Fijne samenwerking

Het proces duurde vanuit ons wat langer. Maar ze bleven geduldig en ons herinneren. Erg fijn.

snel goed geholpen

Was erg goed. Er was 1 foutje gemaakt die snel weer opgelost werd. Goed materiaal.

• Wat zijn onze pluspunten en waarin kunnen we nog verbeteren? N.v.t.
  • Hoe heb je ons gevonden? eerdere ervaring
  • Wat heb je gemist? N.v.t.

Snelle levering en goede kwaliteit

Wij hebben de hesjes laten bedrukken met ons logo. Dat is goed gelukt.

Prima geholpen er werd fijn met ons meegedacht.

Bedankt Hesjes.com voor de goede service. De hesjes zien er goed uit. Fijn dat er tussendoor gelegenheid was om het ontwerp een aantal keer aan te passen, totdat het naar onze zin was.

• Hoe heb je ons gevonden? internet

Mooi hesje

Mooi hesje ontvangen met eigen ontwerp/tekst. Door onvoorziene omstandigheden vertraagde levering maar heel fijn opgelost.

• Hoe heb je ons gevonden? Google

gewoon prima uitvoering en snelle levering

zie hier boven.

• Wat zijn onze pluspunten en waarin kunnen we nog verbeteren? N.v.t.
  • Hoe heb je ons gevonden? via collega

mooi product geleverd

Goede ervaring met Hesje.com opgedaan. Contact verliep goed, product, service en kwaliteit was ook heel goed. Kortom een tevreden klant.

• Hoe heb je ons gevonden? internet
  • Wat heb je gemist? N.v.t.

snelle reactie en prima uitvoering

Ik wilde hesjes hebben met tekst en twee logo's. Werd goed mee mee gedacht en super snelle levering. En ook nog geheel naar tevredenheid!

• Wat zijn onze pluspunten en waarin kunnen we nog verbeteren? N.v.t.
  • Hoe heb je ons gevonden? tip gekregen
  • Wat heb je gemist? N.v.t.

snelle service en goede kwaliteit

Binnen korte termijn konden de hesjes met onze wensen gemaakt en afgeleverd worden. Wij zijn erg tevreden en kunnen het iedereen aanraden.

• Wat zijn onze pluspunten en waarin kunnen we nog verbeteren? snelle service
  • Hoe heb je ons gevonden? google
  • Wat heb je gemist? niets

Prima bedrijf

Voor het eerst een bestelling gedaan en deze werd ruim binnen de aangegeven levertermijn bezorgd.

• Wat zijn onze pluspunten en waarin kunnen we nog verbeteren? Je kunt 1 stuks bestellen en zelf online ontwerpen
  • Hoe heb je ons gevonden? Surfen op internet
  • Wat heb je gemist? N.v.t.

prettig en vakkundig contact met een perfect eindproduct

De site is overzichtelijk, het aanbod en de mogelijkheden enorm. Het contact verliep prettig al duurde het wel even voordat we de beloofde samples ontvingen. Dit was overigens wel erg nuttig, omdat je dan de maten/pasvorm en materialen en afwerking kunt beoordelen.

• Hoe heb je ons gevonden? online

Top service!

Wat een top bedrijf! Had zelf een foutje gemaakt, en had wat haast met de levering. Gemaild en ze zouden hun best doen. Nou, dat deden ze. Volgende dag de bestelling in huis. Top gedaan mannen!

• Wat heb je gemist? Niets

Serieus bedrijf komt afspraken na.

Na een eerdere bestelling van dezelfde hesjes waren we zeer tevreden. Daarom was het niet moeilijk om een vervolgbestelling te doen.

• Wat zijn onze pluspunten en waarin kunnen we nog verbeteren? N.v.t.
  • Hoe heb je ons gevonden? al eerder klant.

Mooie hesjes

We zijn tevreden over de nieuwe hesjes, ze zijn mooi uitgevoerd en de bedrukking is prima.

