niet duur volgende dag in huis

Makkelijk te bestellen. Goede prijs. Volgende dag in huis

Nou geen idee

Ik kan nog niet iets over zeggen heb nog niks binnen

Niks geleverd

Week geleden besteld, niks ontvangen helaas..

Goede prijs, goede levering

Goede prijs, goede levering

Product naar wens, maar was niet optijd verzonden. Had het product overigens wel voor 17:00 besteld.

Snelle levering en kom beslist terug voor andere aankopen

Prima ervaring, netjes en hele snelle levering.

Levert niet

Geeft ook niet aan als er niet geleverd kan worden. Telefonisch ineens onbereikbaar. Er wordt ook niet op e-mail gereageerd.

snelle levering alleen jammer dat er bij starterskit geen vloeistof zit al is het maar een.klein flesje

Snel, sneller, snelst

Snel verstuurd en in perfecte staat ontvangen!

Snelle levering en goed product voor een lage prijs

Snelle levering en een goed product voor een lage prijs

Prima,donderdagmiddag rond 16.30 uur besteld,de volgende dag bezorgd.

Heb hem net gebruikt en gaat goed

Snel en goede prijs

Makkelijk te bestellen, goede snelle levering en goedkoper dan in de winkel

Een aanrader!

Snelle levering, en goedkoop!

In een woord geweldige service

Goede en vriendelijke service

Top Service!

Bestelling super snel geleverd.. We zijn er super blij mee.. Gaan zeker vaker bestellen.. Ook via chat word je alles duidelijk en correct uitgelegd.. Alle lof voor jullie!!

Probleem met levering netjes en zeer snel opgelost

helemaal goed

Goeie prijs Snelle levering Alle lof

Handleiding is niet helemaal duidelijk. Hoe je de frog P 16 A moet vullen.

Jammer

Helaas volgende dag in huis, klopt niet, beetje jammer als dat wel op de site staat!

Snelle levering en de goedkoopste

Voor 17.00 besteld en de volgende dag al in huis. Producten ook nog de goedkoopste. Bedankt

Geen gehoor

Al meer dan een week aan het proberen een reactie te krijgen. Helaas niet gelukt. 2 defecte e-sigaretten en het lijkt er op dat ik mijn geld kwijt ben. ­čśí

super snelle levering

jammer dat de prijzen exclusief btw zijn. als je gaat betalen wordt het dus een stuk duurder. ik zou jullie aanbevelen maar gelijk zeggen let op prijzen die je ziet zijn EXCLUSIEF!!!!!!

Hele goede ervaringen

Prima producten, duidelijke site en snelle levering.

Over Just Smoke Green

Just Smoke Green is opgericht in 2013. Wij zijn vanaf het begin aanwezig geweest in deze turbulente markt en hebben bijna alle e-sigaretten en e-liquids al een keer in onze handen gehad. Ook hebben wij alle wetswijzigingen meegemaakt, al vanaf het punt dat er nog geen restricties waren gebonden aan het elektronisch roken. Wij hebben door jaren lange ervaring diepgaande productkennis opgebouwd en kunnen u hierdoor deskundig advies geven over welke e-sigaret en/of e-liquid bij uw wensen zal aansluiten. Met een paar simpele vragen weten wij al snel een goede aanbeveling!