Slechter dan slecht NOOIT HIER BESTELLEN!

Waardeloos! 16 mei een bestelling gedaan en netjes teruggestuurd en ontvangen door dit bedrijf! Tot de dag van vandaag ons geld niet terug!! Ik kan al mijn correspondentie hier blootleggen. Het klopt niet! Eerst gaat de boekhouder betalen vervolgens na 2 maanden moet ik geduld hebben ivm verhuizing. Minimale reacties uitstel door verhuizing, vakantie, doorverwijzing naar boekhouder. Het is toch logisch dat ik na 4 maanden het bedrag terug moet krijgen. IK HEB NOTABENE NIETS VAN HUN AFGENOMEN. Nu een advocaat op gezet. Principe kwestie. Ik laat het hier niet bij zitten. Ik ga toch geen 320 euro laten liggen. Ik heb een recensie zo lang mogelijk uitgesteld. Ben de beroerdste niet. Maar op zo een manier van hardwerkende mensen geld afhandig maken kan niet. Voortaan bestel ik alleen met de optie afterpay bij andere bedrijven. Ben hier echt verdrietig van. Gelukkig lid van de consumentenbond. Ik verwijder dit bericht zodra ik mijn geld terug krijg... Toevoeging op 7-10-2020 Ik had later een bestelling gedaan (afterpay) zodat dit verrekend kon worden met geld wat wij nog krijgen (lees hierboven) Netjes geleverd met op alle doosjes "Retour niet mogelijk". En apps dat als ik niet betaal het hem niet boeit want hij krijgt zn geld toch via Klarna. Nu hebben wij in Nederland de wet dat gekochte spullen binnen 14 dagen geretourneerd mogen worden" dus dit gedaan. Melding gedaan bij Consuwijzer en de "keurmerk" die op zijn site staan. Iedereen noemt dit een "bijzondere" situatie. Als iemand behoefte heeft aan alle correspondentie, apps, mails etc. van mij en deze ondernemer stuur dan een bericht hieronder of naar mn gmail. De 2 personen die mij hebben gemaild heb ik inmiddels beantwoord. DIT MOET GESTOPT WORDEN! Is toch verschrikkelijk. 320 euro betaald voor niets!

Bestelling geannuleerd door webshop maar geld niet teruggekregen

Webshop heeft door mij geplaatste bestelling zelf geannuleerd wegens onbeschikbaarheid van het bestelde artikel. Na meerdere verzoeken tot terugbetaling van het gestorte bedrag nog steeds niets ontvangen. Zijn nu meer dan 2 maanden verder en webshop neemt zelfs de moeite niet meer om te reageren op mijn verzoek tot terugbetaling. Ondertussen klacht neergelegd bij keurmerk. Bedrag is klein maar dat geeft de webshop niet het recht om dit niet terug te storten. Blijf hier weg!

Zeer slecht

Geen reactie op mail levert het product niet zonder ook iets te melden nog steeds geen contact kunnen krijgen

Zeer slecht

Ruim een week geleden een simpele Varta CR1616 batterij online besteld bij PC-CAM. Er stond niet bij dat deze batterij niet op voorraad was of een bepaalde levertijd heeft. Dus is hij voorradig, maar tot dusver niets ontvangen. We hebben al meerdere mails verzonden steeds zonder resultaat. Je krijgt alleen een bevestiging van de bestelling zonder levertijd. Ik heb gevraagd dan maar de bestelling te crediteren, als je toch niet op tijd kunt leveren. Maar dat is ook niet gebeurd. Wegblijven bij deze site! Amateurs die proberen een online winkeltje te bestieren en daar geen verstand van hebben. Sorry jongens, ga maar wat anders proberen! Pizza's rondbrengen bijvoorbeeld. Gelukkig maar een klein bedragje kwijt, je zult maar een grote bestelling hebben gedaan daar. Kun je fluiten naar je geld.

Moet mijn geld nog steeds ontvangen van de retourzending van juni 2020

Foute telefoonaccu geretourneerd en zou mijn geld daarvan binnen enkele dagen teruggestort krijgen... maar helaas... Vanaf Juni 2020 meerdere mails verstuurd maar blijven onbeantwoord... :-( Eerlijk advies? Ik zou daar niets bestellen...

Besteld, betaald, maar niet geleverd en geen antwoord op mail of telefoon

Oplader voor telefoon besteld. Na lang wachten gebeld: niet opgenomen. Gemaild: geen antwoord. Nu al 3 weken verder en nog steeds geen oplader en geen contact mogelijk.

2x lader besteld was op voorraad. Niet geleverd!!!

Zeer slechte internet "winkel" eerder oplichting. 2x lader besteld die op voorraad zou zijn. Ik heb netjes direct betaald, maar nooit iets mogen ontvangen. Reeds 2x een email gestuurd en ze nemen niet eens de moeite om te antwoorden. Ruim €35,-- lichter maar geen producten. Advies: bestel hier niets!

