Vlotte vriendelijke ondersteuning

Bestelling online verliep zonder problemen. Nadien meerdere telefonische contacten over levering gekregen. Telkens werden alle afspraken nagekomen. Perfecte dossieropvolging. Tevreden !

De medewerkers zijn zeer behulpzaam en voorkomend. Zoeken uit. voor je wat mogelijk is en beloven terug te bellen, dit doen ze dan ook!! Prettige persoonlijke benadering.

Tijdens de levering waren er diverse issues/problemen. Thebo heeft daarover vaak en proactief gecommuniceerd.

Niks op aan te merken. Snelle service !

Tom, bedankt voor de beoordeling! Niks op aan te merken is een 7? Strenge normering ;) :)

Goede prijs kwaliteit en top service

Ik heb een hele goede ervaring met Thebo Horeca. Ik werd netjes op de hoogte gehouden van de levertijd. Levering was ook mooi op tijd. Zeer vriendelijke en behulpzame medewerkers. Enige verbeterpunt: de aflevering zelf; de koelkast werd voor ons bedrijf (buiten) afgeleverd en we moesten zelf maar zien hoe we de koelkast binnen (boven, via lift) kregen, van de pallet af, uit de verpakking halen en toen is het gelukt. Heeft ons een hoop moeite gekost.

Bedankt voor de review Pieter! Wij vertellen altijd dat de producten tot de eerste deur worden afgeleverd. De chauffeurs zijn vanuit regelgeving niet verplicht om te tillen. Echter zijn er velen die met liefde helpen. :)

Topprodukt

Prima service en meedenkende medewerkers! Uitstekend bedrijf met mooie kwaliteit.

Deze review is van mooie kwaliteit Bob! Hartelijk dank en tot de volgende keer.

Mariska, bedankt voor de mooie beoordeling! Op naar perfectie!

Professioneel Team en goede aftersales support

vlotte communicatie goede opvolging aftersales support problem solvers

Bedankt voor de mooie review!

goede service,

fijne vlotte communicatie

Hartelijk dank voor de mooie beoordeling Rogier!

Snelle afhandeling en vlugge levering

Alles is goed verlopen.

Bedankt voor de review Ivan!

Fenomenale service!

Alles bestellingen waren precies zoals verwacht. Er werd ook gebeld om te vragen of de zaken zouden zijn zoals verwacht. De laatste bestelling kwam toe in de week van mijn bevalling en er werd voor gezorgd dat het net voor mijn bevalling was. Ik kan niets meer zeggen dan dat dit een zeer goede service was!

Bedankt voor de prachtige review en van harte gefeliciteerd met de geboorte van uw kindje! Geniet ervan en hopelijk tot ziens.

Komen alle afspraken na!!!! Top

Alle opties mbt koeling uitgezocht en vervolgens met passende offerte gekomen. Levertijd zou zes weken zijn maar tot mijn verbazing werd ik gebeld dat de koelingen er al na een week geleverd zouden worden!!!! Super geregeld!!

Bedankt voor de mooie beoordeling Marko!

Doen wat ze beloven

Snelle levering Komen afspraken na Goede en nette bezorging Goede ondersteuning.

Bedankt voor de review!

uitmuntende dienstverlening gekregen

professioneel, vriendelijk, hulpvaardig, korrekt heb geen enkel negatieve opmerking of commentaar, zal zonder twijfel nog gebruik maken van hun diensten in de nabije toekmst

Bedankt voor de mooie review! En zonder twijfel heeft u weer een bestelling geplaatst! Hartelijk dank.

Prima geholpen

Ik had een bestelling geplaatst maar enkele producten waren nog niet leverbaar maar ik ben prima geholpen met het vinden van alternatieven en we hebben nu een veel betere vriezer

Fijn om te horen dat we in deze gekke tijden een mooi alternatief aan u hebben kunnen aanbieden! Dank voor de beoordeling Jan.

Zeer klantvriendelijk bedrijf

Wij hebben er onder andere twee ijsvitrines gekocht en werden heel goed op de hoogte gehouden van de leveringstermijnen alsook werden andere onderdelen waaronder de ijsbakken zeer snel verstuurd. Maar vooral de vriendelijkheid is me bijgebleven.

Hartelijk dank voor de review Jan!

Duidelijk en goed

Zich keurig aan de leverdatum gehouden en telefonisch goed op de status gehouden. 1 minpunt koelkast was beschadigd chauffeur had geen tijd koelkast in verpakking neer gezet en vertrokken. Bij het uitpakken bleken er links en rechts een flinke deuk in het plaatwerk te zitten. Daar ik een particuliere klant ben heb ik volgens de persoon die me gebeld heeft geen garantie

Hi Dave, bedankt voor de mooie review! Ik denk dat er een miscommunicatie is ontstaan. Beschadigingen bij levering hebben namelijk niks te maken met garantie. Dat is een ongelukkigheid die te alle tijden door ons wordt op opgelost.

Top service en erg vriendelijk customer service.

Top service en erg vriendelijk customer service. Heel content elke keer.

Bedankt voor de top review!

Top communicatie en product

Oprecht een 10. Telefonisch overleg - levering - product alles meer dan prettig en goed!

Wat een prachtige beoordeling, hartelijk dank!

Good service and good quality

Good service and good quality

Thank you for the nice review!

Aarzelend maar ok

ik kon perfect bestellen en gelijk betalen even later telefoon; niet op voorraad. Na 4 telefoongesprekken kon de bestelling eigenlijk perfect geleverd worden zoals gevraagd door intern een kleine aanpassing uit te voeren?! 10/10 mocht dit gelijk zijn voorgesteld ipv upsell poging. Doch vriendelijk en snel geleverd

Bedankt voor de beoordeling!

Alles correct verlopen

Zeer aangename ervaring zeer goede uitleg en raad gegeven

Bedankt voor de mooie beoordeling!

Hartelijk dank voor de beoordeling

top bedrijf

top bedrijf met een luisterend oor en afspraak is afspraak

Wat heb je aan je oren als je ze niet gebruikt toch. Bedankt voor de review :)

Zeer efficiënt

De koeltafel was niet direct op voorraad en ik werd direct opgebeld met een ander voorstel. De vertraging van 2 weken werd ook perfect nageleefd. De service was dan ook perfect met dank hiervoor

Fijn dat het alternatief ook goed voor u uitkwam! Perfecte service is waar we naar streven. Bedankt voor de mooie review.

Over Thebo Horeca

THEBO Horeca is meer dan 30 jaar geleden begonnen als specialist in vleessnijmachines. Inmiddels is THEBO met duizenden klanten en diverse specialistische webshops een toonaangevende speler in Nederland en België. Ons team is goed opgeleid en zal er alles aan doen om je perfect te adviseren. We nodigen je uit om contact met ons op te nemen. Laat ons je verbazen!