Snelle en goede service

Voor het eerst wat hondenvoer besteld. De dag na de bestelling heb ik de bestelling al ontvangen. Super snel!

• Gevonden via? internet

Post.nl heeft mijn pakket nooit bezorgd en ook niet teruggestuurd naar Hondjekoek. Toch heeft Hondjekoek mij, zonder dat ik dat gevraagd heb, de hele bestelling nogmaals opgestuurd. Dat is echt een fantastisch gebaar en een super goede service. Hulde aan Hondjekoek!!

• Gevonden via? Google

snelle levering van kwalitatief goed product

Bio Eend voor hond top kwaliteit goed verpakt en snel geleverd .

• Gevonden via? N.v.t.

Goede producten, met goede informatie. Wordt snel verstuurd en producten worden goed verpakt.

• Gevonden via? voerwijzer.com

Prima vlees

Prima vlees

Zeer goede ervaring

Product was niet duur, ik kon goed bestellen en de aflevering was ook goed. Reageren ook snel en duidelijk op mails.

Goede kwaliteit, snelle levering

Goede kwaliteit, snelle levering, Klantenservice is goed bereikbaar en helpt meedenken

Snelle correcte levering

Goeie prijs

• Gevonden via? Google

Onze hond geniet van de producten van Hondjekoek

• Gevonden via? de buurvrouw

Prima eerste aankoop

Mijn bestelling werd vlug klaargemaakt en verzonden. Alle artikelen waren netjes verpakt. Bedankt Hondjekoek!

perfect

Snel en goed mijn bestelling afgeleverd

• Gevonden via? de website

Supersnel

Besteld, betaald dag erna geleverd!!! Top!!!

• Gevonden via? Google

Mijn pup vindt de probiotica heerlijk. De katten smooty is gewoon grappig, ze vinden het heel lekker.

Dat was snel!

Razendsnel kreeg ik mijn bestelling. Dank je wel.

Super snelle levering

Eerste keer besteld bij jullie en heel tevreden. Was super snel geleverd . En jullie webshop heel overzichtelijk en makkelijk te bestellen.

• Gevonden via? Een vriendin wat het voer bij jullie. besteld.

Mooie en uitgebreide producten en website

Mijn product was niet op voorraad en kon via de mail een bericht krijgen wanneer het weer op voorraad was. Dat deden ze ook netjes en toen had ik heb product ook snel binnen. Goed verpakt en een kaartje erbij.

• Gevonden via? Vriendin

Goede webshop met ruime keuze aan goede kwaliteit hondenvoer

Ik heb hier nu een aantal keer dogchef voer gekocht en snacks. Bestellen via de app is hartstikke handig. Altijd snel in huis, goed ingepakt. Ruim assortiment houdbare vlees worsten.

• Gevonden via? Onze voedingsdeskundige

Super snelle levering

Na bestelling goed op de hoogte gehouden van levering! Was snel in huis!

• Gevonden via? Internet

Groot assortiment en snel geleverd

Ik was blij dat ik bij jullie de Zwergnase immun 700 gr kan bestellen. Ook erg leuk dat je een cadeau uit mag zoeken bij je bestelling.

• Gevonden via? google

Snel levering top service

Makkelijk te bestellen,snelle levering,en leuk dat je een cadeautje mag uitzoeken bij je bestelling

Nog steeds niks ontvangen na 5 dagen

Slechte website. Veel pop-ups alles verspringt iedere x. Ik ben 10 x langer bezig dan met een ander bedrijf. De app ia aangeraden dus die gaan we maar proberen

• Gevonden via? Google

Beste Angela, ik geloof dat we vanaf het begin al niet goed hebben kunnen doen. We vinden het fijn om terechte feedback te ontvangen, maar onze website werkt prima en het best gewoon op de computer. Als je via je telefoon bestelt dan raden we inderdaad de app aan, die is speciaal voor mobiel gebruik ontwikkeld. Je bestelling is op donderdagavond geplaatst en wordt normaal dan op vrijdag verzonden. Echter hebben wij vrijdag zoveel bestellingen meer dan normaal te verwerken gehad, dat postnl niet alles mee kon nemen. Hierdoor is helaas vertraging ontstaan en dan zit natuurlijk het weekend ertussen, waardoor het nog langer heeft geduurd. Maar inmiddels is je pakket wel bezorgd zie ik via de track & trace. Hopelijk heb je de volgende keer net als 95% van alle andere klanten die een review achterlaat wel een fijne ervaring met ons mooie bedrijf. Hartelijke groet, Ramona van Hondjekoek

Heel goed product, supersnel geleverd

Mijn hond heeft veel last (gehad) van zijn maag, lever en alvleesklier . Bij Hondjekoek vond ik een product dat hij wel kon verteren, puur konijn met maar 3% vet. Dat ging direct goed. Ik gebruik het aangevuld met groente, een beetje koolhydraten en supplementen / kruidenmixen als basis. Zijn maag en darmen genezen, zijn ontlasting wordt beter. Van hieruit kunnen we kijken welke andere soorten vlees en vetpercentages ook goed vallen. Een verademing voor hond en baasje!

• Gevonden via? google

Duidelijke site, pakket snel verzonden!

Fijne duidelijke site. Pakket snel verzonden en netjes afgeleverd.

• Gevonden via? Voereijzer.com

Netjes bezorgd

Dit was de eerste bestelling...mijn volgende bestelling gaat ook weer via jullie . TOP

• Gevonden via? FB

Over Hondjekoek.nl

Hondjekoek: dé online hondenspeciaalzaak en gratis te downloaden app. Biologische en natuurlijke honden- en kattenvoeding. Groot aanbod natuurlijke hondensnacks en hondenkoekjes. Specialist op het gebied van gezonde honden- en kattenvoeding. Al vele jaren ervaring in het selecteren van het meest eerlijke productaanbod.