Goed hesje en snel geleverd

Ontwerpen online is eenvoudig, verder goed hesje en snel geleverd

• Hoe heb je ons gevonden? Google
  • Wat heb je gemist? Ik had graag afgehaald om verzendkosten te besparen, jullie zitten op 5km van mijn huis.

Goede kwaliteit, goede prijs

Alles perfect in orde, op tijd geleverd

Snel antwoord

Super snel en goed geholpen goed advies

• Wat zijn onze pluspunten en waarin kunnen we nog verbeteren? Super snel reactie
  • Wat heb je gemist? N.v.t.

In korte tijd hebben jullie ons kunnen helpen met het design en hebben de levering eerder dan de gevraagde tijd geleverd. We zijn heel blij dat jullie ons niet alleen de mogelijkheden hebben geboden, maar ook onze wensen hebben gerealiseerd!

• Hoe heb je ons gevonden? Online

Snel en betrouwbaar

Wordt snel gereageerd op mails. Prima levering. Klant vriendelijk. Mooie hesjes voor de kleuters

• Hoe heb je ons gevonden? 5 jaar geleden ook besteld
  • Wat heb je gemist? Niets

Super leuke hesjes

Offerte, proefdruk en levering, alles liep soepel en snel. Mooie kwaliteit. Adresje om te onthouden.

• Wat zijn onze pluspunten en waarin kunnen we nog verbeteren? Afmeting van hesjes aangeven
  • Hoe heb je ons gevonden? google

Aangenaam

Mijn ervaring met hesje, com heb ik heel goed ervaren. De commutatie , de levering.

• Hoe heb je ons gevonden? Internet

Levering duurt te lang, lukt zelfs niet binnen de aangegeven lange leveringstermijn

Mijn omschrijving in één zin bevat alles hoe ik het ervaar. Telefonische communicatie lukt aardig, alleen de aangegeven leveringstermijn, welke ruim is, lukt niet om af te leveren. Wij hebben onze hesjes nu voor een volgend schooljaar in huis. Helaas schoolreis dit jaar ze gebruiken waren ze niet op tijd. Houdt dus rekening met twee maanden voor je ze nodig hebt in actie te komen.

• Wat zijn onze pluspunten en waarin kunnen we nog verbeteren? N.v.t.
  • Hoe heb je ons gevonden? eerdere bestelling
  • Wat heb je gemist? snelheid

Weer top geregeld!

Heb jaren geleden hesjes voor ons kinderdagverblijf besteld. Had nu weer nieuwe nodig en hoefde niks meer aan te leveren alles hadden ze nog op file. De hesjes zijn weer helemaal Mooi!!!

• Wat zijn onze pluspunten en waarin kunnen we nog verbeteren? N.v.t.
  • Hoe heb je ons gevonden? N.v.t.

Tevreden!

Snelle levering. Mooi ontwerp. Fijne communicatie.

• Wat zijn onze pluspunten en waarin kunnen we nog verbeteren? Duidelijk, professioneel
  • Hoe heb je ons gevonden? Gezien in hesje van andere school

Goede hesjes, snel geregeld

Goede hesjes, snel geregeld. Wel verwarring over de bestelde maten, komt door het (voor de klant) onduidelijke besteloverzicht.

Top bedrijf. Denken goed met je mee. Goede service

Goed geregeld allemaal. Denken met klant mee. Je kunt zelfs een zending krijgen met monsters voor de maat en uitvoering. Top! Lekker snel geleverd

• Wat zijn onze pluspunten en waarin kunnen we nog verbeteren? Goed meedenken met de klant

prettige samenwerking

het contact het overleg verliep goed, effectief en efficiënt. Collega's namen taken goed van elkaar over. werd goed geluisterd naar onze vragen.

• Wat zijn onze pluspunten en waarin kunnen we nog verbeteren? N.v.t.
  • Hoe heb je ons gevonden? zoekopdracht

Snel geleverd, prima kwaliteit

Het ontwerpen was op de telefoon lastig, je kan niet zien waar iets niet past wanneer je de melding krijgt dat er iets aangepast moet worden. Je moet dan helemaal opnieuw beginnen zonder dat je weet wat je verkeerd deed. Uiteindelijk op de laptop gedaan, dat ging makkelijker. Hesje werd snel geleverd en ziet er prima uit, blij mee!

• Wat zijn onze pluspunten en waarin kunnen we nog verbeteren? Het ontwerpprogramma
  • Wat heb je gemist? N.v.t.

Fijne service en mooie hesjes

We zijn heel blij met de nieuwe school hesjes via hesje.com. Hesjes zijn snel geleverd en zien er prachtig uit. Prijs en kwaliteit is echt top! Een aanrader! Voor ons al de 2e keer, maar we komen ook een volgende keer weer zeker terug.

