Snelle levering, prima opdruk, ontwerptool kan beter

Ik het vestjes laten bedrukken aan voor en achterkant met logo's. Het was lastig in te schatten op welke hoogte de logo's terecht komen. In de praktijk blijkt nu dat ik ze iets te laag heb geplaatst. Dat was op de ontwerptool niet te zien. Het zou helpen als het hesje in 3D afgebeeld zou worden zodat je goed kan zien of een logo wel op borsthoogte zit en op de goede hoogte op de rug zit.

Goede ervaring

Zeer hulpzaam

Excellente service

Goede service, snelle reactie, goed meegedacht. Hesjes zijn van prima kwaliteit.

Goede, degelijke kwaliteit en mooie druk

De hesjes zijn naar verwachting en binnen een paar dagen tijd geleverd. Een mooie aanwinst voor de zichtbaarheid van de TSO!

Er wordt prima gedaan wat is toegezegd

Bestelling is eenvoudig te doen en de levering is snel, volgens afspraak en goed verzorgd

Top Firma

Zeer betrouwbare firma, Geen probleem met een bij bestelling een jaar na 1é bestelling ,Top kwestie van service.Met de betallingen geen probleem vanuit Belgie.

Prima bedrijf om zaken mee te doen. Snel en correct, uitstekende levering!

Prima bedrijf om zaken mee te doen. Snel en correct, uitstekende levering!

goede kwaliteit

ben redelijk tevreden , kwaliteit is goed , communicatie kan beter

Goede service en snelle levering

Als IKC nieuwe hesjes besteld met kleurenlogo. Goede afstemming met bedrijf over ontwerp en levering. Flexibele instelling en goed meedenken. Levering volgens afspraak. Dik tevreden!

Goede service en prima kwaliteit!

Hesjes.com dacht goed mee met het ontwerp en kwamen de gemaakte afspraak na. Contact ging voornamelijk per mail en was correct en plezierig.

Goed contact!

We mochten samples bekijken om de keuze makkelijker te maken. Deze hebben we netjes retour gedaan. Een duidelijke digitale proefdruk gekregen. De verwerking was echt top en snel. Prima bedrijf om mee samen te werken!

Prisma materiaal snelle levering

Snelle en klantvriendelijke service!

Ik heb 5 hesjes met bedrukking besteld. De bestelling kon ik heel handig via de website doen en vragen die ik per mail stelde werden snel beantwoord. Binnen 4 dagen had ik het al in huis.

prima, goed product, goede levertijd

Eigenlijk niets te melden, het ging zoals het behoort te gaan.

Pluspunten

Goede service, mooie hesjes!

Pluspunten

Goed meegedacht over alle aspecten, kon aan al onze eisen voldoen Goede service geleverd door onzekerheden, mbt maat, weg te nemen door meteen toesturen van pashesjes. Snelle levering, scherpe prijs

De site geeft eigenlijk weinig informatie en goede foto's van wat hesje.com kan leveren. Dat zorgde in eerste instantie wel voor wat twijfel.

Pluspunten

Reageerden adequaat op mijn separate wensen. Ook haalden z3 nog een schrijffout uit mijn Franse tekst. Resultaat supee

Pluspunten

Snelle levering, reageren vlot op vragen

Iets meer mogelijkheden om teksten te bewerken.

Pluspunten

snelle levering duidelijke website

Pluspunten

Kwaliteit van de hesjes is prima! Er wordt goed meegedacht, het is prettig zakendoen.

Communicatie over levertijd.

Pluspunten

Meedenken met de klant

Pluspunten

Keurig op tijd geleverd, product is prima

Bereikbaarheid telefonisch

Pluspunten

Snelle service, vriendelijk te woord gestaan.

geen

Pluspunten

gegevens waren bewaard, zo was het snel nabestellen

Filter on Language