info verkregen om het pakje toch nog op te halen...

Wat ik nodig had op een goede prijs!

Ben bezig met een renovatie van ons nieuwe huis. Had aansluitsets nodig voor al ons nieuwe designer radiatoren. Prijs door Saniglow was uitstekend, en was gratis geleverd tot m'n deur binnen enkele dagen. Geen problemen.

Snel geleverd, prima producten

Radiator aansluitmateriaal besteld, eerst via de mail even om advies gevraagd en kreeg snel reactie terug met een advies. Goederen compleet binnen gekregen zoals beloofd. Moet boven ook nog verbouwen dus zal zeker nog eens bestellen. Een webwinkel zoals het hoort dus!

Meerdere rollen Henco besteld, netjes en snel geleverd voor de scherpste prijs die ik kon vinden.

Alles naar wens!

Snel verzonden en nergens goedkoper te vinden.

Een vlotte afhandeling van mijn bestelling

Geen verdere opmerkingen

Over Saniglow

Saniglow is ontstaan uit een enthousiast team bestaande uit een combinatie van voormalig installateur en sanitair specialisten. Na jarenlange ervaring opgedaan te hebben in deze branche zijn wij met veel passie en enthousiasme deze online winkel in sanitair, verwarming, en ventilatie begonnen. Wij willen u bij Saniglow een breed assortiment bieden tegen een scherpe prijs. Wij staan graag voor u klaar om u advies te geven bij de keuze van de producten. Bij Saniglow staat de klant centraal en wij zullen dan ook alles in het werk stellen om u een tevreden klant te maken en vooral... te houden!