Goede producten en fijne klantenservice

Goede producten besteld en heel goed en super snel contact met de klantenservice toen ik een vraag had!

• Gevonden via? N.v.t.

Mooi assortiment natuurlijk kwaliteitsvoeding/snacks voor honden. Onze Labrador pup reageerd heel goed op de brokken en vlees van essential foods. En word blij van alle lekkere natuurlijke snacks.

• Gevonden via? Google

Snelle levering, alleen jammer toen ik wou bestellen product niet op voorraad was en dus grotere verpakking moest bestellen en 2 dagen later was er wel een kleinere verpakking

• Gevonden via? voerwijzer.nl

Snelle levering-snelle service

wij kregen deze app aangeraden en hadden al snel besteld! Heel duidelijke app ook! Was snel in huis, communicatie was ook heel vlot. Wij zullen zeker nog bestellen in de toekomst - pootje Namaari & Mooshie

• Gevonden via? aangeraden door een vriendin

Goede webshop met snelle levering

Fijne webshop met een groot assortiment en snelle levering.

• Gevonden via? N.v.t.

nette snelle verzorgde levering !

• Gevonden via? voerwijzer

Goede snelle service

Erg tevreden.

• Gevonden via? Gedragsdeskundigen

Snel en netjes geleverd

Goed verpakt Goede producten voor mijn hond

• Gevonden via? Internet Google

Biologische voeding start hier !

Op de site zijn de biologische producten goed te vinden. De producten zijn redelijk geprijsd en goed van kwaliteit. Ook wordt de bestelling vlot geleverd in een stevige verpakking.

Goed en snel geleverd

Heb voor het eerst naar vragen hier een bestelling geplaatst De vragen werden netjes beantwoord Dus heb vertrouwen in de service Heb de bestelling ook netjes en snel geleverd gekregen dus een aanrader om hier vaker te bestellen

Alles naar wens

• Gevonden via? Google

Snelle levering,en met het gebruik vd vezels al enig resultaat.Helaas niet wat we wilden.

• Gevonden via? Internet

Goed hondenvoer en snel geleverd

Goed hondenvoer en snel geleverd

• Gevonden via? Voerwijzer

Snelle leveribg

Helaas lust mijn hond het niet

• Gevonden via? Dierenarts

Snelle bezorging, goede producten.

Heel snelle bezorging. De hond vindt de snacks heerlijk.

• Gevonden via? Mond op mond reclame

Te hard voor de melktandjes van onze pup.

Ik zou zo graag een jubelverhaal willen schrijven, want ik geloof echt dat jullie prima spul verkopen. Maar onze pup vindt de brokjes groot en erg hard. Ik krijg ze niet doormidden, daar moet ik gereedschap voor gebruiken. Gevolg is dat de pup ‘s interesse sterk afnam en ik de training moest staken. Heb ik de verkeerde bestelling geplaatst?

• Gevonden via? Hondentrainster

Beste Kien, normaal zijn de brokjes die besteld zijn zeker ook geschikt voor pups, maar wij hebben ook heel veel soorten die wat zachter zijn. Als je even contact met ons opneemt via [email protected] kunnen we je verder adviseren. Hartelijke groet, Ramona

zeer goed

zoals het hoort

• Gevonden via? N.v.t.

Fijne producten en snelle levering

Mooie producten voor een eerlijke prijs met een snelle levering! Mijn hond is blij

• Gevonden via? www.bokt.nl

Zeer goede en vlugge service

Prima producten

Heeft mn hond echt geholpen

• Gevonden via? N.v.t.

Groente voor de hond ZONDER prei!

Mijn Franse bulldog vindt het echt fantastisch!

• Gevonden via? Google

Ik kwam altijd al in de winkel in IJmuiden bij Hondjekoek. Werd er altijd super geholpen. En ze hebben er heerlijke puur echte spullen voor mijn witte kanjer. Via de site lukte het mij eerst niets te bestellen. Ik deed natuurlijk iets fout. Maar blijven proberen en jaaaa het lukte. Mijn witte vind de rundplaat erg lekker en nergens anders. En is gek van de Ritzenberger worsten. Dus vaste prik! altijd geweest ook al in de winkel. Dussssss tot gauw weer.

• Gevonden via? De winkel in IJmuiden

Verkopen het betere voer. Bestelling netjes verpakt geleverd. Duidelijk wanneer wordt bezorgd en kadootje bij bepaald bedrag altijd leuk!

• Gevonden via? Website

Alles is zeer goed en snel verlopen.

Makkelijk om het voer te bestellen. De prijzen zijn uitstekend. De producten waren snel geleverd.

• Gevonden via? Internet

Alleen maar goed voer hier!

Snelle levering en super goed voer. De app is hartstikke handig. Blij met jullie!

• Gevonden via? Voerwijzer.nl

Over Hondjekoek.nl

Hondjekoek: dé online hondenspeciaalzaak en gratis te downloaden app. Biologische en natuurlijke honden- en kattenvoeding. Groot aanbod natuurlijke hondensnacks en hondenkoekjes. Specialist op het gebied van gezonde honden- en kattenvoeding. Al vele jaren ervaring in het selecteren van het meest eerlijke productaanbod.