Er wordt niet geleverd (ondanks betaling)

Ik heb vorige week besteld bij just smoke green maar krijg geen mail dat m’n bestelling is opgestuurd. Ook krijg ik geen reacties op mijn mailtjes. Ik ga ACM en de Consumentenbond inschakelen. Erg slechte zaak dit. Nooit meer.

Ooit goed, nu bagger!

Al jaren trouwe en tevreden klant, nu al ruim half jaar zeer ontevreden. Waar ze eerder snel leverden (op website staat nog steeds dat ze doen maar niet waar) en ze goed bereikbaar waren, is het nu hele lange levertijd en zijn ze op geen enkele manier meer bereikbaar, reageren ook nergens meer op. Wat een gemiste kans!

opgelicht, denk ik

Wel betaald worden en niet leveren, zo drijf je geen winkeltje. Melding gemaakt bij ACM/consuwijzer.

Was goed, nu echt bagger!

Al jaren trouwe klant, ging altijd goed en snel en ze waren bereikbaar via telefoon en mail. Nu bagger, al ruim 3 weken een betaalde bestelling uitstaan die volgens website op voorraad en inmiddels ook verzonden zou zijn, maar niks ontvangen en ook geen mail dat verzonden is en ze zijn op geen enkele manier bereikbaar meer, echt alles geprobeerd. Als ze zouden communiceren met hun klanten misschien nog wat begrip, maar radiostilte en wel geld innen is echt BAGGER!!!!!

Na een week nog niets ontvangen

Na mijn bestelling zou het de volgende dag binnen zijn. Ik heb ook geen bevestiging van de betaling gehad. Ik heb 2 keer een mail gehad dat het verzonden is maar er komt niets. Bellen helpt niet want de haak wordt er op gelegd. Mailen helpt ook niet, wordt niet op gereageerd. Ik heb wel trackcode gehad maar navraag bij Postnl doe herkennen ze de code niet. Wat een superslecht bedrijf is dit geworden, ik bestel daar nooit meer.

Ik krijg geen contact

Na de bestelling van mijn man wel een mail van Afterpay, maar niet van Just Smoke Green. Het lukt me niet of mijn man in contact met ze te komen. Ik wordt dan ook weggedrukt bij mijn laatste bel poging. Hopelijk wordt er nog bezorgd, daar ga ik tot zover nog vanuit. Wellicht wordt dit wel gelezen en komt daar een actie uit. Geen idee wat er aan de hand, hopelijk is iedereen daar nog wel gezond enzo. @Just Smoke Green, hopelijk zijn jullie binnenkort weer bereikbaar. Dan kan het opgelost worden :)

Lange wachttijd en geen reacties

Mijn bestelling duurde lang terwijl de website aan gaf dat er voldoende voorraad was, na enige tijd geprobeerd te bellen, te mailen maar kreeg geen reactie. Uiteindelijk wel de bestelling ontvangen na drie weken, maar bestel voortaan ergens anders.

Bestelling nog steeds niet bezorgd

Vorige week woensdag besteld nog steeds niks ontvangen. Geen bevestiging geen tegenbericht. Telefoon word niet opgenomen. Waardeloos dit..

Waardeloos

3 etuis besteld en betaald en 1 geleverd... na meerdere belpogingen email en facebookcontact geen reactie...

Op tijd en gewoon alles in orde

slechte service

bestelling tot op heden niet ontvangen .Heb daarover een email gestuurd , maar ook geen antwoord gekregen.

product ok, maaar trage levering

vanwege Corona kan de levering iets langer duren, maar 12 dagen was wel erg lang, en bovendien zonder enige communicatie over het beoogde afleverdatum. Ook was er geen bevestiging dat de betaling (op de dag van bestelling) ontvangen werd. De producten heb ik uiteindelijk in goede staat ontvangen. Ik heb nog niet alles kunnen testen, maar ik hoop dat de JSG C4 clearomizers deze keer van betere kwaliteit zijn en niet zo vaak lekken als de laatste keer.

Kon beter

Jarenlang zeer tevreden. Goede service en snelle levering. Maar wat er nu aan de hand is..... Lang moeten wachten voor levering. Telefonisch niet meer bereikbaar. Jammer.

