Goede afhandeling van de bestelling

Goed product. Goede afhandeling.

Goede service.

• Wat zijn onze pluspunten en waarin kunnen we nog verbeteren? Zie onder
  • Hoe heb je ons gevonden? Al klant
  • Wat heb je gemist? Bestelling qua kleur was in eerste instantie vetkeerd. Naderhand is de juiste gegevens en order van ons als klant gevonden.

Snel goede kwaliteit

Snelle levering super kwaliteit Ik had wat vragen werd snel en goed geholpen

• Wat zijn onze pluspunten en waarin kunnen we nog verbeteren? Hesje xxl
  • Wat heb je gemist? N.v.t.

Top bedrijf. Met een snelle service!

Ondanks dat het van onze kant het contact moeizaam verliep, verliep het contact met Hesje.com goed. Ze hebben een snelle service en de hesjes hebben een goede kwaliteit.

• Wat zijn onze pluspunten en waarin kunnen we nog verbeteren? Het contact is laagdrempelig, erg fijn! De communicatie rondom het verzenden/ontvangen van de hesjes kan beter.
  • Hoe heb je ons gevonden? Google
  • Wat heb je gemist? De communicatie rondom het verzenden/ontvangen van de hesjes kan beter.

Perfect!

Rap, efficiënt, mooi resultaat.

• Wat zijn onze pluspunten en waarin kunnen we nog verbeteren? N.v.t.
  • Hoe heb je ons gevonden? online

subliem!

na het ontvangen van een gratis proefdruk waren de hesjes meteen zoals ze moesten zijn en van goede kwaliteit

• Wat zijn onze pluspunten en waarin kunnen we nog verbeteren? N.v.t.
  • Hoe heb je ons gevonden? internet
  • Wat heb je gemist? N.v.t.

Snel, strak en goede communicatie

Hesjes.com heeft ons super snel geholpen en precies geleverd waar we naar zochten

• Wat heb je gemist? N.v.t.

Precies wat ik verwacht. Prima!

Ik koop soms een enkel (dus uniek) hesje. Gaat altijd goed, de editor is misschien wat omslachtig maar ik kan er prima mee overweg. Aanrader!

• Wat zijn onze pluspunten en waarin kunnen we nog verbeteren? goed en helder concept
  • Hoe heb je ons gevonden? interweb

Snel, duidelijk en behulpzaam

Ik heb voor de tweede keer een bestelling gedaan voor het kinderdagverblijf waar ik werk. Er wordt snel geantwoord op mailtjes, denken altijd mee en je weet altijd waar je aan toe bent.

• Hoe heb je ons gevonden? google
  • Wat heb je gemist? niks

Ze doen wat ze zeggen!

Website is duidelijk. Contact via mail goed en een goede tip gekregen over de bestelling.

• Hoe heb je ons gevonden? Internet

Ik ben blij met mijn aankoop!

De site is makkelijk te bedienen, Ook heb je makkelijk contact met de verantwoordelijke

• Wat zijn onze pluspunten en waarin kunnen we nog verbeteren? Gemakkelijke website (straight to the point)
  • Hoe heb je ons gevonden? Aan het scrollen
  • Wat heb je gemist? N.v.t.

Goede ervaring en snelle service!

Al meerdere keren hesjes besteld en het proces verloopt altijd snel en makkelijk. Wij zijn er blij mee!

• Wat zijn onze pluspunten en waarin kunnen we nog verbeteren? N.v.t.
  • Hoe heb je ons gevonden? Ken jullie van eerdere bestellingen

Perfecte service!

Goede communicatie en service. Alsook mooi werk geleverd.

Aan te raden.

Zeer tevreden over de hesjes. Goede kwaliteit!

• Wat zijn onze pluspunten en waarin kunnen we nog verbeteren? Goede kwaliteit. Snelle service.
  • Hoe heb je ons gevonden? We hebben reeds eerder bij jullie besteld.

