Filters

10

Goed

Snel ontvangen na bestelling

  • Aanbevelen? Ja
8

goede ervaring, levering op tijd

goed op de hoogte gehouden van de levering en as promised

  • Aanbevelen? Ja
9

Blij met levering binnen een week

Prima

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle en correcte levering

Idem.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle levering, goed verpakt

Zeer tevreden , van bestelling tot levering

  • Aanbevelen? Ja
1

Triest

3-5-2020 bestelling gedaan , nu 6-6-2020 nog niks geleverd, op berichten word niet gereageerd

  • Aanbevelen? Nee
9

Vriendelijk en product bevalt

Vriendelijk en geleverd zoals verwacht. Product is zoals omschreven en uit de foto’s blijkt Levertijd is wel langer doordat bedrijf niet zelf de voorraad heeft.

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend geholpen

Had Tado slimme thermostaatkranen gekocht, maar had nog niet de juiste radiatorkranen. Mijn vraag over de juiste kranen werd meteen beantwoord en de kranen toegestuurd. Dank! Ik raad Saniglow aan iedereen aan.

  • Aanbevelen? Ja
8

Correcte levering

Levering van het gevraagde

  • Aanbevelen? Ja
5

In blijde verwachting

Nog niet ontvangen

  • Aanbevelen? Nee
8

Geleverd binnen afgesproken termijntegen scherp tarief.

Product komt overeen met beschrijving op de website en levertermijn is ook zoals beschreven. Bij vragen volgt altijd op dezelfde dag een reactie. Kortom, positieve ervaring.

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed

duidelijk en op tijd geleverd

  • Aanbevelen? Ja
8

Uitstekend

Goede service, prijs.

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima

Prima

  • Aanbevelen? Ja
10

Bestelling na 1 dag al perfect geleverd!

Vlot besteld, en zelfs na 1 dag al ontvangen! Zeer tevreden van mijn keuze.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top levering van een top produkt

Snelle en correcte levering

  • Aanbevelen? Ja
10

Superservice

De bestelde radiatorslang bleek door de Corona crisis niet snel leverbaar. Ik kreeg direct een mailtje met de uitleg en het voorstel voor een creditnota. Dat noem ik echt meedenken met de klant.

  • Aanbevelen? Ja
3

Slechte communicatie en lange levertijd

Kan je iets niet snel leveren (ondanks de aangegeven levertijd bij het product), dan communiceer je dit met je klant. Als je tot twee keer toe een bericht verstuurd met een vraag over de status van de bestelling, dan communiceer je direct met je klant. Als je dat zou doen dan hou je een tevreden klant. Saniglow is nu niet direct een firma die communiceert, dat bleek wel na bestellen. Uiteindelijk een week op de order moeten wachten welke volgens de productpagina binnen twee dagen geleverd zou moeten zijn. Niet op voorraad? dan zorgen dat je voorraadbeheer ook in de webwinkel juist is en bij problemen direct communiceren. Uiteindelijk na twee verzoeken om informatie een kort antwoord gekregen dat het er aan komt. Vermoedelijk kan je niet bellen om lastige vragen te voorkomen. Mogelijk leveren ze een hoop producten snel maar hou er rekening mee dat het ook anders kan gaan en dat communicatie niet echt snel is. DIt kan zeker irritatie geven. Eerste keer en ook de laatste keer geweest dat hier wordt gekocht.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste John, Bedankt voor uw beoordeling. Het is inderdaad zo dat de levering van uw pakket langer is geweest dan aangegeven dan op de website. Wij hebben één bericht van uw ontvangen op vrijdagavond 27/03 waar maandagochtend 30/03 direct op is gereageerd. Wij hadden u inderdaad moeten berichten en dat is niet het geval geweest waarvoor nogmaals onze excuses. Wij hebben ervoor gekozen om niet telefonisch bereikbaar te zijn om onze producten zo voordelig mogelijk te kunnen aanbieden. Daarnaast kan communicatie tegenwoordig prima via email. 99% van onze producten worden binnen 2 werkdagen verzonden, incidenteel is er een probleem omdat er een voorraadverschil is of omdat de leverancier niet op tijd levert. Wij wensen u veel succes met uw bestelling en als wij u nog ergens mee van dienst kunnen zijn dan vernemen wij dit graag. Met vriendelijke groet, Team Saniglow.nl

10

goede prijs, stipte levering !

overzichtelijke catalogus en correcte productinfo, incl. leverbaarheid

  • Aanbevelen? Ja
8

Gunstig geprijsd en snelle levering

Duidelijke website, gunstige prijzen

  • Aanbevelen? Ja
7

Snel en goed

Helaas geen track en tracé

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitermate goede service!!

Alles prima geregeld en snel geleverd

  • Aanbevelen? Ja
10

app is overzichtelijk en alles snel en compleet geleverd

is goed

  • Aanbevelen? Ja
10

Top!

Snelle levering en super mooie kranen!

  • Aanbevelen? Ja
1

Levering is na 2 weken nog steeds niet gebeurd

Levering zou gebeuren binnen 2/3 dagen, nana meer dan 2 weken nog steeds niets geleverd en er is weinig tot geen respons van de klantendienst.

  • Aanbevelen? Nee

Over Saniglow

Saniglow is ontstaan uit een enthousiast team bestaande uit een combinatie van voormalig installateur en sanitair specialisten. Na jarenlange ervaring opgedaan te hebben in deze branche zijn wij met veel passie en enthousiasme deze online winkel in sanitair, verwarming, en ventilatie begonnen. Wij willen u bij Saniglow een breed assortiment bieden tegen een scherpe prijs. Wij staan graag voor u klaar om u advies te geven bij de keuze van de producten. Bij Saniglow staat de klant centraal en wij zullen dan ook alles in het werk stellen om u een tevreden klant te maken en vooral... te houden!

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews met een score lager dan een 6 worden 7 dagen na plaatsing gepubliceerd