Snel levering van goede kwaliteit producten

Ik was op zoek naar een reserve hele taxi van P.L.A.Y. en al snel kwam ik op de site van Hondjekoek. Daar zag ik tot mijn verbazing nog veel meer leuk hondenspeelgoed van P.L.A.Y. en nog veel meer! Gelijk ook een leuke stoere koptelefoon besteld. Binnen 2 dagen al in huis! Goed verpakt en met een zakje gratis hondenkoekjes! Daar werd Morris heel blij van! Site aanbevolen bij mijn vrienden, vanwege de kwaliteit en de snelle levering! Tot snel! Groetjes Cindy & Morris

• Gevonden via? Internet

Ben blij verrast na mijn eerste bestelling!

Voor het eerst hier besteld en dat ga ik zeker vaker doen. Goed assortiment en altijd leuk om een extraatje in het pakket te vinden.

Prima voer

Nola vindt de brokjes erg lekker. De levering was snel en netjes

• Gevonden via? Fokker

Prima service, goed verpakt Snel in huis De hond is er fan van

Fijn beloningstasje gevonden via Hondjekoek

Ik heb hier een super beloningstasje gevonden voor mijn training met mijn hond. Was echt op zoek naar de Twin Treat plus, dus ik ben superblij dat jullie deze verkochten. Door even een account aan te maken hoef ik een volgende keer niet alles in te typen en ik spaar bij elke bestelling punten waarbij je bij 200 punten 5 euro korting verdiend op je volgende bestelling. Helemaal leuk! Ik zou deze site zeker aanraden. De betaling ging via Ideal en de levering was snel. Vrijdag besteld, maandag in huis. Top! Ook een bevestiging ontvangen van de betaling wat ik erg prettig vind. Al met al een goede betrouwbare internetwinkel waar ik zeker ga terugkomen voor hondensnacks en hondenbenodigdheden. Bedankt namens mij en Charley (bruine lab)

• Gevonden via? Google

Prima ervaring bij eerste bestelling!

Snelle levering en bezorging van het juiste product. Hartelijk dank .

Fijne snelle vriendelijk service

Fijne vriendelijke en snelle service. Brokjes nog niet geprobeerd bij de katten, de vorige zijn nog niet op.

• Gevonden via? Catmoneo.nl

Goed bedrijf!

Ik vindt hondjekoek een fijn en betrouwbaar bedrijf. Het assortiment is goed de levering is snel de communicatie is prima. De spaarpunten maken het af voor mij om hier weer voor te kiezen.

• Gevonden via? Web

• Gevonden via? boek van Erwin van Gijtenbeek

Vlotte bezorging en mijn hond vindt de snacks heerlijk

• Gevonden via? facebook

Mijn kat is tevreden en baasje ook

Kattenknabbels besteld. De dag erna geleverd. Prima zoals verwacht ! En dat tegen scherpe (speciale ?) prijs vergeleken met andere aanbieder. Mijn kat vindt ze lekker, dus een dikke kroel voor Hondjekoek.

• Gevonden via? Internet zoeken

Snel levering!

Mijn hond is heel blij!

Service zoals verwacht!

Super leuk welkomstkoekje bij de eerste bestelling. De pup vindt de brokken heerlijk, hij eet eindelijk weer.

• Gevonden via? Snuffelbox proefje

Snelle levering,goeie kwaliteit

Super blij met m'n tasje,super handig en mooie kwaliteit.Ik heb nu alles in 1 tasje bij me tijdens agilityen die vissnoepjes vinden Josje en Eddie heerlijk en de kluiven ook

• Gevonden via? N.v.t.

snel en netjes

snel en netjes

• Gevonden via? Catmondeo

Afhandeling en producten zoals je het graag ziet. Vlotte levering in een prima verzorgd pakket. Kwaliteit van de producten is goed te noemen.

Blij met Hondjekoek!

Voor mijn twee harlekijnpoedeltjes vind ik biologisch, evenwichtig en verantwoord eten en snacks net zo belangrijk als voor mijzelf. En dat vind ik bij hondjekoek! En jippie! Wat ben ik blij met het Twin Treat Plus Beloningstasje! Ik heb er aardig wat gehad en ook weer weggegooid :/ ; met geen enkele was ik blij. Maar echt, deze! Haha, ik heb nog niet zolang hondjes, pas een jaar en ik had daarvoor niet kunnen denken ooit blij te kunnen zijn met een mooi, goed uitgevoerd en kwalitatief hondentasje :-D.. Kortom, blij met Hondjekoek.nl!

• Gevonden via? aanbeveling via ecopets.nl

Snelle levering en de snacks vallen goed in de smaak!

Mijn hond is erg kieskeurig met haar eten. Deze hondensnacks vindt ze erg lekker.

• Gevonden via? Andere hondenbezitter

Snel bezorgd, producten naar wens

Een bevestiging vd bestelling kreeg ik niet meteen, dat zou fijner zijn. Meer producten om uit te kiezen en met name voordeelpakketten/ variatiepakketten zou fijn zijn.

• Gevonden via? Catmoneo

Snelle en goede service!!

Bestelling snel bezorgd. Goede kwaliteit en netjes verpakt.

• Gevonden via? Google

Eerlijke en gezonde betaalbare honden voeding

Gekocht via de website. Deze is duidelijk, overzichtelijk met uitgebreide informatie per product. Producten zijn natuurlijk en eerlijk! Bestellen en leveren gaat snel en als bonus een extraatje in de doos. Ook de uitleg om zo min mogelijk papier te gebruiken en dus zoveel mogelijk digitaal te doen (factuur o.a.) is perfect.. Van de hond (Berner Sennen pup van 9 maand) mag ik voortaan alles hier bestellen.

• Gevonden via? Verwijzing op een website over honden voeding

Perfecte klantbeleving

Hondjekoek luistert met geduld naar je vraag en komt met weloverwogen advies. Bedankt!

• Gevonden via? via via

Helemaal goed!

Product zoals omschreven!

• Gevonden via? N.v.t.

Positieve eerste ervaring

Ik had bepaalde dingen die ik wou kopen voor onze hond. Her en der in verschillende winkels gevonden, maar na wat opzoekwerk bleek alles gewoonweg te vinden zijn bij Hondjekoek! De prijzen waren ook veel interessanter dus niet lang getwijfeld om mijn eerste aankoop hier te doen. De verzending ging zoals beloofd heel snel en de dag erna had ik de items al in huis. Hond blij, baasje blij!

Prima ervaring

Ik ben gaan zoeken op google en daar zag ik hondjekoek staan en daar kon ik toch wat uitzoeken van kangaroe en Bono vind het heerlijk Top

Over Hondjekoek.nl

Hondjekoek: dé hondenspeciaalzaak in IJmuiden met online shop en gratis te downloaden app. Biologische en natuurlijke honden- en kattenvoeding. Groot aanbod natuurlijke hondensnacks en hondenkoekjes. Specialist op het gebied van gezonde honden- en kattenvoeding. Al vele jaren ervaring in het selecteren van het meest eerlijke productaanbod.