Slechte kwaliteit en zeer slechte service.

Klantenservice is zeer onvriendelijk. Reageren niet klantvriendelijk op mailtjes. Item al na 1 jaar kapot, is volgens hun normale slijtage. Vind het niet normaal dat een badmat na 1 jaar kapot is. Hier sta je enkel met blote voeten op.

Mooie mat, goede service!

Ik heb een lange mat voor in mijn keuken besteld. Het resultaat is precies zoals ik verwacht had. Een mooie mat! Helaas was de verkeerde maat van de mat bezorgd, maar na 1 mailtje werd dit supersnel heel keurig opgelost. Ik kan Onlinemattenshop zeker aanbevelen.

Mooie kokosmatten

Het online bestellen van deze kokosmatten ging zeer vlot. Doordat er een fout in de matten zat heeft de leverancier ons een bericht gedaan dat de matten een productiefout hadden en wij onze matten later zouden ontvangen. En inderdaad, de week erna kregen wij mooie foutloze matten geleverd. Prima service !

Een héél mooie resultaat

Een snelle hulpverlening en levering.

Kwaliteitsvol

Momenteel ben ik heel tevreden over mijn bestelling. Het was zorgvuldig ingepakt en klaargemaakt. Jammer dat de levering niet vlot verliep!

Goed, snel, mooi, beetje duur

Alles prima in orde!

Top !

Perfect, bestelling gedaan en de dag erna ontvangen. Top service!!

Helemaal goed!!!

Ik bestelde een keukenloper. Die kwam in no-time binnen en exact wat ik verwachtte. Ik ben zeer tevreden. Thanks!!!

zeer tevreden

zeer tevreden

Perfect!

We hadden een brandvertragende mat besteld. Achteraf bleek dat ik een verkeerd huisnummer had vermeld bij de bestelling (niet handig natuurlijk). Hierdoor was de mat door Post.nl retour gestuurd. Telefonisch contact gehad met onlinemattenshop. Daar was veel begrip. Zodra zij de mat retour ontvangen zal het opnieuw verstuurd worden naar het juiste huisnummer. Dit is gebeurd en vandaag de mat ontvangen! Prima service en de mat ziet er prima uit. Bedankt hiervoor!

Mooie matten! Prettig contact

We begonnen met het bestellen van 1 mat (via Bol.com) De levering kwam een dag later dan toegezegd, maar dat is helemaal goed gekomen. Ik mailmopperde en kreeg een alleraardigste mail terug. De aankoop was helemaal naar tevredenheid, dus: Drie weken later nog 2 matten besteld en een keukenloper. Direct bij onlinemattenshop.be. Ik wist dat ze niet tegelijk zouden komen. De eerste levering kwam aangekondigd, de tweede onaangekondigd. Dat laatste klopt niet helemaal lijkt me zo. Verbeterpuntje wellicht? Hoe dan ook: we zijn superblij met onze aankopen!

Excellent service

Quick and friendly, reliable and not expensive! Highly recommended! Thanks!

Beste Elena, Ik snap niet waar u het over hebt, u hebt bij ons een bestelling gedaan op donderdag 17/10 om 18u30. Op dinsdag 22/10 hebben wij het tapijt verstuurd naar u, en op woensdag 23/10 om 15u11 heeft u het tapijt in ontvangst genomen. Het bestelde tapijt heeft een levertermijn van 4-5 werkdagen, dus we zijn perfect op tijd met de levering. En trouwens als we het tapijt zouden hebben geannuleerd zou u geen verzoek tot beoordeling ontvangen. Bent u zeker dat u de juiste webwinkel een negatieve beoordeling geeft? mvg karen

Mat was zeer snel geleverd

prijs kwaliteit zeer goed

Snelle verzending, goede prijs/kwaliteit

snel en zeer netjes

De matten die wij besteld hebben waren snel geleverd en de kwaliteit v.d. matten was heel goed. we zijn heel tevreden.

Mooi tapijt, ziet er perfect uit,vlotte levering

Aanrader onlinemattenshop.be

De mat was snel gevonden op de onlinemattenshop.be site. Levering snel en probleemloos.

Overzichtelijke website, snelle levering.

De mat was snel gevonden op de site. Levering snel en probleemloos.

Supersnelle levering

Rubbermat op maat, ideaal voor in de toiletruimte in de caravan. Makkelijk op maat te knippen, mooie kwaliteit, goed te wassen.

Vloeiende verwerking

Heeeeel blij met jullie

Mooi badkamertapijt met antislip

Veel keuze voor een goede prijs, snelle levering

Het stapje extra

Geweldig! Het bestelde kleed leek niet meer leverbaar, maar medewerkster Karen is toch nog gaan checken en vond een laatste exemplaar in de voorraad. Direct besteld en de volgende ochtend werd t kleed geleverd.

Snelle, correcte levering van een goed product

Lang gezocht naar een goed speeltapijt, nu gevonden

snelle en correcte levering

snelle en correcte levering