customer excellence

besteld en ruimschoots van te voren geleverd. Hesjes zijn mooi, tekst duidelijk

• Wat zijn onze pluspunten en waarin kunnen we nog verbeteren? zie boven
  • Hoe heb je ons gevonden? bekend met de eigenaren
  • Wat heb je gemist? niets

Makkelijk bestellen, goed contact

Vestje/hesje besteld van Corona virus, kreeg snel een mail dat deze in de gewenste maten niet op voorraad waren. Deze waren wel snel nodig, dus tegenvoorstel gedaan, dit tegenvoorstel werd snel bevestigd en verzending gerealiseerd. Waren op tijd binnen.

• Wat zijn onze pluspunten en waarin kunnen we nog verbeteren? Beer onderscheid hesje/vestje, is voor mij zelfde.
  • Hoe heb je ons gevonden? Internet
  • Wat heb je gemist? N.v.t.

Vlotte afwikkeling, niet duur. Vanwege problemen met voorraad ruimschoots gecompenseerd.

Zeer prettige communicatie

Zeer prettige communicatie, snelle levering, alles naar wens

Goede hesjes

Corona hesjes gekocht. Ziet er goed uit.

• Wat zijn onze pluspunten en waarin kunnen we nog verbeteren? N.v.t.
  • Hoe heb je ons gevonden? N.v.t.
  • Wat heb je gemist? N.v.t.

Fantastische afstemming en supersnelle levering.

• Hoe heb je ons gevonden? Heeft eerder geleverd

Vriendelijk en snel

Snelle service, vriendelijk contact, kwaliteitsvol product.

• Wat zijn onze pluspunten en waarin kunnen we nog verbeteren? N.v.t.
  • Hoe heb je ons gevonden? Reeds een bestelling in het verleden geplaatst.

Stevige en goede kwaliteit

Hesjes zijn van goede kwaliteit maar door de bedrukking (zeker bij meerdere plaatsen) erg prijzig

• Wat zijn onze pluspunten en waarin kunnen we nog verbeteren? prijs
  • Wat heb je gemist? N.v.t.

Knappe uitvoering en snelle levering !

Knappe uitvoering en snelle levering !

Goede kwaliteit, snel geleverd

Goede kwaliteit, snel geleverd

Prachtige Hesjes

Het was een hele zoektocht naar de juiste hesjes. Maar met super begeleiding en een gaaf voorstel, hebben wij nu prachtige zebra hesjes. Waardoor wij nu goed zichtbaar zijn! Nogmaals bedankt!

• Wat zijn onze pluspunten en waarin kunnen we nog verbeteren? Ruim en meedenkend
  • Wat heb je gemist? N.v.t.

duidelijk en snelle afhandeling.

Afspraken nagekomen. Snelle reacties op mijn vragen en goed kwaliteit.

• Wat zijn onze pluspunten en waarin kunnen we nog verbeteren? snelle reactie
  • Wat heb je gemist? N.v.t.

Goede service en mooie hesjes!

Voor onze basisschool in Zoetermeer waren wij op zoek naar nieuwe hesjes voor de leerlingen, leerkrachten en begeleiders. Het contact met John was super en we hebben meerdere malen e-mailcontact gehad en elk verzoek wat wij hadden, werd naar geluisterd en kregen we een duidelijke digitaal voorbeeld te zien. Ook hielp John met het kiezen van een kleur die wij graag wilden. Zijn ervaring koos de juiste kleurteint voor ons. De bestelling was met enkele werkdagen binnen en zat netjes in een grote doos. Ik raad dit bedrijf aan voor iedereen die op zoek is naar kwaliteit en fijne service. Nog een pluspunt waren de gratis proefhesjes die wij van tevoren ontvingen. Zo konden we de verschillende stoffen, de maten en de verschillende vormen van de hesjes bekijken. Bedankt voor alles! IKC Het Plankier

Duidelijk +snelle levering

Zie hierboven

• Wat heb je gemist? N.v.t.

Dit is de tweede keer dat wij hesjes voor onze bso bestellen. Hesje.com reageren altijd meteen op je mail, zijn snel en betaalbare hesjes. Wij van Chr kindercentrum Oliver zijn erg tevreden.

• Wat zijn onze pluspunten en waarin kunnen we nog verbeteren? Snel en betaalbaar
  • Hoe heb je ons gevonden? internet
  • Wat heb je gemist? niks

Snelle service en netjes gemaakt

goed en tevreden

Zeer goede service.

- Goede service - Goede levertermijn - Goede kwaliteit hesjes - juiste kleur hesjes

Snelle reactie, goede service!

Vlot geregeld en op tijd in huis.

Vlot geregeld

• Wat heb je gemist? N.v.t.

Goede kwaliteit en zelf te maken middels de configurator.

Goeie kwaliteit voor een goeie prijs. Wat ik fijn vind is dat je middels de configurator zelf de hesjes kan maken en direct weet wat het gaat kosten. Bij veel andere bedrijven moet je vaak een offerte opvragen en wordt je nog verrast met bijv. de zogenaamde instelkosten. Bij hesje.com is het gewoon duidelijk en snel geleverd.

• Wat heb je gemist? N.v.t.

Ik draag de hesjes dagelijks en kan ze ook wassen

• Wat zijn onze pluspunten en waarin kunnen we nog verbeteren? het klittenband mag wel iets strakker afgesteld worden, zodat het vestje nauwer om het lichaam sluit. Ik draag het vestje dicht. Het meot hoog sluiten in mijn werk.
  • Hoe heb je ons gevonden? internet
  • Wat heb je gemist? de bestelling ging eerst even mis, maar kwam uiteindelijk toch tot stand, doordat ik ernaar vroeg. De communicatie naar mij had beter gekund.

De hesjes vallen kort

Goede en snelle levering alleen ze vallen erg kort

• Wat zijn onze pluspunten en waarin kunnen we nog verbeteren? N.v.t.
  • Hoe heb je ons gevonden? N.v.t.

goed contact, snelle levering

Snel en goed geholpen.

• Wat zijn onze pluspunten en waarin kunnen we nog verbeteren? plus: snel. verbeter: prijs
  • Wat heb je gemist? N.v.t.

Prima hesjes voor een dito prijs

x

Goed product

Product voldoet aan de verwachting. Snelle en behulpzame service.

• Wat zijn onze pluspunten en waarin kunnen we nog verbeteren? Service is een plus punt

About Hesje.com

Hesje.com is meer dan 10 jaar geleden opgericht en al een tijdje dé marktleider in bijzondere, op maat gemaakte hesjes. Wij maakten honderdduizenden school/ski/trainings/veiligheids/loop/evenementen-hesjes en ga zo maar door. Onze klanten bestellen soms enkele hesjes en soms duizenden. Het maakt ons niet uit. Onze hesjes zijn altijd van hoge kwaliteit. We gebruiken hoogwaardige stoffen en meestal bedrukken we ze middels sublimatie. De inkt gaat dan in de stof. Dat is mooi, duurzaam en goed wasbaar en jij hebt alle mogelijkheden in kleuren en opdruk. En we maken ze in Nederland. Geen kinderen voor kinderen bij ons. En ook nog eens voor de scherpste prijzen in Nederland en België.

• Reviews with a score below 6 are published 7 days after placement