Mooi en duidelijk en snelle levering

Blijft niet overal op hechten.

Jammer dat het loslaat tijdens het wassen. Terwijl jullie garanderen dat dit niet zou gebeuren.

Heel goed, en snel geleverd, heb al 2 x besteld voor mijn moeder in het verzorgingshuis.

De labels zagen er netjes uit. Werden ook snel verzonden.

menig naamlabel ging er na de was weer uit

Ik zal zelf wel iets verkeerd gedaan hebben maar menig label ging er na de was weer uit

Beste mevrouw Baars, Heel vervelend dat niet alle labels in de kleding goed blijven inzitten. De labels moeten kookwasbestendig zijn, dit is ook door TNO getest. Kunt u zien of de lijmlaag nog op de labels aanwezig is nadat ze uit de wasmachine zijn gekomen? Wanneer dat het geval is dan denken wij dat waarschijnlijk uw strijkbout niet warm genoeg wordt, de afgelopen jaren hebben wij dat bij een paar klanten geconstateerd en daar zaten soms nieuw strijkbouten bij! Een strijkbout wordt normaal tussen de 180 en 200 graden, het smelt punt van de lijm op de labels is 180 graden. U zou het dus eens met een andere strijkbout kunnen proberen. Wanneer de merkjes niet warm genoeg zijn ingestreken kunt u deze nogmaals instrijken omdat de lijm nog niet gesmolten is. Ook kunt u testen door na het instrijken (wel even goed laten afkoelen) of u met de nagels het label er af kunt halen, zoals ook vermeld in de gebruiksaanwijzing. Wanneer de labels met de nagels er af te halen zijn dan blijven ze ook in de was niet zitten. Wanneer een label goed is ingestreken krijgt u deze er ook met de nagel niet uit. Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Team Naamlabel.nl

Uitstekend!

Niks op aan te merken, mooie labels, duidelijk leesbaar en mooi aan elkaar gemaakt zodat niet alles uiteen valt als je er een afhaalt.

Goede service en. Prettige behandeling

Heel goed, al diverse keren besteld en altijd snelle en goede aflevering!

Keurige labels snelle verwerking gewoon zoals het hoort.

Ikben e tevreden over.

Makkelijk in te naaien. Super kwaliteit naam labels.

zeer goede kwaliteit en service

Snel, goed , prima prijs, product verhouding, Aanrader

Makkelijk in te strijken labels, Snel geleverd en meteen gebruiksklaar. Geweldig dat er een strijkpapier bij is in de zending. Als ik weer labels nodig heb, koop ik ze hier

Duidelijke opdruk, lijm niet top!

Labeltjes laten toch los, na ze erop gestreken te hebben zitten ze vast! Keer wassen laten ze toch stukjes los! Jammer! Heb ze weer vast gestreken in de hoop dat het nu wel blijft zitten??

Snel en de goede kwaliteit

Bestelling on line gedaan prima service en snelle levering

goeie snelle levering van duidelijke labels

goed gedaan

Vlotte levering van goede kwaliteit

Wederom super service en zeer snelle levering!

Wederom super service en zeer snelle levering.

Ziet er goed uit. Bezorging gewoon per post 👍👍

Netjes gemaakt en snelle levering

Heel goede labels

Heel duidelijke labels. Blijven ook goed zitten. Een snelle levering.

Prima ,vlotte levering en betaalgemak

Heb nog wel een tip voor de werking van de site. Ik had mijn bestelling afgerond maar kreeg geen melding van u heeft uw bestelling afgerond en u ontvangt van ons een bevestigingsmail. Ik ontving deze dus ook niet maar natelefonisch contact bleek mijn bestelling wel aangekomen.

Bedankt voor uw reactie, wij sturen (dit gebeurt geheel automatisch) altijd een orderbevestiging van de bestelling, waarschijnlijk is de orderbevestiging die naar u is verstuurd in de Spam map terecht gekomen, dit gebeurt een enkele keer. Team Naamlabel.nl

Ik had de labels nodig en werden snel geleverd.

Deze stikkers doen prefect.

Deze doen hun werk goed.

Prima labels

Mooie labels met plak aan de achterkant, je strijkt ze in de kleding, even laten zitten en ze zijn goed vast. Prima0 en snelle levering

Snelle levering en goede kwaliteit

Het label krult op na wat wasbeurten

Goed leesbaar label. Snelle levering. Plakt vooral goed in katoenen kleding. Labels in synthetische kleding krult na 2-3 wasbeurten op. En komt dan los

Reactie Naamlabel.nl: Heel vervelend dat de labels uit de kledingstukken van synthetische stof eruit komen. De labels die eruit komen kunt u daar de lijmlaag nog op zien of is deze achtergebleven in het kledingstuk? Wachtende op uw reactie. Team Naamlabel Reactie klant: Antwoord op uw vraag is; NEE ,er blijven geen lijmresten achter op het kledingstuk. Reactie Naamlabel.nl: Dan lijkt het er toch op dat de strijkbout niet warm genoeg heeft gestaan of dat de strijkbout niet warm genoeg is geworden, heeft u de mogelijkheid om het eens met een andere strijkbout te proberen? Team Naamlabel.nl Reactie klant: Strijkijzer niet heet genoeg Ongetwijfeld zal de strijkbout dan niet heet genoeg geweest zijn, ik was wat huiverig om een lingerie stuk wat normaal zo voorzichtig gewassen wordt zo heet te behandelen. Of synthetische blouse . Ben bang dat het kledingstuk beschadigd wordt. Reactie Naamlabel.nl: Dan is dat toch helaas het probleem geweest dat de labels uit de lingerie en de synthetische blouse zijn gekomen. Het smeltpunt van de lijm ligt op 180 graden wanneer de strijkbout te laag staat zal de lijm niet smelten en het label uit de kleding komen. Wij adviseren om op het label wat vast zit aan de synthetische kleding het label te strijken. Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Team Naamlabel.nl