Zeer tevreden, alles correct en snel verlopen.

Erg goed

Snelle levering, reageren snel op mail. Dus top!

• Gevonden via? Voerwijzer.nl

Leveren snel

• Gevonden via? N.v.t.

Super snelle levering van de bestelde producten.

Onze hond vindt de snacks erg lekker. Fijn dat alle snacks puur natuur zijn.

• Gevonden via? Mond op mond reclame.

Hoge kwaliteit van product

Goede producten en goed te verwerken in het voedsel.

• Gevonden via? N.v.t.

Fijne app en snelle levering

Dijna app met groot assortiment

• Gevonden via? Google

Helaas staat er op de 6 kg zak Carnilove small breed GEEN houdsbaarheids datum, dat vind ik dan weer minder bij deze aankoop

Voldaan aan verwachting

Goed product, snelle levering. Kortom prima.

• Gevonden via? Google

Snelle en goede levering.

Snelle levering.

‘‘s avonds besteld en binnen twee dagen in huis.

Alles is naar wens.

Alles zat mooi ingepakt en was de volgende dag al in huis. Ik ben heel tevreden. Bedankt.

• Gevonden via? Internet

Op het advies van mijn zus hier begonnen met bestellen. Ze hebben een ruim voorraad, kan er gelukkig bijna alles vinden wat ik nodig heb, zowel voor de hond als mijn katten. Ben nog een paar keer in de winkel zelf in IJmuiden geweest, maar helaas zijn ze daar mee gestopt en is het alleen nog online. Soms waren dingen niet meer op voorraad, maar dan werd de prijs gewoon verrekend. Service ook prima, wordt vriendelijk en snel geholpen. Top!

• Gevonden via? Familielid

Goed assortiment, snelle levering

Ik heb voor mijn kat brokken nodig zonder dl methionine er in. Celtic connection is 1 van de weinige merken die daar aan voldoet. Helaas was de gewenste smaak niet op voorraad, maar heb mijn email ingevuld voor een melding. Nu een andere smaak er van besteld en die gaat er gelukkig ook goed in bij de katten.

• Gevonden via? Google

Vlotte levering en netjes verpakt

Ik wilde op een specifieke dag geleverd krijgen en dat hebben ze keurig gedaan. Netjes verpakt ook.

• Gevonden via? Internet

Makkelijk te bestellen via de app en het is ook nog eens heel snel binnen. Heel tevreden over!

Slecht

Op website aan geven voor een bepaalde tijd bestellen de dag er na in huis klop niet had zaterdag om 0730 bestelt e. Ik zou 2 april op halen na 1500 had ik aangegeven kon pas en dag later halen ik betel het niet meer gier maar ergens anders

• Gevonden via? N.v.t.

Wij betreuren het om deze negatieve reactie te lezen. De bestelling is inderdaad op zaterdagochtend geplaatst en normaal wordt de bestelling dan altijd op maandag verzonden. Maar we hebben te maken gehad met 2e Paasdag, op feestdagen worden er geen pakketten opgehaald. Zoals wij ook al aan de telefoon hebben gezegd. Daarnaast melden wij ook al zo lang om rond de feestdagen niet op het laatste moment te bestellen. Het is altijd drukker bij de postbedrijven en er kan buiten onze macht vertraging ontstaan. We zijn er als webwinkel nu eenmaal van afhankelijk. Zoals er in andere reviews gelezen kan worden zijn de levering meestal gewoon heel snel. Met vriendelijke groet, Ramona van Hondjekoek.nl

• Gevonden via? Andere gebruikers

Uitstekend bezorging service!

Heel snel en beleefd

Goed verzorgd

Goed verzorgd, keurig op tijd, over het product kan ik nog niet veel zeggen ik ben nog maar een paar dagen bezig, maar ik heb het gevoel dat het zijn werk gaat doen, daar kom ik later nog op terug.

• Gevonden via? FB

Geweldige site,

• Gevonden via? Winkel in IJmuiden daarna op de site

Niets op aan te merken....

Vlotte nette bezorging , zeker voor herhaling vatbaar ....

• Gevonden via? Internet

Snelle levering met een mooie prijs!

Op een 1 of andere manier lukt het mij niet via de app te bestellen, af te rekenen. Via de site gaat het wel. Ruime voorraad en veelzijdig. Aanrader.

Slechte kwaliteit voeding

Mijn katten lusten het niet en het eten ziet er ook onsmakelijk uit rare textuur/ de kip De leverworst was buitenkant erg donker en de binnenkant licht wat wel.overstuur lijkt , ook jammer men veel.mort bestellen door een minimum bedrag, ik wilde het product eerst graag proberen, nu zit ik met veel.kuipjes waar ik niets aan heb en een bedrag van 28 euro Ik zal.hier ook zeker niets meer bestellen Vriendelijke groet Elly van Ommeren

• Gevonden via? Google

Inmiddels contact gehad via de klantenservice. Spijtig dat de voeding niet in de smaak valt bij de katten. Katten kunnen inderdaad erg kieskeurig zijn. Zeker als ze van voeding met chemische toevoegingen, zoals smaakverbeteraars overgaan op natuurlijke voeding. Wij hebben verder nog nooit klachten gehad over dit product en er is ook niets mis mee. Ons minimum bestelbedrag is €20,- In het bedrag van €28,- wat genoemd wordt zitten ook verzendkosten (dit is gratis vanaf €59,-), wat heel schappelijk is, want wij hebben natuurlijk ook kosten eraan. Hartelijke groet, Ramona van Hondjekoek

Snel en makkelijk

Super fijn, de staarten van onze honden gaan idd sneller kwispelen als ze de doos van hondjekoek ruiken.

perfect

Mooie producten, goede omschrijving en snelle levering.

Over Hondjekoek.nl

Hondjekoek: dé online hondenspeciaalzaak en gratis te downloaden app. Biologische en natuurlijke honden- en kattenvoeding. Groot aanbod natuurlijke hondensnacks en hondenkoekjes. Specialist op het gebied van gezonde honden- en kattenvoeding. Al vele jaren ervaring in het selecteren van het meest eerlijke productaanbod.