Slecht

Ik heb de labeltjes keurig binnen ontvangen. Wat dat betreft perfect. Netjes volgens de instructies ingestreken maar helaas is alles los gekomen na één of een paar wasbeurten. Nu op zoek naar goede labels, dag ruim 50 euro☹️

Precies wat ik zocht!

Makkelijk aan te brengen op het label van de kleding. Het etiket is duidelijk en het ziet er netjes uit.

snel, betrouwbaar en uitstekende website

snel, betrouwbaar en uitstekende website

Erg matig

Ik vind de strijk etiketten niet goed. Na 2x wassen zijn ze er al uit. Beetje jammer als je er 200 besteld hebt

Goedemorgen mevrouw Janssen, Heel vervelend dat u niet tevreden bent over onze labels, het verbaast ons wel dat dit de tweede keer is dat u bij ons besteld blijkbaar was u de eerste keer wel tevreden. Misschien heeft u de tweede keer minder lang de strijkbout op de labels gehouden waardoor de lijm niet goed gesmolten is. U kunt probleemloos de labels die los zijn gekomen nog een keer instrijken. Mocht dit niet lukken dan horen wij het graag zodat we samen naar een oplossing kunnen zoeken. Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groet Team Naamlabel

Doen graag iets extra's

Ik vroeg of het ook mogelijk was om een eigen afbeelding aan te leveren. Geen probleem! Zegt Naamlabel. Zo gezegd, zo gedaan. Nu heb ik strijklabels met een eigen logo. Fantastisch.

Er is gedaan wat beloofd en verwacht werd.

Goed, duidelijk en snel.

Hele goede en snelle service

Ik had een mail gestuurd dat ik mijn bestelde artikelen niet had gekregen. Maar dat klopte niet omdat mijn man de envelop had weggelegd en niets had gezegd. Ik kreeg gelijk de volgende dag al een nieuwe bestelling binnen, te snel om mijn foute mededeling recht te zetten. Wat mij betreft 100 punten.

Super tevreden

Op tijd ontvangen de naam zoals ik het bedoeld had.

Helaas plakken de labels niet allemaal even goed

Enveloppe met etiketten snel en keurig geleverd. Naast de labels zat er een duidelijke beschrijving en zelfs een stukje bakpapier om te gebruiken bij het strijken. Je kunt zo aan de slag. Klus: 50 kledingstukken voorzien van etiketten. Opstrijken (hete stand) gaat makkelijk. Volgens beschrijving etiketten daarna goed laten afkoelen. Helaas waren er een paar kledingstukken waar de etiketten aan de zijkanten niet plakten. Na 1x wassen van ondergoed (60 graden) zijn de etiketten bij de helft van de kledingstukken af. Bij de overige kledingstukken zitten er 3 etiketten los. Het leek zo mooi maar ik ben niet helemaal tevreden. Wellicht heb ik zelf iets niet goed gedaan? Ik zou graag tips ontvangen.

Goedemiddag Jeannette, Wij hebben vanmorgen contact gehad en daarbij gaf ja aan dat je de labels die los zaten weer opnieuw hebt ingestreken en dat die nu wel bleven zitten. Wij zijn blij dat u nu wel tevreden bent. Het is na instrijken van de labels erg belangrijk om nadat de labels afgekoeld zijn om even met je nagel proberen de labels los te peuteren als dit lukt zijn ze niet goed ingestreken! Labels die goed zijn ingestreken krijg je er niet meer (zonder ze eerst weer warm te maken) los van het textiel. Met vriendelijke groet, Team Naamlabel

fijn materiaal kleine labels met duidelijke tekst en snelle levering

kleine rekbare labels met een duidelijke tekst. fijn dat er een stuk strijkpapier is meegeleverd. ik heb ze besteld voor mijn moeder in een zorginstelling. als je de voorschriften opvolgt dus 20 sec. strijken op hoge temperatuur (geen stoomstrijkijzer) blijven ze goed vastzitten.

Zeer accuraat afgehandeld!

Ik heb de naamlabels nooit ontvangen.

Schrijffout in de naam kan niet gebeuren bij controles

De naam stond goed op de meegeleverde factuur, maar toch stond er een fout in de naam. Moest ik opnieuw 3 werkdagen wachten, spoed was niet mogelijk. Eén ster is voor de kwaliteit, want die is goed.

Beste Wilma, Heel vervelend dat de naam verkeerd op het label stond, maar ook wij maken helaas wel eens een fout. Wij hebben vervolgens geprobeerd om dit zo spoedig mogelijk voor je op te lossen. Verkeerd geschreven namen kunnen in principe alleen gebeuren bij geweven labels, bij bedrukte labels gaat het geheel automatisch en kunnen er geen fouten worden gemaakt. Met vriendelijke groet, Team Naamlabel

Eenvoudige duidelijke bestelling en snelle levering.

Goede service en snel

Uitstekend naamlabel

Deze naamlabel van blijft heel goed plakken in kleding en zijn niet te groot

Mooie lables. Ze zijn goed op de kleding te strijken en blijven heel goed zitten. Ook na het wassen zijn ze nog mooi en zitten ze goed vast. Snelle verzending. Al met al een heel tevreden klant.

Super goed

Kwalitatief goed en snelle levering

Toch na het wassen laten de labels snel los.

Makkelijk in gebruik, maar goed de strijkbout erop drukken anders laten de labels los na het wassen.

Snel en goed!

Bestelliing was snel geleverd en van goede kwaliteit.

De labels lieten na 2 keer wassen toch alweer los.

Service en levering van de labels was uitstekend. Echter lieten de labels toch na 2 keer wassen op 40-60 graden weer los. Er werd geadverteerd met 'geschikt voor kookwas' maar helaas was dit niet het geval. Volgens mij hadden we netjes gedaan wat in de beschrijving stond om de labels aan te brengen (blaadje tussen strijkbout en label, 20 seconden erop drukken). Wellicht dat er nog iets anders had gemoeten maar dan was dat niet duidelijk voor ons.

Beste Bregje, Wat vervelend dat de labels na 2 keer wassen uit de was kwamen. Waarschijnlijk heeft de strijkbout niet hoog genoeg in temperatuur gestaan of de gebruikte strijkbout werd niet warm genoeg. De lijmlaag zal nog op de labels zitten waardoor je ze nog een keer kunt instrijken. Het is erg belangrijk om na het strijken te proberen om de labels met je nagel eraf te halen als dat lukt is de lijm niet goed genoeg gesmolten. Wanneer de lijm goed gesmolten is kun je ze niet meer verwijderen. Met vriendelijke groet, Team Naamlabel.nl

Ptrima!

Bestelling eenvoudig te plaatsen. Zeer snelle levering. In een woord , ik ben zeer tevreden. Ik had liever geen gebruik gemaakt van Naamlabel, want dit is/was voor mijn vrouw die sinds 21 juli in een zorginstelling voor mensen met dementie/Alzheimer is opgenomen, en daar moest alle kleding van een naamlabel worden voorzien.

Prima labels

Goede sevice

Snelle en goede levering!

Geweldig, gemakkelijk en reuze handig

Wanneer ik nieuwe kleding voor mijn man koop (verpleeghuis) voorzie ik alles van een label met zijn naam. Jullie naam labels zijn perfect en blijven ook na het wassen goed zitten.

Zeer duidelijke letters Prima