top service

Super snelle service, fijn klantcontact en goede kwaliteit hesjes!

• Hoe heb je ons gevonden? Via internet

mooie hesjes, snelle levering!

Mooie hesjes, vlotte levering en fijne service. Had best wel wat vragen en altijd netjes bericht terug.

Vlotte communicatie, snelle levering

Hesje.com denkt mee en de hesjes zien er top uit én zijn van recycled materiaal.

• Wat zijn onze pluspunten en waarin kunnen we nog verbeteren? Geeft advies
  • Wat heb je gemist? Niks

Al jaren onze leverancier voor hesjes

Voor meerdere scholen bestellen wij hier altijd onze hesjes. Nu een nieuwe school en het aantal hesjes groeit mee met ons leerlingaantal. De kwaliteit is hoog en als de klantvriendelijkheid.

• Wat zijn onze pluspunten en waarin kunnen we nog verbeteren? kwalitiet, meedenken
  • Hoe heb je ons gevonden? N.v.t.
  • Wat heb je gemist? N.v.t.

Op tijd geleverd tegen een scherpe prijs!

• Hoe heb je ons gevonden? online
  • Wat heb je gemist? N.v.t.

Mooie hesjes in goede kleuren met een helder logo.

Mooie hesjes, heldere kleuren en kwaliteit stof goed.

• Wat zijn onze pluspunten en waarin kunnen we nog verbeteren? Afwerking 1 schouder van het hesje
  • Hoe heb je ons gevonden? Via een collega school

Klantvriendelijk en snelle levering

Op een vriendelijke manier geholpen en een snelle levering en een goede afhandeling.

• Wat zijn onze pluspunten en waarin kunnen we nog verbeteren? geen
  • Hoe heb je ons gevonden? uit voorgaande ervaring
  • Wat heb je gemist? niets

Specifieke vraag voor de allergrootste maat...heeft goed uitgepakt. Zo heeft onze big size vrijwilliger Jimmy ook een eigen IJsclub Siberia hesje.

• Wat zijn onze pluspunten en waarin kunnen we nog verbeteren? snelheid van levering kan nog beter, maar door geen voorraad begrijp ik het ook
  • Hoe heb je ons gevonden? N.v.t.

Mooi

De hesjes zijn heel mooi bedrukt. De hesjes zitten ook mooi. Alleen wisten we niet dat de maten S en M zo groot waren. We hadden dan meer Xs moeten nemen. Voor de rest zijn wij er heel tevreden mee!

Vlot en duidelijk

Was op zoek voor hesjes voor leerlingen in het basisonderwijs, te gebruiken bij schoolreisjes e.d. Ruime keuze aan soorten stof, modellen en kleuren. Ook aanleveren van logo ging gemakkelijk. Snelle communicatie en daardoor snelle levering!

• Wat zijn onze pluspunten en waarin kunnen we nog verbeteren? Snel en ruime keuze
  • Hoe heb je ons gevonden? Internet

Vlot

Vlot

• Hoe heb je ons gevonden? Jaarlijks gebruik
  • Wat heb je gemist? /

Fijne samenwerking

Het proces duurde vanuit ons wat langer. Maar ze bleven geduldig en ons herinneren. Erg fijn.

snel goed geholpen

Was erg goed. Er was 1 foutje gemaakt die snel weer opgelost werd. Goed materiaal.

• Wat zijn onze pluspunten en waarin kunnen we nog verbeteren? N.v.t.
  • Hoe heb je ons gevonden? eerdere ervaring
  • Wat heb je gemist? N.v.t.

Snelle levering en goede kwaliteit

Wij hebben de hesjes laten bedrukken met ons logo. Dat is goed gelukt.

Prima geholpen er werd fijn met ons meegedacht.

Bedankt Hesjes.com voor de goede service. De hesjes zien er goed uit. Fijn dat er tussendoor gelegenheid was om het ontwerp een aantal keer aan te passen, totdat het naar onze zin was.

