Dank je wel!

Weer heel blij met de nieuwe koeling en de goeie service

We hebben al meerdere koelingen voor onze winkel via Thebo staan en er wordt altijd goed geholpen, meegedacht en snel geleverd.

Bedankt voor de mooie beoordeling en tot de volgende keer!

goed, alles was simpel samen te steken

tot op vandaag zeer tevreden over de koelcell die we hebben gekocht. wat ik wel aanraad is om meer info te delen. bvb. De koelaggregaat, wat wat zijn de precieze afmetingen. Wat is het standby verbruik van deze koelcel.

Bedankt voor uw tip en de review!

Uitstekend!

Goed advies en uitleg, snel geleverd. Komt afspraken na.

Hartelijk dank voor de beoordeling!

Snelle levering goede service

Bedankt!

Bedankt voor de perfecte score!

Vlotte levering van een ijsvitrine aan de beste prijs. Was binnen 2 dagen in huis.

We zijn blij dat je tevreden bent. Hopelijk tot een volgende keer!

goed maar diepvries staat niet waterpas!

De levering is goed verlopen. Alles was OK tot ik hem uitpakte. Er staan wielen onder de vrieskist gemonteerd en het middelste paar staan hoger waardoor de vrieskist niet pas staat. Had eerder al een gekocht en dit was perfect. Vreemd Kan ook de wielen er niet afvijzen.

Bedankt voor uw mooie cijfer, hier zijn we blij mee. Vervelend om te lezen dat de vrieskist niet naar wens is. Mocht u nog problemen ervaren kunt u ons altijd 7 dagen per week bereiken. Wij staan voor u klaar!

Fijn

Fijn contact met de klantendienst. Planning van de levering was wat minder, doordat het door omstandigheden, niet kon gebeuren op de afgesproken dag. Maar dat kan natuurlijk altijd. De levering zelf, niks op aan te merken

Bedankt voor de beoordeling!

Alles verzorgd van A tot Z

Ten eerste had ik vragen omtrent een koelcel en al mijn vragen werden correct beantwoord via telefonisch contact . Daarna kwam de bestelling en betaling en terug verliep alles zoals gezegd . De levering was ook in orde . Wij hebben de koelcel zelf geplaatst volgens de beschrijving en alles is perfect verlopen .

Mooi! Bedankt voor de review.

Goed product - zeer slechte transporteur

Product is prijs/kwaliteit TOP ! Transporteur beneden alle niveau. Staat op verkeerde adres, om 6.40 u aan de deur te bellen bij de buren, spreekt geen Nederlands, is onbeschoft.

Bedankt voor de review. Het is de bedoeling dat de chauffeur op de juiste locatie staat tussen de afgesproken tijden. Wij gaan kijken waarom dit niet goed gegaan is en de transporteur hierop wijzen. Fijn dat u zo tevreden bent met het product!

Alles binnen 3 uur geregeld Betaling levering en kwalitetis service. Hartelijk dank Healthy Pleasures Eindhoven

Graag gedaan en u bedankt voor het vertrouwen in ons!

Snelle afhandeling

Vriendelijke mensen en het was allemaal snel geregeld.

Helemaal top, daar zijn we blij mee! Bedankt voor de beoordeling.

Altijd goed!

Ik koop al jaren alles bij Thebo. Persoonlijke service en er wordt goed met je meegedacht. After care ook altijd goed. Topbedrijf!

Wat een top beoordeling, hartelijk dank Thierry!

Prima service en product!

De bestelling van de horecakoelkast is perfect gelopen. Snelle levering en persoonlijke aandacht, zeer fijn!

Een tevreden klant is ons doel! Bedankt voor de review.

Prijs kwaliteit zeer goed. Snelle levering met goed contact

Overzichtelijke site. Na de keuze nog even contact gehad. Alles werd goed uitgelegd en in goed overleg geleverd. Daarna nog een telefoontje gehad of alles naar wens was. Prijs kwaliteit verhouding is ook prima.

Bedankt voor de mooie beoordeling!

gewoon zeer goed

Netjes geinstalleerd, op tijd geleverd, het is gewoon zeer goed. www.thuis.today Antoine Aarts

Goed om te horen! Bedankt voor de beoordeling.

Perfecte service conform gemaakte afspraken.

Gemaakte afspraken werden van beide kanten stipt nagekomen. Info was perfect en klantendienst zeer behulpzaam. Toestel was inderdaad stekkerklaar en gemakkelijk te installeren. Ondanks de hittegolf werkt het perfect. De prijs was de beste die ik vond. 600 euro goedkoper dan hier ter plaatse voor hetzelfde toestel. Kortom; aan te bevelen.

We zijn blij dat je tevreden bent. Hopelijk tot een volgende keer!

correct en antwoord gegeven

Bedankt voor de beoordeling!

Perfect duidelijke afspraken kunnen maken

Meerdere keren telefonisch contact gehad, en van alle vragen kunnen stellen. Alles werd goed opgevolgd. Zeer vriendelijke man aan de telefoon elke keer. Alles tiptop in orde, zelfs na levering nog een telefoontje gekregen van hem om te horen of alles goed is gegaan met de levering.

Wat een top beoordeling, hartstikke bedankt!

Grandioos

Goede service en snelle levering!

Helemaal tevreden, daar gaan we uiteraard voor :)

Zeer goede service

Ik heb ze gebeld om dingen af te spreken. Alle afspraken zijn netjes nagekomen. Top.

Bedankt voor de mooie beoordeling!

Alles vlot en volgens plan verlopen

Als ok verlopen , vlot en proper ! 1 kleine opmerking Het.verpakkings materiaal meenemen aub Dan zou alles super zijn geweest

Bedankt voor uw beoordeling en de tip! We zullen ernaar kijken.

snelle levering, duidelijke taal

Top! Bedankt voor de beoordeling

Snelle, persoonlijke, professionele service

Geen gladde verkooppraatjes maar deskundig advies. Uiteindelijk met een kleine wijziging een veel betere oplossing gekregen

Wij doen altijd onze uiterste best :) bedankt voor de review!

Over Thebo Horeca

THEBO Horeca is meer dan 30 jaar geleden begonnen als specialist in vleessnijmachines. Inmiddels is THEBO met duizenden klanten en diverse specialistische webshops een toonaangevende speler in Nederland en België. Ons team is goed opgeleid en zal er alles aan doen om je perfect te adviseren. We nodigen je uit om contact met ons op te nemen. Laat ons je verbazen!