Je krijgt wat je vraagt

Vlotte afhandeling.

eerste een laatste keer

Heel duur matje gezien de kwaliteit van de mat. Komt ook niet overeen met de weergave op de site.

Beste Wim, Indien u niet tevreden bent, is het altijd beter om ons eerst eens te contacteren zodat we samen kunnen zoeken naar een oplossing. Als het product u niet bevalt kan het ook retourneren. Graag zoeken we met u naar een passende oplossing voor ons beiden.

goed en snel

snel geleverd

Snelle levering en mooi product

top kwaliteit en zeer goede service

de bestelling verliep heel vlot de levering verliep eveneens heel vlot toen ik het produkt voor het eerst in het echt zag was ik zeer tevreden over de kwaliteit!!! top!!!

slechte ervaring

Ik vraag een deurmat ( ingewerkt in de vloer)met een dikte van een drietal centimeter. Dit komt in twee delen, de vorige deurmat bestond uit maar een deel. Ik dacht geen probleem, ik ben handig. Ik verlijm deze twee delen en klaar is kees. Nu krijg ik enkele dagen later een twee pakketje en een drietal vellen om zo aan de aantal centimeters te komen. Specialist in matten , een knoeiboel is het.

Beste Kris, Ik denk dat er hier een misverstand is, er zijn talrijke mails geweest met uw collega Isabelle omtrent deze mat. Er is duidelijk gecommuniceerd dat de mat op zich maar 1.35 cm is en dat we de rest moesten opvullen met een rubberen ondervloer van verschillende diktes. Door dat de mat in een verzinking komt te liggen is het niet nodig om de rubberen ondervloer te verlijmen aan de mat. Wij hebben u ook de vraag gesteld of u zelf voor de opvulling van de verzinking of dat wij hiervoor moesten kijken, met de ondervloer die we ter beschikking hebben. Ik zou de mat gewoon eens in de verzinking plaatsen dan zult u merken dat het helemaal niet zo'n knoeiboel is zoals u denkt. mvg Onlinemattenshop

Goede prijs-kwaliteit, snelle levering...

Reeds de 2e keer dat ik hier bestel. Deze heeft mij geen enkele keer teleurgesteld. Top!

Warm aanbevolen!

Eenvoudig perfect, via track en trace op de hoogte gehouden en snel geleverd.

Mooie badmat, goede kwaliteit en snelle levering.

Mooie badmat, goede kwaliteit en snelle levering.

Redelijk goede service

De afmetingen van de mat zijn niet echt heel exact cf. bestelling. En de transporteur heeft het pakket bij de buren afgegeven. Wij hebben echter een moeilijke relatie met die buren, en het verwonderde mij dat ze het pakket aan ons hebben doorgegeven. Ik zou bij de transporteur aandringen dat dit niet meer gebeurt, tenzij een bestemmeling op voorhand expliciet zijn akkoord daarmee gegeven heeft. De mogelijkheid van een afhaling bij een Kiala-punt zou een goede verbetering zijn in jullie service.

Beste, Onze koerierdienst waar we mee samen werken, gaat het pakket standaard altijd aanbieden bij de buren als jullie niet thuis zijn. Indien u dit niet wilt, is het beter dat u ons verwittigd en dan kunnen we hiervoor een andere koerierdienst langs sturen. Gelukkig is alles goed gekomen. mvg Karen

Snelle aflevering en de keukenloper ziet er fantastisch uit!

Snelle bezorging: Maandagmorgen besteld en dinsdagmiddag in huis!

Prettig bedrijf

Hele snelle service. Product nog niet kunnen beoordelen, zit nog in de doos wegens vertraging project. Maar gezien de lovende bewoordingen van anderen lijkt me dat dik in orde!

Zeer snelle levering, foto gelijk aan het product

Zeer snelle levering en foto gelijk aant product

Zéér goede service en snelle levering

Had op de site een dieren deurmat gezien en deze besteld . Binnen 2 dagen had ik mijn pakketje met de deurmat al in huis ! (webshop is een bedrijf uit België en ik kom uit Nederland) De dieren deurmat is van zeer goede kwaliteit en ziet er nog mooier uit als op de foto van de website !

Snelle en verzorgde levering

Snelle en verzorgde levering.

Goed assortiment, vlotte service en levering.

Goede en vlotte service en levering.

Goede kwaliteit

Goede kwaliteit, perfecte levering.

goede service, mooi product, wel serieus geld

Goede service, mooi product. Wel serieus geld.

Snelle levering, mooie matten

Ik heb 2 matten besteld voor in de badkamer, design Voetjes en Dolfijnen. Ik ben tevreden met hun en ook met een snelle levering.

Pluspunten

Duidelijke communicatie per mail betreffende bestellingen en leveringen. Erg vlugge levering, goed verpakt

Pluspunten

Matten waren op voorraad. De volgende dag werden de matten reeds geleverd.

Nieuwpoortstraat 14 8570 Anzegem

+32 (0) 56 66 28 52