Persoonlijk telefonisch contact stelden wij zeer op prijs.

je word snel en geholpen,geven duidelijke antwoorden op je vragen en het plaatsen verloopt soepel

erg goed

Zeer goed professioneel bedrijf.Duidelijke afspraken

Ik raad ieder die een vriescel of koelcel nodig heeft met Thebo contact op te nemen. Redelijke prijzen Top service! Heb zelf een vriescel aangeschaft van 60m2 en ben daarbij uitstekend begeleid en geadviseerd.

best wel tevreden over de aankoop

maar zou fijn zijn als er bijsluiter bij zit hoe hij in mekaar moet nu over en weer bellen en dan nog is het niet voor de kleine klusser zomaar te doen.

Hi Theo, Wij geven aan dat het in elkaar zetten van een koelcel niet een simpele klus is. Dat is ook de reden dat wij altijd adviseren de cel te laten plaatsen. Wij kunnen u altijd voorzien van een handleiding mocht deze kwijt zijn geraakt. Fijn dat het u gelukt is en dat u tevreden bent over de aankoop!

Prima koelkast

Na tel contact koelkast besteld, de volgende dag gelverd.

Hi Jaap, Bedankt voor het schrijven van de mooie review!

Alles was snel en goed geregeld!

Werd goed geholpen door Floris! Top service!

Beste Andy, Hartelijk dank voor het schrijven van deze mooie beoordeling! Groetjes Floris

Service van Thebo goed

Helaas sluit het deurtje van de koeling niet perfect.

Beste Marco, Bedankt voor de beoordeling! Het niet perfect aansluiten van de deur heeft te maken met de afstelling. Er is contact met u opgenomen om dit op te lossen. Mocht u nog problemen ervaren, horen we dit uiteraard graag, zodat we dit voor u kunnen oplossen.

Betrokken en professioneel!

Snel, betrokken en professioneel

Hi Renate, Hartelijk dank voor het schrijven van deze mooie beoordeling!

goede service

op de site bestelken ging niet, via telefoon prima geholpen geweest. afspraak gemaakt dat de chauffeur een uurtje voor hij er ging zijn zou bellen, maar dat is niet gebeurd.

Beste, Bedankt voor het schrijven van de review!

Ging vlot maar niet foutloos

Bestellen en informatie ging top . Aflevering die ik aangegeven had was minder , ik kreeg het apparaat op het factuur adres en niet op de gewenste lokatie die ik heb opgegeven en moest hem zelf verder transporteren of terug sturen dat was wat minder Gr Robertino

Hi Robertino, Fijn dat het gelukt is met het laatste stukje transport!

Prima koelkast, goede service

Prima koelkast en goed contact over de service, bezorging en meenemen van oude koelkast.

Hi Stella, Bedankt voor de mooie beoordeling!

Behulpzaam advies en snelle levering

Bij het selecteren van het juiste apparaat advies gevraagd. Dezelfde dag een telefoontje gehad met een reactie. Los van het feit dat dat een snelle recatie is, was deze persoonlijk, vriendelijk to the point en hulpvol. Ik heb ze ook na de levering nog een vraag gesteld en ook daar was de reactie binnen een paar uur. Prima!

Beste Tom, Bedankt voor de mooie beschrijvende review! Ik ben benieuwd wat we nog kunnen verbeteren om die 10 te ontvangen.

Heel snel geleverd, Goede kwaliteit

Beste Kaya, Hartelijk dank voor de mooie review!

Snelle levering , aardige chaufeur

Hoi Fred, Hartelijk dank voor de beoordeling, een aardige chauffeur is altijd een pluspunt :)

Vlot concurerend en met aandacht geholpen

Prima geholpen

Hoi Hans, Wat een mooie beoordeling, dank je wel!

Top levering

Snelle levering en goede service

Beste Ijstoko, Bedankt voor de mooie review!

De klantenservice heeft enorm zijn best gedaan.

Er gingen externe dingen fout en de klantenservice heeft er alles wat ze konden aan gedaan om dit op te lossen. Het verkooptraject is met zeer veel klantgerichtheid en passie gedaan.

Hoi Henry, Hartelijk dank voor het schrijven van deze mooie beoordeling. Het is fijn om inlevende klanten te hebben, helaas zijn er soms externe factoren die in de weg staan. Maar wij zullen altijd alles eraan doen om dit op te lossen. :)

Bedrijf zelf toppie, levering rechtuit slecht

Alle contacten met Thebo zelf absoluut niets op aan te merken, integendeel. Wat betreft de levering, gevraagd 1 uur op voorhand te bellen. Géén telefoon gehad, bestuurder sprak of las géén Nederlands. Op de leverbon van Thebo stond duidelijk 1 uur op voorhand te bellen.

Hoi Marc, Vervelend dat het met het transport niet geheel gelopen is zoals afgesproken. Wij hebben de transporteur hierop aangesproken. Fijn dat alles goed gekomen is. Bedankt voor de mooie en eerlijke beoordeling!

Besteld en werd snel gebeld dat het geleverd zou worden. Later nog terug gebeld waar ik de koeling voor ging gebruiken. Werd bezorgd en zou telefoontje krijgen als de chauffeur er bijna was. Hij belde en zei hij staat al bij je huis. Nou dat was helemaal super.

Hoi Delia, Bedankt voor de mooie beoordeling!

Prima koelwerkbank gekocht voor een zeer redelijke prijs

Ik had laatst een nieuwe koelwerkbank nodig en gelijk bij Thebo gekeken. Ik had daar reeds eerder zaken gedaan en dat was goed bevallen. De mensen hadden hard hun best gedaan om alles zo soepel mogelijk te laten verlopen.en mooi op tijd. De oude werkbank was zonder extra kosten weer meegenomen dus dat was prima geregeld en volgende keer gewoon weer Thebo.

Hoi Jan, Bedankt voor deze super review! We hebben er zin in om u weer zo goed te helpen!

Professionele club

Goede klantgerichte service, ook als zaken niet goed gaan.

Hoi Lucas, Hartelijk dank voor de mooie en eerlijke review!

Prima geregeld en prima informatie

Hoi Piet, Bedankt voor de top beoordeling!

Nog niets ontvangen...

Bellen dat men koeling en extra lade gaat leveren maar tot op heden geen bestelling ontvangen

Beste Nomade, Jammer dat u ons een 1 heeft gegeven. Ondanks dat wij begrijpen dat je niet altijd een 10 kunt scoren, is dit natuurlijk wel ons streven. Helaas is wat u beschrijft, niet het gehele verhaal. Wij hebben dit met u opgelost, maar helaas heeft u deze beoordeling laten staan.

Super Service

Fijn bedrijf met goed advies en service en dat is wat je uiteindelijk wilt Klasse !!

Hoi Dennis, Bedankt voor de prachtige beoordeling!

Snelle levering en prima service

Vandaag besteld morgen in huis, super toch en dan ook nog gebeld worden voor advies over je nieuwe aankoop. Kortom ik ben een zeer tevreden klant.

Hoi heer/mevrouw Zonneveld Piek, Bedankt voor deze mooie beoordeling!

Over Thebo BV

THEBO is meer dan 30 jaar geleden begonnen als specialist in vleessnijmachines. Inmiddels is THEBO met duizenden klanten en diverse specialistische webshops een toonaangevende speler in Nederland en België. Ons team is goed opgeleid en zal er alles aan doen om je perfect te adviseren. We nodigen je uit om contact met ons op te nemen. Laat ons je verbazen!