super

Duidelijke website, niet de hoofd prijs en snelle levering wat wil je nog meer?

Ging lekker vlot met de bestelling

Nu de aflevering Ben zeer benieuwd

Zacht en prettig

De brace zit erg zacht om de hand en pols heen en geeft de juiste ondersteuning. Door operatie voor carpaaltunnelsyndroom (CTS) zijn ze nog steeds erg zwak en pijnlijk. Door de brace heb ik meer stabiliteit en steun die ik nodig heb.

Alles ging goed.

Bedankt voor de snelle levering die ik de volgende dag kreeg. Mijn kniebrace was goed verpakt. Deze maat past een stuk beter dan de vorige die ik heel lang gegleden gekregen heb van mijn fysiotherapeut. Ik heb geen pijn meer.

Snelle reactie op mijn vraag. Goed advies! Snelle bezorging!

Goed product….scherp geprijsd

Zeer goede prijs-kwaliteits verhouding. Deze polsspalk is makkelijk in het gebruik en doet wat er wordt beloofd. Snelle verzending. Helaas alleen in zwart leverbaar….. huidkleur had ik iets liever gehad.

Fijn product en snelle levering

Snelle service en goede kwaliteit

Deze brace geeft mij de mogelijkheid tot de operatie veilig te lopen. Het biedt voldoende stevigheid, goed draagcomfort én is goed uit wassen. Met deze brace heb ik vrijheid gekocht.

Goede en snelle levering.

Artikel zoals beschreven. Snelle levering.

Super tevreden

Snelle verzending, de volgende dag al in huis. Ook voldoet het artikel aan de verwachting en prijs/kwaliteit is goed. Erg tevreden!

goede levering

Snelle levering en goede verpakking. Het porseleingips ziet er goed uit.

mijn ervaring is oké!

service is prima, snel en netjes antwoord. Alleen de postoel die ik besteld had was nog erger dan de ikea kast die ik in elkaar moest zetten. de letter A moest met A samen gezet worden dat klopte al niet. Niet erg we zijn er uit gekomen. Maar dan de rugleuning er in zetten nou je hebt daar de sterkste man van Nederland voor nodig want dat was niet te doen alleen. Maar goed hij zit in elkaar en hij is verder prima zoals na verwachting!

Profijt naar eens.

Snelle bezorging. Conform omschrijving.

Op tijd geleverd

Super snelle levering gister middag besteld en nu al in huis top!

Snel verwerkt en opgestuurd

Ik bestel op zondag een nieuwe brace en op maandag ochtend al binnen. Echt top !!

Ik draag sinds een paar maanden een polsbreache. Dit had ik veel eerder moeten doen. Heb er nog 1 bij besteld voor in mijn tas naar kantoor, zodat ik hem niet vergeten kan.

Perfecte service en snelle levering bij beide bestellingen. De eerste keer gekozen om zelf af te halen omdat ik dacht dat het sneller zou gaan. Maar ook bij bezorging de volgende dag in huis. Top!

Positief

Degelijk en vakkundig

geweldige service

bestelling de dag erna keurig op tijd en netjes verpakt bezorgd

Maar....de bezorger had t pakje achter een plant gezet bij de deur. Na een dag vond ik m. Hmmmm...

Snel en vriendelijk

Via de web chat al snel een medewerker aan de lijn die goed advies gaf. Ook fijn; ze hebben een showroom waar je iets kan passen. Aardige mensen!

Uitstekend!!

Bestelling op tijd binnen!!

Overzichtelijke Site

Overzichtelijke site met alle informatie welke je zien. Levering uitstekend.