Besteld, goede communicatie over de bestelling en tot slot snel geleverd met een presentje.

Snelle levering!

Hele fijne hondenborstel hier aangeschaft. Werd snel geleverd.

Correct en snel geregeld

Goed, alleen jammer dat de paardenlongsnack al 2 x niet op voorraad is.

• Gevonden via? Vriendin

PRIMA SERVICE.

PRIMA SERVICE ALLES WERD SNEL BEZORGD.GA ZO DOOR.5 STERREN WAARD.MVG PIET

• Gevonden via? N.v.t.

Prettige ervaring

Direct en persoonlijk contact, goede kwaliteit en prijsverhouding. De liefde en zorg voor dieren is goed merkbaar. Snelle verzending. Pakket was zeer zorgvuldig ingepakt. Echt een top ervaring!

• Gevonden via? Internet

Hoe de spullen bevallen kan ik nog niet zeggen , het lijkt erop dat de hond er goed op reageert

Prima introductie

Eerste keer besteld maar zeker niet de laatste keer. Ruim assortiment, scherpe prijzen en snelle bezorging! Perfect!

• Gevonden via? Google

Prima service, kwaliteit product slecht

Prima service, snelle levering. Helaas veel hard plastic in gestoomd vlees van Ritzenberger.

• Gevonden via? Internet

Beste Koos, indien er een kwaliteitsprobleem is met een product, gelieve dan z.s.m. contact op te nemen met onze klantenservice. Dit kan via [email protected] of telefonisch zoals vermeld op de website. We ontvangen graag het batchnummer van het product en het liefst ook foto's om dit direct met de producent op te kunnen nemen. Hartelijke groet, Ramona van Hondjekoek.nl

Snelle. Levering!

Fijne website, goede service

• Gevonden via? Google

Goede en snelle levering.

Overzichtelijke site, producten goed verpakt en snel verzonden.

Super snel geleverd

Mooie artikelen

• Gevonden via? Google

Groot aanbod, wel even wennen aan de app. Leuk extraatje bij de bestelling.

• Gevonden via? Voerwijzer.com

Superrrr

Suoer

• Gevonden via? Winkel in IJmuiden

De bestelde producten waren snel en goed verpakt geleverd.

Goed telefonisch contact

Er werd snel gereageerd op het verzoek tot toezending van het gevraagde produkt

Goed.

Heel snelle levering!!!

• Gevonden via? N.v.t.

Perfect bedrijf.

Ben dik tevreden,snelle levering ,goed verpakt.

• Gevonden via? google

Snelle levering en mooie platen, mijn hond is er gek op!

• Gevonden via? Internet

Ruime keuze en snelle service

Rollen vlees besteld voor de honden op aanraden van onze voedingsdeskundige. Keuze uit verschillende merken die erg hoog gewaardeerd zijn foor de goede kwaliteit. Super snel in huis, netjes verpakt.

• Gevonden via? Voedingsdeskundige

Product prima, afwerking mwoah

Voor de derde keer besteld, er wordt dan gerept over een presentje boven besteding van 50 euro. Daar komen we heel ruim boven, en telkens is het mij onduidelijk hoe je in aanmerking komt voor het presentje. Ik ben geregistreerd klant, kan dat dan niet bij een volgende levering goed gemaakt worden. Toen ik er de vorige keer over belde werd er gezegd, helaas voor u. Erg jammer hoe men hiermee omgaat,

• Gevonden via? Internet

Beste Jan, heel vervelend dat het niet gelukt is met het uitkiezen van een cadeautje. Ik weet zeker dat mijn collega's het niet afgedaan hebben met alleen een 'helaas voor u'. Het is alleen niet mogelijk om achteraf nog een cadeautje te leveren. We versturen honderden pakketten per week en het is niet te doen om te onthouden wie er dan nog 'iets te goed heeft' bij een volgende bestelling. Een cadeautje uitkiezen is een extraatje en dient direct bij de bestelling te worden uitgekozen. Dit kan heel makkelijk via de pop-up die op de website verschijnt of in onze gratis te downloaden app, waarbij je in de winkelwagen bovenin naar het cadeau menu kunt gaan. Mocht dit alsnog niet duidelijk zijn, neem dan contact op voor je een eventuele volgende bestelling plaatst, dan leggen wij het graag nog even uit, zodat het de volgende keer wel goed gaat. Het is jammer om te lezen dat we om deze reden niet aanbevolen worden, daar het verder prima in orde was en het cadeautje een gratis extraatje is vanuit een goed hart. Hartelijke groet, Ramona van Hondjekoek.nl

Erg tevreden

Ik heb afgelopen week voor het eerst een bestelling gedaan bij Hondjekoek. Zeer tevreden over de afhandeling en snelheid van de levering. Een absolute aanrader om bij Hondjekoek te bestellen!

• Gevonden via? Google

Snelle levering,goed verpakt..ik ben heel erg tevreden en kom zeker terug!

Correcte en snelle levering

Betaalbare en snelle levering van de topproducten die ik voor mijn hond nodig heb!

• Gevonden via? Google gezocht op merk van het voer

perfect

mooi gedroogd vlees

• Gevonden via? internet gevriesdroogd

Netjes verpakt en heel snel geleverd

Heel blij met de snelle levering!

Bedrijfsgegevens

[email protected]

Over Hondjekoek.nl

Hondjekoek: dé online hondenspeciaalzaak en gratis te downloaden app. Biologische en natuurlijke honden- en kattenvoeding. Groot aanbod natuurlijke hondensnacks en hondenkoekjes. Specialist op het gebied van gezonde honden- en kattenvoeding. Al vele jaren ervaring in het selecteren van het meest eerlijke productaanbod.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.