Had 1 iets tekort gekregen van mijn bestelling. Ik heb hiervoor een mail gestuurd, en nog geen uur later kreeg ik al de melding dat wat tekort was, nagestuurd ging worden

• Gevonden via? Google

Goede site. De katjes vinden het natvoer paard heerlijk.

• Gevonden via? Google

Absoluut mijn nieuwe online winkel

Alles is makkelijk te vinden op de website, goede informatie over de bestelling, snelle levering, bestelling is zorgvuldig verpakt.

• Gevonden via? Eco4petz

Prima service en snelle levering.

Er zat een verkeerd product in. Dit werd na melding onmiddellijk rechtgezet en snel geleverd.

• Gevonden via? Internet

De bestelling was er binnen de genoemde datum. Ik moet nog afwachten of het werkt bij mijn hond.

• Gevonden via? Google

Kleine maar goede selectie voer

Verkopen uitstekend voer dat bijna nergens anders verkocht wordt. Enige vertraging in verzending door vakantie maar daarna meteen verzonden en snel geleverd. Ik zou zelf een wat uitgebreider assortiment kluiven waarderen (bijvoorbeeld keuze tussen verschillende maten van Farm Food impressed of dental roll). Prima functionerende webshop, gebruiksvriendelijk.

• Gevonden via? voerwijzer.nl

Top materiaal en goede levering

Ondanks de vakantie van dit bedrijf kreeg ik het pakketje direct een dag na "terugkomst". Er zat een lekker extraatje bij en het speelgoed is van super kwaliteit. De volgende keren bestel ik daar zeker weer!

• Gevonden via? Advertentie Facebook

Goede levering

Redelijk snel geleverd en zeer blij dat zjj de hoog kwalitatieve producten hebben!

• Gevonden via? Google

Top producten en snelle levering

Onze labrador vindt de snacks heerlijk en doet het super goed op de voeding van Celtic Conection!

• Gevonden via? Google

Eerste keer en ging snel en was prima

Zou zo weer bij ze bestellen. Alles snel en goed geleverd

• Gevonden via? Eko4petz site

Prima levering

Geen opmerkingen mbt tot track en trace, enige nadeel woensdag besteld en zaterdag pas in huis. Moest het bestellen omdat het in Heiloo bij Carnivoer en AnyAnimal niet meer te verkrijgen was en ik had het direct nodig. Dus moest ik verder zoeken kwam bij jullie uit, prima, maar had het graag eerder in huis gehad. Ben waarschijnlijk verwend dat bij de meeste postorder voor zo laat besteld de volgende dag in huis.

• Gevonden via? N.v.t.

Bij ons is voor 15 uur besteld, doorgaans de volgende dag in huis. Deze bestelling kwam op woensdag even na 15 uur binnen en is op donderdag verzonden. Met een dag vertraging van de post, is het pakket uiteindelijk op zaterdag afgeleverd.

Snelle persoonlijke service

Goede producten voor een prima prijs. Snel geleverd en erg leuk persoonlijk gemaakt met een kaartje erin!

• Gevonden via? Internet

gekochte waar oké bezorging naatje pet !

order besteld en betaald op 28/4 bezorgd op.............5/5,woon in Amsterdam Half uurtje fietsen van Ymuiden !Zoo Plus leverd Éen dag na bestelling óók tijdens de Corona pandemie !

• Gevonden via? N.v.t.

Als we vooraf zouden weten dat het pakket zolang onderweg zou zijn, waren wij ook liever op de fiets gesprongen. Het pakket is bij ons op 28/4 om 15 uur de deur uitgegaan. Ondanks de Corona pandemie en de drukte die daardoor nog steeds aanwezig is, is er bij ons nog nooit een pakket later dan afgesproken de deur uitgegaan. Helaas zijn wij voor de bezorging wel afhankelijk van externe partijen. Dit gaat voor 99% goed, helaas is er die week enorme vertraging ontstaan door de drukte na Koningsdag. Deze drukte kon de post eigenlijk niet aan. Wij vinden erg vervelend dat het pakket zolang onderweg is geweest. Veel pakketten worden namelijk nog steeds een dag na bestelling afgeleverd, ook al zijn wij geen ZooPlus, maar een klein zelfstandig bedrijf met een paar medewerkers die zelfs op vrije dagen nog staan in te pakken.

Duidelijke site , snelle levering !!!!!

Fijne webwinkel

Altijd tevreden over hun producten. Producten zijn altijd van goede kwaliteit. Bezorging gaat ook snel. (Helaas wacht ik nu al even op een pakketje maar dat ligt aan post nl)

• Gevonden via? Instagram

Dank voor je begrip en je geduld op m.b.t. het wachten op je pakketje.

Makkelijk besteld, snel geleverd, prima product. Erg leuk pakketje met cadeautje voor hond en baasje

• Gevonden via? internet

Vriendelijk en snelle levering met goede producten

Ben een labrador reu van bijna 9 en ik zweer bij deze visolie. Daarnaast ook lekkere zalmtrainingsworst mee besteld. Blij met hondenkoekje en blij met m’n baasjes

• Gevonden via? Internet

Goede site. Makkelijk om een bestelling te doen.

• Gevonden via? Hondentrainer

goed, goedkoop en snel

Vriendelijke mensen altijd deskundig en goed advies duidelijke website en snelle levering.

• Gevonden via? Berner vereniging

mijn eerste bestelling, snel en in goede orde ontvangen

Besteld en op tijd ontvangen. Op naar de tweede bestelling met deze goede service.

• Gevonden via? tip van Eko4petz

Snelle levering, goede kwaliteit hondenvoer.

Goede kwaliteit brokken, goede variatie in het pakket

• Gevonden via? Dierenartsen

Fijne website, snelle levering! Prima! Houden zo!

• Gevonden via? Facebook reclame

Fijn, snelle verzending, mooie prijs!

Zeker voor herhaling vatbaar!

• Gevonden via? Facebook

Prima producten! Mooi op tijd geleverd

Prima producten en mooi op tijd geleverd

• Gevonden via? Internet

Mijn ervaring met u is gewoon heel goed, maar de post heeft veel vertraging. Dat is jammer.

Fijne vakantie gewenst. Pak uw rust. Met vriendelijke groet, Jolanda van Dalen

• Gevonden via? website beoordeling kattenbrokjes

Over Hondjekoek.nl

Hondjekoek: dé hondenspeciaalzaak in IJmuiden met online shop en gratis te downloaden app. Biologische en natuurlijke honden- en kattenvoeding. Groot aanbod natuurlijke hondensnacks en hondenkoekjes. Specialist op het gebied van gezonde honden- en kattenvoeding. Al vele jaren ervaring in het selecteren van het meest eerlijke productaanbod.