Snelle levering.

Heerlijke huisgeur...Zenology!

M’n pakket werd keurig, volgens de berichtgeving, bezorgd.

Keurig verzorgd! Mooi ingepakt heerlijk om uit te pakken

Bijzonder vlotte levering.

super snel

binnen een dag had ik de blouse.

Snelle le ering

Netjes verpakt

Fijne ervaring

Fijne ervaring alleen miste ik een bevestigingsmail.

naar tevredenheid, zowel het product als de verzorging

voor herhaling vatbaar

Prima geregeld

Besteld en kon het de volgende dag ophalen netjes verpakt en een persoonlijk briefje erbij

Fantastische zaak, voor iedereen aan te raden.

Geweldig! Goede service.

Trui die ik bestelde bleek toch niet op voorraad. Dag later hier keurig over geïnformeerd. Geld werd direct terug gestort. Echter is de trui online nog steeds beschikbaar in de maat die ik wilde, dit is dus niet aangepast. Dat is een beetje jammer...

Zeer spoedige afhandeling en levering van mijn bestelling.

Na het online bestellen van een cadeautje voor mijn vrouw ontving ik al spoedig een bevestiging van mijn order. Niet veel later kwam de verzendbevestiging al binnen. Een dag later had ik mijn bestelling inclusief een persoonlijk kaartje binnen!

Hier is ook online bestellen fijn!

• Snel verzonden, mooi verpakt en met een lief persoonlijk kaartje erbij. Helemaal perfect. • Mooie collectie. • Retouren gaat soepel en snel. Ik ga hier graag weer online winkelen!

Fijne ervaring met een bestelling bij Rivs!

Super fijn geholpen hele aardige dame aan de telefoon en bestelling zag er top uit. Ik kan Rivs aan iedereen aanraden.

Goed advies en snelle levering

Prachtige items verkopen ze. Leuk mailcontact en snelle levering.

Prachtige kleding, supersnelle service

De kleding komt razendsnel binnen. Prachtig. Ook gedeeltelijk retour was snel geregeld

Uitstekend!

Prima snelle bezorging, zeer netjes verpakt met een leuk handgeschreven kaartje erbij. Echte aanrader.

Snel geleverd, goede kwaliteit

Ik heb een Iro jas, waar ik al lang een oogje op had besteld in de sale. Heel blij mee, supersnel geleverd!

Zeer vlotte levering met een vriendelijk briefje en een kleine attentie erbij.

Perfect!

Voor de tweede keer iets besteld bij RIVS, weer zeer netjes verpakt en snel verzonden. Erg blij met mijn aankoop.

Zeer klantvriendelijk en snel

Fijn van sommige andere webwinkels is dat de afmetingen van de kledingstukken op de site worden vermeld. Wat meer foto’s zou ik ook fijn vinden. Zeer overzichtelijke webwinkel, goed doorzoekbaar, en snelle n betrouwbare service. En deze keer ook nog een fantastische korting.

Supersnelle afhandeling.

Product gekozen en afgerekend. Vrijwel meteen bericht dat bestelling is opgepakt en verzonden. Incl.persoonlijke berichtje. Ik kom hoer zeker terug.

Fijn en serieus telefonisch contact gehad

Het pakket was wel 1 dag later, buiten jullie schuld

Heel goed. Even een geschreven kaart erbij, dat kan ik enorm waarderen, dat geeft een gevoel dat je gewaardeerd wordt als klant.

Ritsevoort 21 1811 DM Alkmaar