Snelle levering en goede kwaliteit

Goede kwaliteit. Blij mee.

• Gevonden via? N.v.t.

Alles prima in orde! Snelle levering en netjes verpakt.

Snelle levering, goede producten

Wij hebben reeds drie bestellingen geplaatst bij Hondjekoek. De producten worden snel geleverd. De producten zelf zijn ook prima. Ook fijn dat ze een cadeau aanbieden bij een bepaald bedrag.

Snel, correct, ruime keuze

Super snelle verzending, ruime keuze, bestelling klopt altijd

Super benen

Stipte levering en mooie materialen. Onze honden vinden het super lekker!

Zeer klantvriendelijk

Snel bezorgd en zeer vriendelijke klantenservice. Erg tevreden. Misschien nog iets als vaste klantenkorting invoeren zodat die hele dure brok de volgende keer weer bij jullie besteld wordt?

goede info, snelle service

Goede info over product, snelle verzending

• Gevonden via? Catmoneo

Snelle service en super mooi assortiment

Super fijne webshop met mooie natuurlijke producten.

• Gevonden via? Vorige eigenaar

Geweldig toch wat lekkers voor mijn hondje

Mijn hondje heeft pancreatitis kreeg jullie aanbevolen door dierenarts. Besteld jullie producten mag ie hebben hij lust hondje blij en baasje helemaal.

• Gevonden via? Dierenarts

Prima! Netjes ingepakt en op tijd verstuurd.

Aan te bevelen.

Top.

Kan niets anders zeggen dan top. Duidelijke website. Snelle levering en alles is goed verpakt.

• Gevonden via? Google! Was op zoek naar bouillion en was net optijd voor de aanvulling

Goede ervaring met hondjekoek.

• Gevonden via? Internet

Snel geleverd tegen een goede prijs.

• Gevonden via? Google

Stevig verpakt, snel verzonden en correct geleverd. De gekochte artikels waren allemaal dik in orde!

• Gevonden via? Internet

Snelle service, goede keuze.

Snelle levering .

Eerste keer besteld ,en snelle levering van mijn hondenvoer

Geen idee heb nog niks

Ik heb nog Niks binnen

• Gevonden via? N.v.t.

Beste Sylvia, we hebben je bestelling netjes op 9 januari verwerkt en verzonden, maar wij zien nu in de track & trace dat er bij postnl wat vertraging is ontstaan. Omdat ze het blijkbaar niet in het gevraagde pakketautomaat konden leveren, is het nu naar de Primera in de Marktstraat gebracht, waar het tot 23 januari op je blijft wachten. Indien het dan niet is afgehaald komt het bij ons terug en zullen wij het crediteren. Natuurlijk vinden wij het heel vervelend als er vertraging ontstaat bij de pakketdienst, maar helaas hebben wij hier geen invloed en kunnen wij alleen maar hopen dat alle pakketten z.s.m. netjes bij onze klanten worden geleverd. Doorgaans is het wel gebruikelijk om eerst even contact op te nemen met onze klantenservice als een pakket vertraging heeft. Het is voor ons niet mogelijk om van alle pakketten de track & trace in de gaten te houden, want er worden er wekelijks heel wat verstuurd en gelukkig gaat het meeste wel direct goed. Wij reageren snel als er iets is en zullen dit dan ook netjes voor de klant uitzoeken. Het staat ook beschreven in de bestelbevestiging hoe je het beste contact opneemt. Wij betreuren het dat we het nu via deze weg moeten lezen, anders hadden wij al veel eerder kunnen helpen. Hartelijke groet, Ramona van Hondjekoek.nl

Goed!

Makkelijk besteld en heel snel geleverd. Goed product.

