great variety, accurate descriptions

we just got kittens and looking for high quality food at the local supermarkets or petshops wasn't as easy as I thought. I found the great variety and detailed listings of ingredients at honjekoek very helpful. One week later, the kittens will happily eat 90% of what I ordered.

• Gevonden via? google

Erg tevreden.

Snel geleverd en een goed product.

snel geleverd

De bestelling was makkelijk, de producten vlot geleverd. De vis- en vleessnacks (proefpakket vis en pakket vleessnacks 'van de boerderij') vallen tot nu toe in goede aarde. Omdat ik veel verschillende snacks heb besteld kan ik over de rest nog niks zeggen. Ik verwacht dat onze hond die ook wel lekker zal vinden

• Gevonden via? zus

Deze klant was in de war met een elders geplaatste bestelling. Er is bij ons een proefpakket Celtic besteld, wat kauwbotten en mini hapjes hert.

Snelle service.

Zeer snelle service en goed verpakt..

• Gevonden via? Google.

Snelle en correcte levering uitstekende service

Snel en correct geleverd :) alles netjes en goed verpakt

• Gevonden via? Google

Snelle service. De volgende bestelling zal ook bij hondjekoek plaats vinden.

• Gevonden via? Internet

Leuke en unieke honden artikelen voor een redelijke prijs!

Mijn hondje is helemaal blij met zijn speeltjes en ik moet dan ook zeggen dat ze in goeie staat blijven, hoeveel mijn hond er ook mee speelt. Ook trainings snoepjes gekocht omdat hij snel verveeld is van de snoepjes die we hiervoor gebruikten. Deze snoepjes die we nieuw hebben gekocht vind hij geweldig! Al met al een groot succes!

Gewoon goed

• Gevonden via? Persoon in bos

Snelle levering, goed verpakt.

• Gevonden via? Via via

Prima site!

Voor het eerst besteld. Mooie kwaliteitsproducten. Paar proefzakken voer besteld voor kat. Snel ontvangen.

• Gevonden via? Internet, catmoneo

Erg leuke producten en snelle zorgvuldige levering

Naar verwachting

• Gevonden via? N.v.t.

Heel fijn op de hoogte gehouden en snelle levering

Heel fijn op de hoogte gehouden en snelle levering.

Heel goed!

Super fijn dat ik hier snacks kan bestellen die voor kat en hond zijn! Kan ik ze allemaal hetzelfde geven en als mijn katten het niet lusten (zijn erg kieskeurig) dan lust mijn hond het wel (die eet alles haha)!

Product goed, zending gedoe

Een potje bocashi en wat snacks besteld om het bedrag vol te maken. Eerst werd het verkeerde pakket bezorgd bij het afhaalpunt, er waren verkeerde etiketjes geplakt. Netjes opgelost en nieuwe zending direct al onderweg, maar daarna een mail dat er weer iets mis was gegaan met de zending van het nieuwe pakket… Al met al is het pakket langer onderweg geweest voor iedereen z’n juiste bestelling had. Communicatie over de zending was erg prettig, zowel de mailtjes als de telefoontjes. Volgende keer maak ik wel weer gebruik van deze shop, juist door de eerlijke service.

• Gevonden via? Google

Dank voor je feedback. Wat zat het tegen met dit pakket. Per abuis een verkeerde etiket gekregen. Snel een nieuwe zending klaargemaakt en vervolgens maakt de medewerkster bij het postkantoor een fout met scannen, waardoor er een verkeerde melding kwam en er een fout ontstond in de track&trace. Hierdoor en door de drukte bij de Post i.v.m. Pinksteren duurde het ook nog eens langer dan normaal voordat het wel goed werd bezorgd. Enorm balen, zeker als we daar den zelf geen invloed op hebben. Gelukkig is het allemaal goed gekomen. We zien je graag terug in onze webwinkel.

Goede service, snelle verzending, je wordt per mail op de hoogte gehouden status wanneer je pakket komt.

Positive experience

You have wide variety of products and my order came fast and products were as described on the website. Overall was a positive experience

• Facebook group

Beter dan verwacht

Aangenaam verrast doordat de ruimte in de tas meer is dan verwacht. Er is veel ruimte in de tas voor beloning. Telefoon past precies. Handig dat dit vak niet alleen met een rits maar ook nog met een extra flap wordt afgesloten. Wel heb ik een bewuste keuze gemaakt om de variant zonder handdoek te nemen, omdat deze met klittenband bevestigd wordt en uit andere ervaringen beschadigd dit mijn kleding. Ik vind het dan ook jammer dat die klittenband toch aanwezig is op deze variant. Levering ook heel snel en goed.

gewoon goed!

Lekker makkelijk bestellen, normale gangbare prijzen en supersnel in huis!

• Gevonden via? google zoekmachine

Top!!

Supersnelle levering en mijn hond is dol op de vissnacks!!

Erg tevreden over afhandeling

Alles keurig verzorgd. Artikel ziet er mooi uit en de koekjes vallen in de "smaak" bij onze honden. Al met al blij met jullie.

• Gevonden via? Dierengedragsdeskundige

Gewoon goed.

Fijne website, snelle levering, makkelijk betalen. En natuurlijk het aller belangrijkste, een hele blije hond!

• Gevonden via? Aanbevolen

Prima product en snelle levering

Click and treat beloning tasje van prima kwaliteit. Makkelijk te bedienen, waardoor het click voertjes systeem fijn mee te werken is. Handig zijn de 2 aparte bakjes voor 2 verschillende beloninkjes. Goeie prijs kwaliteit verhouding. Het product was zeer snel in huis Ik raad dit product mijn klanten graag aan

Gewoon goed

Mooi aanbod en prima afhandeling van mijn bestelling.

Snelle en goede service

Goed aanbod, goede website, goede levering!

• Gevonden via? eko 4 petz

Super service!

Goede producten en ze helpen je goed.

• Gevonden via? Vriendin

Over Hondjekoek.nl

Hondjekoek: dé hondenspeciaalzaak in IJmuiden met online shop en gratis te downloaden app. Biologische en natuurlijke honden- en kattenvoeding. Groot aanbod natuurlijke hondensnacks en hondenkoekjes. Specialist op het gebied van gezonde honden- en kattenvoeding. Al vele jaren ervaring in het selecteren van het meest eerlijke productaanbod.