heel goede service

Alles verlopen zoals afgesproken

Hartelijk dank voor de beoordeling!

tevreden

vlugge levering besteld toestel, enkel tel. verwittiging op dag van levering niet gekregen.

degelijkheid en snelle service

positief door de degelijkheid en eenvoud om in elkaar te zetten.

Hartelijk dank voor de beoordeling.

uitstekende service, Een woord TOP BEDRIJF

Ik heb een schepijsvitrine gekocht, het was binnen de beloofde termijn in mijn zaak en ook netjes geïnstalleerd. Zoals beloofd. Ik heb overal in Nederland en Belgie gezocht voor een betrouwbare horeca Koel leverancier en natuurlijk ook voor een scherpe prijs, en toch moet ik zeggen dat Ik een hele goede keuze heb gemaakt, de mannen van THEBO staan zeker achter voor wat ze zeggen. Ze denken zeker met je mee en is niet alleen verkoop.

Wat een TOP review! Hartelijk dank. De vrouwen van THEBO staan ook voor u klaar hoor :). Groetjes, Sophie

goed produkt,deskundige telefonischr informatie en super snelle levering.

geweldig

Hartelijk dank voor de mooie beoordeling Wim!

UItstekend !!!

Perfectie over de gehele lijn...

Wow Yves bedankt voor de prachtige review. Ik vraag me wel af wat nog beter kunnen doen om die tien van u te krijgen. :)

Denken goed met je mee, en zijn zeer snel

had wat met spoed nodig, en is zeer snel opgepakt, en geleverd

Haastige spoed is zelden goed, maar in ons geval goed geregeld! :) Bedankt voor de mooie review Marcel.

Netjes, duidelijk en correct!

Snelle en correcte service tot aan de deur!

Wendy! Bedankt voor de mooie beoordeling.

Alles vlot verlopen, snelle levering

Alles vlot verlopen, snelle levering.

Supers! Prachtige beoordeling, hartelijk dank!

Martijn. Heeft mij enorm geholpen

Pech gehad met mijn aankoop werkte niet maar martijn heeft dat allemaal opgelost met vriendelijkheid dank ervoor

Bedankt voor de review!

top advies en service, niet alleen maar bezig met verkopen

koelmotor werkte niet naar behoren, kreeg eerst adviezen om mogelijk het probleem te verhelpen ipv een nieuwe motor te verkopen

Mooi voorbeeld van hoe wij echt het beste willen voor onze klant :) Bedankt voor de review!

Heel netjes allemaal.

Goed advies , snelle levering , en alles werkt naar behoren.

Hartelijk dank voor het schrijven van een beoordeling!

correct en zeer snelle levering

vriendelijk en correcte uitleg en zeer snelle levering

Beter dan een tien kannie. Bedankt voor het schrijven van de beoordeling Guido!

Correcte service

Perfectie nabij.

Wat fijn dat er iemand is die begrijpt wat we hier doen ;) Bedankt voor de review!

Perfect zoals de vorige keer

Stipt, goed verpakt, correct product

Bedankt voor de beoordeling. Tot een volgende keer weer Suzanne :)

Niet voor herhaling vatbaar

Apparaat beschadigd, service minimaal, vertrouwen verloren.

Beste Menno, Wij zijn verbaasd over deze beoordeling. Wij hebben er alles aan gedaan om u tevreden te houden en aan beide kanten zijn excuses gemaakt. Als dit uw gevoel is vinden wij dat jammer. Wellicht kunnen wij er in de toekomst voor zorgen dat u positief bent.

Er wordt prima meegedacht.

We hebben inmiddels in twee jaar tijds twee koelcellen en twee vriescellen aangeschaft.

Bij de aanschaf van weer een nieuwe cel staan wij weer voor u klaar Peter! Bedankt voor het schrijven van deze mooie beoordeling.

Goed verzorgd

Bedankt voor de beoordeling!

Top! Snel, meedenkend en goed geprijsd!

Zoals boven beschreven, geen op of aanmerkingen!

Bedankt Jasper!

Very good experience

Thank you for your perfect review!

Goede service en aardige mensen

Goede service en ook en dat mag gezegd worden aardige mensen die je correct te woord staan.

Bedankt voor jouw top review Theo!

goede service en advies

Goed advies gekregen bij de aanschaf van een koelkast. Goed meegedacht met een keuze.

De juiste koeling is belangrijk! Wij denken graag met je mee. Bedankt voor de mooie beoordeling.

Goed product snel geleverd

Goede prijs kwaliteit verhouding en goede service vwb meenemen oude vriezer.

Hartelijk dank voor de review!

Altijd super service die zij leveren!

Bedankt voor de review!

Vriendelijk maar transport verliep zeer slordig

CP op de klantenservice zeer bekwaam en vriendelijk. Het transport liet echter zwaar te wensen over. > Ik zou gebeld worden vantevoren. Dit is niet gebeurt. Vervolgens is de koeling toch geleverd zonder dat ik daar van op de hoogte was. Tot overmaat van ramp is de pizzawerkbank van 250 kilogram geleverd op een dubbele pallet waardoor ik een paar uur in de weer ben geweest met de pompwagen om steeds in fases de pallet te verwijderen. Ik heb dit moeten doen met een zaag en breekijzer. Echt heel slordig allemaal.

Beste Floris, Bedankt voor het schrijven van een beoordeling. We vinden het heel vervelend dat het tijdens het transport niet zo is gelopen zoals wij het hebben geïnstrueerd. Ook via deze weg wil ik nogmaals onze excuses aanbieden. Goed om te lezen dat ons team er weer alles aan heeft gedaan om een goede service te verlenen :). Met vriendelijke groet, Team THEBO

Over Thebo Horeca

THEBO Horeca is meer dan 30 jaar geleden begonnen als specialist in vleessnijmachines. Inmiddels is THEBO met duizenden klanten en diverse specialistische webshops een toonaangevende speler in Nederland en België. Ons team is goed opgeleid en zal er alles aan doen om je perfect te adviseren. We nodigen je uit om contact met ons op te nemen. Laat ons je verbazen!