Super persoonlijke service!

Super service! Persoonlijk gecontacteerd! Vlotte bediening en levering!

Wat een mooie beoordeling, bedankt!

Bedankt voor de top review!

Top bedrijf!

Goede duidelijke website. Op tijd en netjes geleverd. Aan te bevelen!

Errol, bedankt voor de mooie beoordeling!

Zeer goede communicatie uitleg en afgesproken levering , meer moet het dus niet zijn . Gaan hier zeker nog bestellingen plaatsen in de toekomst !

Bedankt voor de prachtige review en tot de volgende keer!

In mijn ervaring deur is zo, is automatisch kan dicht.

Gooi, service

Hartelijk dank voor de beoordeling!

Bij de verkoop liep het meer dan prima, erna wat moeilijker

Zeer goed geholpen bij de verkoop. Accurate info, teruggebeld door productspecialist, zeer snelle en stipte levering. Helaas defect na amper 3u gebruik op de vooravond van de opening van de zaak. Dan werd het lastiger... geen onmiddellijke info beschikbaar, geen lijst van foutcodes gekend, foto's moeten maken en doorsturen van display, heb dan maar betalend een beroep gedaan op lokale koeltechnicus - ondanks de garantie. Wellicht heb ik pech gehad dat dit op vrijdagmiddag gebeurde.

Beste Geert, Allereerst bedankt voor uw beoordeling. Fijn dat u tevreden bent met de wijze waarop u geholpen bent uw koeling aan te schaffen. Om onnodige kosten te voorkomen vragen wij altijd foto's om de situatie zo goed mogelijk te kunnen beoordelen. Het tijdstip waarop uw apparaat in storing heeft getreden zat inderdaad helaas niet mee. Wij doen altijd alles in onze macht om naar tevredenheid te helpen. Fijn dat het opgelost is en de opening van uw zaak door kon gaan. Indien wij u nog ergens mee kunnen helpen horen wij het uiteraard graag. Met vriendelijke groet, Team THEBO

Altijd een oplossing!

Last minute een order geplaatst... niet alles was beschikbaar maar er werd gebeld én moeite gedaan om een aanvaardbaar alternatief te vinden. Na de overeenkomst werd er stipt en volgens afspraak geleverd... dat is service!

Yes, weer een tevreden klant erbij! Bedankt voor je mooie beoordeling.

Vriendelijk en goede service

Vriendelijk en zeer behulpzaam. Goede service

Mooie review, bedankt!

Super geregeld

Alles keurig geregeld

Bedankt voor de mooie review!

Prima advies en prima levering

En een meer dan prima beoordeling! Dank je wel!

TOP

Zeer snelle servive en levering

Hartelijk dank voor de review!

Best!!!!

Best klant service. Best delivery. 1 day delivery to Antwerpen!!!!!!. Best best..... Professional. Thank you.

Thank you so much for this amazing review. See you next time :)

Na bestelling, gelijk benaderd en alles gelijk geregeld.

De beste service voor onze klanten! Bedankt voor de review

precies gedaan wat afgesproken

precies gedaan wat afgesproken, prettige ervaring

Mooi cijfer toch die 10 ;) Bedankt voor de beoordeling Jaap!

Van a tôt z geen probleem en top communicatie

Een perfecte beoordeling, maar niet aanbevelen? Dat zal vast een foutje zijn geweest. Hartelijk dank voor de mooie beoordeling!

Alles netjes geregeld....

Mijn bestelling en een wijziging (aanvulling) vlot en netjes afgehandeld.

Zo werken wij graag, bedankt voor de mooie review!

goed geregeld

super

Bedankt voor de beoordeling!

goede info en service

zeer prettig

Wij zijn benieuwd wat we kunnen doen om nog een mooier cijfer te ontvangen :) Bedankt voor je review!

Super klantvriendelijk

Hele goede hulp bij keuze koeling en ze doen erg veel moeite om je zo goed mogelijk te informeren ivm levering enz... Een absolute aanrader!

Wat worden wij vrolijk van zo'n positieve beoordeling, dank je wel!

Slecht transportbedrijf wat levert

De service na het bestellen was super, de afhandeling van het transportbedrijf niet. Op het allerlaatste moment werd er gebeld dat het een dag later werd. Ok dat kan gebeuren. Eenmaal hier aangekomen werd de vrieskast voor de luifel ( de vrieskast stond op 2 pallets dus kon er niet onder) neergezet en kon ik het zelf uitzoeken. ( ik ben een vrouw van 1.58 m en de vrieskast weegt dik 100 kg en is ruim 2 meter hoog) Als eenmanszaak zijnde is het dan erg moeilijk ( onmogelijk) om zo'n apparaat binnen te krijgen. Beetje jammer.

Beste Nikkie, Wat jammer dat je het totaalpakket maar een 2 waard vindt. Hier balen wij enorm van. Uiteraard kun je niet altijd een 9 of een 10 scoren, maar een 2 doet ons oprecht pijn. Temeer omdat we hier niet aan gewend zijn en eigenlijk altijd voor een 10 gaan. Helaas is het transport niet altijd 100% in onze eigen handen. De transporteurs kunnen/mogen helaas niet altijd de spullen binnen zetten (ARBO wetten, verzekeringen etc.). Normaal gesproken word je hier door ons op gewezen in de correspondentie rondom de order en ook vaak nog in een telefoongesprek. Ondanks dat het binnenbrengen van de spullen niet wordt toegezegd helpen chauffeurs, als het mogelijk is, in best veel gevallen toch met de producten binnen zetten. Hier is vooraf echter geen garantie op af te geven. Hier lijkt sprake van een miscommunicatie en hier zullen we dus zeker nog even contact met je over opnemen. Met vriendelijke groet, Team THEBO

Heel service gericht en buitengewoon vriendelijk

Vanaf het eerste contact tot de volledige levering en montage keurig netjes en vriendelijk. Dankjewel.

Beste Leon, jij bedankt voor de mooie beoordeling! :)

Prima bedrijf!

Goed advies. Snelle levering!

Ha Henriette, merci beaucoup!

Goed, helder en service gericht

Hartelijk dank!

vriendelijk personeel en goede kwaliteiten

Top service, daar gaan we voor. Hartelijk dank.

De levering en montage verliepen perfect

Zeer vriendelijk in de omgang

Mario, bedankt voor uw review.

Over Thebo Horeca

THEBO Horeca is meer dan 30 jaar geleden begonnen als specialist in vleessnijmachines. Inmiddels is THEBO met duizenden klanten en diverse specialistische webshops een toonaangevende speler in Nederland en België. Ons team is goed opgeleid en zal er alles aan doen om je perfect te adviseren. We nodigen je uit om contact met ons op te nemen. Laat ons je verbazen!