Goede service en communicatie, vlotte levering,

De website is duidelijk en overzichtelijk. Ruim aanbod, voldoende keuze dus! Bestellen gaat makkelijk en snel. Duidelijke communicatie over je bestelling: je wordt per mail op de hoogte gehouden. Pluspunt is dat je kon kiezen voor levering op een pakketpunt (nog niet iedere webshop heeft dat). Pakket was goed verpakt en er zat een leuke attentie voor de hond in.

• Gevonden via? Google

Persoonlijk, vriendelijk en snelle service!

Super snelle en vriendelijke service. Aan het pakketje was echt aandacht besteed en voor onze Baloo zat er een heerlijk kluifje in waar hij echt van heeft gesmuld! Voelde echt als persoonlijke service!

• Gevonden via? Google

Snelle en nette levering!

Zeer snelle levering van mijn bestelling hondenvoer!

• Gevonden via? Bekend uit Overveen

Goede producten

Snel geleverd wat ik nodig had voor mijn honden. Was ook goedkoper, de visolie van goede kwaliteit. Ook een gezond lekkernij vonden ze lekker. Overzichtelijk en makkelijk te bestellen.

• Gevonden via? Franse bulldog site Facebook ( commentaar die iemand gaf)

Heel erg goed!

Alles goed verpakt, verzending goed en de hondjes zijn blij!

• Gevonden via? Mijn zoon

Eerste bestelling, zeer tevreden!

Onze eerste bestelling bij hondjekoek. een overstap naar ander voer zo kwam ik bij hondjekoek terecht alles wat ik moest hebben voor onze hond te vinden op 1 pagina. Alles in mijn winkelwagen en bestellen. De bestelling werd thuis bezorgd met een kleine verassing een snackje speciaal voor de hond om te proberen, alles in de doos was voor een hond met een allergie wij zijn daarom wat huiverig met snackjes maar hier was aan gedacht 1 diersoort lam wat onze hond wel mag hebben! Ja zeer tevreden dat zelfs als het om een gratis snackje gaat hier wel rekening mee gehouden word! Ik ben tevreden en ga hier vaker bestellen.

• Gevonden via? Kieswijzer

Super goed

Makelijk vindbaar op de website. Handig in gebruik. Bestelling was ook snel geleverd.. me hondjes zijn er blij mee! En ik ook top site

• Gevonden via? N.v.t.

Zeer goed, hond blij = ik blij

De app is heel gebruiksvriendelijk en het bestellen was dan ook zo gebeurd. Zeer ruime keuze in snacks en ook heel snel geleverd. Kort samengevat; super site en super service. Ik ga hier zeker vaker bestellen.

• Gevonden via? Instagram

Goed product en snel geleverd

• Gevonden via? Kennissen

Gewoon uitstekend

Kon vinden op de site wat ik nodig had en de vezorging ging snel en goed

• Gevonden via? Google

Lekkere snacks razendsnel in huis!

Voor mijn flatcoated retriever was ik op zoek naar wat aantrekkelijke kauwsnacks en beloningssnacks. De keuze bij Hondjekoek is veel uitgebreider dan bij de meeste dierenwinkels. De volgende dag werd mijn bestelling al bezorgd met een gratis snack erbij (altijd fijn)!

• Gevonden via? Instagram

Goede service, snelle levering

De hondenbrokken werden snel geleverd, de info hierover was duidelijk. Fijn.

• Gevonden via? google

erg goed

de bestelling was er meteen de volgende dag. Goede mail informatie. Het product is goed

• Gevonden via? google

Hond blij met haar brokken, baasje met de service

Prima service en levering. Als verrassing voor mijn hond een aantal lekkere snoepjes bij de bestelling toegevoegd.

Klantvriendelijk

Vragen i.v.m. producten worden snel beantwoord en ook de levering verliep heel vlot. Klein extraatje bij het pakket op de koop toe. Kortom zeer tevreden

Is een goed product

Het product wat ik gekocht heb jullie werkt goed bij de hond

Kwaliteitsvoer voor de Kat

Hondjekoek heeft het kwaliteitsvoer voor de kat (en hond) waar ik naar op zoek was, met een goede prijs/kwaliteitverhouding! Mijn kat heeft een licht hartruisje en een beetje overgewicht, daarom hebben we bewust voor gezonde kattenbrokjes gekozen en hij vindt het ook nog heel lekker. Een aanrader voor de gezondheid van je huisdier! De levering is ook snel, wij zijn heel tevreden.

Keurig

Netjes en op tijd geleverd

• Gevonden via? Web

Goede webshop

Producten keurig verpakt en snel geleverd.

Goede levering

Goede producten de honden eten er goed van.

• Gevonden via? N.v.t.

Binnen 24 uur is het proef pakket geleverd. Zodra ik weet welke smaak onze katten het lekkerst vinden bestel ik een grote verpakking! Heb er alle vertrouwen in!

• Gevonden via? Internet

Goede service en fijne producten

Onze Puck heeft dankzij het leuke speelgoed en lekkere snacks een pawtastische eerste verjaardag gehad! Fijn dat de bestelling zo snel binnen was!

Super goed

Prima producten, snelle levering en goede service

• Gevonden via? Mond op mond reclame

1e keer besteld tot zo ver tevreden.

Goede en betaalbare producten. Snelle levering. Moet wel veel bestellen om boven het bedrag van verzendkosten te komen.

• Gevonden via? De fokker van onze pup

gewoon goed

Op de website is ruim voldoende en duidelijke informatie over de producten te vinden. Snelle levering van de bestelling. Kwaliteit is erg goed van de producten.

Over Hondjekoek.nl

Hondjekoek: dé hondenspeciaalzaak in IJmuiden met online shop en gratis te downloaden app. Biologische en natuurlijke honden- en kattenvoeding. Groot aanbod natuurlijke hondensnacks en hondenkoekjes. Specialist op het gebied van gezonde honden- en kattenvoeding. Al vele jaren ervaring in het selecteren van het meest eerlijke productaanbod.