Snelle levering, goede kwaliteit.

• Gevonden via? Internet

Breed assortiment voor de hond en snelle levering.

Bestelde producten worden altijd snel geleverd. Fijne service.

Snelle levering van producten

Wederom een snelle levering van de bestelde producten. Ondanks de huidige situatie alles binnen 2 werkdagen in huis

Geweldig.

Goede prijs kwaliteit. Goede service.

• Gevonden via? Bernersennen vereniging

top producten die mijn honden heerlijk vinden. Snelle levering. En keurig verzorgd

• Gevonden via? vriendin

Uitgebreid assortiment en snelle afhandeling

Hondjekoek biedt een groot assortiment aan in biologische en natuurlijke hondenvoeding. Ik wil het beste voer voor mijn hond en dat is hier te vinden. Ook de snacks vallen in de smaak bij mijn hond! Ik had het vrijdagavond besteld via de app (ook erg handig!) en kon het zaterdag al afhalen. Alles was netjes verpakt en ik werd erg vriendelijk geholpen.

• Gevonden via? Vrienden

Uitmuntend

Perfect voer honden eten het graag en zien er geweldig uit. Super service. Gewoon dik tevreden.

• Gevonden via? Fred en Marianne Hazenleger canicross nl

Deskundigheid, vriendelijkheid, grote keuze. Top👍

Nemen de tijd voor je. Bij vragen zowel in de winkel als via de app snel antwoord. Ook voor honden met voedingsallergie is er veel te vinden. Er wordt meegedacht

Betrouwbaar en snel

Ondertussen al meerdere keren een bestelling geplaatst. Levering (naar België) verloopt snel en volgens afspraak. Voor mij een zeer betrouwbare webwinkel die ik zeer kan aanbevelen.

• Gevonden via? Online

Perfect!

Geweldige producten, makkelijk bestellen via website of app. Je spaart punten voor korting. Snelle levering.

• Gevonden via? Kennis

veel keuze, goede service

leuke website met heel veel keuze in koekjes/snacks voor je hond, ook als je hond gevoelig is voor een bepaalde diersoort is er veel keuze.

• Gevonden via? facebook

Goeie winkel, top advies

Kom er al wat ajren maar altijd een goed en gedegen antwoord om m'n vragen. Zeer fijne winkel

Snelle levering!!

Super snelle levering, producten waren binnen 24 uur in huis zelfs onder de huidige omstandigheden. Er zat zelfs een klein kadootje voor de hond in de doos verpakt. Enige aanmerking is dat er niet op het kadootje stond wat er in zat. Mijn hondje heeft allergieën en mag daardoor niet alles hebben. Ik had graag dus geweten wat er in zat.

• Gevonden via? Andere hond eigenaar op training

Top kwaliteit & service!

Ruim aanbod en een hoop expertise. mijn hond en katten doen het er heel erg goed op (én het zijn echt moeilijke eters!)

• Gevonden via? In de buurt

Prima geholpen aan de telefoon. Geweldig dat, in deze tijd, jullie in 1 dag kunnen verzenden. Petje af!

Goed ingespeeld op Corona crises

Hondjekoek communiceert duidelijk via email, website en borden bij de deur, wat de regels zijn nu, agv de Corona dreiging. De manier waarop ze het mogelijk maken om toch veilig hun services te kunnen verlenen zijn heel vertrouwenwekkend. Fijn dat jullie dit zo snel hebben opgepakt en het toch mogelijk maken om op een veilige manier onze hond van eten te voorzien.

• Gevonden via? N.v.t.

Fantastische winkel met hart voor de dieren!

Het bestellen van spullen doe ik altijd via de ap. Dit gaat ontzettend goed, snelle reactie en het staat snel klaar! Vragen worden snel beantwoord, en service is top Ook tijdens deze rare periode van de Corona blijft de winkel open en zorg bieden voor de klant en dier!! Dit vind ik een hart op de goede plek en voor de zaak!! Ik raad iedereen deze winkel aan!

• Gevonden via? Ik woon in de buurt

blij met Hondje Koek

Mijn hond en ik zijn hemel tevreden over de adviezen, de service en de producten. Ga zo door!

• Gevonden via? hondenuitlaat (lang geleden)

Wij komen altijd erg graag bij Hondjekoek. Worden altijd goed geholpen en ze hebben voor onze hond ook lekkere en goede producten. Ook hebben ze kennis van wat ze verkopen en wat goed is voor welk ras.

• Gevonden via? Internet

Zeer bekwaam , enorme kennis en vriendelijk

• Gevonden via? Kom er Al jaren

Fijne service, uitstekende producten

Fijne webshop, goede voorraad. Lieve en behulpzame medewerkers.

• Gevonden via? Google

Uitstekend!

Goede en snelle service!

• Gevonden via? Algemeen Dagblad

Deskundige en vriendelijke medewerkers

Winkel met ruime keus in goede producten. Personeel is deskundig, vriendelijk en behulpzaam.

• Gevonden via? N.v.t.

Snelle levering, netjes verpakt.

• Gevonden via? Via via

Zelfs in deze rare tijd wordt de service niet minder

Ivm de corona crisis sluiten steeds meer zaken hun deuren. Niet Hondjekoek! 1 klant per keer naar binnen, keurig geholpen. Petje af voor de creatieve oplossing. Met vriendelijke groet, Monica van Hout

Over Hondjekoek.nl

Hondjekoek: dé hondenspeciaalzaak in Haarlem met online shop en gratis te downloaden app. Biologische en natuurlijke honden- en kattenvoeding. Groot aanbod natuurlijke hondensnacks en hondenkoekjes. Specialist op het gebied van gezonde honden- en kattenvoeding. Al vele jaren ervaring in het selecteren van het meest eerlijke productaanbod.