Prima service en goeie producten

Op tijd bezorgd en volgens mijn hond smakelijke snacks.

• Gevonden via? Instagram

Beste kwaliteit snelle levering niet te duur en onze honden vinden de koekjes heerlijk

• Gevonden via? Facebook

Snel geleverd en goede kwaliteit!!

Snel geleverd en goede kwaliteit!!

Fijne winkel

Goede service en snelle levering

• Gevonden via? N.v.t.

Correct met dat ietsje meer

• Gevonden via? Internet

Snelle afhandeling, goede prijzen en veel variatie.

Snelle afhandeling, prijzen zijn prima voor de geleverde producten en veel keuze.

• Gevonden via? Facebook kynologische markt

Goede keuze goed bezorgd

Goed geregeld order. Spullen op tijd en in orde ontvangen.

• Gevonden via? Internet

Producten zoals beschreven, lage verzendkosten en zeer snelle levering. Hier bestel ik zeker weer.

Alles goed verlopen

Niets te klagen

• Gevonden via? Google

Super geregeld en de bestelling kwam zelfs een dag eerder dan afgesproken! Én er zat ook nog een lekkere traktatie bij als verrassing!!! Super fijn, Hondjekoek, Van de baasjes en onze hond

• Gevonden via? Google

Mijn favoriete webshop voor hond & kat!

Persoonlijke service, betrouwbaar en kwaliteit! Gezonde voeding voor mijn Ragdolls bestel ik hier. Erg blij met deze uitgebreide webwinkel en ook de service is top! Dikke pluim :)

• Gevonden via? Catmondeo

Goede producten en snelle bezorging !

Duidelijke website en goede producten voor mijn hond die een allergie heeft voor meerdere diersoorten.

• Gevonden via? internet

Goed en snel geleverd

Goede hondenbrokken snel geleverd.

• Gevonden via? google

Vriendelijke uitleg aan de telefoon

Ik heb de winkel gebeld voor advies over een veilig product voor mijn pup tegen teken en vlooien. Vriendelijk en fijn advies.

• Gevonden via? Tip van bekende

Alles prima, snel geleverd.

Na vergelijking van diverse aanbieders, overall beste indruk. Goede prijs-kwaliteits-verhouding. Snel afgewikkeld, snel geleverd.

• Gevonden via? google

Top.

Goed product. Snelle levering. Extraatje erbij.

• Gevonden via? Internet

Snelle levering, prima verpakt. Geen klachten.

• Gevonden via? Google

Ze hebben een ruim assortiment waardoor ik alles in 1 keer bij het zelfde bedrijf kon bestellen. Het pakket was netjes verpakt en snel geleverd

Geweldige service snel bezorgd

Uit noodzaak hier Darf besteld omdat bij andere leverancier te lang duurde. Top service binnen 1 dag bezorgd. Heel blij mee!!

• Gevonden via? Kennissen

Zeer snelle levering

Site is overzichtelijk, ruime keus en snelle levering. Tevens een gratis zakje lekkers. Heel attent!

• Gevonden via? Google

Goede service en fijne website

De spulletjes werden snel geleverd met een lekker extraatje erbij! De website is overzichtelijk.

Topzaak

Fijne producten, goede adviezen!

• Gevonden via? N.v.t.

Lekkere producten en snelle levering!

Ik was op zoek naar een product die op andere sites een erg lange levertijd hadden. Gelukkig stonden ze hier ook bij en de volgende dag al geleverd! Top service vooral als je snel iets moet aanschaffen i.v.m. allergieën van de hondjes. Gelijk nog een andere snack erbij besteld en ook die viel goed in de smaak!

Leuk assortiment, persoonlijk verpakt

Leuk asdortiment, leuk verpakt, kadootje erbij!

Goed advies snelle levering

Veel keuze, goed advies en snelle levering

Over Hondjekoek.nl

Hondjekoek: dé hondenspeciaalzaak in IJmuiden met online shop en gratis te downloaden app. Biologische en natuurlijke honden- en kattenvoeding. Groot aanbod natuurlijke hondensnacks en hondenkoekjes. Specialist op het gebied van gezonde honden- en kattenvoeding. Al vele jaren ervaring in het selecteren van het meest eerlijke productaanbod.