goede ondersteuning in keuze

goede service

goede service

Keurig

Snel, vriendelijk en netjes!

slechte bezorging

Slechte service qua bezorging Koel insteekunit wordt zo voor de achter deur geplaatst in de regen.

Beste Jan, Allereerst bedankt voor het schrijven van de review. Uiteraard vinden we het jammer dat we zo'n slechte beoordeling krijgen. Vooral doordat wij meerdere keren hebben geprobeerd om het voorval door te spreken, zowel voor als na het binnenkrijgen van de review. Helaas lijkt het erop dat we op geen enkele manier contact krijgen. Er is besproken dat er wordt geleverd tussen 08.00 - 17.00, dat er iemand aanwezig moet zijn om het product aan te nemen en dat er een uur voor levering wordt gebeld. De chauffeur heeft een uur voor levering gebeld om te laten weten dat hij eraan kwam. Er wordt nooit uitgeladen zonder dat er iemand aanwezig is of hier nadrukkelijk toestemming voor is gegeven. Uit ons onderzoek is gebleken dat de chauffeur toestemming heeft gekregen om het pakket buiten neer te zetten. Wij hebben gevraagd om foto's, maar deze zijn nog niet bij ons binnengekomen. Wij begrijpen dat we niet altijd een 10 kunnen scoren, maar deze beoordeling voelt niet volledig rechtvaardig. Wij hopen dat er nog contact met ons wordt opgenomen, zodat we deze zaak op een goede manier kunnen afsluiten. Met vriendelijke groet, Team THEBO

prima service en snelle opvolging vanuit online bestelling

De online bestelling werd snel opgevolgd, en ik werd daags erna gebeld n.a.v. een vraag die ik daarbij ook had gesteld. De levering was snel, en de vriezer functioneert naar wens.

Hoi Willy, Bedankt voor de mooie review!

Werkt voortreffelijk

Een mooie en goedwerkende frigo

Hoi Luc, Hartelijk dank voor de mooie beoordeling!

De beste!

Denken altijd fijn mee en komen met de beste oplossing

Hi Tosao, Bedankt voor de top review! Tot de volgende keer weer :)

persoonlijke aandacht

Door een communicatie fout voldeed de bestelde koeling niet geheel aan onze verwachtingen, na dit aangegeven te hebben is dit door Theo snel en naar onze tevredenheid behandeld.

Hi Johannes, Iedereen maakt wel eens een foutje, maar dan los je het wel zelf op! En dat is precies wat wij doen :) Bedankt voor de beoordeling!

Fijne bedrijf, snelle service!

erg tevreden, leuk persoonlijk contact!

Hoi Mariska, Persoonlijk contact is belangrijk voor een goede service en is nog gezellig ook ;) Dank voor je beoordeling!

Wereld zaak

Hoi Robin, Wat een mooi compliment! Hartelijk dank.

TOP!

snel,correct zo moet het.

Beste Guy, Super dank voor top review!

Top service met aankoop, goede monteurs

Erg tevreden over advies, snelle levering en flexibel. Montage conform afspraak en goed overleg Tip: bij montage ook netjes achterlaten. Begrijp dat wij verpakking moeten afvoeren, maar afval scheiden en even schoonvegen had wel fijn geweest.

Hoi Thomas, Allereerst bedankt voor de tip! We staan altijd open voor verbetering, zodat we onze klanten een nog betere ervaring kunnen bieden. Hartelijk dank voor de review!

prima service

jammer van de vervoerder die zich niet aan de afspraak hield

Hoi Inge, Dat vinden wij ook erg vervelend... We zijn hier achteraan gegaan en de vervoerder erop gewezen. Bedankt voor de mooie beoordeling!

uitstekende service

uitstekende service

Hoi Aneta, Bedankt voor de uitstekende beoordeling, hier zijn we blij mee!

Ze zijn erg klant vriendelijk.

Na een goed gesprek en deskundig advies heb ik de juiste koelmotor aangeschaft.

Hoi Alik, Bedankt voor de top review!

Omschrijving voor aansluiting van de koelmotor erg sumier

Installatie omschrijving is erg beknopt, en is bijna niet uit te komen om zelf te bouwen

Hoi Henkjan, Wat jammer dat u niet tevreden bent. Wij geven altijd aan dat het opbouwen van een koelcel niet hetzelfde is als een IKEA-pakket (en we weten allemaal hoe dat is...). De echte handige Harry's krijgen het goed voor elkaar, maar om zeker te zijn van een goede installatie adviseren wij om de cellen door onze monteurs te laten installeren. Desalniettemin laten we onze klanten nooit in de steek en zijn we ook een grote hulp op afstand. We vertellen onze handige Harry klanten dat ze ons altijd kunnen bellen om te helpen met het installeren van de cel, want bij ons is het niet service tot aan de deur :)

prima service

netjes geholpen

Hoi Robert, Hartelijk dank voor de mooie beoordeling!

Je krijgt waar voor je geld

Goed advies en snelle levering.

Hoi Anne, Mooi om te horen, bedankt voor de review!

Medenkende medewerkers die je een goed advies geven .En daardoor een snelle levering mogelijk was. Chapeau.

Door een beeld te krijgen van de ruimte waar de koeling terechtkomt, wat er in bewaard wordt en hoe intensief hij gebruik wordt, kunnen wij een passend advies geven en helpen de juiste producten voor u te selecteren! Bedankt voor de beoordeling!

zeer tevreden

zeer snelle levering ,en product voldoet aan onze eisen, deze firma verdient zeker een aanbeveling , top doe zo verder .

Hoi Kim, Bedankt voor de prachtige beoordeling! =D

Mooie ijskast zoals beschreven in de brochure, ik ben heel tevreden.

Leveringsdatum was iets langer dan voorzien door omstandigheden. Bijgeleverde gebruiksaanwijzing, bijlage met veiligheidsvoorschriften is in vele talen behalve in het Nederlands. Is wel belangrijk voor plaatsing en eerste opstart.

Beste Patrick, Bedankt voor de mooie review!

Goed product

Goed product, snelle levering, goede service.

Hi Bob, Wat een perfecte review. Dank je wel!

zeer goede voorlichting

Na uitvoerig telefonisch overleg zeer goed wegwijs gemaakt in de wereld van koel en vriesapparaten.

We geven graag een introductie in onze wereld, zodat onze klanten de producten beter begrijpen, dus beter kunnen onderhouden en daardoor geld besparen! Bedankt voor mooie beoordeling!

Prettige samenwerking

Vooraf goed geïnformeerd en duidelijke afspraken gemaakt en goed afgeleverd

Hi Anja! Duidelijke en juiste informatie is voor iedereen belangrijk :) Bedankt voor de mooie beoordeling!

Zeer vriendelijke medewerkers. Snelle levering.

Hi Hilde, Bedankt voor de top review!

Over Thebo BV

THEBO is meer dan 30 jaar geleden begonnen als specialist in vleessnijmachines. Inmiddels is THEBO met duizenden klanten en diverse specialistische webshops een toonaangevende speler in Nederland en België. Ons team is goed opgeleid en zal er alles aan doen om je perfect te adviseren. We nodigen je uit om contact met ons op te nemen. Laat ons je verbazen!