Makkelijk, duidelijk, keurig en snel binnen.

Makkelijk te bestellen, duidelijke website, goede kwaliteit en snel geleverd. Top!

• Wat zijn onze pluspunten en waarin kunnen we nog verbeteren? N.v.t.
  • Hoe heb je ons gevonden? via google

Geweldige meedenkers

We hebben mooie hesjes besteld. De levering duurde erg lang, maar was goede kwaliteit. Na het ontdekken van een foutje (van onze kant) dachten ze goed mee en kwamen ze zelf met een mooie oplossing. Super!

• Wat zijn onze pluspunten en waarin kunnen we nog verbeteren? Levertijden en contactpersonen
  • Hoe heb je ons gevonden? Eerder mee gewerkt

Online kon ik niet de bestelling plaatsen, maar door een mail te sturen ben ik goed geholpen.

• Wat zijn onze pluspunten en waarin kunnen we nog verbeteren? Online mogelijk maken voor scholen als zij op rekening willen betalen. Ze moeten een BTW nummer invullen maar dit heeft een school niet
  • Hoe heb je ons gevonden? Via google
  • Wat heb je gemist? N.v.t.

Goede kwaliteit tegen redelijke prijs

Een maar is dat ik ook als wederverkoper al factuur ontvang als de order geplaatst is. Levering vindt dan soms maand later pas plaats.

snel en goed makkelijk bestellen

alles prima verlopen

Makkelijk ontwerpen, snel geleverd

Het ontwerpen gaat makkelijk, en de bestelling werd snel geleverd. Persoonlijk heb ik 2 verbeterpunten: - ik heb vestjes besteld, ik had liever een eenvoudiger model gehad met minder brede schouderstukken, dat is minder warm in de zomer. - ik had graag lettertype Calibri gehad maar deze is niet beschikbaar bij jullie.

• Wat zijn onze pluspunten en waarin kunnen we nog verbeteren? - ik heb vestjes besteld, ik had liever een eenvoudiger model gehad met minder brede schouderstukken, dat is minder warm in de zomer. - ik had graag lettertype Calibri gehad maar deze is niet beschikbaar bij jullie.
  • Hoe heb je ons gevonden? google
  • Wat heb je gemist? wasinstructies: blijft de tekst zitten bij het wassen?

Snel, goed, maar wel duur

Zie boven

• Wat zijn onze pluspunten en waarin kunnen we nog verbeteren? Ptrijs
  • Wat heb je gemist? N.v.t.

Ik kan zelf het hesje samenstellen.

Ik krijg wat ik verwacht en dat is prima!

• Wat zijn onze pluspunten en waarin kunnen we nog verbeteren? N.v.t.
  • Hoe heb je ons gevonden? Via internet in het verleden

kwalitatief goed product

Hesjes voldoen aan doel kinderen zijn goed zichtbaar

• Wat zijn onze pluspunten en waarin kunnen we nog verbeteren? mooi materiaal bedrukking blijft mooi. Levertijd was de laatste keer (te)lang
  • Hoe heb je ons gevonden? internet

Blij met levering, jammer van de kleur.

Snelle levering en duidelijke letters maar niet blij met de kleur. Op de site staan frisgroene hesjes. Helder, licht en fel van kleur. In werkelijkheid zijn het zeer donker groene hesjes. Niet wat we als school nodig hadden om snel zichtbaar te zijn voor kinderen. Heel erg jammer want we kunnen er nu eigenlijk niks mee.

• Wat zijn onze pluspunten en waarin kunnen we nog verbeteren? Beschrijf de kleuren beter.
  • Hoe heb je ons gevonden? N.v.t.

Supersnelle service

Hesje.com heeft me erg goed geholpen met het vinden van het juiste veiligheidshesje voor onze organisatie. Ze reageren snel, de prijzen zijn zeer interessant en ze maken goede proefdrukken/proefmodellen, zodat je vooraf goed kunt zien wat je koopt. De kwaliteit van de hesjes is heel goed!

• Wat zijn onze pluspunten en waarin kunnen we nog verbeteren? Snelle reactie, goede kwaliteit hesje, goede service, klantvriendelijk
  • Hoe heb je ons gevonden? Eerder hesjes besteld

Prachtige hesjes

Mooie hesjes voor de kinderen van onze basisschool. Ze kunnen er fijn in sporten. Prettige samenwerking en snelle levering.

• Wat heb je gemist? Niets

Goede communicatie

De hesjes waren niet op voorraad. Wij kregen direct een mail dat ze later kwamen. Dit was fijn hierdoor niet in onzekerheid of ze wel zouden komen. Gisteren ontvangen goede kwaliteit.

