Prima ervaring

Ik ben gaan zoeken op google en daar zag ik hondjekoek staan en daar kon ik toch wat uitzoeken van kangaroe en Bono vind het heerlijk Top

Positief

De bestelde goederen waren goed verpakt en alles was correct geleverd binnen de vooropgestelde termijn. Zeker voor herhaling vatbaar, de kat smult van het voer!

• Gevonden via? google

Daar kan ik op dit ogenblik nog niet veel over zeggen

Wij gebruiken product nog niet lang genoeg om goede ervaringen te beschrijven.

Lekkere krokante beloning eend

Mijn eerste ervaring met Hondjekoek is goed. Roef heeft tot nu toe alleen nog de beloning eend kunnen keuren, maar hij was er erg tevreden over. Een mooi formaat en lekker krokant! De rest gaat vast ook smaken. Roef is een hond met huidproblemen, dus ik moet kritisch zijn. Deze beloningen zijn puur, net als de rest bij Hondjekoek. Dat is fijn te weten. Tot de volgende keer!

• Gevonden via? NLpost

goed advies gekregen voor een nieuwe hondeneigenaar

Ik ben sinds kort voor het eerst hondeneigenaar geworden en dan is de wereld van voeding voor de hond best een groot en lastig raadsel. Ik heb het idee dat ik goed advies heb gekregen waarbij mij niet meteen het duurste voer werd aanbevolen. daarnaast werd er rustig de tijd genomen om mijn vragen te beantwoorden

• Gevonden via? langs fietsen

Snel en goede communicatie

• Gevonden via? Vriendin

Snel geleverd, en goede prijs

• Gevonden via? Online

Super aanbod

Super een webshop met alleen maar artikelen die goed zijn voor je huisdier, Ook fijn om de blogs te lezen en zo wijzer te worden. Snel geleverd en een informatiebrief aangezien het mijn eerste bestelling is. Keurig geregeld! Ik ga zeker vaker bestellen en waarschijnlijk ook eens in de winkel kijken.

• Gevonden via? google

Prima producten

Niet alleen maar standaard producten. Maar ook voor spijsvertering aangepaste producten , denken met je mee. Leveren vlot de honden vinden het lekker. Van harte aanbevolen

• Gevonden via? Facebook

Ruime keuze,prijs kwaliteit.

Snel besteld en supersnel geleverd.

• Gevonden via? Online

Snelle levering, prima producten

Voor mijn 3 honden bestelde ik een partij kauwsnacks. De aflevering was vlot, de producten waren goed verpakt, werden deels al met smaak verorberd. Zeer tevreden.

• Gevonden via? Internet

Prima spul, op tijd geleverd, prijs kwaliteit OK.

Hoog percentage vlees, natuurlijk gefabriceerd, honden zijn er dol op.

• Gevonden via? Google Carnibest

Duidelijke webshop en keurige afhandeling!

Op zoek naar Nature for dogs voer kwam ik op de website van Hondjekoek. Van bestelling tot levering zeer goede service.

Goed & snel

Alles was prima!

• Gevonden via? Google

Onze australian labradoodle heeft sinds de gevriesdroogde brokken weer volop eetplezier

• Gevonden via? Kennis

Goede en snelle service

Zeer tevreden over de snelle service en goede kwaliteit van de katten brokken. Zeker aan te bevelen!

• Gevonden via? Catmoneo

Onze eerste bestelling bij Hondjekoek.nl was geweldig.

Mooie producten, ontzettend leuk speelgoed waaronder ook Zippypaws die hier favoriet is. Goede en snelle service, zorgvuldig verpakt. Echt een aanrader.

Goed!Snelle levering

• Gevonden via? Google

Puck geniet van de koekjes!

• Gevonden via? N.v.t.

Ik heb een hond met voedsel allergie. En jij reageert heel goed op deze broeken !

Snel en goede kwaliteit

Makkelijk alles kunnen vinden op de site, snelle levering, goede kwaliteit spullen.

• Gevonden via? Google

Wij hebben katte voer besteld en we maken momenteel het oude eerst op. Wel al 1x natvoer gegeven en dat eten ze graag.

• Gevonden via? Verwijzer.nl

Snel en vlot

Vandaag besteld, morgen in huis. Dit was op ons van toepassing. Op advies van onze dierenarts bij jullie besteld. Wat een keuze en goede service hebben jullie. Wij gaan in de toekomst zeker vaker bij jullie bestellen.

• Gevonden via? Dierenarts

Snelle levering en goede tips over voeding

Eerste keer besteld bij hondjekoek. Na een teleurstellende ervaring met Acana op zoek naar een andere brok. Nu Celtic Connection, de honden zijn er dol op èn geen gejengel meer om snacks….ze zijn voldaan!! Veel info en tips over groente en supplementen, erg blij mee!

• Gevonden via? Google

Goede kwaliteit en leuk kaartje erbij met koekjes

Ik heb druppels voor mijn kat gekocht lijkt goed te helpen

Over Hondjekoek.nl

Hondjekoek: dé hondenspeciaalzaak in IJmuiden met online shop en gratis te downloaden app. Biologische en natuurlijke honden- en kattenvoeding. Groot aanbod natuurlijke hondensnacks en hondenkoekjes. Specialist op het gebied van gezonde honden- en kattenvoeding. Al vele jaren ervaring in het selecteren van het meest eerlijke productaanbod.