• Wat zijn onze pluspunten en waarin kunnen we nog verbeteren? communicatie op de website
  • Hoe heb je ons gevonden? google

Goed hesje en snel geleverd

Ontwerpen online is eenvoudig, verder goed hesje en snel geleverd

• Hoe heb je ons gevonden? Google
  • Wat heb je gemist? Ik had graag afgehaald om verzendkosten te besparen, jullie zitten op 5km van mijn huis.

Goede kwaliteit, goede prijs

Alles perfect in orde, op tijd geleverd

Snel antwoord

Super snel en goed geholpen goed advies

• Wat zijn onze pluspunten en waarin kunnen we nog verbeteren? Super snel reactie
  • Hoe heb je ons gevonden? Internet
  • Wat heb je gemist? N.v.t.

In korte tijd hebben jullie ons kunnen helpen met het design en hebben de levering eerder dan de gevraagde tijd geleverd. We zijn heel blij dat jullie ons niet alleen de mogelijkheden hebben geboden, maar ook onze wensen hebben gerealiseerd!

• Hoe heb je ons gevonden? Online

Snel en betrouwbaar

Wordt snel gereageerd op mails. Prima levering. Klant vriendelijk. Mooie hesjes voor de kleuters

• Hoe heb je ons gevonden? 5 jaar geleden ook besteld
  • Wat heb je gemist? Niets

Super leuke hesjes

Offerte, proefdruk en levering, alles liep soepel en snel. Mooie kwaliteit. Adresje om te onthouden.

• Wat zijn onze pluspunten en waarin kunnen we nog verbeteren? Afmeting van hesjes aangeven

Aangenaam

Mijn ervaring met hesje, com heb ik heel goed ervaren. De commutatie , de levering.

• Hoe heb je ons gevonden? Internet

Levering duurt te lang, lukt zelfs niet binnen de aangegeven lange leveringstermijn

Mijn omschrijving in één zin bevat alles hoe ik het ervaar. Telefonische communicatie lukt aardig, alleen de aangegeven leveringstermijn, welke ruim is, lukt niet om af te leveren. Wij hebben onze hesjes nu voor een volgend schooljaar in huis. Helaas schoolreis dit jaar ze gebruiken waren ze niet op tijd. Houdt dus rekening met twee maanden voor je ze nodig hebt in actie te komen.

• Wat zijn onze pluspunten en waarin kunnen we nog verbeteren? N.v.t.
  • Hoe heb je ons gevonden? eerdere bestelling
  • Wat heb je gemist? snelheid

Weer top geregeld!

Heb jaren geleden hesjes voor ons kinderdagverblijf besteld. Had nu weer nieuwe nodig en hoefde niks meer aan te leveren alles hadden ze nog op file. De hesjes zijn weer helemaal Mooi!!!

• Wat zijn onze pluspunten en waarin kunnen we nog verbeteren? N.v.t.
  • Hoe heb je ons gevonden? N.v.t.

Tevreden!

Snelle levering. Mooi ontwerp. Fijne communicatie.

• Wat zijn onze pluspunten en waarin kunnen we nog verbeteren? Duidelijk, professioneel
  • Hoe heb je ons gevonden? Gezien in hesje van andere school

Goede hesjes, snel geregeld

Goede hesjes, snel geregeld. Wel verwarring over de bestelde maten, komt door het (voor de klant) onduidelijke besteloverzicht.

Prins Hendrikstraat 54

4835PR Breda

06-19995753

Over Hesje.com

Hesje.com is meer dan 10 jaar geleden opgericht en al een tijdje dé marktleider in bijzondere, op maat gemaakte hesjes. Wij maakten honderdduizenden school/ski/trainings/veiligheids/loop/evenementen-hesjes en ga zo maar door. Onze klanten bestellen soms enkele hesjes en soms duizenden. Het maakt ons niet uit. Onze hesjes zijn altijd van hoge kwaliteit. We gebruiken hoogwaardige stoffen en meestal bedrukken we ze middels sublimatie. De inkt gaat dan in de stof. Dat is mooi, duurzaam en goed wasbaar en jij hebt alle mogelijkheden in kleuren en opdruk. En we maken ze in Nederland. Geen kinderen voor kinderen bij ons. En ook nog eens voor de scherpste prijzen in Nederland en België.