Deskundig

Heel goed telefonisch advies gehad en een goede offerte uitgebracht. Blij met mijn vaatwasser. Ga over paar maand zeker hun advies inwinnen over een voor mij passend ijsblokjes apparaat.

Beste Wuestman, Wij kijken ernaar uit om de juiste ijsblokjesmachine voor u uit te zoeken. Hartstikke bedankt voor de mooie beoordeling!

Alles verliep heel vlot en proffesioneel

Hoi Jessica, Dank u wel voor de top review!

Perfect!!!!

Very open and honest communication. Very service minded towards customers and happy to have this partnership with them! Looking forward to work together more in the future

Dear Fazia, We're looking forward to work together more as well! Thank you a lot for your amazing review.

Ook al was onze oorspronkelijke keuze niet beschikbaar, medewerker deed zijn best om en meest geschikte oplossing te zoeken en hield contact.

Hoi Inge, Super dat er een goed alternatief snel geleverd kon worden. In deze tijden is het soms wat lastiger, maar wij zullen je altijd helpen. Hartelijk dank voor de mooie review!

goede service

bestelde product was niet leverbaar, goed overleg geweest over alternatieven

In tijden van grondstoffen tekorten moeten we soms kijken naar alternatieven, hier zullen wij natuurlijk ten allen tijde het voortouw in nemen. Bedankt voor de beoordeling.

Goed advies en persoonlijke aandacht. Complimenten aan Jeroen!!

Goed advies en persoonlijke aandacht. Complimenten aan Jeroen!!

Beste Bouma, Hartelijk dank voor de complimenten! Deze zijn bij Jeroen terechtgekomen. Fijn om er weer een tevreden klant bij te hebben en bedankt voor de mooie review.

staan voor de klant klaar

Hoi Arie, We zullen altijd voor je klaar staan. Bedankt voor de beoordeling!

Top service! Top producten!

Onze koelcel insteekunit begaf het.. gebeld naar koelingoutlet.nl (in het weekend) en er werd mij een Rivacold aangeboden. Dinsdag in huis en woensdag door 2 vaklieden gemonteerd. Rivacold werkt uitmuntend super stil en zeer snel op temperatuur! Al met al een topervaring met dit bedrijf!

Beste Franggo Amsterdam, Wij zijn blij dat we u zo goed hebben kunnen helpen! We verkopen geen verhaaltjes over onze service, we maken het echt waar. Top dat u zo tevreden bent met de Rivacold motor. Bedankt voor de top review!

top, goed contact en snelle levering

Vooruit betalen was even spannend, maar e.e.a. is perfect gelopen en binnen 10 dagen waren de koelingen geleverd. Zeker aan te bevelen!!

Hoi Wim, Begrijpelijk, fijn dat ook u het vertrouwen voelde bij ons. Bedankt voor de mooie beoordeling!

prima product .

zeer goed

Bedankt voor de review!

très bien

bon produit

Cher Youssef, Merci pour votre avis!

prima ervaring

Goed telefonisch te woord gestaan. Vervolgens snel en naar wens geleverd.

Hoi Toon, Bedankt voor de mooie beoordeling!

prima service

fijn dat de chauffeur ook meedacht!

Hoi Lientje, Wat een top chauffeur! Bedankt voor de beoordeling.

goede service en snelle levering

Super bedankt voor de mooie review Plus Welten!

goed, snel en voor de beste prijs

wederom een mooie vries unit/kast besteld bij Thebo. er werd eerst aandachtig geluisterd naar mijn wens en kwamen zij met een mooie oplossing, thanks!

Hoi Jerry, Samen tot de best passende oplossing voor jou komen is ons sterkste punt! Hartelijk dank voor de mooie review.

Goed contact

Hoi Arnold, Goed om te lezen dat je tevreden bent! Bedankt voor de beoordeling.

Prima service, goede uitleg.

Prima service, mooie machine, soepele installatie.

Hoi Laurens, Bedankt voor het perfecte cijfer! :)

PERFECT

Alles was vlot verlopen, iedereen was zeer vriendelijk. De enige werkpunt is na de levering moesten we alles zelf installeren. De toestellen zijn zeer zwaar en het is moelijk uit te nemen van die paletten. De rest was perfect

Beste Kerim, Bedankt voor de review! We spreken altijd alles door, zodat u niet voor verassingen komt te staan. Mooi dat het u gelukt is de meubels op hun plek te krijgen.

Vlotte vriendelijke ondersteuning

Bestelling online verliep zonder problemen. Nadien meerdere telefonische contacten over levering gekregen. Telkens werden alle afspraken nagekomen. Perfecte dossieropvolging. Tevreden !

Beste Dominic, Hartelijk dank voor de mooie review!

De medewerkers zijn zeer behulpzaam en voorkomend. Zoeken uit. voor je wat mogelijk is en beloven terug te bellen, dit doen ze dan ook!! Prettige persoonlijke benadering.

Hoi Ineke, Dat is de service die wij belangrijk vinden. Bedankt voor je mooie review!

Tijdens de levering waren er diverse issues/problemen. Thebo heeft daarover vaak en proactief gecommuniceerd.

Hoi Kees, Hartelijk dank voor de beoordeling!

Niks op aan te merken. Snelle service !

Tom, bedankt voor de beoordeling! Niks op aan te merken is een 7? Strenge normering ;) :)

Goede prijs kwaliteit en top service

Ik heb een hele goede ervaring met Thebo Horeca. Ik werd netjes op de hoogte gehouden van de levertijd. Levering was ook mooi op tijd. Zeer vriendelijke en behulpzame medewerkers. Enige verbeterpunt: de aflevering zelf; de koelkast werd voor ons bedrijf (buiten) afgeleverd en we moesten zelf maar zien hoe we de koelkast binnen (boven, via lift) kregen, van de pallet af, uit de verpakking halen en toen is het gelukt. Heeft ons een hoop moeite gekost.

Bedankt voor de review Pieter! Wij vertellen altijd dat de producten tot de eerste deur worden afgeleverd. De chauffeurs zijn vanuit regelgeving niet verplicht om te tillen. Echter zijn er velen die met liefde helpen. :)

Topprodukt

Prima service en meedenkende medewerkers! Uitstekend bedrijf met mooie kwaliteit.

Deze review is van mooie kwaliteit Bob! Hartelijk dank en tot de volgende keer.

Mariska, bedankt voor de mooie beoordeling! Op naar perfectie!

Over Thebo Horeca

THEBO is meer dan 30 jaar geleden begonnen als specialist in vleessnijmachines. Inmiddels is THEBO met duizenden klanten en diverse specialistische webshops een toonaangevende speler in Nederland en België. Ons team is goed opgeleid en zal er alles aan doen om je perfect te adviseren. We nodigen je uit om contact met ons op te nemen. Laat ons je verbazen!