Netjes geleverd en effectief grote maat

Hai, Ik heb een 7 besteld omdat ik niet de magerste bovenbenen heb en eindelijk een betaalbare Brace die me geen stukken van mensen kost! A

Snelle levering, goede prijs, juiste product

Voor mijn tennisarm heb ik op aanraden van de fysiotherapeut een product besteld. All4Fysio kon snel leveren aan een aantrekkelijke prijs. Ik merk dat het product z'n werk begint te doen, dus ik ben zeer tevreden.

Snelle levering en product is top

Bestelling de volgende dag al in huis. Kwaliteit is uitstekend.

Prima ! Snel en keurig geleverd, artikel voldoende asn beschrijving.

Goede brace

Fijne brace, ondersteuning voor m’n pols is heel goed

Een fijne stabiele kniebrace en snel geleverd

Snelle service, goed product

Product werd snel geleverd en is van goede kwaliteit! Top

Ik heb vlot gekregen wat is beloofd, op het tijdstip als afgesproken!

Mijn ervaring met all4Fysio is goed. Er is een ruime keuze en ik heb snel gevonden wat ik zocht.

Supersnelle levering

Eergisteren besteld en gisteren al geleverd. De brace past perfect en biedt goede ondersteuning, vooral tijdens het werken aan de pc. Al met al een goede keuze. Bedankt!

Fijn product

De brace werd snel geleverd en helpt nu al met het stabiliseren van mn pols.

Uitstekende afhandeling van mijn vraag

Ik kwam maandag na half zes bij het pand in Harderwijk aan om een brace, die ik die middag voorgeschreven had gekregen, aan te kunnen schaffen. Ik werd direct en vriendelijk geholpen en na tien minuten stond ik weer buiten met de brace om mijn pols. Prima service!!

Prima levering

Goede prijs; efficient en snel geleverd!

100%

Makkelijke,duidelijke site Zeer snelle levering Graag weer! (Hopelijk is het niet nodig)

Scherpe prijs, snel geleverd

Al met al een prima ervaring. Kon makkelijk m'n product vinden. Scherpe prijs en gewoon door de brievenbus bezorgd.

De braces zijn heel aangekomen. Een verpakking was wel wat beschadigd echter was de brace in orde dus prima. Snelle service dat is erg fijn.

Perfecte levering en snel

Supersnel geleverd en een duidelijke gebruiksaanwijzing voor de brace

Geeft goede steun. Snelle levering. Duidelijke gebruiksaanwijzing in meerdere talen! Fijn! En zachte binnenzijde vd brace.

Gemakkelijk besteld, ruime keuze en snel geleverd.

Eerst te grote braces, maar goed en snel opgelost!

Had de maattabel aangehouden, maar kniebraces waren toch te groot. Nieuwe besteld en die waren gelukkig ruim op tijd binnen voor de wintersport. Bedankt voor snelle respons en goede afhandeling!

duidelijke site , redelijk levertijd

duidelijke site , makkelijk bestelling plaatsen

Bevalt goed

Vandaag besteld is inderdaad morgen in huis

Super mooi product en hele snelle levering

Ik heb op zondag avond een kniebrace besteld en had hem maandag al in huis. Echt geweldige en snelle service.

Prima rollator

Met internet gemakkelijk te bestellen, snelle levering, prima prijs.

Prima snelle levering.

de levering was erg snel en product zoals verwacht.

Goeie beschrijving en snelle levering

Met deze zin hierboven is alles gezegd

Fokko Kortlanglaan 223 3845 LC Harderwijk