Bestelling 10 dagen te laat bezorgd en geen reactie op annulering

Nadat bleek dat m'n bestelling was vertraagd, zonder bericht van Just Smoke Green, heb ik via de website en mail geprobeerd de bestelling te annuleren; hierop volgde geen reactie. Nu 10 dagen na de aanvankelijke bestelling heb ik het product (ondanks de annulering) ontvangen. Morgen gaat hij weer retour aangezien ik het product al elders heb besteld.

Het was traag en slecht gecommuniceerd.

Ik heb voor het corona gebeuren ook wel besteld bij Just Smoke Green, zonder probleem. Ik had er alle begrip voor dat een bestelling nu iets langer kon duren maar, na 3 weken geen bericht van verzending te hebben ontvangen besloot ik te bellen. Geen gehoor. Nog een paar keer gebeld over een paar dagen, wederom geen gehoor. Email gestuurd. Geen antwoord, niks. Nog een paar keer gebeld en wederom, nul gehoor. Ineens verschijnt er een melding dat het verzonden is en nu, 4 dagen later, is het spul er. Dat het langer kan duren nu, of dat het even mis ging met verzending kan gebeuren en vind ik prima, maar geef in ieder geval een reactie op mijn berichten. Klakkeloos negeren is niet netjes.

Week na dato geen bestelling en geen reactie

Ik bestel op Bevrijdingsdag een product, dat er dan niet dezelfde dag verzonden word begrijp ik maar de volgende dagen ook niet. Whatsapp word niet gelezen, mails niet beantwoord en de telefoon niet opgenomen... voor mij eens en nooit weer

Een week geleden vloeistofjes besteld en ze zijn er nog niet..

In het begin heel tevreden maar de laatste tijd duurt het erg lang voordat mijn bestelling geleverd wordt. Nu alweer een week geleden besteld en ik heb mijn vloeistof nog niet.

slecht

8 april product besteld, nog niets ontvangen, geen goed moment om dan om een beoordeling te vragen lijkt me.

Lang klant, sinds laatste 3 bestellingen zeer slecht

Jaren klant, laatste 3 bestellingen fout en geen reactie of pogingen iets recht te zetten. OOK NIET NA HERHAALDELIJK MAILEN, BELLEN OF APP. Triest wel verkopen maar niet je fouten en klachten willen oplossen.

Heel slecht

Mijn e smoker was niet binnen 1-2 dagen binnen, maar duurde een week en ik heb er geen batterij bij gekregen! Ik vind dit erg slecht en ze zijn telefonisch niet bereikbaar. Ik hoop dat ik alsnog mijn batterij erbij krijgt Lindsay regeling

Steeds minder goed

Ik was jarenlang een tevreden klant, maar de afgelopen 12 maanden loopt de kwaliteit van de service hard achteruit. Waar je voorheen je bestelling gegarandeerd binnen twee dagen in huis had, duurt het nu minimaal een week voordat je bestelling uberhaupt verzonden wordt. Op vragen naar status in de whatsapp of e-mail/chat wordt niet gereageerd, en ook het assortiment loopt behoorlijk terug. Echt jammer, want de JSG blends waren echt heel fijn, en de service was ooit echt goed. Zonde dat dat in een jaar totaal kan omslaan. Tegen beter weten in al een paar keer toch weer besteld, maar het kan zo niet blijven duren.

Heeeeel slechte service

Ik heb een product besteld 7 dagen nog niet gekomen belachelijk. Ik ga niet meer bestellen .

Bijna helemaal goed

Zo jammer dat cxxxxx niet te krijgen is. Heb nu pxxxxxxxxbesteld en gekregen. Haalt het niet bij c

Goede service nette levering

Heb al meerdere keren besteld en altijd netjes op tijd.

Goed Bedrijf

Het gaat hier bijna altijd goed en als het niet goed gaat wordt het meteen op gelost.

Over Just Smoke Green

Just Smoke Green is opgericht in 2013. Wij zijn vanaf het begin aanwezig geweest in deze turbulente markt en hebben bijna alle e-sigaretten en e-liquids al een keer in onze handen gehad. Ook hebben wij alle wetswijzigingen meegemaakt, al vanaf het punt dat er nog geen restricties waren gebonden aan het elektronisch roken. Wij hebben door jaren lange ervaring diepgaande productkennis opgebouwd en kunnen u hierdoor deskundig advies geven over welke e-sigaret en/of e-liquid bij uw wensen zal aansluiten. Met een paar simpele vragen weten wij al snel een goede aanbeveling!