Ik heb mijn bestelling snel gekregen

Besteld en drie dagen had ik mijn bestelling in huis ik ben tevreden

Goed spul en snel geleverd

Jammer dat niet alle liquid smaken op voorraad zijn.

Fijn product

Kut

Zondag 5 e-liquids besteld en betaald, gosteren 4 ontvangen. Gelijk telefonisch contact proberen om te nemen. 2 poginfen. 1e x na paar x overgaan weggedrukt, 2e x niet bereikbaar. Direct daarna mail gestuurd, maar nog steeds geen antwoord ontvangen. Ook geen reactie op de app die mijn man hierover stuurde

Irritant

11 maart besteld 17 maart ontvangen div e-mails geen reactie ik bestel hier niet meer.

Zeer slecht

Heb begin januari een grote bestelling gedaan maar tot nu toe niets ontvangen. Bellen, e-mail en wattsap word niet op gereageerd. Dus als je van je geld afwil. Ik bestel hier nooit wat weer.

Onbetrouwbaar

Enige tijd al klant bij JSG. Nooit geen last gehad van een slechte levering, altijd netjes op tijd. Maar vanaf vorig jaar november is het gewoon slecht, en zo slecht dat ik nog een bestelling van 28-01-2020 moet ontvangen. Bellen, e-mailen, het heeft geen zin want er wordt niet opgenomen of op gereageerd. Dit is dus een site geworden waar je besteld en betaald, maar je krijgt niets. Onbetrouwbaar dus.

Nog geen ervaring.......

Helaas nog niets ontvangen, vrijdagmiddag de bestelling gedaan.

Snel in huis prima

Ben erg tevreden over de service en de kwaliteit van flesjes

Mijn bestelling de volgende dag ontvangen. De liquids zijn goed van smaak en goedkoop..

Niets ontvangen

Ik wacht al een week op mijn bestelling. Netjes betaald maar helaas niks geleverd. Zo te zien ben ik niet de enigste.... Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

Onduidelijke product beschrijving

Bij keuze coil voor mijn e-sigaret Smoke Green, blijkt bij levering niet de juiste. Door onduidelijke beschrijving voor welk type e-sigaret.

niet blij

ik ben al ruim 2jaar vaste klant...altijd erg tevreden geweest maar heb nu ruim 1.5 week geleden bestelling gedaan en netjes betaald...heb deze bestelling nog steeds niet ontvangen Heb al meerdere mailtjes gestuurd en geprobeerd te bellen maar krijg geen reactie erg jammer dit😑

Belofte niet nagekomen

Woensdag bestelling en betaling gedaan. Bevestiging dat donderdag geleverd zou worden. Donderdag een mailtje datf vandaag geleverd zou worden . Helaas nog steeds niks ontvangen. Van armoede net nog naar de winkel moeten gaan om alsnog de spullen te kopen

Niets ontvangen

Een week geleden een bestelling gedaan + betaald, volgens de website zou het volgende dag bezorgd worden, maar helaas niets ontvangen. Op whatsapp en mail wordt niet gereageerd en telefoon wordt niet opgenomen.

Snelle levering altijd goed geleverde bestelling.!

top winkel

snelle levering altijd goed

Fijne firma

Prima service. Makkelijke site . Snelle service .

Alles goed geregeld Niet duur Snel verzonden Goed op de hoogte gehouden

Geen terug bel actie door bedrijf.

We hebben er 2 gekocht, de ene werkt nog steeds en zijn er echt blij mee. De andere ging na een week kapot, de batterij wilde ineens niet meer opladen. We hebben er nog 2 in huis en die werken perfect. Die ene ging kapot en laad nog steeds niet............zoveel mails verstuurd naar ze en geen antwoord gekregen. Ja een dom antwoord van misschien verkeerd aangesloten, raar maar die andere 3 werken wel die we hebben en worden allemaal op dezelfde manier aangesloten door dezelfde stekken. Waarom geen antwoord en waarom geen vervanging?????? Nou wij zijn er klaar mee met Just Smoke Green en bestellen er niets meer, en geven openbaar wel een negatieve reactie. Gaat ons helemaal niet om het geld, hebben ondertussen er 1 besteld bij een andere shop die wel betrouwbaar is.

Niks op aan te merken!

Als altijd weer goed en snel geleverd. Makkelijk zoeken op de website, als artikel niet op voorraad is dan staat het erbij, ruim assortiment met goede beschrijvingen en met één of twee dagen goed verpakt geleverd. Ook wordt keurig aangegeven of het pakketje door de brievenbus kan of niet en de informatie over de bestelling, betaling en verzending is ook prima! Let er bij bestellen wel op dat de e-liquids standaard op de laagste stand nicotine staan (meestal dus op 0 mg) en als je hoger wilt je dat aan moet klikken;-)

Helaas niet meer

In het begin ca 2 jaar geleden zeer tevreden. Nu echter al enige maanden aan het proberen mijn e-liquid te bestellen . Niet leverbaar ! Vorige maand gebeld. niet leverbaar !! komt eraan. Maar helaas niet ! Toch nu weer een poging gedaan. liquid niet voorradig. E-smoker willen bestellen. Niet leverbaar !! Gebeld niet te bereiken. Jammer maar ik ben er klaar mee. Heb overigens een nieuwe leverancier gevonden die het wel kan leveren.

Geen service

Niet goed besteling niet goed geleverd niet wat we besteld hebben tel word niet op genomen en de mail word ook niet beantwoord

Goede en snelle levering.....

Mijn ervaring is een goede en snelle levering.

Over Just Smoke Green

Just Smoke Green is opgericht in 2013. Wij zijn vanaf het begin aanwezig geweest in deze turbulente markt en hebben bijna alle e-sigaretten en e-liquids al een keer in onze handen gehad. Ook hebben wij alle wetswijzigingen meegemaakt, al vanaf het punt dat er nog geen restricties waren gebonden aan het elektronisch roken. Wij hebben door jaren lange ervaring diepgaande productkennis opgebouwd en kunnen u hierdoor deskundig advies geven over welke e-sigaret en/of e-liquid bij uw wensen zal aansluiten. Met een paar simpele vragen weten wij al snel een goede aanbeveling!