Gewoon goed

Alles snel selecteren , en een snelle levering, met een goede bezorging

• Gevonden via? Google

Webshop werkt prima, afhandeling en verzenden gaat soepel. Volgende dag al in huis.

• Gevonden via? N.v.t.

Wij bestellen zo vaak op hondjekoek voor onze honden. Wij houden van 100% natuurlijke snacks en er zijn er ook nog zoveel verschillende. Onze honden zijn dol op iedere snack van hondjekoek. Ze hebben gelukkig dan ook geen allergieën en kunnen alles eten. Ook hun snackpakketten voor feestdagen of dierendag zijn altijd super goed gevuld en de speeltjes die er in zitten of het speelgoed dat ze verkopen is van uitstekende kwaliteit. Zo hebben we de camera en het koffertje. Een hele leuke lange aap en de wunderball. Allemaal top producten en zijn nog steeds heel! Ook de orthomanueel therapeut heeft snoepjes van hondjekoek en hier doen ze alles voor bij de therapeut, dus vandaar in een woord: GEWELDIG!

• Gevonden via? Facebook

Prima winkel met een uitstekend assortiment.

Ik koop bij voorkeur mijn hondenvoeding en snacks bij deze winkel, niet alleen omdat zij een uitstekend assortiment hebben maar vooral ook omdat ik met vragen altijd uitermate hartelijk en behulpzaam geholpen word. Verder is de verzorging van de verzendingen altijd prima, goed verpakt en snel bezorgd.

• Gevonden via? Google

Top kwaliteit en snelle levering. Zeer tevreden! Ook leuk bedankt zakje met snacks. Heel erg bedankt. We bestellen zeker vaker bij jullie 😊!

• Gevonden via? Aangeraden door kennis

Goede indruk

Pas één keer besteld maar goed bevallen. Aardig dat er een zakje snacks bij zit gratis. Het bot bevalt onze hond zeer goed.

• Gevonden via? Insta

1 product was niet helemaal goed van kwaliteit. Ik heb vervolgens een mailtje gestuurd met een paar foto's en de uitleg van het probleem. Dit werd direct heel snel opgepakt en in de geboden oplossing kon ik mij goed vinden. Top service!

• Gevonden via? Google

Vlotte levering, correct verpakt !

En mijn hond verwend met een lekkere snack

• Gevonden via? Internet

Kwaliteit en goede service

Ik bestel regelmatig bij Hondjekoek. Het fijnste van Hondjekoek zijn o.a. de producten. Het zijn kwalitatief hele goede producten. Maar natuurlijk ook hun service altijd vriendelijk en staan altijd klaar om je te adviseren en verder te helpen. Hun assortiment is super, allerlei verschillende producten ook als je een dier hebt met een allergie of intolerantie hebben ze vast wel iets wat je kan gebruiken voor je dier. De levering is altijd netjes en vlot. Wat wil een mensen nog meer?! nouja, misschien een winkel om de hoek ;-)

Vlot geleverd

Vlot en netjes geleverd. En met een gratis snackje er bij :)

Fijne webshop, goede producten

De service is vlot en klantvriendelijk. Ze hebben ook een fysieke winkel in Haarlem, dat komt betrouwbaar over. Ik heb een zak Celtic Connection gekocht voor onze katten, gezond , holistisch voer, om uit te proberen. Ze vinden het erg lekker. Ik ga de volgende keer zeker weer voer bij hen bestellen.

Ruim assortiment, goede website

Ruim assortiment en makkelijk zoeken naar specifieke producten door de filters.

• Gevonden via? google

Uitstekende service en megasnelle levering!

Via instagram had ik wat vragen omtrent Omega 3 olie voor mijn hond. Een supplement dat ik erg belangrijk vind en welke van goede kwaliteit moet zijn. Op advies van Hondjekoek ben ik voor de olie van Arctic Blue gegaan. Ik ben benieuwd om te zien hoe mijn hond het erop doet, maar het zal vast helemaal goed komen!

Helemaal top

Alles makkelijk te bestellen en snel in huis. Goede omschrijving bij de artikelen.

• Gevonden via? Internet/google

Goede producten en snelle service

Zoals iedere keer ben ik weer heel tevreden!

• Gevonden via? N.v.t.

Heel fijne site veel keus snelle levering

Ik bestel hier altijd de snacks voor onze hond goede prijzen veel keus en snelle levering

Altijd vakkundig advies

Fijne winkel. Mooie producten. Goed en vakkundig advies

• Gevonden via? Winkel

Snelle service en veel gemak

Eenvoudige bestelprocedure. Op de site kun je alles eenvoudig vinden. Snelle levering. En een cadeautje. Gewoon prima.

• Gevonden via? Was al klant

Good prices and good products.

Good products and good prices. It would be nice to also deliver in weekend and on Mondays.

• Gevonden via? Google

bestel regelmatig bij hondjekoek en bevalt goed. Altijd wat lekkers voor de honden bijgevoegd.

Alles volgens afspraak

• Gevonden via? Internet

Snelle levering, goede service

Tevreden. Ik heb duidelijk antwoorden ontvangen op mijn vragen, er is meegedacht met de wensen, snelle levering, leuk pakketje

• Gevonden via? Instagram

Top producten en een goede service!

Ik heb hier laatst een zak voer en wat snacks besteld. Ik was vergeten de dierendag kortingscode toe te voegen en Hondjekoek had dit opgemerkt, ze hebben toen een extra gratis snack bij mijn order toegevoegd! Super service! Mijn hond vindt alle snacks altijd zo lekker van Hondjekoek, hij staat altijd te springen bij de voorraadkast waar alle snacks opgeborgen zijn. Het Celtic voer vind hij ook heerlijk, ik merk ook dat hij niet meer zoveel likt en bijt aan zijn poten. Hij doet het er heel goed op! We gaan hier zeker weer opnieuw bestellen.

• Gevonden via? Instagram

Goede service vanaf de bestelling tot aan de bezorging

Zie boven

• Gevonden via? Via hondentraining

Over Hondjekoek.nl

Hondjekoek: dé hondenspeciaalzaak in Haarlem met online shop en gratis te downloaden app. Biologische en natuurlijke honden- en kattenvoeding. Groot aanbod natuurlijke hondensnacks en hondenkoekjes. Specialist op het gebied van gezonde honden- en kattenvoeding. Al vele jaren ervaring in het selecteren van het meest eerlijke productaanbod.