Heel goed geregeld

Goed geregeld en keurig netjes geplaatst

Topservice!

Geweldige service, altijd een belletje achteraf of alles goed gegaan is en altijd eerlijk en belangstellend!

Snelle levering en zoals nu lijkt een goeie diepvries

We hebben telefonisch contact gehad en daarin gaf jij verkoper goed advies.

Supergoede service!

Goede prijzen, vriendelijk personeel aan de telefoon, opvolging van de bestelling.. Top!

Geen stekkerklaar apparaat gehad.

Na een belletje binnen 2 uur een monteur aanwezig en het systeem vakkundig in het werk gesteld!

Hi Jan, Hartelijk dank voor het schrijven van deze mooie beoordeling.

de beste service en advies in deze moeilijke tijd

wij hebben al jaren koelingen van THEBO en krijg altijd de beste prijs op maat en sinds kort een prima installatie bedrijf erbij dus een betere service kan je bijna niet verwachten.

Hi Arnoud, Bedankt voor het schrijven van deze mooie beoordeling! We staan graag de volgende keer weer voor je klaar.

goed geholpen en meegedacht hij doet het weer prima

Hi Edwin, Hartelijk dank voor de review!

Vakkundig advies en installatie

Wij wilden een koelcel voor op de sportclub en hadden wat uitgezocht. Op advies van de verkoper een ander type motor (niet duurder) ivm de garantie en stabiliteit.

Hi Marc, We denken altijd mee om tot de beste oplossing voor onze klanten te komen. Bedankt voor de mooie beoordeling!

Zeer goede en snelle service

Vooral het meedenken met de niet standaard oplossing die ik voor ogen had, maakte het verschil.

Hartelijk dank voor de top review!

exceeded expectations

Thebo was not a name you would here much here ( curacao). As soon I start going through listings and comparing prices, I was very Impressed. and got very good validation of the company from others. Long story short, coolers and dish washer are installed and running in good order. quality very good and great packaging. they are truly to be recommended. cant wait to do business with Thebo again. Thank you guys

Hi Octavio, Thank you so much for your great review! We would love to do business with you again too!

snel en hulpvaardig

snel geleverd en goede info telefonisch bereikbaar voor vragen

Hi martine, Bedankt voor de mooie beoordeling!

Suivi téléphonique ok Livraison rapide

Salut Karin, Merci pour votre évaluation!

Super snel. Goed advies.

Hi Jantina, Bedankt voor de mooie beoordeling!

keurige prijzen,niet goedkoper te verkrijgen als horeca ondernemer,

Snelle service qua contact, bestellen, betalen, materialen van de zadelmodule is top,plug and play,ideaal voor ons! dankjewel (Bas) en Thebo

Hi Lajos, Hartelijk dank voor de mooie review!

Goede service, perfect geplaatst alleen transport kan effe beter...

Hi Frans, Helaas kan je nooit alles in de hand hebben, overmacht kan voorkomen... Maar ook als het moeilijk wordt, leveren wij top service! Bedankt voor je beoordeling.

Prima Service

Meerdere malen goed geholpen, en leveringen waren ook prima.

Hi Patrick, Bedankt voor de mooie beoordeling en weer tot de volgende keer!

Fijne communicatie en goede apparatuur

Fijne communicatie, goede adviezen en snelle levering volgens afspraak. Helaas had ik ook even de onderhoudsdienst nodig voor een geleverde diepvries kast maar ook dit verliep allemaal zeer soepel.

Hi Jan-Dennis, Hartelijk dank voor de eerlijke review!

snelle aktie

bij ons ontstaan er een probleem met de vries installatie gelijk een nieuwe vrieskoeling besteld, snelle aktie van de leverancier deze dacht mee. alleen jammer dat de instructie die er bij word geleverd niet in het Nederlands is bijna een score van 10 mogelijk een aandachts punt voor de toekomst.

Hi Wim, Bedankt voor de mooie beoordeling!

TOP

Snel en efficiënt

Hi Charlotte, Bedankt voor de top review!

Goede klantenservice

Fijne klantenservice, ook nadat er met levering iets fout ging. Het blijft mensenwerk maar hoe je er mee omgaat dat maakt het verschil. En dat is met deze mensen erg fijn bevallen!

Hi Nick, En dat is precies hoe het is! Bedankt voor de mooie beoordeling.

Perfecte service

Na telefonisch contact in 2 dagen ons uit de nood geholpen met een nieuwe koelkast.

Hi Cindy, Bedankt voor de prachtige beoordeling

Correcte en snelle levering.

Zeer snel geleverd, dinsdag besteld en donderdag geleverd. Zeer behulpzame chauffeur.

Beste Werner, Hartelijk dank voor de mooie review, we zijn benieuwd wat we de volgende keer nog beter kunnen doen voor een 10 =)

Prima service, prima advies, prima ondersteuning.

Zeer tevreden over service, plaatsing en kwaliteit!

Beste Neal, Hartelijk dank voor de top review!

Alles op tijd geleverd en netjes geïnstalleerd

De koelcel werd een dag van tevoren gebracht. Netjes op tijd. Net als De mannen die de cel de volgende dag moesten opbouwen. Ze waren netjes en dachten ook mee welke positie de cel het beste kon hebben en waar bijv. De deur moest komen.

Hi Mark, Bedankt voor de mooie review!

Erg behulpzaam en meedenkend!

Goede prijzen en snelle levering.

Hi Gene, Hartelijk dank voor de mooie beoordeling!

Over Thebo BV

THEBO is meer dan 30 jaar geleden begonnen als specialist in vleessnijmachines. Inmiddels is THEBO met duizenden klanten en diverse specialistische webshops een toonaangevende speler in Nederland en België. Ons team is goed opgeleid en zal er alles aan doen om je perfect te adviseren. We nodigen je uit om contact met ons op te nemen. Laat ons je verbazen!