Slecht transportbedrijf wat levert

De service na het bestellen was super, de afhandeling van het transportbedrijf niet. Op het allerlaatste moment werd er gebeld dat het een dag later werd. Ok dat kan gebeuren. Eenmaal hier aangekomen werd de vrieskast voor de luifel ( de vrieskast stond op 2 pallets dus kon er niet onder) neergezet en kon ik het zelf uitzoeken. ( ik ben een vrouw van 1.58 m en de vrieskast weegt dik 100 kg en is ruim 2 meter hoog) Als eenmanszaak zijnde is het dan erg moeilijk ( onmogelijk) om zo'n apparaat binnen te krijgen. Beetje jammer.

Beste Nikkie, Wat jammer dat je het totaalpakket maar een 2 waard vindt. Hier balen wij enorm van. Uiteraard kun je niet altijd een 9 of een 10 scoren, maar een 2 doet ons oprecht pijn. Temeer omdat we hier niet aan gewend zijn en eigenlijk altijd voor een 10 gaan. Helaas is het transport niet altijd 100% in onze eigen handen. De transporteurs kunnen/mogen helaas niet altijd de spullen binnen zetten (ARBO wetten, verzekeringen etc.). Normaal gesproken word je hier door ons op gewezen in de correspondentie rondom de order en ook vaak nog in een telefoongesprek. Ondanks dat het binnenbrengen van de spullen niet wordt toegezegd helpen chauffeurs, als het mogelijk is, in best veel gevallen toch met de producten binnen zetten. Hier is vooraf echter geen garantie op af te geven. Hier lijkt sprake van een miscommunicatie en hier zullen we dus zeker nog even contact met je over opnemen. Met vriendelijke groet, Team THEBO

Heel service gericht en buitengewoon vriendelijk

Vanaf het eerste contact tot de volledige levering en montage keurig netjes en vriendelijk. Dankjewel.

Beste Leon, jij bedankt voor de mooie beoordeling! :)

Prima bedrijf!

Goed advies. Snelle levering!

Ha Henriette, merci beaucoup!

Goed, helder en service gericht

Hartelijk dank!

vriendelijk personeel en goede kwaliteiten

Top service, daar gaan we voor. Hartelijk dank.

De levering en montage verliepen perfect

Zeer vriendelijk in de omgang

Mario, bedankt voor uw review.

goeie telfonische service

goed te woord gestaan, verkoper denkt met je mee. en de plaatsing monteurs zijn vakkundige mensen en gezellig om even een praatje temaken.

Goed om te horen Erik! Dank voor de beoordeling.

Eén woord is ook gewoon genoeg. Bedankt voor de mooie beoordeling Panos!

Goede en zeer nette begeleiding!

De aanbeveling was zeer positief

Hi Jan, bedankt voor de review!

Heb 2 nieuwe koeltoogwerkbanken besteld, ze zijn heel snel geleverd geweest en ze werken uitstekend! Ook de service vooraf was telefonisch heel goed verlopen en heel goede communicatie!

Bedankt voor uw beoordeling Giancarlo!

Dat nog zo'n service bestaat!

Vroeg om informatie over een storing bij een tweedehands wijnklimaatkast, die niet aangeschaft was bij KoelingOutlet. Werd allervriendelijkst telefonisch te woord gestaan eerst door een klantservice persoon (Freek) en vervolgens door een technische man (Martijn). Alle stappen rustig doorlopen, een probleemanalyse verricht, mogelijke oorzaken benoemd en een duidelijk advies gekregen. Ongelooflijk wat een service, chapeau en een dikke 10!

Service staat bij ons hoog in het vaandel! Over positiviteit gesproken... wat een toffe review Roy! Hartelijk dank en als je een nieuwe wijnklimaatkast of iets anders nodig hebt, weet je ons te vinden ;)

Zeer goede service en communicatie

zeker een aanrader

:) dank je wel!

CORRECT EN TOEGANKELIJK

- HEEL GOED BEREIKBAAR, ZONDER VEEL OMWEGEN - SNELLE CORRECTE LEVERING

Bedankt voor de mooie review!

Had genoteerd om de koeling zo snel mogelijk te krijgen, dag nadien was hij er al

We kunnen vaak korte levertijden hanteren! Bedankt voor de review :)

Super service en snel geleverd

Kort telefonisch overleg gehad met medewerkster en alles was heel snel super geregeld.

Goed om te horen, dank je wel!

Tevreden over advies voor keuze koelcel.

Heel professioneel en zeer behulpzaam. Goed advies betreffende de keuze van de koelcel en heel snel geleverd op de overeengekomen datum.

Wij vinden het juiste advies zeer belangrijk! Bedankt voor uw positieve beoordeling!

Dank je wel!

Weer heel blij met de nieuwe koeling en de goeie service

We hebben al meerdere koelingen voor onze winkel via Thebo staan en er wordt altijd goed geholpen, meegedacht en snel geleverd.

Bedankt voor de mooie beoordeling en tot de volgende keer!

goed, alles was simpel samen te steken

tot op vandaag zeer tevreden over de koelcell die we hebben gekocht. wat ik wel aanraad is om meer info te delen. bvb. De koelaggregaat, wat wat zijn de precieze afmetingen. Wat is het standby verbruik van deze koelcel.

Bedankt voor uw tip en de review!

Uitstekend!

Goed advies en uitleg, snel geleverd. Komt afspraken na.

Hartelijk dank voor de beoordeling!

Snelle levering goede service

Bedankt!

Bedankt voor de perfecte score!

Vlotte levering van een ijsvitrine aan de beste prijs. Was binnen 2 dagen in huis.

We zijn blij dat je tevreden bent. Hopelijk tot een volgende keer!

goed maar diepvries staat niet waterpas!

De levering is goed verlopen. Alles was OK tot ik hem uitpakte. Er staan wielen onder de vrieskist gemonteerd en het middelste paar staan hoger waardoor de vrieskist niet pas staat. Had eerder al een gekocht en dit was perfect. Vreemd Kan ook de wielen er niet afvijzen.

Bedankt voor uw mooie cijfer, hier zijn we blij mee. Vervelend om te lezen dat de vrieskist niet naar wens is. Mocht u nog problemen ervaren kunt u ons altijd 7 dagen per week bereiken. Wij staan voor u klaar!

Fijn

Fijn contact met de klantendienst. Planning van de levering was wat minder, doordat het door omstandigheden, niet kon gebeuren op de afgesproken dag. Maar dat kan natuurlijk altijd. De levering zelf, niks op aan te merken

Bedankt voor de beoordeling!

Over Thebo Horeca

THEBO Horeca is meer dan 30 jaar geleden begonnen als specialist in vleessnijmachines. Inmiddels is THEBO met duizenden klanten en diverse specialistische webshops een toonaangevende speler in Nederland en België. Ons team is goed opgeleid en zal er alles aan doen om je perfect te adviseren. We nodigen je uit om contact met ons op te nemen. Laat ons je verbazen!