Snelle leveribg

Helaas lust mijn hond het niet

• Gevonden via? Dierenarts

Snelle bezorging, goede producten.

Heel snelle bezorging. De hond vindt de snacks heerlijk.

• Gevonden via? Mond op mond reclame

Te hard voor de melktandjes van onze pup.

Ik zou zo graag een jubelverhaal willen schrijven, want ik geloof echt dat jullie prima spul verkopen. Maar onze pup vindt de brokjes groot en erg hard. Ik krijg ze niet doormidden, daar moet ik gereedschap voor gebruiken. Gevolg is dat de pup ‘s interesse sterk afnam en ik de training moest staken. Heb ik de verkeerde bestelling geplaatst?

• Gevonden via? Hondentrainster

zeer goed

zoals het hoort

• Gevonden via? N.v.t.

Fijne producten en snelle levering

Mooie producten voor een eerlijke prijs met een snelle levering! Mijn hond is blij

• Gevonden via? www.bokt.nl

Zeer goede en vlugge service

Prima producten

Heeft mn hond echt geholpen

• Gevonden via? N.v.t.

Groente voor de hond ZONDER prei!

Mijn Franse bulldog vindt het echt fantastisch!

• Gevonden via? Google

Ik kwam altijd al in de winkel in IJmuiden bij Hondjekoek. Werd er altijd super geholpen. En ze hebben er heerlijke puur echte spullen voor mijn witte kanjer. Via de site lukte het mij eerst niets te bestellen. Ik deed natuurlijk iets fout. Maar blijven proberen en jaaaa het lukte. Mijn witte vind de rundplaat erg lekker en nergens anders. En is gek van de Ritzenberger worsten. Dus vaste prik! altijd geweest ook al in de winkel. Dussssss tot gauw weer.

• Gevonden via? De winkel in IJmuiden

Verkopen het betere voer. Bestelling netjes verpakt geleverd. Duidelijk wanneer wordt bezorgd en kadootje bij bepaald bedrag altijd leuk!

• Gevonden via? Website

Alles is zeer goed en snel verlopen.

Makkelijk om het voer te bestellen. De prijzen zijn uitstekend. De producten waren snel geleverd.

• Gevonden via? Internet

Alleen maar goed voer hier!

Snelle levering en super goed voer. De app is hartstikke handig. Blij met jullie!

• Gevonden via? Voerwijzer.nl

Fijne website met natuurlijke producten

Goede ervaring!

Netjes en vlotte bezorging

nvt

• Gevonden via? aankoop in dierenwinkel

Goed assortiment, snelle levering

Goed assortiment, snelle levering, altijd goed verpakt, goede kwaliteit.

• Gevonden via? Google

Snelle levering, produktinfo kan beter

Wij hebben bij Hondjekoek een produkt gekocht tegen de artrose bij onze hond. Helaas was er geen informatie over de samenstelling van dit produkt Collageen Hydrosylaat op de website beschikbaar. Ook ontbrak een bijsluiter. Opvallend is ook dat de klantenservice van Hondjekoek op maandag niet bereikbaar is.

• Gevonden via? Google

Beste Henk, de samenstelling van het product is niet meer en minder dan 100% Collageen Hydrolysaat. Dit staat op de website en op de verpakking van het product. Wij zijn 5 dagen per week telefonisch bereikbaar, van dinsdag t/m zaterdag. Daarnaast zijn wij ook altijd bereikbaar per mail, chat en social media. Mails en berichten die via die weg binnenkomen worden snel beantwoord. Op maandag zijn wij druk met het inpakken van de bestellingen van het weekend en dat is dan ook de enige dag dat we de telefoon niet beantwoorden. Mocht er nog een vraag zijn over het product dan horen we het graag. Hartelijke groet, Ramona van Hondjekoek.nl

snelle levering en goede hondenbrokken

Ik was op zoek naar hondenbrokken met zalm en bij de meeste brokken zit er werkelijk maar weinig zal in als je de ingrediënten leest. Bij de brokken van Hondjekoek is de verhouding veel beter en de honden lusten het heel graag!

• Gevonden via? N.v.t.

Krijg meteen de aandacht van de hond.

Snelle levering. Goede verantwoorde voertjes. De hond doet er alles voor. Dus heel goed in te zetten met de training. Had de Akyra voertjes. De sprotjes doen het ook super. Ze gaat ervoor.

• Gevonden via? De hondentrainster.

Eerste ervaring en meteen top

Duidelijke site, goede product/prijsverhouding, snelle levering

• Gevonden via? Google

Goed. Het zijn mooie producten, snel geleverd, goede klantenservice.

• Gevonden via? internet

Altijd snel en goed bezorgt

Heb er een paar keer besteld en ontvang alles altijd netjes op tijd.

Veel te duur voor wat je uiteindelijk krijgt

Veel te duur voor wat je uiteindelijk krijgt

• Gevonden via? Via via helaas

Beste John, dank voor je feedback. Ik heb even nagekeken wat je besteld hebt en dit zijn toevallig niet de goedkoopste producten. Doch staat er een duidelijke product omschrijving bij de producten en weet je precies wat je krijgt. Dus het is wel een beetje onterecht om te zeggen te duur voor wat je uiteindelijk krijgt. Wij blijven streven om de beste hoogwaardige producten aan te bieden die voldoen aan de beste kwaliteit. Mocht je in de toekomst toch weer op zoek zijn naar de beste producten voor je hond of gratis ergens advies over willen dan staan wij altijd voor je klaar! Hartelijke groet, Ramona van Hondjekoek.nl

Ik ben tevreden !

Dank je wel .

• Gevonden via? Google.

Goede producten en snel verzonden. Minpuntje is dat erg veel producten uitverkocht waren. Kan komen door enorme vraag of slechte aanlevering aan verkoper.

• Gevonden via? Internet

Snelle levering van top product voor mijn kat .

Over Hondjekoek.nl

Hondjekoek: dé online hondenspeciaalzaak en gratis te downloaden app. Biologische en natuurlijke honden- en kattenvoeding. Groot aanbod natuurlijke hondensnacks en hondenkoekjes. Specialist op het gebied van gezonde honden- en kattenvoeding. Al vele jaren ervaring in het selecteren van het meest eerlijke productaanbod.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.