prima service

fijn dat de chauffeur ook meedacht!

goede service en snelle levering

goed, snel en voor de beste prijs

wederom een mooie vries unit/kast besteld bij Thebo. er werd eerst aandachtig geluisterd naar mijn wens en kwamen zij met een mooie oplossing, thanks!

Goed contact

Prima service, goede uitleg.

Prima service, mooie machine, soepele installatie.

PERFECT

Alles was vlot verlopen, iedereen was zeer vriendelijk. De enige werkpunt is na de levering moesten we alles zelf installeren. De toestellen zijn zeer zwaar en het is moelijk uit te nemen van die paletten. De rest was perfect

Vlotte vriendelijke ondersteuning

Bestelling online verliep zonder problemen. Nadien meerdere telefonische contacten over levering gekregen. Telkens werden alle afspraken nagekomen. Perfecte dossieropvolging. Tevreden !

De medewerkers zijn zeer behulpzaam en voorkomend. Zoeken uit. voor je wat mogelijk is en beloven terug te bellen, dit doen ze dan ook!! Prettige persoonlijke benadering.

Tijdens de levering waren er diverse issues/problemen. Thebo heeft daarover vaak en proactief gecommuniceerd.

Niks op aan te merken. Snelle service !

Tom, bedankt voor de beoordeling! Niks op aan te merken is een 7? Strenge normering ;) :)

Goede prijs kwaliteit en top service

Ik heb een hele goede ervaring met Thebo Horeca. Ik werd netjes op de hoogte gehouden van de levertijd. Levering was ook mooi op tijd. Zeer vriendelijke en behulpzame medewerkers. Enige verbeterpunt: de aflevering zelf; de koelkast werd voor ons bedrijf (buiten) afgeleverd en we moesten zelf maar zien hoe we de koelkast binnen (boven, via lift) kregen, van de pallet af, uit de verpakking halen en toen is het gelukt. Heeft ons een hoop moeite gekost.

Bedankt voor de review Pieter! Wij vertellen altijd dat de producten tot de eerste deur worden afgeleverd. De chauffeurs zijn vanuit regelgeving niet verplicht om te tillen. Echter zijn er velen die met liefde helpen. :)

Topprodukt

Prima service en meedenkende medewerkers! Uitstekend bedrijf met mooie kwaliteit.

Deze review is van mooie kwaliteit Bob! Hartelijk dank en tot de volgende keer.

Mariska, bedankt voor de mooie beoordeling! Op naar perfectie!

Professioneel Team en goede aftersales support

vlotte communicatie goede opvolging aftersales support problem solvers

Bedankt voor de mooie review!

goede service,

fijne vlotte communicatie

Hartelijk dank voor de mooie beoordeling Rogier!

Snelle afhandeling en vlugge levering

Alles is goed verlopen.

Bedankt voor de review Ivan!

Fenomenale service!

Alles bestellingen waren precies zoals verwacht. Er werd ook gebeld om te vragen of de zaken zouden zijn zoals verwacht. De laatste bestelling kwam toe in de week van mijn bevalling en er werd voor gezorgd dat het net voor mijn bevalling was. Ik kan niets meer zeggen dan dat dit een zeer goede service was!

Bedankt voor de prachtige review en van harte gefeliciteerd met de geboorte van uw kindje! Geniet ervan en hopelijk tot ziens.

Komen alle afspraken na!!!! Top

Alle opties mbt koeling uitgezocht en vervolgens met passende offerte gekomen. Levertijd zou zes weken zijn maar tot mijn verbazing werd ik gebeld dat de koelingen er al na een week geleverd zouden worden!!!! Super geregeld!!

Bedankt voor de mooie beoordeling Marko!

Doen wat ze beloven

Snelle levering Komen afspraken na Goede en nette bezorging Goede ondersteuning.

Bedankt voor de review!

uitmuntende dienstverlening gekregen

professioneel, vriendelijk, hulpvaardig, korrekt heb geen enkel negatieve opmerking of commentaar, zal zonder twijfel nog gebruik maken van hun diensten in de nabije toekmst

Bedankt voor de mooie review! En zonder twijfel heeft u weer een bestelling geplaatst! Hartelijk dank.

Prima geholpen

Ik had een bestelling geplaatst maar enkele producten waren nog niet leverbaar maar ik ben prima geholpen met het vinden van alternatieven en we hebben nu een veel betere vriezer

Fijn om te horen dat we in deze gekke tijden een mooi alternatief aan u hebben kunnen aanbieden! Dank voor de beoordeling Jan.

Zeer klantvriendelijk bedrijf

Wij hebben er onder andere twee ijsvitrines gekocht en werden heel goed op de hoogte gehouden van de leveringstermijnen alsook werden andere onderdelen waaronder de ijsbakken zeer snel verstuurd. Maar vooral de vriendelijkheid is me bijgebleven.

Hartelijk dank voor de review Jan!

Duidelijk en goed

Zich keurig aan de leverdatum gehouden en telefonisch goed op de status gehouden. 1 minpunt koelkast was beschadigd chauffeur had geen tijd koelkast in verpakking neer gezet en vertrokken. Bij het uitpakken bleken er links en rechts een flinke deuk in het plaatwerk te zitten. Daar ik een particuliere klant ben heb ik volgens de persoon die me gebeld heeft geen garantie

Hi Dave, bedankt voor de mooie review! Ik denk dat er een miscommunicatie is ontstaan. Beschadigingen bij levering hebben namelijk niks te maken met garantie. Dat is een ongelukkigheid die te alle tijden door ons wordt op opgelost.

Top service en erg vriendelijk customer service.

Top service en erg vriendelijk customer service. Heel content elke keer.

Bedankt voor de top review!

Top communicatie en product

Oprecht een 10. Telefonisch overleg - levering - product alles meer dan prettig en goed!

Wat een prachtige beoordeling, hartelijk dank!

Over Thebo Horeca

THEBO Horeca is meer dan 30 jaar geleden begonnen als specialist in vleessnijmachines. Inmiddels is THEBO met duizenden klanten en diverse specialistische webshops een toonaangevende speler in Nederland en België. Ons team is goed opgeleid en zal er alles aan doen om je perfect te adviseren. We nodigen je uit om contact met ons op te nemen. Laat ons je verbazen!