geweldig

Goed advies ervaring "klant is koning" Goed geholpen, ook na de levering.

Wat een top beoordeling, hartstikke bedankt!

Snelle levering.

Ik zocht een leuke kleine koelkast met glazen deur voor mijn frisdrank en bier. Na veel zoeken op internet vond ik deze naar mijn zin. Ben particuliere koper maar nog geen spijt van mijn aankoop. En hij was zeer snel geleverd !!!

Hartelijk dank voor de mooie review!

Exelent!

Na mijn bestelling werd ik gebeld of ik de juiste motor voor mijn cel had. Ik had wat moeite met het bedieningspaneel en probleem met de temperatuur, stuurde een mail en binnen een kwartier werd ik terug gebeld, terwijl het ‘al’ half 5 was. Probleem bleef, veel ondersteuning van de medewerkers van Thebo ontvangen en dezelfde dag nog een monteur bij de cel. Super!

We proberen altijd de beste service te verlenen. Fijn om te lezen dat u tevreden bent!

Goed.

Snelle service en goede kennis va zaken.

Een tien is wat we willen zien ;)

Snelle levering.

Bedankt voor het mooie cijfer!

Prima service van een goed bedrijf

Goede meedenkende mensen met een prima service en met goede prijs/prestatie verhouding

We zijn blij dat je tevreden bent. Hopelijk tot een volgende keer!

TOP ALLES DIK IN ORDE EN VRIENDELIJK

Top prijs kwaliteit en snelle levering

Wat een mooie beoordeling, bedankt!

Professioneel

Goede adviezen en monteren ook keurig

Een tevreden klant is ons doel! Bedankt voor de review.

Na aarzelende opstart toch tot overeenkomst gekomen en na een zeer vlotte en professionele montage hebben we nu een prima koelunit staan.

Bedankt voor het mooie cijfer!

Goede en duidelijke service, snelle levering en goede nazorg. Ook bij zelf montage!

Alleen maar positiviteit, wat goed om te horen. Bedankt voor de mooie beoordeling!

Goed, maar wel een gedoe met de levering

Er werd een dag van te voren gebeld over de levering. Wat wat mij betreft ook via de mail had gekund. Het tijdsblok van de levering was tussen 8.00 en 17.00. Dat vind ik behoorlijk ruim om daar de hele dag op te wachten. Als dit wordt gesplitst in ochtend/middag is het al beter. De chauffeur zou een uur van te voren bellen, maar belde 20 minuten van te voren. Wat voor mij behoorlijk krap was om nog te halen. Kortom een prima product in verhouding tot de prijs, maar de levering ervan kan beter.

Bedankt voor de review. Het is de bedoeling dat de chauffeur een uur van tevoren belt, wij gaan kijken waarom dat dit keer niet is gebeurd en de transporteur hierop wijzen. Goed dat het alsnog gelukt is met de levering en dat u tevreden bent met het product!

super

Beste service.

Beter dan best kan niet hè. Bedankt voor de mooie beoordeling!

Goede en snelle levering

Helemaal top, daar zijn we blij mee!

Alles heel vlot verlopen volgens de afspraken,een aanrader

Dat klinkt goed. Bedankt voor de beoordeling!

Na bestelling snel bezorgd

Na de bestelling, had ik bij het maken voor de bezorgafspraak een andere dag en tijd afgesproken dan het werd geleverd. Het werd namelijk veel eerder afgeleverd dan was afgesproken. Gelukkig belt de bezorger een half uur vantevoren, want anders was er niemand om de bestelling in ontvangst te nemen. Bij het contact met Thebo was het helaas niet duidelijk dat de glazenspoelmachine geen stekker aansluiting had, deze moest dan zelf aangeschaft en erop gezet worden.

Bedankt voor je review en mooi dat u de machine in ontvangst kon nemen!

eerlijk deskundig en vriendelijk en correct

al meerdere keren gekocht en zeer tevreden ook in de naverkoop heel tevreden

Helemaal super, wij zijn blij dat u elke keer weer tevreden bent!

service

goede en snelle service. goed toestel

Kijk, beter kan niet! Dank u wel.

Prima Service

De service is heel goed. Alles werd tijdig en professioneel geïnstalleerd.

Super, bedankt voor je review!

Echt geweldig

Veel meer dan alleen een leverancier. Een telefoontje, een advies, service en afspraken nakomen. Tegenwoordig helaas niet vanzelfsprekend, maar bij Thebo zeker wel! Thanks.

