Het verjaardagspakket voor de hond was echt een leuke verrassing.

Onze hond was blij met het verjaardagspakket. Leuk speeltje en lekkere hapjes. Er is ook goed rekening gehouden met de opgegeven dieetwensen.

Snelle bezorging

Als nieuwe klant vlotte bezorging van bestelling

• Gevonden via? Hondentrainer

Hele goeie ervaring

Vanaf het begin van de bestelling goed op de hoogte gehouden , top !!

• Gevonden via? Google

Snelle levering, netjes verpakt en met een bedanktkaartje erbij…. Wat willen we nog meer!! Meerderen producten besteld, maar nu deze eerst gebrobeerd en mijn hond Pippi vind deze al lekker, de forel mutjes, kabeljauw muten, paarde worstjes en de runder wordjes. Ik kwijfel niet aan de rest van de producten…

goede en snelle service

Blij met de producten die ik besteld heb.

Goed en snel

• Gevonden via? N.v.t.

Snel bezorgd en goede hondenbrokken.

• Gevonden via? Google

Goede, duidelijke website, heldere communicatie, en snel geleverd. Alles goed in orde dus!

Snelle levering.goed verpakt

• Gevonden via? Internet

Snel geleverd en goed verpakt

Voor het eerst hier besteld en ging prima. Een snelle bevestiging via de mail en het werd snel verzonden. Later nog om advies gevraagd en daar kreeg ik ook snel een antwoord op. Dus niets te klagen!

Tevredenheid

Alles verliep naar wens

• Gevonden via? N.v.t.

Goede,snelle levering,netjes verpakt.Kat vind het voer lekker.

• Gevonden via? Fokker van kat

Wauw bij bestelling werd aangegeven dat ik het pakket donderdag in huis zou hebben. Dinsdag kon ik het al ophalen bij het afleveradres

• Gevonden via? Internet

Goede service en kwaliteit

Aandacht voor de klant en een correcte respons op vragen of problemen

• Gevonden via? Facebook

Zondag besteld. Maandag verzonden en dinsdag binnen. Ik ben er heel tevreden over. De hond nog meer die kon snel ze visjes eten.

• Gevonden via? Google

Goede spullen en snelle levering

Voor het eerst besteld bij Hondjekoek. Ik wilde goede kwaliteit botten en dat is gelukt.

• Gevonden via? google

Na 2 dagen al kapot!

Ik had een trainingstasje besteld en bij het 1x aan doen had ik al geen goed gevoel erover. De band was op zijn kleinste stand al te groot en ik vond het niet lekker zitten. Ik had gevraagd of ik hem mag retourneren en omruilen maar dit kon niet meer omdat ik het kaartje eraf had gehaald. Terwijl die verder nog niet vies was, ik had zelf een zakje in het tasje gedaan met harde brokjes, maar helaas. Kon niet terug. Nou dan nog maar een keer aandoen, dan maar iets te groot… nou na de 2e keer dragen kreeg ik de opening niet meer open en bleef die erin vast zitten. Nou moet ik hem de hele tijd voor onder mn benen optrekken op aan de te doen. Ik bestel hier niet meer!

• Gevonden via? Google

Het klopt inderdaad dat producten die open zijn of waar kaartjes vanaf zijn dat die niet geretourneerd kunnen worden. Die producten kunnen wij daarna namelijk niet meer verkopen. Vervelend dat het tasje daarna zo snel stuk is gegaan. Waarom heb je daarna geen contact met ons opgenomen? Dit is de 1e klacht die wij daarover krijgen bij deze tasjes, we verkopen ze heel veel. Als je contact op had genomen met onze klantenservice, i.p.v. je beklag via onze reviewplatform te doen hadden we dat netjes voor je kunnen oplossen. Wij handelen klachten namelijk altijd netjes af. Dit is daar niet de weg voor.

Goede en snelle verzending

Veel keuze uit goede producten en snel verzonden.

Gunstig geprijsd, snelle levering

Prima ervaring: snelle levering tegen gunstige prijs.

• Gevonden via? Mond-tot-mond reclame

Over het algemeen erg tevreden.

De visjes zijn door zowel hond als kat erg geliefd en ze hebben beide een lekkere smoothie gehad. De hond heeft daarnaast nog pindakaas gehad wat zijn favoriet is. Een camera speeltje waar hij dol op is en dogbuttons. We zijn al goed aan het oefenen met de dogbuttons. Het enige probleem is dat je ze erg ver moet indrukken om het geluid eruit te krijgen. De hond krijgt hierdoor het meerendeel van de tijd als die de dogbuttons probeerd het geluid er niet uit. Mogelijk zijn deze gemaakt voor iets grotere honden.

• Gevonden via? Instagram

Snelle service en goede kwaliteit

Ik kies graag voor een goed en degelijk product en heb deze gevonden bij Hondjekoek. De verzending verliep volgens verwachting. De producten waren milieubewust ingepakt.

Goede ervaring

• Gevonden via? Facebook

Alles was goed geregeld

Alles was goed geregeld

• Gevonden via? N.v.t.

Ben heel tevreden met Hondejekoek snel verzending en goed kwaliteit producten.

• Gevonden via? GOOGLE

Snel geleverd, goed verpakt.

Over Hondjekoek.nl

Hondjekoek: dé hondenspeciaalzaak in IJmuiden met online shop en gratis te downloaden app. Biologische en natuurlijke honden- en kattenvoeding. Groot aanbod natuurlijke hondensnacks en hondenkoekjes. Specialist op het gebied van gezonde honden- en kattenvoeding. Al vele jaren ervaring in het selecteren van het meest eerlijke productaanbod.