Mooi hesje

Mooi hesje ontvangen met eigen ontwerp/tekst. Door onvoorziene omstandigheden vertraagde levering maar heel fijn opgelost.

• Hoe heb je ons gevonden? Google

gewoon prima uitvoering en snelle levering

zie hier boven.

• Wat zijn onze pluspunten en waarin kunnen we nog verbeteren? N.v.t.
  • Hoe heb je ons gevonden? via collega

mooi product geleverd

Goede ervaring met Hesje.com opgedaan. Contact verliep goed, product, service en kwaliteit was ook heel goed. Kortom een tevreden klant.

• Wat heb je gemist? N.v.t.

snelle reactie en prima uitvoering

Ik wilde hesjes hebben met tekst en twee logo's. Werd goed mee mee gedacht en super snelle levering. En ook nog geheel naar tevredenheid!

• Wat zijn onze pluspunten en waarin kunnen we nog verbeteren? N.v.t.
  • Hoe heb je ons gevonden? tip gekregen
  • Wat heb je gemist? N.v.t.

snelle service en goede kwaliteit

Binnen korte termijn konden de hesjes met onze wensen gemaakt en afgeleverd worden. Wij zijn erg tevreden en kunnen het iedereen aanraden.

• Wat zijn onze pluspunten en waarin kunnen we nog verbeteren? snelle service

Prima bedrijf

Voor het eerst een bestelling gedaan en deze werd ruim binnen de aangegeven levertermijn bezorgd.

• Wat zijn onze pluspunten en waarin kunnen we nog verbeteren? Je kunt 1 stuks bestellen en zelf online ontwerpen
  • Hoe heb je ons gevonden? Surfen op internet
  • Wat heb je gemist? N.v.t.

prettig en vakkundig contact met een perfect eindproduct

De site is overzichtelijk, het aanbod en de mogelijkheden enorm. Het contact verliep prettig al duurde het wel even voordat we de beloofde samples ontvingen. Dit was overigens wel erg nuttig, omdat je dan de maten/pasvorm en materialen en afwerking kunt beoordelen.

• Hoe heb je ons gevonden? online

Top service!

Wat een top bedrijf! Had zelf een foutje gemaakt, en had wat haast met de levering. Gemaild en ze zouden hun best doen. Nou, dat deden ze. Volgende dag de bestelling in huis. Top gedaan mannen!

• Wat heb je gemist? Niets

Serieus bedrijf komt afspraken na.

Na een eerdere bestelling van dezelfde hesjes waren we zeer tevreden. Daarom was het niet moeilijk om een vervolgbestelling te doen.

• Wat zijn onze pluspunten en waarin kunnen we nog verbeteren? N.v.t.
  • Hoe heb je ons gevonden? al eerder klant.

Mooie hesjes

We zijn tevreden over de nieuwe hesjes, ze zijn mooi uitgevoerd en de bedrukking is prima.

• Wat zijn onze pluspunten en waarin kunnen we nog verbeteren? communicatie op de website

Over Hesje.com

Hesje.com is meer dan 10 jaar geleden opgericht en al een tijdje dé marktleider in bijzondere, op maat gemaakte hesjes. Wij maakten honderdduizenden school/ski/trainings/veiligheids/loop/evenementen-hesjes en ga zo maar door. Onze klanten bestellen soms enkele hesjes en soms duizenden. Het maakt ons niet uit. Onze hesjes zijn altijd van hoge kwaliteit. We gebruiken hoogwaardige stoffen en meestal bedrukken we ze middels sublimatie. De inkt gaat dan in de stof. Dat is mooi, duurzaam en goed wasbaar en jij hebt alle mogelijkheden in kleuren en opdruk. En we maken ze in Nederland. Geen kinderen voor kinderen bij ons. En ook nog eens voor de scherpste prijzen in Nederland en België.