TOP bedrijf, dat klant als koning behandelt!!

Ontzettend goede en snelle levering! Extra verrassing was, dat de tas al keurig in cadeaupapier verpakt was.... Netjes hoor!!!

Snel geleverd en kwaliteit tas ook goed.

Sterke boodschappen tas met veel vakjes met rits ook nog 1 in de tas en vakje met rits voor portemonnee of telefoon.

Gedegen verpakt, artikel voldoet aan omschrijving

Fijn geholpen - betrokken

Erg prettig geholpen. Lekker snel ook. Werd meegedacht in beste oplossing. Plezierige ervaring, wederom, na 3 jaar

Echt een aanrader voor tassen en koffers

Superfijne website! Ik had een wizz air rugzak/tas besteld, binnen een uur belde Het bedrijf op dat de tas niet voorradig was en ze dus niet binnen een dag hem bij mij konden bezorgen, of dit een probleem was, anders kom ik hem annuleren. Was geen enkel probleem, want ik heb hem pas in april nodig. Hij zou de week erop dinsdags weer binnen zijn en dan woensdags bij mij geleverd worden. Maar de dag na het telefoontje van hen kreeg ik een mail dat de tas al verzonden was. Vandaag is de tas binnen gekomen, hele mooie tas, echt zoals op de afbeelding. En nog een persoonlijk berichtje erbij geschreven op de bon. Echt superservice, klantvriendelijk en doen echt je best om zo snel mogelijk te leveren. Ik ga zeker in de toekomst hier weer tassen of koffers bestellen!

Snelle, vriendelijke en goede service

De bestelling zeer snel ontvangen! Product was uitstekend net als de service. Heel vriendelijke note achtergelaten op bestelbon. Fijn!

Koffer was niet op voorraad, maar men zou mij bericht sturen zodra weer binnen. Dit gebeurde en koffer binnen 24 uur geleverd. Top service.

zeer goede kwaliteit echt leder

zeer goede kwaliteit echt leder voor een eerlijke goede prijs en bovenop nog eens vlug gelverd en deftig verpakt. TOP .

vlug geleverd

Zeer tevreden klant

Binnen een dag had ik de bestelde portemonnee in huis! Keurig verpakt in een doos en ook nog eens ingepakt in een cadeau papiertje! En de persoonlijke noot op de pakbon werd ook zeer gewaardeerd. Jarenlang in de winkel in 's-Hertogenbosch de nodige tassen en portemonnees gekocht.

snel geleverd volgende dag goed product

snel geleverd volgende dag goed product

Tevreden klant

Goede service, blij met mijn bestelling. Van het bestellen tot ophalen communicatie zeer fijn verlopen.

Slechte kwaliteit

Binnen half jaar al gescheurd onder de ritssluiting.

• Would you recommend us? No

Mooi product en snelle levering.

Mooi product voor een goede prijs en snelle levering.

Het kan niet beter, echt uitstekend!

Na tel contact mbt informatie over 2 tassen, de juiste tas besteld, de volgende dag geleverd. Prima kwaliteit en precies wat ik zocht. Zoals ik een mail aan Emco al had aangegeven, een tien met een griffel!

mooie grote reistas

de levering was misschien nog sneller geweest als postnl een beetje opgelet had

Super vriendelijk persoonlijk schrijven bij bestelling

Mooie producten

Helemaal top

Snelle levering, kind helemaal blij. Handgeschreven bedankje erbij. Helemaal top!

Goede prijs, kwaliteit en levering

Tas voldoet uitstekend aan verwachtingen, goede prijs, kwaliteit en snelle levering. Duidelijke omschrijving op de website.

Goed produkt, snelle levering.

Precies de tas die wij nodig hebben. Snel geleverd.

Alles naar verwachting en snel geleverd

Leuk dat de tas was ingepakt

Mooi model, goede kwaliteit en snelle levering. De tas was ook ingepakt in cadeaupapier en voorzien van een met de hand geschreven berichtje. Heel attent!

Mooie tas, snelle service, uitstekende kwaliteit. Ook de voering is ideaal en overzichtelijk. Prijs/kwaliteit verhouding prima.

goede hulp aan de telefoon

goede hulp bij het zoeken van een tas goede uitleg ,goede service.

Prima service, goede kwaliteit. Keurig terug gebeld door Michiel. Alles prima afgehandeld. Complimenten.

Over Emco Lederwaren

Door onze jaren lange ervaring weten we precies wat we wel en vooral niet willen verkopen. Wij houden voor u de keuzes overzichtelijk zodat u zeker weet dat u een kwalitatief goed product kunt aanschaffen tegen een scherpe prijs. Er is tegenwoordig zoveel aanbod dat men vaak door de bomen het bos niet meer ziet. Wij helpen u hier graag bij. Service en Kwaliteit staan bij Emco Lederwaren dan ook hoog in het vaandel.