Klasse!

Een van de betere webshops waar degelijk gereedschap te vinden is : mastertools van het merk Makita met reeds jarenlange topkwaliteit waar weinig andere merken aan komen tippen. Vroeger had ik Dewalt maar de hoge prijs en mindere service vond ik er te veel aan. Geeft dit merk ook een gratis accu na registratie????? Makita de oerdegelijke Japanner staat bij mij bovenaan en de Mtools webshop eveneens! Vlugge afhandeling, snelle levering en top service : meer moet dat niet zijn.

Zeer goed produkt

Makita DUH601Z heggenschaar Wat een machine, erg gebruiksvriendelijk, doet wat er verwacht wordt, met de 18V5ah zonder problemen een haag van 40 meter geschoren met een accu die dan nog niet half leeg was. Geen gezeul meer met verleng kabels, een openbaring. Zeer aan te raden

Maand lang aan het wachten op een bankschroef en nog steeds niks.

Beveel dit bedrijf niet aan. Zit al ruim een maand te wachten op een bankschroef en nog steeds niet binnen. Ook niet even een mailtje of wat dan ook over de stand van zaken van waarom het niet op orde is. Heb vorige week zelf gebeld zou deze week goed komen zeiden ze maar tot nog toe nog niks gehoord. Bestel hier niks meer.

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Goede bezorg en informeer service

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Veel op voorraad en scherp in prijs, heb mijn zaagblad opgehaald en daar per pin betaald. Factuur snel in mailbox. Aardig personeel.

Whatsapp contact erg traag, als je dit aanbied moet je snel reageren. Moest erachteraan bellen

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

geode service , goed bereikbaar via telefoon , goede afersales

website is niet echt overzichtelijk

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

kwaliteits gereedschap , en een uitgebreid assortiment

meer communicatie naar de klant toe , als er bestellingen direct bij Makita NL vandaan komen en de levertijd duurt langer dan de aangegeven periode. mijn bestelling zou de volgende dag geleverd worden , maar duurde uiteindelijk ruim 8 dagen. zonder enige vorm van communicatie vanuit Mtools. na 2 dagen zelf maar gebeld om te vragen hoe het met de bestelling zat. ze beloofde mij om er achteraan te gaan , maar wederom moest ik zelf bellen om te horen dat er wat mis was gegaan met de communicatie tussen Mtools en Makita NL.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Prima bedrijf. Ik heb alleen een hekel aan DPD bezorservice. Als je niet thuis bent gooien ze het bij een of ander bedrijfje af waar je het dan op kunt halen. Dat lag zo ver van mijn huis dat ik net zo lief naar de winkel was gegaan ;-) Het zal vast goedkoper zijn dan via post nl maar is geen toevoeging voor het bedrijf.

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Kwaliteit prijs verhouding is goed leveren optijd

• Betrouwbaarheid

De bezorgkosten zijn te hoog .daarom sneller bij Bol.com te bestellen hebben geen bezorgkosten en verwerkenkinst kosten ? Ik moet ok eten

Pluspunten

-Snelle levering conform belofte website -Goede telefonische bereikbaarheid -Productie-/Materiaalfout in beitel, waardoor zeer snel defect, deze werd zonder problemen binnen 1 dag vervangen. Geen gedoe met opsturen foto’s of defecte beitel. Prima service!

Nvt

Geen

• Betrouwbaarheid

zou het niet weten omdat alles perfect is. een voorbeeld voor andere winkels.

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Snelle en adequate communicatie, snelle levering.