Snel en makkelijk

Snel en makkelijk te bestellen ruim aanbod scherpe prijzen en duidelijke uitleg om de juiste keuze te maken een aanrader product wat ik heb aangeschaft ziet er goed uit en is degelijk gemaakt voor langdurig gebruik.

Snelle en perfecte levering

Simpelweg niets aan te merken de titel zegt het allemaal

Snelle levering en product is zoals omschreven

Snelle levering en product zoals beloofd

Het product dat ik heb gekregen is precies zoals op de foto en in de beschrijving op de website. Het is een prijs naar waarde en het is heel snel geleverd.

Super ! Ik kan niet zonder

Heel snel en fijn

TOP

Product (looprek) snel en goed ontvangen (binnen 16 uur). Graag tot een volgende keer.

Degelijke brace

De brace ziet er kwalitatief top uit en is een betaalbaar exemplaar. Correcte en heel vlugge levzering

Snelle service met topkwaliteit producten

Snelle levering zonder enige problemen! Kwaliteit van producten is top en makkelijk bruikbaar.

Doen wat ze beloven

Tevreden met de verzending. Product goed ontvangen.. brace voor linker duim past goed en ondersteunt het duim gewricht prima. Resultaat moeten we afwachten.

Snel bestellen en heel snel en netjes geleverd toppie

Duidelijke website en snel geleverd.

Het was makkelijk zoeken naar een enkelbrace met duidelijke informatie. Levering was de volgende dag!

Duidelijke uitleg op de website en super snelle levering! Brace zit fijn.

Makkelijk en snel

Snelle levering en fijne service! Al eerder hier besteld en nog nooit problemen gehad.

Goed product, inmiddels 2de paar!

Goede compressiekousen. Aangeschaft voor gebruik tijdens de workouts in de sportschool. Maar ik draag ze nu dagelijks want het voorkomt oedeem in mijn benen, verbetert mijn nachtrust en vermindert mijn medicijngebruik. Daarom een 2de paar aangeschaft: dus 1 paar aan en 1 paar aan de waslijn :)

Ik heb een brace voor mijn duim gekocht. Was op een zaterdag en op de pagina stond dat het maandag bezorgd zou worden. Ik wilde hem zo snel mogelijk hebben en ja! Bezorgd op maandag. Goed verpakt en geen problemen. Top bedrijf. Aanrader.

Snelle levering, goede verpakking.

Makkelijk te bestellen op de website.

Correcte dienstverlening.

Zie boven.

Snel, goede prijs en correcte afwikkeling

Goede site en service

Ik ben zeer tevreden met het product en de snelle service!

Had het product zo snel mogelijk nodig en de volgende dag al in huis. Het is een brace en perfecte maat en doet goed zijn werk. Exact wat ik nodig had. Bedankt.

Snel en netjes geregeld

Als je iets besteld wat niet lang kan wachten dan is snelheid geboden en die wordt geboden Ook netjes dat ze aangeven wat wel en niet op voorraad is zo weet je wanneer je het kan verwachten Prima dus!

Prima enkelband. Biedt steun maar zorgt niet voor minder mobiliteit.

Super snelle service goed product

Snelle levering apparaat vol doe aan de verwachting. Supper

Snel en netjes geleverd.

Geen extra inlog of account. Duidelijke omschrijving en makkelijk te bestellen. IDeal betalen en volgende dag in huis.

Super tevreden

Hallo , ben hier super tevreden mee en ook de snelle levering

Fokko Kortlanglaan 223

3845 LC Harderwijk