Uitstekend!

Snelle uitbetaling na retourneren!

Goede service, duidelijke communicatie

Snelle service, en je wordt op de hoogte gehouden

Alles gaat van A tot Z prima.

Fijne ervaring in de winkel, en een bestelling via internet gaat snel encorrect. Verder eigenlijk niets aan toe te voegen.

Super snelle levering

Eerste bestelling van mij goede ervaring

De bestelling lijkt een cadeau, zo mooi ingepakt. Ook snel geleverd. Goede broek van Zenggi.

Snel geleverd, zorgvuldig verpakt, heel attent kaartje erbij.

Prachtige items, uitstekende service!

Mooie winkel en webshop met een prachtig assortiment! Goede productinformatie, uitstekende service en persoonlijk advies en snelle levering.

Beste B, Bedankt voor de lieve review! Fijn dat onze visie zo gewaardeerd wordt, persoonlijke aandacht is voor ons heel belangrijk. Graag tot de volgende keer! Liefs, Het RIVS Team

Top aankoop

Goede keuze, zit als gegoten. Super kwaliteit. Snelle levering. In een woord TOP.

Beste Amelia Bedankt voor de lieve review! Kwaliteit staan bij ons bovenaan. Het is altijd fijn om te lezen dat dit gewaardeerd wordt. Graag tot de volgende keer! Liefs, Het RIVS Team

Alles liep correct!

Snel, mooi verpakt! Alleen geen retour sticker!

Beste Rita. Bedankt voor uw lieve review! Omdat wij rekening willen houden met het milieu hebben wij ervoor gekozen geen retourformulieren meer mee te geven bij elke bestelling. Een retourformulier kan, indien nodig, gedownload worden via onze website. Graag tot een volgende keer! Liefs, Het RIVS Team

Vlotte en nette levering

Snelle aflevering. Mooi ingepakt.

Uitermate plezierig!

Uitzoeken, kopen, betalen alles via de website en wel vanuit Frankrijk! Net thuisgekomen lag het pakket op de mat! Prima organisatie!

Wat leuk om te horen Cathrien! Dankjewel! Veel liefs, Het RIVS Team

Prima geregeld

Alles snel geregeld

Ik ben zo blij met mijn nieuwe jurk! Online besteld , past perfect !

Ik kom heel graag bij Rivs, hier word ik altijd goed geholpen, ik ben altijd blij met mijn aankoop .

Ik zag een tasje in de nieuwsbrief, bestelde het, en een dag later ongeveer, was het binnen. Hoe snel kan het gaan!

Perfecte service

Helaas was het door mij gekochte artikel te groot, maar snelle levering en snelle retourservice!

Goede service, snelle levering - top!

De site is makkelijk te navigeren. Contact met de winkel was top - snelle reactie, goed antwoord op vragen, flexibel. Snelle levering. Eigenlijk alles wat ik van de fysieke RIVS store gewend ben.

All perfect!

Anytime again.

mooie kleding en snelle bezorging

Zeer vlotte service en bestelling

Zal ik zeker aanbevelen aan anderen

Prima, geregeld vrijdag besteld Zaterdag binnen .

Snelle levering en mooie stenen!

Prima.

Heel mooi ingepakt en perfect bezorgd Makkelijk webshop

Super service!

Mooie collectie en goede service!

Goede ondersteuning bij de aankoop. Creatief setjes samenstellen! Altijd goede tips om de outfit nét even leuker of spannender te maken! Persoonlijke aandacht. Thee, koffie of water met een heerlijke bonbon als je wilt. Hoera voor RIVS

Beste Nicoline, Bedankt voor je enthousiaste review! Bij RIVS staan we voor een zorgeloze ervaring van onze klanten centraal. Het is altijd leuk om te lezen dat dit gewaardeerd wordt. Graag tot een volgende keer! Liefs, Het RIVS Team