• Wat zijn onze pluspunten en waarin kunnen we nog verbeteren? N.v.t.
  • Hoe heb je ons gevonden? Van de vorige keer (jaren geleden ook hesjes besteld) en via google

Heel goed.

Snelle mail reactie. Er wordt goed geluisterd naar de wensen van de klanten. Er wordt niks gemaakt totdat de klant 100% tevreden is.

• Hoe heb je ons gevonden? Via google

Helder en duidelijk!

Na 4jaar meer van dezelfde hesjes nodig, in 2 e-mailtje weer perfect geregeld. Makkelijk, helder en duidelijk!!

• Wat zijn onze pluspunten en waarin kunnen we nog verbeteren? Track and trace
  • Hoe heb je ons gevonden? N.v.t.
  • Wat heb je gemist? N.v.t.

Hesjes zijn prima, afhandeling order minder tevreden over

Het verzoek van feedback sloeg ik over, gezien ervaring bij bestelling, maar vanwege herinneringsverzoek toch mijn omschrijving van de ervaring. De hesjes zijn prima en goed afgewerkt. De afspraken rondom afleveren liepen anders, ondanks meerdere contacten. Ze waren een dag te laat, helaas, en worden pas weer over langere tijd ingezet. Excuses ontvangen hierover van hesje.com, alleen i.p.v. een tegemoetkoming van kleine creditering, wordt een tegoed voor een volgende bestelling gegeven. En ja, hoe snel heb je weer nieuwe nodig en is de tegoed registratie nog in je gedachten. Je zal niet snel hoeven vervangen bij goede kwaliteit en op uitbreiding leerling aanallen was deze huidige bestelling berekend.

• Wat zijn onze pluspunten en waarin kunnen we nog verbeteren? Zie boven, anders omgaan met een tegemoetkoming
  • Hoe heb je ons gevonden? Eerdere bestelling
  • Wat heb je gemist? Nakomen afspraken, natuurlijk zijn jullie ook afhankelijk van bezorgdienst, maar die keuze maken jullie.

Snel antwoord op mijn mails en alle hesjes zijn keurig op tijd afgeleverd.

• Hoe heb je ons gevonden? via internet
  • Wat heb je gemist? niks

Top geregeld

Snelle service, veel mogelijkheden en denken mee.

• Wat heb je gemist? N.v.t.

Helle nette en vlotte procesgang!

Omdat wij eerder besteld hebben, met goede ervaringen, was deze nieuwe bestelling als vanzelfsprekend opnieuw bij Hesje.com.

• Wat zijn onze pluspunten en waarin kunnen we nog verbeteren? Zelfs voor mij eenvoudig online te bestellen. Zie onder bij 'mis'
  • Hoe heb je ons gevonden? Ervaringen uit het verleden
  • Wat heb je gemist? Een reactie op mijn vraag achter Uw opmerkingen

Ik wacht nog op het eindresultaat dus kan nog niet echt oordelen. Tot nu tot is de communicatie prima.

• Hoe heb je ons gevonden? Via internet
  • Wat heb je gemist? N.v.t.

Medewerkers denken heel erg goed mee en proberen het mooiste resultaat te krijgen. Super fijn. Enige is dat ik van de ene medewerker te horen kreeg dat er een proef hesje opgestuurd zou worden ivm de maten, maar dit is niet gebeurd. De maten kloppen overigens wel goed. Wij zijn er heel erg blij mee!

• Wat zijn onze pluspunten en waarin kunnen we nog verbeteren? Iets meer 1 lijn houden qua service. Service overall is super goed hoor!
  • Hoe heb je ons gevonden? internet
  • Wat heb je gemist? Een verzendbevestiging. De hesjes waren opeens geleverd. We ruim binnen de termijn overigens.

Goede afhandeling van de bestelling

Goed product. Goede afhandeling.

Goede service.

• Wat zijn onze pluspunten en waarin kunnen we nog verbeteren? Zie onder
  • Hoe heb je ons gevonden? Al klant
  • Wat heb je gemist? Bestelling qua kleur was in eerste instantie vetkeerd. Naderhand is de juiste gegevens en order van ons als klant gevonden.

Over Hesje.com

Hesje.com is meer dan 10 jaar geleden opgericht en al een tijdje dé marktleider in bijzondere, op maat gemaakte hesjes. Wij maakten honderdduizenden school/ski/trainings/veiligheids/loop/evenementen-hesjes en ga zo maar door. Onze klanten bestellen soms enkele hesjes en soms duizenden. Het maakt ons niet uit. Onze hesjes zijn altijd van hoge kwaliteit. We gebruiken hoogwaardige stoffen en meestal bedrukken we ze middels sublimatie. De inkt gaat dan in de stof. Dat is mooi, duurzaam en goed wasbaar en jij hebt alle mogelijkheden in kleuren en opdruk. En we maken ze in Nederland. Geen kinderen voor kinderen bij ons. En ook nog eens voor de scherpste prijzen in Nederland en België.