Top producten en snelle levering

Onze labrador vindt de snacks heerlijk en doet het super goed op de voeding van Celtic Conection!

• Gevonden via? Google

Eerste keer en ging snel en was prima

Zou zo weer bij ze bestellen. Alles snel en goed geleverd

• Gevonden via? Eko4petz site

Prima levering

Geen opmerkingen mbt tot track en trace, enige nadeel woensdag besteld en zaterdag pas in huis. Moest het bestellen omdat het in Heiloo bij Carnivoer en AnyAnimal niet meer te verkrijgen was en ik had het direct nodig. Dus moest ik verder zoeken kwam bij jullie uit, prima, maar had het graag eerder in huis gehad. Ben waarschijnlijk verwend dat bij de meeste postorder voor zo laat besteld de volgende dag in huis.

Snelle persoonlijke service

Goede producten voor een prima prijs. Snel geleverd en erg leuk persoonlijk gemaakt met een kaartje erin!

• Gevonden via? Internet

gekochte waar oké bezorging naatje pet !

order besteld en betaald op 28/4 bezorgd op.............5/5,woon in Amsterdam Half uurtje fietsen van Ymuiden !Zoo Plus leverd Éen dag na bestelling óók tijdens de Corona pandemie !

• Gevonden via? N.v.t.

Duidelijke site , snelle levering !!!!!

Fijne webwinkel

Altijd tevreden over hun producten. Producten zijn altijd van goede kwaliteit. Bezorging gaat ook snel. (Helaas wacht ik nu al even op een pakketje maar dat ligt aan post nl)

• Gevonden via? Instagram

Makkelijk besteld, snel geleverd, prima product. Erg leuk pakketje met cadeautje voor hond en baasje

• Gevonden via? internet

Vriendelijk en snelle levering met goede producten

Ben een labrador reu van bijna 9 en ik zweer bij deze visolie. Daarnaast ook lekkere zalmtrainingsworst mee besteld. Blij met hondenkoekje en blij met m’n baasjes

• Gevonden via? Internet

Goede site. Makkelijk om een bestelling te doen.

• Gevonden via? Hondentrainer

goed, goedkoop en snel

Vriendelijke mensen altijd deskundig en goed advies duidelijke website en snelle levering.

• Gevonden via? Berner vereniging

mijn eerste bestelling, snel en in goede orde ontvangen

Besteld en op tijd ontvangen. Op naar de tweede bestelling met deze goede service.

• Gevonden via? tip van Eko4petz

Snelle levering, goede kwaliteit hondenvoer.

Goede kwaliteit brokken, goede variatie in het pakket

• Gevonden via? Dierenartsen

Fijne website, snelle levering! Prima! Houden zo!

• Gevonden via? Facebook reclame

Fijn, snelle verzending, mooie prijs!

Zeker voor herhaling vatbaar!

• Gevonden via? Facebook

Prima producten! Mooi op tijd geleverd

Prima producten en mooi op tijd geleverd

• Gevonden via? Internet

Mijn ervaring met u is gewoon heel goed, maar de post heeft veel vertraging. Dat is jammer.

Fijne vakantie gewenst. Pak uw rust. Met vriendelijke groet, Jolanda van Dalen

• Gevonden via? website beoordeling kattenbrokjes

Uitgebreid assortiment en prima service

Via de website bevroren producten besteld en in IJmuiden opgehaald. Denken met je mee als een product onverhoopt uitverkocht is. Prima service. Is een ritje op de fiets waard.

• Gevonden via? N.v.t.

Super ervaring, ik ga hier vaker bestellen!

Heel veel aanbod, mooie prijzen, goede kwaliteit producten en een super snelle levering! Mijn pup doet echt alles voor een lekkere snack of beloning van Hondjekoek, ideaal voor het trainen! Blij baasje en een blije hond, wat wil je nog meer!

• Gevonden via? Aanrader van andere hondenbaasjes

Geweldig, makkelijk besteld, snel geleverd

Voor de eerste keer hier besteld i.v.m. Celtic hondenvoer. Bestellen was makkelijk en overzichtelijk. Netjes een Track en Trace ontvangen. En het voer is snel geleverd en was netjes verpakt!

• Gevonden via? Google

Duidelijke website en snelle levering. Producten die ik had besteld zijn goed verpakt en dus ook goed aangekomen.

• Gevonden via? Google

Uitstekend voer voor onze kat binnen paar dagen thuis. Ze vindt het gelukkig ook lekker.

• Gevonden via? Website

Goede website, snel bestelt, snel verzonden , track en trace, geen enkel probleem. Dus..zoals het hoort! Heerlijk een webshop die waar maakt wat ze claimt!

• Gevonden via? Google

Ik.ben tevreden. Produkten zijn netjes verpakt en.bezorgd

Uitgebreid assortiment

Goede webshop en snelle levering

• Gevonden via? Ecp4pets

Over Hondjekoek.nl

Hondjekoek: dé hondenspeciaalzaak in IJmuiden met online shop en gratis te downloaden app. Biologische en natuurlijke honden- en kattenvoeding. Groot aanbod natuurlijke hondensnacks en hondenkoekjes. Specialist op het gebied van gezonde honden- en kattenvoeding. Al vele jaren ervaring in het selecteren van het meest eerlijke productaanbod.