Snelle nalevering van niet bezorgde accus

mijn accus werden veel te laat verstuurd (zie eerdere beoordeling). Pas na ca. 2 weken zag ik in de postNL app dat het (brievenbus)pakketje eindelijk onderweg was. Helaas is dit pakketje nooit aangekomen. Nadat ik hierover aan de bel trok verzocht men mij nog enkele dagen te wachten omdat het wellicht alsnog bezorgd zou worden. Toen dit niet gebeurde zijn de accu's direct opnieuw gestuurd en had ik ze binnen 2 dagen in mijn bezit. Dat geeft vertrouwen.

Afbeeldingen en advertentietekst kloppen niet

Ik had een transparant telefoonhoesje gekocht en zowel in de tekst als op de afbeeldingen was te zien dat het zou gaan om een transparant hoesje. Echter, er werd mij een amper doorschijnend wit/mat hoesje geleverd. Op mail wordt niet gereageerd om een oplossing te vinden. Volgende keer bestel ik het zelf wel uit China of ergens anders.

Waardeloze klantenservice

Enkele weken geleden een bestelling geplaatst, maar niets ontvangen. Ik heb een paar emails gestuurd om er achter na te gaan waar mijn pakketje blijft, maar daar is nog steeds niet op gereageerd.

wachten en wachten zonder updates

Ik heb hier 2 batterijen besteld met een levertijd van 3 dagen. Nu, na 9 dagen nog steeds niet ontvangen. Ik krijg ook geen updates en/of excuses. Ik ben benieuwd hoe lang ik nog moet wachten

Prima kwaliteit en service

Voor de GPS (Navigon c.q. Garmin voor VW Up) had ik een nieuwe accu nodig. Ik heb er elders een besteld maar na ontvangst bleek de stekker geen contact te maken met de GPS. Voordat ik een nieuwe accu bestelde bij een andere leverancier (notebooktoebehoren.com) heb ik deze eerst telefonisch om advies gevraagd. Ik heb dit gesprek als zeer prettig en verduidelijkend ervaren. Bedankt. En na ontvangst bleek de stekker van de accu van notebooktoebehoren.com ook te passen. Wat een opluchting. Ik ben er echt blij meer

Eerste bestelling hier gedaan

Prima prijs en zeer tevreden over mijn bestelde product. Het pakje was wat vertraagd met de post, vriendelijk te woord gestaan over het verloop. En inmiddels netjes mogen ontvangen. Bedankt 😊👍

Ok

Send to me

Wacht al bijna 2 weken op batterij

Na een week gemaild maar geen reactie. Toen maar gebeld en batterij zou er die week erop binnenkomen. Niet dus....nog steeds niets ontvangen en weer geen reactie op email...

Slecht

Wacht al een week op een accu voor een smartphone, geen reactie op e-mail.

Altijd 100% tevreden

Koop al jaren hier accu's ook voor vrienden en familie, deze week 2 maal camera accu's en wederom 100% tevreden nog geen 6 euro voor een accu die origineel 60 euro kost zonder enig merkbaar verschil

onbeschoft

mijn ervaring met dit bedrijf dat er onbeschofte mensen werken .

Klant denkt ons te vertellen het beter te weten. Volgens de klant zou een boormachine accu door de brievenbus passen. Wij hebben hem op een "vriendelijke" manier duidelijk gemaakt dat het niet door de brievenbus past en dat hij z'n opmerkingen beter voor zich kon houden. Blijkbaar is de klant hierdoor gepikeerd.

Vrij snel geleverd.

Tamelijk snel geholpen, miste wel de begeleiding betreffende de bestelling. m.n. de verzending Prijs en product heel goed

Elke dag kijk ik

Elke dag kijk ik ff naar de webcams ff kijken welk weer het daar is en of het druk is , het beeld is super goed

Spam

Ik heb me afgemeld voor e-mails, maar blijf mails ontvangen over een bedrijf genaamd PC-CAM. Ik ken het bedrijf niet, heb er nooit iets besteld en zal dat nooit doen. Dus laat me met rust.

Dit is onmogelijk, dan heeft iemand anders uw gegevens gebruikt. Wij sturen geen SPAM emails

geduld hebben

prijzen zijn betaalbaar. levertijden aan de lange kant.

Zeer slecht!!!!!

Ondanks uitschrijving elke dag meerdere mails dus zwaar kut u bedrijf ga u maar zitten schamen.

Uitstekende after sales service

Een tijd terug had ik een reserve accu gekocht voor een Philips Avent babyfoon. Deze had ik zelf te lang laten liggen voordat ik hem in gebruik nam en helaas deed deze het toen niet. Ik heb hierover contact opgenomen met PC-CAM, zij reageerden heel snel met het aanbod de accu om te ruilen en mèt de tip de accu direct te laden. Binnen een paar dagen had ik weer en nieuwe werkende accu. Bedankt voor de goede service!