Mooie keuze, snelle levering, correcte prijs, alles volgens afspraak, zeer tevreden

super service top product

perfect!

Alles verliep zoals medegedeeld

Enkel positieve ervaring

Alles in orde

Ik had een positieve ervaring met Onlinemattenshop . Ik vind dat maar normaal , zo hoort het te zijn .

Goede service!!

Bonne qualité

J’apprécie la possibilité d’une découpe personnalisée. C’est la deuxième fois que je commande ce produit. Le prix est modéré.

Snel besteld en snel geleverd

Snel gevonden op de website wat wij wilden en ook een zeer snelle en correct levering, product van goede kwaliteit aan een correcte prijs. Helemaal goed!

Onvoldoende controle van te leveren materiaal

1 van de 3 matten die we besteld hebben, is slordig afgesneden (lijkt door een kind gedaan) waardoor de mat niet recht afgelijnd is. Dit oogt niet zo mooi, zeker niet als je ze tegen een muur legt.

Beste, Waarom stuurt u de slechte mat niet terug? Kan u me laten weten of u hiermee akkoord gaat? Dan sturen we een retouretiket op en een goede mat naar u toe. Graag bericht terug. Karen

Goede snelle service

Prima !

Goede kwaliteit en snelle verzending !

Eindelijk gevonden

Ik was reeds lang op zoek naar een keukenmat. Bij jullie vond ik ze. Vlotte bestelling en levering.

Zeer snelle levering, mat kwalitatief hoog!

Zeer snelle levering, mat kwalitatief hoog

heel goed en snel afgeleverd...

nvt

Goede kwaliteit, snelle levering

De deurmat die ik bestelde werd snel geleverd en is van goede (ecologische) kwaliteit.

Product is precies zoals afgebeeld op de site, perfect!!

Ik was al een tijd op zoek naar een mooi kleed voor op mijn dochter haar kamertje. Op de site vond ik een mooi en lief patroon met de perfecte afmeting. Na een heel snelle levering bleek dat het materiaal ook precies zo lekker zacht was als ik had gehoopt. De kleuren zijn ook precies zo mooi helder als afgebeeld staat op de site. Ik ben extreem blij met het nieuwe kleed. Elke keer als ik op haar kamertje kom wordt ik blij van het vrolijke patroon en de mooie heldere kleuren. Top service en een top product. Ik raad dit bedrijf zeker aan!!

uitstekend

goed matriaal,zeer goede service,

Ben heel tevreden.

Prima service. Korrekt afgehandeld.

Een aanrader

Goede kwaliteit , goede prijs, heel vriendelijk

Had me wat anders voorgesteld. En te duur voor de prijs

Ik vind het een normale mat. Kun je voor het zelfde ook naar Action. En ik vind het te duur

Beste, Ik geloof niet dat u dezelfde mat en afmetingen kan vinden in de action van dezelfde kwaliteit. De mat is trouwens geleverd bij u thuis, het gemak van een webshop maar dit moet ook gerekend worden. Indien u niet tevreden bent, hebt u ook altijd het recht om de mat retour te sturen. mvg karen

Je krijgt wat je vraagt

Vlotte afhandeling.

eerste een laatste keer

Heel duur matje gezien de kwaliteit van de mat. Komt ook niet overeen met de weergave op de site.

Beste Wim, Indien u niet tevreden bent, is het altijd beter om ons eerst eens te contacteren zodat we samen kunnen zoeken naar een oplossing. Als het product u niet bevalt kan het ook retourneren. Graag zoeken we met u naar een passende oplossing voor ons beiden.

goed en snel

snel geleverd

Snelle levering en mooi product

top kwaliteit en zeer goede service

de bestelling verliep heel vlot de levering verliep eveneens heel vlot toen ik het produkt voor het eerst in het echt zag was ik zeer tevreden over de kwaliteit!!! top!!!