Snelle, persoonlijke, professionele service

Geen gladde verkooppraatjes maar deskundig advies. Uiteindelijk met een kleine wijziging een veel betere oplossing gekregen

keurig netjes

ook de chauffeur hielp me met plaatsen,,kortom super goed geregeld hoor

Vriendelijke en behulpzame medewerkers, houden zich aan de afspraak

Behulpzame medewerkers, houden zich aan de afspraak. Netjes geleverd op afgesproken dag.

Een hele goede ervaring !

Nieuwe koelmotor gekocht, correcte levering en goede uitleg van de verkoopster. Draait nu een week en doet het geweldig!

Correct en snelle levering

Van info tot levering perfecte service.

Zeer behulpzaam, correcte informatie, alles volgens afspraak. Zo hoort het te zijn !

mooi,goed apparaat en snel en correct geleverd

mooi,goed apparaat en snel en correct geleverd ook zeer vriendelijk en hulp vol te woord gestaan ,

Uitstekende service en hulp

Zondag bereikbaar voor overleg. Snelle.levering Top!!!!!

Had een gat in de koeling en de rails liepen niet gelijk

Had een deuk in de koeling en rails waar je de planken op zet lopen niet gelijk

Bedankt voor uw beoordeling. Vervelend dat uw koeling beschadigd is aangekomen, dat is niet hoe wij werken. We hebben naar aanleiding van uw beoordeling direct contact met u opgenomen om tot een passende oplossing te komen. De volgende keer kunt u het beste contact met ons opnemen, dan kunnen wij het gelijk voor u oplossen! Wij vinden het heel jammer dat u zo ontevreden bent. Wij realiseren ons dat we niet altijd een 10 kunnen scoren maar een 5 doet ons oprecht pijn. Wij doen er dag in dag uit alles aan om al onze duizenden klanten een geweldige ervaring te bieden.

fijne en deskundige hulp

correct aan de telefoon en snelle levering

Kijk een 10, daar gaan we voor! Bedankt voor de beoordeling.

Goede werking

Alles prima in orde

Bedankt voor de beoordeling!

Vriendelijke en goed geholpen door de telefoon . Snelle levering en telefonische hulp bij installatie.

De volgende keer staan we weer met onze beste service voor u klaar. Hartelijk dank voor de review!

Alles klaar en duidelijk

Zeer makkelijk en informatieve firma om mee samen te werken. Houden zich aan de afspraak. Goede service !

Weer een tevreden klant, goed om te horen! Bedankt voor de beoordeling.

Tevreden!!

Koelwerkbank op deskundige wijze geadviseerd door Joris. Mijn oude kist namen ze mee op hun kosten. Toppie!

Hartelijk dank voor uw beoordeling, ook namens Floris ;). We staan graag de volgende keer weer voor u klaar!

Vriendelijke en goede service.

Vriendelijke mensen aan de telefoon met veel kennis over hun producten.

Hartelijk dank voor uw beoordeling!

goed geholpen

ik ben erg goed geholpen en ze denken goed met je mee.

Super, goed om te horen. Bedankt voor de review!

Alles volgens afspraak

Hartelijk dank!

Goede advies en meedenkend. Goed geholpen.

Top! Dank voor de review.

Goede service en mooi werk afgeleverd

Goede communicatie en zeer tevreden over het eindresultaat.

Bedankt voor de beoordeling!

Zonder overdrijven, een tien!

Ik heb voor ons restaurant een schepijs vitrine en een vriezer besteld. Ik wist alleen niet zo goed welke het beste bij ons past. Heb letterlijk de hele dag met ze gebeld, zij hebben mijn vragen perfect beantwoord en als ze er even geen antwoord op hadden dan werd ik na een paar minuten weer terug gebeld met het antwoord. Ook de afmetingen van de binnenzijde van het aparaat die belangrijk zijn voor onze producten, werd precies na gemeten en aan ons doorgespeeld. Vandaar dat we voor dit bedrijf kozen. Super service, netjes geleverd zonder schade en de geleverde producten zijn precies zoals beschreven of zelfs beter dan verwacht! Wij bestellen de volgende keer weer bij Thebo.

Wat goed om te horen! We staan altijd voor u klaar!

Mijn relatiebeheerder was Anne, heel concreet bij mijn vragen. Heeft over langere periode onze relatie steeds in stand gehouden en beheerd. Perfect gedaan. De monteur heeft bij montage een minieme beschadiging geconstateerd en daar ook melding van gedaan, prima afgehandeld. Ik was heel blij met jullie

Mooi om te horen, hartelijk bedankt voor de review!

Zeer professionele support en uitlevering van de bestelde artikelen!

Uitstekend telefonisch contact. Goed advies en zeer tevreden over de geleverde producten (koelcel en rekken)

Wat goed om deze positiviteit te horen! Hartelijk dank

Super service!

Snelle en goede service, hele goede prijzen en snel geleverd.

Bedankt voor de mooie beoordeling!

doet het prima alleen lekt er wel veel water uit de motor

Zoals boven beschreven , is hier een oplossing voor ??

Bedankt voor de beoordeling, we gaan dit uiteraard oplossen! U bent al door ons gecontacteerd.

SUPER

Positief, alles prima volgens afspraak.

Mooi om te horen, bedankt!

Over Thebo Horeca

THEBO Horeca is meer dan 30 jaar geleden begonnen als specialist in vleessnijmachines. Inmiddels is THEBO met duizenden klanten en diverse specialistische webshops een toonaangevende speler in Nederland en België. Ons team is goed opgeleid en zal er alles aan doen om je perfect te adviseren. We nodigen je uit om contact met ons op te nemen. Laat ons je verbazen!