Top levering van een top produkt

Snelle en correcte levering

Superservice

De bestelde radiatorslang bleek door de Corona crisis niet snel leverbaar. Ik kreeg direct een mailtje met de uitleg en het voorstel voor een creditnota. Dat noem ik echt meedenken met de klant.

Slechte communicatie en lange levertijd

Kan je iets niet snel leveren (ondanks de aangegeven levertijd bij het product), dan communiceer je dit met je klant. Als je tot twee keer toe een bericht verstuurd met een vraag over de status van de bestelling, dan communiceer je direct met je klant. Als je dat zou doen dan hou je een tevreden klant. Saniglow is nu niet direct een firma die communiceert, dat bleek wel na bestellen. Uiteindelijk een week op de order moeten wachten welke volgens de productpagina binnen twee dagen geleverd zou moeten zijn. Niet op voorraad? dan zorgen dat je voorraadbeheer ook in de webwinkel juist is en bij problemen direct communiceren. Uiteindelijk na twee verzoeken om informatie een kort antwoord gekregen dat het er aan komt. Vermoedelijk kan je niet bellen om lastige vragen te voorkomen. Mogelijk leveren ze een hoop producten snel maar hou er rekening mee dat het ook anders kan gaan en dat communicatie niet echt snel is. DIt kan zeker irritatie geven. Eerste keer en ook de laatste keer geweest dat hier wordt gekocht.

Beste John, Bedankt voor uw beoordeling. Het is inderdaad zo dat de levering van uw pakket langer is geweest dan aangegeven dan op de website. Wij hebben één bericht van uw ontvangen op vrijdagavond 27/03 waar maandagochtend 30/03 direct op is gereageerd. Wij hadden u inderdaad moeten berichten en dat is niet het geval geweest waarvoor nogmaals onze excuses. Wij hebben ervoor gekozen om niet telefonisch bereikbaar te zijn om onze producten zo voordelig mogelijk te kunnen aanbieden. Daarnaast kan communicatie tegenwoordig prima via email. 99% van onze producten worden binnen 2 werkdagen verzonden, incidenteel is er een probleem omdat er een voorraadverschil is of omdat de leverancier niet op tijd levert. Wij wensen u veel succes met uw bestelling en als wij u nog ergens mee van dienst kunnen zijn dan vernemen wij dit graag. Met vriendelijke groet, Team Saniglow.nl

goede prijs, stipte levering !

overzichtelijke catalogus en correcte productinfo, incl. leverbaarheid

Gunstig geprijsd en snelle levering

Duidelijke website, gunstige prijzen

Helaas geen track en tracé

Uitermate goede service!!

Alles prima geregeld en snel geleverd

app is overzichtelijk en alles snel en compleet geleverd

is goed

Snelle levering en super mooie kranen!

Levering is na 2 weken nog steeds niet gebeurd

Levering zou gebeuren binnen 2/3 dagen, nana meer dan 2 weken nog steeds niets geleverd en er is weinig tot geen respons van de klantendienst.

Duidelijk eerlijk en goed

Goed, snel (muv het aanmaken van de 'verplichte' account) en gemakkelijk

Snelle levering.

Snel geleverd. Ruim aanbod. Ik zocht een type boiler die op veel andere sites niet te vinden was.

Door waterschade is ons huis voor 4 maanden onbewoonbaar verklaard. Door het herstelwerkzaamheden zijn de j-beugels, gedemonteerd voor het stucwerk, echter zijn de plastic zadels van de beugels zoek geraakt waardoor ik nieuw moest bestellen. Door snelle levering konden we weer verder met de opbouw van de woonkamer.

Slecht

Super klein dopje voor open sifon besteld. Past in gewone envelop. Dopje is 21 mm dus ter grootte van een afsluit dop pak melk. Moest hiervoor 6.95 aan bezorg kosten betalen. Werkelijk schandalig vindt ik dit. Dit is wat je nu noemt iemand het vel over de neus heen trekken. Dus score een dikke 00000

Geachte mevrouw Veenendaal, Bedankt voor uw recensie. Wij rekenen inderdaad € 6,95 verzendkosten, het dopje is verzonden met een brievenbuspakketje, dit kost ons iets minder als een normaal pakketje. Daarnaast wordt het dopje ook door ons ingepakt dus er is enige handeling van toepassing. Op een product van € 3,50 maken wij dermate weinig marge dat we die kosten niet kunnen opnemen in het product. Wij verzenden niets per normale brievenpost omdat het dan niet meer te traceren is. Als laatste wil ik nog meegeven dat wij u niet verplichten om bij ons te bestellen, het is uw eigen keus geweest om de bestelling bij ons te plaatsen dus daarom vinden wij de recensie ook nogal apart. Mocht u nog vragen hebben kunt u altijd contact met ons opnemen via [email protected] en dan helpen wij u graag verder. Met vriendelijke groet, Team verkoop Saniglow.nl

Goede en snelle service en meedenkend met de klant

1 woord top service

Vlotte afhandeling en snelle verzending.

Goede service en levering!

Scherpe prijs voor kwaliteitsproduct

.De levertermijn was iets langer en dat op zich stoorde ons niet. Alleen was er een gebrek aan communicatie hierover. Zodra we zelf contact namen kregen we wel op korte termijn antwoord.

Erg goed

Goede ervaring

Al met al top. Van bestelling tot levering.

Snel en perfect geleverd.

Ik heb een zeer positieve ervaring met Saniglow. Een aanrader.

Lange levertijd

Helaas duurde de levering erg lang en kon de klus niet meer voor de kerst worden geklaard.

Beste Marten, Door vertraging van onze leverancier is uw pakket inderdaad later verzonden dan op onze website aangegeven was. Onze excuses hiervoor, wij hopen u bij een eventuele volgende bestelling beter van dienst te kunnen zijn. Met vriendelijke groet, Team Saniglow

Stipte levering. Alles naar verwachting.

Boiler werd geleverd binnen de beloofde termijn.

Alles in orde, zowel, prijs, levering als snelheid.

Over Saniglow

Saniglow is ontstaan uit een enthousiast team bestaande uit een combinatie van voormalig installateur en sanitair specialisten. Na jarenlange ervaring opgedaan te hebben in deze branche zijn wij met veel passie en enthousiasme deze online winkel in sanitair, verwarming, en ventilatie begonnen. Wij willen u bij Saniglow een breed assortiment bieden tegen een scherpe prijs. Wij staan graag voor u klaar om u advies te geven bij de keuze van de producten. Bij Saniglow staat de klant centraal en wij zullen dan ook alles in het werk stellen om u een tevreden klant te maken en vooral... te houden!