Gezond assortiment voor mijn honden. Gelukkig veel paardensnacks. Snel geleverd!

Snelle levering en goede service

Handige app om snel producten te bestellen! Snelle levering en constant op de hoogte gehouden betreffende het bezorg moment. Ideaal. Ook erg attent dat je een cadeautje mag uitkiezen bij het bestellen. Wij blij, onze kat blij!

• Gevonden via? Ramona

Gewoon goed voer!

Besteld en supersnel in huis! Top hoor! Uitstekend voer voor mijn 2 honden! Hoog voors vlees gehalte. Heb de Celtic en in het pakketje zat ook lekkers voor ze! Super leuk!

Snelle bezorging

Mooie snacks

• Gevonden via? Internet

Snelle levering en wat ik heb besteld hond was er blij mee

• Gevonden via? Google

Snelle en vriendelijke service, met goede kwaliteit producten

Voor het eerst besteld bij deze webshop. Op zoek naar hypoallergene trainingsbrokjes, kwam ik deze site tegen. Ruime keuze en een overzichtelijke site. Bestelproces verliep soepel en inmiddels een hele blije hond. Na meerdere producten geprobeerd te hebben, was het deze keer in 1x raak. Geen allergie problemen vooralsnog en toch een smaakvolle beloning. Blije hond, blije baas!

• Gevonden via? google

Fijne webshop

Fijne webshop en erg snel geleverd!

• Gevonden via? N.v.t.

Bestellen was eenvoudig. Snel geleverd, netjes verpakt. Betaallink voor 'betalen achteraf' werkte probleemloos.

• Gevonden via? internet

Zeer uitgebreid assortiment en snelle service

Via de website en sluiting van EKO4pets getipt over Hondjekoek.nl. Zeer breed assortiment ook voor snacks mbt honden allergieën en één dierlijk soort daarnaast ook de mogelijkheid tot grotere verpakkingen wat me zeer aanspreekt voor een hond die veel training nodig heeft. Na weinig informatie te vinden over bepaalde huismerk artikelen, contact via mail opgezocht en spoedig en snel bericht terug gehad met de opgevraagde informatie. Voor onze hond Daisuki kon de doos eenmaal opgehaald bij het PostNL punt niet snel genoeg open. Een mooi en goede eerste indruk en een online shop die ik nog vaak in de toekomst hoop te gaan gebruiken.

• Gevonden via? EKO4petz

Duidelijke website en kwalitatief goede producten

Op de website is makkelijk te vinden en te filteren wat je nodig hebt. Kwalitatief goede producten. Makkelijk bestellen en een snelle levering.

Snelle service, nette levering

Snelle service, nette levering, geen poespas en gewoon waar voor je geld

• Gevonden via? Familie

Groot succes

Onze hond maakte zo ongeveer zelf de doos open en genoot van de lekkere reepjes!!

Snelle levering en goede service

Snelle levering en goede service.

• Gevonden via? N.v.t.

Heel goed !

Het kwam allemaal netjes op tijd binnen!

Snel en goed!

Ik had mijn bestelling zo thuis. En de hond vind ze heerlijk!!

Zeer snelle levering

Mijn eerste bestelling bij Hondjekoek en gelijk al heel tevreden, snel geleverd, dus dat is al een pluspunt, netjes verpakt dus zeker voor herhaling vatbaar om hier te blijven bestellen.

• Gevonden via? google

Bij Hondjekoek is het altijd piekfijn voor elkaar.

De ervaring met Hondjekoek is alleen maar super positief.

• Gevonden via? Website

Voor de eerste keer besteld: ziet er goed uit

Hoogwaardige snacks voor de hond. Dag erop al in huis. Leuk het kleine presentje. Met aandacht voor detail. Dat is sowieso reden om terug te komen.

• Gevonden via? Aangeraden door mijn leverancier die ermee stopte

Snel en accuraat

Kreeg gedegen advies toen ik belde en bestelling volgende dag ontvangen!

• Gevonden via? Google (op product gezocht)

Goede spullen, snel geleverd

Leuke attentie in het pakket, alles ziet er verzorgd uit. Het belangrijkste is dat onze hond gek is op de lekkernijen. De viskoekjes zijn echt favoriet.

Keurig geregeld

Mooie producten voor mijn allergische hond. Snelle levering en bij een tegenvallend product wordt er snel en keurig gereageerd. Goede website, gebruiksvriendelijk.

• Gevonden via? Voerwijzer.com

Gezonde lekkernijen waar mijn hond verzot op is, wat kan je meer wensen!

Veel keuze voor mijn hond die door zijn allergieën toch bijzondere behoeften heeft en door jullie aanbod zich toch niet beperkt hoeft te voelen. Ik heb voorlopig enkel gebruik gemaakt van jullie aanbod van snacks, maar dit bevalt super goed. Een ruim aanbod, scherpe prijs en snelle levering. Wij kijken er alvast naar uit om de volgende keer ook nieuwe dingen te kunnen bestellen die nu niet in voorraad waren.

• Gevonden via? eko4petz

Voor herhaling vatbaar

Voor mijn hondenvriendin voedingssupplementen besteld en deze werden heel snel geleverd. Prima prijs en een duidelijke uitleg op de website. Pakketje was keurig ingepakt en vooral de kleinigheid, die erbij gedaan was, voor m'n hond werd door haar op prijs gesteld. Bij mijn favorieten opgeslagen.

• Gevonden via? Facebook

Zorgvuldige afhandeling bestelling

Alles keurig geregeld, snelle en correcte levering van de bestelling

• Gevonden via? Sociale media

Over Hondjekoek.nl

Hondjekoek: dé hondenspeciaalzaak in IJmuiden met online shop en gratis te downloaden app. Biologische en natuurlijke honden- en kattenvoeding. Groot aanbod natuurlijke hondensnacks en hondenkoekjes. Specialist op het gebied van gezonde honden- en kattenvoeding. Al vele jaren ervaring in het selecteren van het meest eerlijke productaanbod.