werkt prima

Vriendelijke, correcte informatie ivm aankoop. Leveringstermijn verliep niet vlot (niet op afgesproken datum, laattijdig door de courierdienst) De zelfmontage van de cel verliep redelijk vlot, al mocht er wel wat duidelijker info bij zitten voor de montage van de koeling (montage dempingsmat / maken van 2 openingen in de wand). Manueel aanpassen van de temperatuur is niet mogelijk. De temperatuur staat als niet veranderlijk ingesteld. Er is geen nederlandse versie handleiding instellingen koelmotor beschikbaar. Heel handig dat bij montage van de deur, de opendraairichting kan gekozen worden. De koelcel werkt prima en is een plezier in gebruik ! De bewaring van de groenten verloopt optimaal ! Zorg ervoor bij de montage dat de ondergrond mooi vlak is, zodoende alle panelen goed aansluiten en de deur zich mooi sluit.

Allereerst hartelijk dank voor uw review. Wat vervelend dat uw ervaring met ons bedrijf niet heeft voldaan aan uw verwachting. Wij doen er dagelijks alles aan om onze klanten een geweldige service te geven en wij vinden het dan ook erg vervelend dat dit in uw geval niet is gelukt. Het niet op tijd leveren op de afgesproken dag is uiteraard niet acceptabel. Het kan echter gebeuren dat door overmacht een levering niet op het aangegeven tijdstip wordt geleverd. Wij doen er in zo’n geval alles aan wat in onze macht ligt om een alternatief levermoment af te stemmen wat voor u haalbaar en acceptabel is. In dit geval is er speciaal voor u een koerier ingeschakeld om toch nog zo snel mogelijk te leveren. De temperatuur van uw koelcel is uiteraard gewoon verstelbaar. Indien u hier hulp bij nodig heeft zijn wij 7 dagen per week telefonisch bereikbaar om u hierbij te assisteren. Het opbouwen van een koelcel is een specialistisch werk. Dit wordt over het algemeen in het adviesgesprek ook met u doorgesproken. Wanneer een klant er voor kiest om de cel zelf op te bouwen wordt er over het algemeen aangegeven dat er geen stappenplan bij de cel wordt meegeleverd. U kunt wel 7 dagen per week bij ons terecht voor telefonische support. Wij gaan in ieder geval nog contact met u opnemen om te kijken of we nog iets voor u kunnen betekenen. Nogmaals bedankt voor uw review en hopelijk toch tot een volgende keer.

Mooi! Bedankt voor de review.

Super snel geleverd en goede service

Erg blij met de aankoop!

Goed om te horen! Bedankt voor de beoordeling.

super

Online gevonden wat we zochten, telefonisch contact opgenomen, zeer vriendelijk en behulpzaam. Levering was nog sneller dan voorzien. Verzending was top.

Bedankt voor de perfecte score!

Snel en prima geregeld

Bedankt voor de beoordeling!

goed apparaat en snelle levering

goede service

Bedankt voor de mooie review!

Fijne service

Goed meegedacht en ook uitstekende service na het leveren.

Hartelijk dank voor de mooie score!

Goede snelle en perfect service

Ik heb al diverse koelingen aangekocht bij Thebo horeca,ik heb altijd goede informatie en service aangeboden gekregen ,dus zeker aan te raden

Bedankt voor uw perfecte beoordeling!

Snelle reactie op klacht

Na een negatieve beoordeling op dit platform werd er razendsnel telefonisch contact opgenomen en is de ontevredenheid weggenomen.

Wij streven er altijd naar de beste service te verlenen. We zijn dan ook blij dat er geen ontevredenheid meer heerst!

geweldige service

Donderdagochtend mijn koeltoog stuk.... even google bezoeken en kwam bij jullie terecht, na een chat en telefoon was ik overtuigt, verkoper kende zijn producten en op vrijdag werd er al een nieuwe koeltoog geleverd. Alles netjes zoals afgesproken. Bedankt Jeroen.

Fijn dat dit allemaal zo snel geregeld kon worden! Hartelijk dank voor de goede review.

Snel en goed !

Als leek, snel en duidelijk wijs gemaakt in de materie !

Bedankt voor de goede review!

Heel erg tevreden

Mocht ik weer wat nodig hebben.Dan zal ik zeker weer hier mijn bestelling plaatsen.

Hartelijk bedankt voor de perfecte score en hopelijk tot snel!

goede klantenservice

goede service van de klantendienst !!!

Bedankt voor de goede beoordeling!

SUPER GEREGELD

PRIJS EN AFSPRAAK PRIMA NA GEKOMEN DAG NA AANKOOP REEDS GELEVERD VOLGENS AFSPRAAK SUPER

WAT FIJN DAT U ZO TEVREDEN BENT! HARTELIJK DANK VOOR DE GOEDE REVIEW.

prima prijs

snel geleverd

Hartelijk dank voor de positieve beoordeling!

Snel.

Keurige website, snelle en keurige levering.

Bedankt voor de mooie beoordeling!

Levering op tijd

Geen probleem

Bedankt voor de beoordeling!

snel correct en vriendelijke service

snel correct en vriendelijke service

Hartelijk dank voor dit mooie cijfer. Tot snel!

Zeer kundige en uitgebreide kennis, goed meedenken en goede levering.

Ik zocht een koelcel en dat is gelukt. Werd zeer goed geholpen door de medewerkster en haar kundige en uitgebreide kennis hielpen met het maken van een keuze. Het product bevalt goed en ik kan dit bedrijf goed aanbevelen.

Fijn om te horen dat onze inzet wordt gewaardeerd!

Betrouwbaar bedrijf, uitstekende service

Goed en deskundig geholpen bij de aanschaf van onze koelcel. Enkele onderdelen waren manco, echter zeer snel nageleverd.

Bedankt voor de perfecte score!

Heel fijn telefonisch geholpen door de klantenservice, goed meegedacht met mijn situatie. Mooie pakketdeal kunnen maken met meerdere apparaten en snel geleverd!

Wij bieden altijd de best mogelijke prijs aan! Bedankt voor de review!

Top service over heel de lijn ,van bij het eerste telefoontje tot de levering top

Goed om te horen dat u tevreden bent, daar doen we het voor!

Professioneel en snelle levering!

Zeer kundige en behulpzame medewerkers

Bedankt voor de prachtige score!

Super snelle levering Keurig product

Super snelle levering en een mooi product voor een uitstekende prijs!

Bedankt voor de perfecte review!

Nieuwe motor cool koelcel moeten kopen, erg vakkundig advies!

Bedankt voor de perfecte beoordeling!

Over Thebo Horeca

THEBO Horeca is meer dan 30 jaar geleden begonnen als specialist in vleessnijmachines. Inmiddels is THEBO met duizenden klanten en diverse specialistische webshops een toonaangevende speler in Nederland en België. Ons team is goed opgeleid en zal er alles aan doen om je perfect te adviseren. We nodigen je uit om contact met ons op te nemen. Laat ons je verbazen!