Snelle Levering en Terugbe bij retour. Veel Aparte Collectie

Bestelling snel en netjes ingepakt; het is een cadeautje om het uit te pakken :)

Bestelling is netjes en met zorg ingepakt. Helaas was er een item niet meer in het magazijn te vinden, terwijl deze nog wel op de website vermeld stond. Het is dat ik zelf belde, want anders had dit denk ik nog wel even op zich laten duren. Maar dat is het enige puntje van kritiek. Volgende dag stond het bedrag, van het niet aanwezige item, op mijn betaalrekening! Heel netjes.

Top service!

Goed bereikbaar

Wat een snelheid!

Schoenen besteld en meteen een mailtje, heel fijn! Schoenen werden supersnel geleverd en waren precies zoals ik dacht, met een leuk en persoonlijk briefje erbij. Waar vind je dat nog?

Leuke vrouw aan telefoon

Goede service, alle tijd

Goede service !!

Mijn jurk netjes verpakt ben er super blij mee !!!

Snelle levering’

Kleding van prima kwaliteit!

Uitstekende snelle en goede service en super aardig contact. Kleding was mooi ingepakt met lief kaartje in een handige doos die door de brievenbus kon. Alles was top !

Snelle, mooi verpakte levering

Perfecte service, goede communicatie

Fijne website, persoonlijk kaartje bij bestelling, heldere communicatie na bestelling. En een goede collectie. Een aanrader!

Fijne service!

Helemaal blij met de schoenen! De verzending ging niet helemaal goed (postnl). En het duurde even voordat mn mail werd beantwoord. Gelukkig werd het alsnog snel en keurig opgelost!

Een uiterst vriendelijk en correcte afhandeling, ook toen ik de bestelde producten, ivm vakantie , 2 weken later pas kon ophalen en uiteindelijk bleek dat het niet paste en alles retour ging. Ook toen was de afhandeling en terugbetaling zeer snel en goed geregeld.

Snel en topservice!

Paar keer via website besteld. Snelle service. Duidelijke website en mooie artikelen. Laatste jurk die ik bestelde was helaas te groot. Werd goed en snel afgehandeld. Koop graag bij.

Prima service , snel een e-mail dat mijn bestelling klaar in de winkel lag.

Mooi tasje

Snelle verzending

Heel tevreden

Goede kwaliteit kleding, netjes en op tijd geleverd.

snel en adequaat

ik wilde iets bestellen maar er ging iets mis met de betaling. ik kon daarna niet opnieuw bestellen, item zat vast in de 'reservering'. Gebeld en snel opgelost. De dames wisten gelijk waar en hoe te zoeken en inmiddels heb ik het item binnen. Met dank voor de service. Jammer dat jullie echt te ver weg zitten om eens langs te komen. Groet, Anneth

Snelle levering, persoonlijke noot bij de bestelling en na retournering aankoopbedrag met 3 dagen terug op de rekening gestort!

snelle verzending mooi verpakt goede service

super zijn erg aardig denken met je mee

Supersnelle service

Mooie kwaliteit kleding. Hele goede service.

Super snelle levering

Product voldoet helemaal aan verwachting. Verrassend leuk ingepakt met persoonlijke boodschap erbij.

Zeer snelle levering en goede communicatie

Zeer snelle levering en goede communicatie

Zeer snelle levering.

Alles super netjes verpakt, snel geleverd en persoonlijk kaartje! Mooi truitje ook. Blij mee!

Een mooi gilet bij rivs besteld. Het werd heel snel geleverd (binnen 24 uur). Het was keurig verpakt. De prijs was prima; goedkoper dan bij andere webshops. Dus heel blij met mijn item!