Ptrima!

Bestelling eenvoudig te plaatsen. Zeer snelle levering. In een woord , ik ben zeer tevreden. Ik had liever geen gebruik gemaakt van Naamlabel, want dit is/was voor mijn vrouw die sinds 21 juli in een zorginstelling voor mensen met dementie/Alzheimer is opgenomen, en daar moest alle kleding van een naamlabel worden voorzien.

Prima labels

Goede sevice

Snelle en goede levering!

Geweldig, gemakkelijk en reuze handig

Wanneer ik nieuwe kleding voor mijn man koop (verpleeghuis) voorzie ik alles van een label met zijn naam. Jullie naam labels zijn perfect en blijven ook na het wassen goed zitten.

Zeer duidelijke letters Prima

Dienstverlening en kwaliteit “naamlabel” is top!

Levering volgens aangegeven tijdspad en naamlabels zijn herbruikbaar. Bestel al een aantal jaren de labels voor de kleding van mijn zoon via “naamlabel”!

Echt niks te klagen, bestel nu al 7 jaar 1 x per jaar.

Prima service en produkt

De 1e keer even gemaild omdat ik niet helemaal zeker wist hoe het produkt er uit kwam te zien. Vlot antwoord. Kreeg een mooi label dat goed wil strijken, flexibel is en muurvast zit. Dus ook weer bijbesteld.

Mooie labels, en bestelling snel binnen

De labels mooi bedrukt, en de bestelling was snel binnen, duidelijke uitleg erbij voor bedrukken labels

Prima naamlabels!

In het verzorgingstehuis werd alles voor mijn moeder gelabeld. Daarna vond ik het lastig om nog voor allerlei losse dingen of nieuwe kledingstukken steeds te vragen om een label. Dit was dé oplossing. De.labels zijn sterk, plakken goed en met de bijgeleverde strijkpapiertjes is het zo gepiept. Blij mee!

Onze zoon gaat naar De Veva opleiding daar kreeg hij veel militaire kleding waar allemaal zijn naam in moest komen. Via Google kwamen we uit mij Naamlabel, snel besteld en ook snel in huis, de labels maak je zo met de strijkbout ergens op een label in de kleding en was snel geregeld

Snel en goed!

Vandaag besteld, morgen in huis. Zo lijkt het voor mij. Uitvoering prima.

Perfect!

mooie stickers en op tijd!

Snelle levering, foutloos, goede prijs

Zie boven

Probleemloos

Perfect kan niet anders zeggen altijd op tijd en goed

Super tevreden

Super tevreden en snelle levering. En niet duur. Super bedankt .

Geen strijklabel

Had de labels als strijklabel besteld. De kleine strik aan één kant bied niet de mogelijkheid om de labels te plakken in kleding. Moest zelf stroken plak aan toevoegen. Onhandig

Goedemiddag, Waarschijnlijk heeft u de labels ergens anders besteld want wij verkopen geen labels met een kleine strik. Als u bij ons geweven labels had besteld dan kunt u ze inderdaad niet instrijken want deze zijn om in te naaien. De instrijklabels standaard en rekbaar zijn wel instrijkbaar. Wij zullen contact met u opnemen om dit misverstand op te lossen. Met vriendelijke groet, Team Naamlabel

Ik ben uiterst tevreden, de labels blijven goed zitten, en ook na het wassen en drogen van de kleding.

Goede service snelle levering

Mooi product afgeleverd groet

Service en afwerking van de bestelling perfect, plakcapaciteit van de labels kan beter.

Bestellen gaat erg makkelijk en de bestelling wordt keurig en snel afgeleverd. Prijs is prima. Ik vind echter de plakcapaciteit van de kledinglabels onvoldoende. Al na enkele wasbeurten gaan ze los zitten.

Beste mevrouw van der Linden, Wat vervelend dat de labels bij u loskomen. Helaas moeten wij u mededelen dat waarschijnlijk de strijkbout toch niet warm genoeg heeft gestaan of dat u tekort de strijkbout op de labels hebt gedrukt. Wij nemen nog even persoonlijk contact met u op om dit te bespreken en om samen te zoeken naar een oplossing. Met vriendelijke groet, Team Naamlabel

Snelle correcte levering tegen redelijke prijs.zie mijn tekst hierboven

Zie mijn tekst hierboven, meerkan ik er niet over zeggen.

Correcte levering van naamlabel wat niet loslaat in de was

Vandaag besteld > morgen in huis. Belangrijker is de kwaliteit van het (stretch)naamlabel. Ik was erg benieuwd of het kledingstuk uit de was zou komen mét of zonder label. De reviews waren namelijk verdeeld over de houdbaarheid d.m.v. bevestiging met strijkijzer Mijn ervaring is dat als je gebruiksaanwijzing volgt, dus 20 seconden met heet strijkijzer (zonder stoom), de labels niet loslaten, zelfs geen hoekje.

Goed geregeld

Het meedenken vanaf de werkvloer behoedde ons voor een dubbele bestelling. Per ongeluk had ik 2 x besteld. De juiste opdruk en snel geleverd.

Geweldige snelle service!

Goede kwaliteit en snel geleverd!