Fijne Trent Pet

Goed en stevig, fijn de twee compartimenten voor honden snoepjes. Praktisch het extra compartiment voor poepzakjes! En dan de extra compartimenten voor sleutels, telefoon ed. Kortom aan alles is gedacht!

• Gevonden via? Verhaal anderen

Goede producten vlotte levering

• Gevonden via? N.v.t.

Snel geleverd goede kwaliteit

Snelle levering, goed verpakt (geen onnodig materiaal) goede kwaliteit voer.

Veel variatie te koop

We bestellen hier om de 3 a 4 maand een portie snacks voor onze hond. Het is fijn dat we kunnen varieren omdat er zo'n divers aanbod is. Zo komen we er ook steeds beter achter welke snacks onze hond wel/niet goed verdraagt. Enige minpunt? 70euro voor je gratis verzenden hebt is wel erg veel. Dan liever op 2euro voor elke bestelling, ongeacht het bedrag.

• Gevonden via? google

Uitstekend voer

Ik sta volledig achter dit voer, echter eten mijn 4 katten dit niet. Probeer het nog steeds om het aan te bieden omdat ik overtuigd ben dat dit voer geweldig is. Katten zijn nu eenmaal eigenzinnig en ik vind het oprecht balen dat ze het niet willen eten. De aanhouder wint hopelijk.

• Gevonden via? Catmoneo

Goed assortiment en snelle levering

De bestelling werd snel geleverd en was compleet. Breed assortiment met goede producten, niet alles was in voorraad maar altijd wel een vergelijkbaar alternatief. Enige minpuntje was dat PostNL het pakket niet op het gekozen pakketpunt had afgeleverd maar op een ander verder weg, waardoor we verder moesten lopen; maar dat is HondjeKoek niet aan te rekenen natuurlijk.

• Gevonden via? Google

Goede adviezen, zeer betrokken, veel kennis, mooie producten,.

Allemaal ontzettend aardige mensen, die met je meedenken en voor wie geen moeite te veel is om je te helpen. Mooie producten om je dier zo gezond mogelijk te houden. Heel sympathiek bedrijf.

• Gevonden via? een kennis

Snelle, correcte levering. Wel hoge transportkosten!!

Ook voor België zou gratis levering via PostNL mogelijk kunnen zijn. Andere doen dat ook!! Twijfel of ik nog zal bestellen vanuit België met deze hoge leveringskosten, spijtig.

• Gevonden via? Catmoneo

Dank voor je feedback, fijn dat je enigszins toch tevreden bent. Een pakket naar België verzenden kost ons met verzendkosten, verpakkingsmateriaal en arbeidskosten gemiddeld 10 euro om te kunnen verzenden. Ik weet niet hoe anderen dat doen, maar wij kunnen geen bestellingen met een orderwaarde van 50 euro verzenden zonder leveringskosten te berekenen, dan moet er geld bij. Vanaf 99 euro nemen wij de kosten wel op ons (en dat kan eigenlijk al niet uit).

Had eerst gebeld over het artikel Werd goed geholpen Bestelling was de volgende dag in huis Heel tevreden

Suoer!!!

Makkelijk te bestellen via de app. Snelle levering van goede produkten. Helaas zat het presentje er niet bij.

• Gevonden via? Google

Ik heb het even nagekeken en het cadeautje is waarschijnlijk niet goed aangeklikt in de app. Als je in het bestelmenu van de app zit kun je bovenaan in het winkelmandje naar de giftmodule. Zodra je je cadeautje aanklikt komt dit ook in je winkelmandje te staan. Als je de bestelling dan afrond dan wordt het meegenomen en staat het op de factuur met o euro erachter. Zo krijgen wij het door en wij pakken de bestelling dan aan de hand van wat er op de bon staat. In dit geval stond het cadeautje er niet op, anders had het er zeker bijgezeten.

Heel snel geleverd en goede prijs

Heel snelle levering en goede prijs en goed assortiment

Helemaal tevreden

Bestelling super snel en correct ontvangen. Zelfs nog mooier als we verwacht hadden. Voor herhaling vatbaar.

• Gevonden via? Internet

Bij vragen nette communicatie en snelle levering. Zeer tevreden.

• Gevonden via? Internet

Levering op afgesproken dag.

• Gevonden via? Internet

Ik kom er al jaren. Ze hebben het betere voer en heel veel kennis van zaken.

• Gevonden via? N.v.t.

Super service, aanrader!

Heb hele fijne producten besteld voor mijn hond. Ze werden supersnel geleverd en de kwaliteit is echt top! Aanrader!

• Gevonden via? Social media (Instagram)

Goede kwaliteit voer en snelle levering. Ook heel fijn dat er een fysieke winkel is.

• Gevonden via? Mond-tot-mond reclame

Hondjekoek is een té leuke winkel

Hondjekoek is een soort walhalla voor de hond en zijn eigenaar. Werkelijk alles wat je je maar kunt wensen hebben zij. Echt een aanrader.

• Gevonden via? Annemarijn Laan Dierenosteopatie

prima voer

Ik gebruik het pas dus nog geen uitgebreide ervaring

• Gevonden via? mijn natuurgeneeskundige

Prima website logistieke handling an tijdige aflevering

• Gevonden via? Website

Leuke en goede producten en snelle levering

Ontzettend blij met de zippy paws, knuffel en de likmat. Ook de ijsjes vallen in de smaak. Helemaal top!

• Gevonden via? Google

Snelle levering, goede prijs!

Snelle levering, goede prijs!

• Gevonden via? Google

Op tijd en netjes verpakt geleverd.

• Gevonden via? Via Hondenschool

Snel en netjes geleverd

Voor het eerst hier besteld, werd snel en netjes afgeleverd

• Gevonden via? Google

duidelijke site, prima producten en snelle bezorging

duidelijke site, prima producten en snelle bezorging!

• Gevonden via? google

Over Hondjekoek.nl

Hondjekoek: dé hondenspeciaalzaak in IJmuiden met online shop en gratis te downloaden app. Biologische en natuurlijke honden- en kattenvoeding. Groot aanbod natuurlijke hondensnacks en hondenkoekjes. Specialist op het gebied van gezonde honden- en kattenvoeding. Al vele jaren ervaring in het selecteren van het meest eerlijke productaanbod.