• Hoe heb je ons gevonden? Internet

super top geregeld!

snel en soepel alles geregeld en geleverd

• Wat zijn onze pluspunten en waarin kunnen we nog verbeteren? snel en makkelijk
  • Wat heb je gemist? niets

Snelle reacties, levering in buitenland, hesjes top!

Wat ik erg gewaardeerd heb is de snelle reactietijd per mail bij de offerte en levering. Levering gong ook goed. De hesjes en ontelbare mogelijkheden van op maat maken zijn top!

• Wat zijn onze pluspunten en waarin kunnen we nog verbeteren? Service is snel en adequaat
  • Hoe heb je ons gevonden? google zoekmachine
  • Wat heb je gemist? niks

Snelle reactie

Ik omschrijf mijn ervaring als aangenaam

• Hoe heb je ons gevonden? Kennis

Goede Klantenservice

Goede klantenservice en zeer snel antwoord. Opvolging was goed en de geleverde hesjes waren van goede kwaliteit.

• Wat zijn onze pluspunten en waarin kunnen we nog verbeteren? Snelle service
  • Hoe heb je ons gevonden? Online

Service gericht, oplossingsgericht

Al meerdere malen voor verschillende organisaties gebruik gemaakt van Hesje.com. Erg prettig contact, mee denkend, goede kwaliteit. Kortom erg tevreden en zeker aan te raden.

• Wat zijn onze pluspunten en waarin kunnen we nog verbeteren? Erg prettig contact, mee denkend, goede kwaliteit, service gericht, steeds meer kleuren en mogelijkheden.
  • Hoe heb je ons gevonden? Vaker gebruik gemaakt van jullie.
  • Wat heb je gemist? niets

Goed en snel afgehandeld.

Er wordt goed naar de wensen van de klant geluisterd. Er wordt goed gecommuniceerd per mail. Als de voorbeelden 100 procent akkoord zijn, dan pas wordt iets uitgevoerd.

• Hoe heb je ons gevonden? Van eerdere opdrachten

De hesjes zijn goed geleverd. 1 gecontroleerd en goed bevonden door 2 collega's

Snel en adequaat

• Wat zijn onze pluspunten en waarin kunnen we nog verbeteren? hulp bij bestelling
  • Hoe heb je ons gevonden? oude factuur eerdere bestelling

uitstekende kwaliteit

uitstekende kwaliteit

• Hoe heb je ons gevonden? google
  • Wat heb je gemist? N.v.t.

Wat een superfijn bedrijf!

Hier werken mensen die meedenken en hart hebben voor hun product. Daar houden wij van. Onze school kan vanaf nu shinen in de mooie hesjes van hesje.com!

• Wat zijn onze pluspunten en waarin kunnen we nog verbeteren? Alleen maar pluspunten! Prettig contact, mensen die meedenken en snelle levering.
  • Hoe heb je ons gevonden? Google
  • Wat heb je gemist? Niets!

Goede snelle afstemming en levering. Geheel naar wens.

• Hoe heb je ons gevonden? Al eens eerder bestelling gedaan

Kwaliteit TOP Snelheid slecht

Kwaliteit is zoals altijd perfect. En ik ben dan ook tevreden. Maar de voortgang is traag. Jammer. Factuur krijg je direct maar dan duurt het zomaar 3,5 week… tja…

• Wat zijn onze pluspunten en waarin kunnen we nog verbeteren? Ik heb altijd het gevoel dat wij als klanten zeuren. Afstand en stilte. Jammer want ik ben over jullie producten altijd tevreden.
  • Hoe heb je ons gevonden? Ben al klant
  • Wat heb je gemist? Communicatie

Top service en kwaliteit

Ik heb het heel prettig ervaren om zaken te doen met hesje.com. Snel antwoord op vragen. Mooie en kwalitatieve hesjes en de prijs is zeker niet te gek.

• Hoe heb je ons gevonden? Mijn collega adviseerde jullie

Over Hesje.com

Hesje.com is meer dan 10 jaar geleden opgericht en al een tijdje dé marktleider in bijzondere, op maat gemaakte hesjes. Wij maakten honderdduizenden school/ski/trainings/veiligheids/loop/evenementen-hesjes en ga zo maar door. Onze klanten bestellen soms enkele hesjes en soms duizenden. Het maakt ons niet uit. Onze hesjes zijn altijd van hoge kwaliteit. We gebruiken hoogwaardige stoffen en meestal bedrukken we ze middels sublimatie. De inkt gaat dan in de stof. Dat is mooi, duurzaam en goed wasbaar en jij hebt alle mogelijkheden in kleuren en opdruk. En we maken ze in Nederland. Geen kinderen voor kinderen bij ons. En ook nog eens voor de scherpste prijzen in Nederland en België.