Aan te raden.

Zeer tevreden over de hesjes. Goede kwaliteit!

• Hoe heb je ons gevonden? We hebben reeds eerder bij jullie besteld.

Snelle levering prijs kwaliteit ok

Snelle levering, prijs kwaliteit zeer goed. Vlotte afhandeling.

Snelle levering prijs kwaliteit ok

Snelle levering, prijs kwaliteit zeer goed. Vlotte afhandeling.

• Wat heb je gemist? N.v.t.

Fijne hesjes met een goede kwaliteit!

We bestellen al jaren de hesjes bij Hesje.com en op de site is al veel te vinden maar wil je het net wat anders, dan staan ze je snel en vriendelijk te woord. Het resultaat is altijd naar tevredenheid dus een aanrader!

• Wat heb je gemist? N.v.t.

Prima hesjes en prima service

Mooie kwaliteit hesjes en een fijn bedrijf wat meedenkt.

Top service!

Ik heb voor onze organisatie hesjes besteld bij hesje.com en ben zeer te bespreken over de service en dienstverlening. In het voortraject vlotte communicatie via de mail en een duidelijke schets met hoe het eruit zou gaan zien, wat erg prettig is. Daarnaast is hesje.com ook telefonisch goed bereikbaar en denken ze graag met je mee om tot het gewenste resultaat te komen. Al met al zeer zeker een aanrader! Heel erg bedankt!! BNS Cosmos B.V.

• Wat zijn onze pluspunten en waarin kunnen we nog verbeteren? Communicatie en advies zijn super!
  • Hoe heb je ons gevonden? reeds bekend bij onze organisatie
  • Wat heb je gemist? N.v.t.

Goede service, en top kwaliteit.

• Wat zijn onze pluspunten en waarin kunnen we nog verbeteren? N.v.t.
  • Hoe heb je ons gevonden? N.v.t.
  • Wat heb je gemist? N.v.t.

Zocht al een tijdje naar een bedrijf waar je gewoon 1 hesje kunt bestellen met eigen tekst. Bij Hesje.com is dit geluk. Vandaag besteld overmorgen al in huis! Ik zeg wat een service.

Top Kwaliteit en goede service

Hesjes.com is echt een aanrader. Heb vaker hesjes besteld met mooie resultaat. Ga zo door Toppers!!!

• Wat zijn onze pluspunten en waarin kunnen we nog verbeteren? Snelle Service
  • Hoe heb je ons gevonden? Ben al klant vanaf 2016

Goede hesjes, zeer tevreden

Beide waren mooie hesjes, ze zagen er goed uit. Kudos.

• Wat zijn onze pluspunten en waarin kunnen we nog verbeteren? De afbeelding in het hesje is een klein beetje scheef
  • Hoe heb je ons gevonden? Via het internet

Makkelijke site en snelle levering, top

Snelle service en bedrukking gemakkelijk te maken.

• Wat zijn onze pluspunten en waarin kunnen we nog verbeteren? Makkelijke site
  • Hoe heb je ons gevonden? Eerder wat gekocht

Over Hesje.com

Hesje.com is meer dan 10 jaar geleden opgericht en al een tijdje dé marktleider in bijzondere, op maat gemaakte hesjes. Wij maakten honderdduizenden school/ski/trainings/veiligheids/loop/evenementen-hesjes en ga zo maar door. Onze klanten bestellen soms enkele hesjes en soms duizenden. Het maakt ons niet uit. Onze hesjes zijn altijd van hoge kwaliteit. We gebruiken hoogwaardige stoffen en meestal bedrukken we ze middels sublimatie. De inkt gaat dan in de stof. Dat is mooi, duurzaam en goed wasbaar en jij hebt alle mogelijkheden in kleuren en opdruk. En we maken ze in Nederland. Geen kinderen voor kinderen bij ons. En ook nog eens voor de scherpste prijzen in Nederland en België.