Goede snacks

Mijn hond is dol op de snacks van hondjekoek

• Gevonden via? Googlr

Snel geleverd.

Overzichtelijk en snelle levering.

• Gevonden via? internet

Specialistisch assortiment, goede levering, duidelijke communicatie

• Gevonden via? Zoekmachine

Goede sevice snel in huis en perfecte voeding hondrn eten het graag en zien er goed uit. Mooie glanzende vacht en goed gewicht. Dik te vreden

• Gevonden via? Fred en Marianne Hazeleger Canicross Nederland

Mijn labradoodle was de laatste tijd niet erg gecharmeerd van brokken. Laatste zoek poging en bij hondjekoek uitgekomen. De Celtic brokken spraken mij erg aan en de lam geit variant besteld met wat lekkere snacks. de hond was meteen enthousiast en heeft smakelijk haar bak leeggegeten. Voor mij de missies geslaagd en genoeg variatie om het aantrekkelijk te houden.

Snelle verzending, goede producten

Via een vriend werd ik gewezen op hondjekoek en haar producten van goede kwaliteit. Nu we deze maand een hondje krijgen ontbrak het alleen nog aan de koek en hebben we gelijk flink ingeslagen. Jammer genoeg was alleen niet alles op voorraad, maar dit werd goed aangegeven en er was voldoende keus om dit op te vangen met andere producten. De bestelling werd wel snel geleverd: binnen 1 dag.

• Gevonden via? Vriend

kwaliteit voor je hond met snelle levering!

Snelle levering, goede producten onze hond is er heel bij mee.

• Gevonden via? eco4petz

Als verwacht

Prima levering goede communicatie. En proef zakje extra er bij helemaal goed.

• Gevonden via? N.v.t.

Hele snelle levering, goede producten, nu nog even afwachten hoe hij het er op gaat doen.

• Gevonden via? Voedingsforum

Zeer snelle, correcte levering

Zeer snelle correcte levering

• Gevonden via? Eko4 petz

Supersnelle levering

Ruime keus in goede producten!

• Gevonden via? google/voerwijzer

Netjes ingepakt, snel, niets te klagen!

Na de bestelling kwam niet meteen een mail, maar gelukkig wel de volgende dag. Het bestelde kwam daarna snel, zat netjes verpakt en was compleet. Voor 2 honden een stukje van een kauwstaafje, als presentje, meegeven van nog geen 4 cm was een beetje karig, doe dan niets..........

• Gevonden via? Vorig adres van Hondjekoek in Haarlem

Mijn pakje is ondanks het paasweekend toch snel geleverd! Was mijn eerste aankoop bij jullie ( lief van de snack wat bijgevoegd was, dankjewel)

• Gevonden via? Online

Jammer dat er veel op is, dus niet te bestellen.

Prima tel advies over kluifjes voor onze puppy.

• Gevonden via? Familie

Ziet er heel goed uit

Voor de eerste keer gebruik gemaakt van Hondjekoek en ik moet zeggen dat het voldoet aan mijn verwachting. Ik kan ze van harte aanbevelen bij de hondenbezitters die ik tegenkom.

Snelle levering, goede producten

Goed op de hoogte gehouden na de bestelling. Honden zijn zeer tevreden over het voer en de snacks.

• Gevonden via? Google

Uitmuntend, goede communicatie, goede service

Uiteindelijk is het aan mijn katten, zij moeten het voer lekker vinden. Daarom eerst twee probeer-pakketten besteld. De brokjes van zalm en haring vinden ze lekker. De tijd zal het leren of ze de andere producten ook lekker vinden. Celtic is flink duurder dan wat ik in de supermarkt koop, maar ik schat in dat dit voedzamer is, dus dat ze mogelijk minder nodig hebben. We gaan het zien.

• Gevonden via? Google

Snelle levering en mooie producten

Snelle levering, de producten zijn vers en netjes verpakt. Mijn hond vind ze heerlijk en kan vanwege haar allergie weinig hebben dus vandaar dat ik deze natuurlijke producten voor haar bestel.

• Gevonden via? Internet

Goed product, snel en goed afgehandeld,

• Gevonden via? Google

Snelle service, goed verpakt.

Produkt moet ik nog uitproberen, daar kan ik nog geen mening over geven.

Super!!

Snelle levering, goed verpakt, leuke brief en kaart erbii en mijn labrador vond de snoepjes erg lekker! Dank en graag tot de volgende keer! Fijne vakantie!

• Gevonden via? Kende ik al uit de Floresstraat

De spullen die ik heb besteld had ik de andere dag al in huis. Echt super service

• Gevonden via? Catmondeo

Makkelijk te bestellen en snelle levering!

Heel fijn dat leveren op een post nl punt zodat ik het zelf kan ophalen en bezorgers niet aan de deur staan als ik niet thuis ben.

• Gevonden via? Instagram

Goede producten, snelle service!

Alles snel binnen, netjes verpakt. Onze hond vond het allemaal heerlijk.

• Gevonden via? Vriendin

Super webshop

Ik kwam bij deze webshop via eko4petz en ben er erg tevreden over. Ik was op zoek naar een duurzame webshop voor hondenvoer e.d. en heb deze in Hondjekoek.nl gevonden. Ik zal hier zeker vaker bestellen.

• Gevonden via? eko4petz.nl

Over Hondjekoek.nl

Hondjekoek: dé hondenspeciaalzaak in IJmuiden met online shop en gratis te downloaden app. Biologische en natuurlijke honden- en kattenvoeding. Groot aanbod natuurlijke hondensnacks en hondenkoekjes. Specialist op het gebied van gezonde honden- en kattenvoeding. Al vele jaren ervaring in het selecteren van het meest eerlijke productaanbod.