Kijk, daar doen we het voor! Hartelijk bedankt voor de beoordeling.

alles top geregeld

alles punctueel geregeld, ook de installatie, netjes gewerkt vriendelijke mensen

Een perfecte score. Daar worden we blij van! Hopelijk tot de volgende keer.

Tevreden over de service

Goed telefonisch geholpen bij de keuze van de koeling en overleg over de manier van bezorgen. En een prima apparaat. Dank voor de service!

Jij bedankt voor het mooie cijfer! Altijd fijn weer een tevreden klant!

Bestelling en montage uitstekend uitgevoerd

De vervanging van onze koelmotor is uitstekend verlopen. Goede adviezen verkregen over het benodigde type, zorgvuldig verpakt aangevoerd, snel en deskundig gemonteerd. Een minpuntje: € 50,00 extra berekend voor de demontage van de oude motor, 10 minuten werk, die je overigens zelf naar de sloop moet brengen.

Hartelijk dank voor uw reactie en het goede cijfer! Met betrekking tot de feedback is er contact met u opgenomen om het een en ander nog te verduidelijken :)

Geweldige koeling

Goed advies en snelle service.

TOP advies en TOP levering

Zeer tevreden met de aankoop van onze nieuwe Combisteel vaatwasser. Een aantal keer zeer prettig telefonische contact gehad, met Martijn Boerenboon die ons goede adviezen heeft gegeven zodat we uiteindelijk de juiste beslissing hebben kunnen nemen. De levering en plaatsing van de machine was geheel volgens afspraak. Thebo Horeca ga zo door

Hartelijk bedankt voor de prachtige review!

werkt prima

Vriendelijke, correcte informatie ivm aankoop. Leveringstermijn verliep niet vlot (niet op afgesproken datum, laattijdig door de courierdienst) De zelfmontage van de cel verliep redelijk vlot, al mocht er wel wat duidelijker info bij zitten voor de montage van de koeling (montage dempingsmat / maken van 2 openingen in de wand). Manueel aanpassen van de temperatuur is niet mogelijk. De temperatuur staat als niet veranderlijk ingesteld. Er is geen nederlandse versie handleiding instellingen koelmotor beschikbaar. Heel handig dat bij montage van de deur, de opendraairichting kan gekozen worden. De koelcel werkt prima en is een plezier in gebruik ! De bewaring van de groenten verloopt optimaal ! Zorg ervoor bij de montage dat de ondergrond mooi vlak is, zodoende alle panelen goed aansluiten en de deur zich mooi sluit.

Allereerst hartelijk dank voor uw review. Wat vervelend dat uw ervaring met ons bedrijf niet heeft voldaan aan uw verwachting. Wij doen er dagelijks alles aan om onze klanten een geweldige service te geven en wij vinden het dan ook erg vervelend dat dit in uw geval niet is gelukt. Het niet op tijd leveren op de afgesproken dag is uiteraard niet acceptabel. Het kan echter gebeuren dat door overmacht een levering niet op het aangegeven tijdstip wordt geleverd. Wij doen er in zo’n geval alles aan wat in onze macht ligt om een alternatief levermoment af te stemmen wat voor u haalbaar en acceptabel is. In dit geval is er speciaal voor u een koerier ingeschakeld om toch nog zo snel mogelijk te leveren. De temperatuur van uw koelcel is uiteraard gewoon verstelbaar. Indien u hier hulp bij nodig heeft zijn wij 7 dagen per week telefonisch bereikbaar om u hierbij te assisteren. Het opbouwen van een koelcel is een specialistisch werk. Dit wordt over het algemeen in het adviesgesprek ook met u doorgesproken. Wanneer een klant er voor kiest om de cel zelf op te bouwen wordt er over het algemeen aangegeven dat er geen stappenplan bij de cel wordt meegeleverd. U kunt wel 7 dagen per week bij ons terecht voor telefonische support. Wij gaan in ieder geval nog contact met u opnemen om te kijken of we nog iets voor u kunnen betekenen. Nogmaals bedankt voor uw review en hopelijk toch tot een volgende keer.

Over Thebo Horeca

THEBO Horeca is meer dan 30 jaar geleden begonnen als specialist in vleessnijmachines. Inmiddels is THEBO met duizenden klanten en diverse specialistische webshops een toonaangevende speler in Nederland en België. Ons team is goed opgeleid en zal er alles aan doen om je perfect te adviseren. We nodigen je uit om contact met ons op te nemen. Laat ons je verbazen!