lever ging snel, dik tevreden

Top, Edwin! Dank je wel

Prijs/kwaliteit goed gerief En een geweldige service voor en na de aankopen

Een goede service vinden wij super belangrijk! Bedankt voor het schrijven van deze mooie beoordeling.

Top advies en serice

Goed en persoonlijk advies gekregen en erg meedenkend! Service was ook erg goed! Zeker aan te raden!!

Wauw! Wat een top review, bedankt!

Uitstekende service en verkoop . Heel vriendelijk en deskundig advies

Bedankt voor de mooie beoordeling! :-)

prima geregeld

Goed bedrijf. alles volgens afspraak.

Moooooi! Dank je wel Richard.

Correcte levering .

Het bestelde product was niet op voorraad , maar ik werd netjes op de hoogte gehouden wanneer de levering zou plaatsvinden .

Ruud, bedankt voor het schrijven van een review!

goede service

je word correct geholpen, ook als je over een jaar nog een vraag heb over het gekochte product.

Bedankt voor de review!

Snel en attent

Veel routine en kennis in huis en niet te beroerd voor een extra telefoontje

Wat een mooie beoordeling! Bedankt Guus.

super

zeer goed en snel

Bedankt voor de review!

tevreden

Ik ben een tevreden klant!

Wat goed om te lezen dat we er weer een tevreden klant bij hebben! Na een volgende bestelling verwacht ik dat we een 10 van u krijgen :)

goede service en goede prijsafspraak en levering

Prettige omgang en goede prijsafspraak en levering. Er was iets mis gegaan met de levering. Deze hebben ze keurig snel opgelost.

Bedankt voor het schrijven van zo'n mooie beoordeling Alexander!

Product ,super tevreden ,,,,,levering niet tevreden

De levering werd aan de deur gelost en zeer moeilijk en zwaar voor oudere mensen als wij om binnen te krijgen ,

Hoi Annie, We communiceren altijd dat we in principe tot de eerste deur leveren, dit is voor onze chauffeurs wettelijk verplicht gesteld. De meesten willen vaak alsnog helpen. Fijn om te horen dat alles alsnog gelukt is :)

Voor een eerste keer zaken doen super !

Ik ben benieuwd wat we de tweede keer voor u kunnen doen ;) Bedankt voor de beoordeling!

goed geholpen, zowel door de verkoper als de chauffeur

goed uitleg product en zeer behulpzame chauffeur met brengen van de bestelling

Wat een top chauffeur! Bedankt voor de mooie review Antoine.

goede service

we hadden een toonbankvitrine gekocht maar het in elkaar zetten viel nogal tegen. dezelfde dag nog werd er een monteur geregeld die om 17.30 nog langskwam om het ding te monteren

Beste Marianne, Bedankt voor de mooie beoordeling! Fijn dat het uiteindelijk nog dezelfde dag gelukt is met de koeltoonbank.

Goede service, maar jammer dat een uur na de volledige betaling de afspraak verzet wordt

Goede prijs/kwaliteitverhouding. Jammer dat een volledige betaling vooraf nodig is om een product te kunnen krijgen....

Bedankt voor de review Dennis! Door vooraf de betaling te voldoen kunnen wij onze goede service bieden.

Perfecte begeleiding

Wat ze beloven doen ze zonder ellenlange wachttijden oudewetse persoonlijke service

Wat een prachtige beoordeling! Dank je wel.

GEWOON DE BESTE KEUZE

Al jaren doen wij zaken met Thebo horeca, altijd de beste oplossing, een super service en natuurlijk een mooie prijs.

Bedankt voor de perfecte beoordeling Arnoud!

Snel en attent geholpen

Mijn vries-motor was overleden, en ik ben door dit bedrijf snel en netjes geholpen. Zij hebben aan mij een nieuwe motor verkocht, en nu kan ik weer zonder zorgen mijn vleesverkoop doen. Nu ook een offerte laten maken en inmiddels ontvangen, voor een grotere vriescel maar daar zijn we nog niet aan uit.

Hoge service staat bij ons voorop, daar hoort een snelle levering ook bij :) Bedankt voor de mooie beoordeling!

slechte afspraken

gebeld of er kit bij zat, jawel maar bij levering geen kit, gebeld en werd gezegt hier voor wordt gezorgt, maar helaas tot heden geen kit. tevens bleek er voor de afwerking van de vloer niets bij te zitten en sommige dingen moet je zelf uitzoeken staat nergens beschreven waarvoor het dient

Beste Ludo, Als eerst bedankt voor de beoordeling! Jammer om te lezen dat u niet geheel tevreden bent. Wij adviseren altijd om de montage van een vriescel door ons te laten doen aangezien het een lastig project is. Vooral als er nog geen ervaring is met het in elkaar zetten van cellen. Uiteraard staan wij altijd klaar voor vragen en kunt u ons ook zeven dagen per week bereiken. Met vriendelijke groet, THEBO Horeca

geweldige service

Goede info gegeven op onze vragen

Wij streven altijd naar de beste service beantwoorden met plezier al uw vragen. Bedankt voor de mooie beoordeling!

Prima geregeld

Prima geregeld

Bedankt voor de beoordeling!

Ik had problemen met het binnenkrijgen van mijn koeling. Ik heb hen gebeld en ik werd erg vriendelijk geholpen. Ze hebben zelfs mee naar een oplossing gezocht. Top service!

Fijn dat het goed is opgelost Myrtha, bedankt voor de mooie review! :)

Prima, snelle levering.

Prima, Snelle levering!

Bedankt voor de beoordeling Arjen!

Buitengewone Service

Gekwalificeerd personeel attent en zeer beschikbaar. Dank u

Wat een buitengewoon mooie beoordeling ;) Bedankt!

Over Thebo Horeca

THEBO Horeca is meer dan 30 jaar geleden begonnen als specialist in vleessnijmachines. Inmiddels is THEBO met duizenden klanten en diverse specialistische webshops een toonaangevende speler in Nederland en België. Ons team is goed opgeleid en zal er alles aan doen om je perfect te adviseren. We nodigen je uit om contact met ons op te nemen. Laat ons je verbazen!