• Gevonden via? Google

Goed voer met gezonde ingrediënten en weinig koolhydraten voor mijn katten en ze lusten het graag. Verder op tijd bezorgd

• Gevonden via? Voerwijzer

Mijn hond is een moeilijke eter maar na dat ik bottenbouillon bij jullie besteld hebben is haar eetlust weer terug gevonden en nu smult ze van haar eten en jullie site heeft goede prijzen en kwaliteit producten

Voldoende

Het voedings supplementen middel is in poedervorm in een pot met een minuscuul maatlepeltje wat moeilijk te hanteren is. Of het werkt voor het doel, klachten ivm dementie, is nog niet duidelijk. Het is nog afwachten.

• Gevonden via? Google

Beste Linda, het product Puur Choline Extra bevat een maatschepje van 1 gram. De dosering van het product is afhankelijk van de grootte van de hond tussen de 1 gram en max. 4 gram per dag, vandaar dat de producent er een klein maatschepje in heeft gedaan. Anders is het lastig te doseren. Wij hebben daar natuurlijk geen invloed op. We hebben altijd goede reviews over het product, het heeft even tijd nodig om in te werken, hopelijk is het voor jullie hond ook goed ondersteunend bij de dementie. Hartelijke groet, Ramona van Hondjekoek.nl

Niet blij

Voor het eerst hier besteld. Over het gemak van bestellen, website en de verzending heb ik niks te klagen. Echter wel over een opgestuurd product. Ik heb iets besteld waar ik volgens de gebruiksaanwijzing ruim een jaar mee kan doen, echter is de houdbaarheid maar 5 maanden.. Contact opgenomen met de klantenservice en dit was volgens hun normaal, en ik kon het product nog prima na die datum gebruiken. Nou, dat doe ik dus niet.. Over de datum is over de datum. Verder geen oplossing gekregen. Ja retour sturen op eigen kosten..

• Gevonden via? Google

Beste Simone, we hebben hier inderdaad contact over gehad via de klantenservice en waren hier i.m.o. normaal over in gesprek, tot ik de reactie kreeg "Maar laat maar, we gaan hier niet uitkomen. Jammer. Bedankt voor de uitmuntende service!" waardoor ik de kans niet kreeg om mijn verhaal af te maken. Er staat sowieso nergens bij de productbeschrijving dat je een jaar met het product kunt doen. Hoe snel de inhoud gebruikt wordt ligt natuurlijk ook aan de frequentie van het gebruik en de grootte van de hond(en). Een product wat nog ten minste 5 maanden houdbaar is, is geen schande om te verzenden. Wat ik nog had willen toevoegen aan onze conversatie die werd afgekapt is dat dit product 100% gemalen Rode Iep schors is. Dit komt van bomen die al jaren oud zijn, het is gewoon niet snel bederfelijk, ondanks dat iemand er een tht datum opzet.. De slijm die je er vervolgens mee maakt, die zou ik dan weer niet al te lang bewaren, wat ook nog van invloed kan zijn op hoelang je dan uiteindelijk met 90 gram doet. Klanten mogen altijd contact met ons opnemen als ze de tht datums van producten willen weten. In dit geval is er niets mis met het product en zal dit ook niet snel gebeuren. Als er dan nog twijfel is dan kan het product inderdaad op eigen kosten geretourneerd worden. Hartelijke groet, Ramona van Hondjekoek.nl

Mijn kanjer vind die Ritzenberger worsten zooooo lekker.

• Gevonden via? De winkel in ijmuiden

Ik zocht speciaal hondenvoer voor onze teckels. Hondjekoek heeft het. De levering was mooi op tijd.

Lange Nieuwstraat 185 1972 GH Haarlem

Over Hondjekoek.nl

Hondjekoek: dé online hondenspeciaalzaak en gratis te downloaden app. Biologische en natuurlijke honden- en kattenvoeding. Groot aanbod natuurlijke hondensnacks en hondenkoekjes. Specialist op het gebied van gezonde honden- en kattenvoeding. Al vele jaren ervaring in het selecteren van het meest eerlijke productaanbod.