Super!!

Snelle levering, goed verpakt, leuke brief en kaart erbii en mijn labrador vond de snoepjes erg lekker! Dank en graag tot de volgende keer! Fijne vakantie!

• Gevonden via? Kende ik al uit de Floresstraat

De spullen die ik heb besteld had ik de andere dag al in huis. Echt super service

• Gevonden via? Catmondeo

Makkelijk te bestellen en snelle levering!

Heel fijn dat leveren op een post nl punt zodat ik het zelf kan ophalen en bezorgers niet aan de deur staan als ik niet thuis ben.

• Gevonden via? Instagram

Goede producten, snelle service!

Alles snel binnen, netjes verpakt. Onze hond vond het allemaal heerlijk.

• Gevonden via? Vriendin

Super webshop

Ik kwam bij deze webshop via eko4petz en ben er erg tevreden over. Ik was op zoek naar een duurzame webshop voor hondenvoer e.d. en heb deze in Hondjekoek.nl gevonden. Ik zal hier zeker vaker bestellen.

• Gevonden via? eko4petz.nl

snel en netjes

snel en netjes

• Gevonden via? internet

Superfijn!

Heb de anti vlo en teek poeder van Canis Purus gekocht, mijn hond is verslaafd eraan. Ze likt het met veel plezier op

Super snelle service

Supersnelle en goede communicatie stap Voor stap wordt je op de hoogte gehouden. Mooi en goed verpakt. Top uitstraling

• Gevonden via? Facebook

Fijne webwinkel met kwaliteit spullen

Ik was op zoek naar hondenvoer voor moeilijke eter qua smaak en allergie klachten. Op deze site goede variatie aan gezond eten gevonden, vooral proefpakket is heel handig

• Gevonden via? Internet

Supersnelle levering, netjes verpakt en geweldige producten!! Een aanrader

Wat een leuke en duidelijke website! Ik ben zo enorm blij dat ik hem ontdekt heb via Instagram. Overal staat een mooie duidelijke ingrediënten lijst bij en een goede omschrijving. Alles is overzichtelijk ingedeeld. Super gezonde producten voor onze hond. We kregen een aardig snackje voor hem bij onze bestelling en een leuke en nette welkomsbrief. Ik ben zeker een vaste klant vanaf nu, er staat genoeg op mijn verlanglijstje. Het voer vind Boaz heerlijk. Kortom tot snel!

• Gevonden via? instagram

topkwaliteit en snelle service!

Echt helemaal niks op aan te merken, gewoon super is hondjekoek! Heb nu een paar keer hier besteld en elke keer gewoon snel + compleet geleverd. Ook nog vaak een leuke proef-verpakking van een snackje voor mijn hond erbij, echt topservice, heel klantgericht :) Ook zeer uitgebreid assortiment natuurlijke snacks, ik bestel nergens anders meer!!

Heel erg fijn!

De keuze is reuze !! Er is gewoon zo veel op voorraad en dus ook gemakkelijk te bestellen, daar kunnen vele shops een voorbeeld aan nemen. Snacks en speeltje besteld en de volgende dag meteen in huis ! Dat is pas service

• Gevonden via? Instagram

Heel tevreden, netjes verpakt.

• Gevonden via? Een kennis

Super website voor honden en katten koekjes

Gisteren besteld, vandaag in huis. Heel groot gamma van excellente honden en katten snacks. Ook voor onze puppy waren er veel verschillende snacks en training koekjes te kiezen. En alles natuurlijk, dus geen rotzooi van industriële rommel.

• Gevonden via? Google

Snelle levering en prima service

Snelle levering van de puppy brokken en goede service.

• Gevonden via? Google

Mijn honden vinden de producten altijd top!

• Gevonden via? Internet

Snelle levering en naar verwachting

De levering kwam snel en de producten voor mijn kat zijn erg goed.

Mooie overzichtelijke site.

Voor de 1e keer besteld bij Hondjekoek alles snel en naar wens afgewerkt kom zeker vaker terug om te bestellen.

Goede kwaliteit

Goede verpakking, hond vindt brokjes erg lekker

• Gevonden via? Internet

De enige plek waar ik celtic connection kattenvoer kan bestellen, heel fijn

• Gevonden via? Internet

Goede ervaring krijgt wat je besteld en heel snel geleverd

Uitstekende service en levering

Goede ervaring en goede kwaliteit en levering een aanrader om wat te bestellen

• Gevonden via? Een aanbevolen website

Snelle levering en veel keus op de site.

Het wás voorheen beter

Daar ik als eigenaar van een hondenschooltje en 2 ingewikkelde herplaatsers regelmatig bestel, valt het me op dat de levering later is. Verder vind ik het érg jammer dat de kalfskauw-staaf en de I am knikkers niet meer te bestellen zijn. Ben ietwat teleur gesteld daar alles in het verleden veel fijner ging

• Gevonden via? Eerder

Leuke en overduidelijke webshop. Order snel klaar ket afhalen. Aardige familie en hele leuke winkel met ruim assortiment. Petje af.

Over Hondjekoek.nl

Hondjekoek: dé hondenspeciaalzaak in IJmuiden met online shop en gratis te downloaden app. Biologische en natuurlijke honden- en kattenvoeding. Groot aanbod natuurlijke hondensnacks en hondenkoekjes. Specialist op het gebied van gezonde honden- en kattenvoeding. Al vele jaren ervaring in het selecteren van het meest eerlijke productaanbod.