Fenomenale service!

Alles bestellingen waren precies zoals verwacht. Er werd ook gebeld om te vragen of de zaken zouden zijn zoals verwacht. De laatste bestelling kwam toe in de week van mijn bevalling en er werd voor gezorgd dat het net voor mijn bevalling was. Ik kan niets meer zeggen dan dat dit een zeer goede service was!

Bedankt voor de prachtige review en van harte gefeliciteerd met de geboorte van uw kindje! Geniet ervan en hopelijk tot ziens.

Komen alle afspraken na!!!! Top

Alle opties mbt koeling uitgezocht en vervolgens met passende offerte gekomen. Levertijd zou zes weken zijn maar tot mijn verbazing werd ik gebeld dat de koelingen er al na een week geleverd zouden worden!!!! Super geregeld!!

Bedankt voor de mooie beoordeling Marko!

Doen wat ze beloven

Snelle levering Komen afspraken na Goede en nette bezorging Goede ondersteuning.

Bedankt voor de review!

uitmuntende dienstverlening gekregen

professioneel, vriendelijk, hulpvaardig, korrekt heb geen enkel negatieve opmerking of commentaar, zal zonder twijfel nog gebruik maken van hun diensten in de nabije toekmst

Bedankt voor de mooie review! En zonder twijfel heeft u weer een bestelling geplaatst! Hartelijk dank.

Prima geholpen

Ik had een bestelling geplaatst maar enkele producten waren nog niet leverbaar maar ik ben prima geholpen met het vinden van alternatieven en we hebben nu een veel betere vriezer

Fijn om te horen dat we in deze gekke tijden een mooi alternatief aan u hebben kunnen aanbieden! Dank voor de beoordeling Jan.

Zeer klantvriendelijk bedrijf

Wij hebben er onder andere twee ijsvitrines gekocht en werden heel goed op de hoogte gehouden van de leveringstermijnen alsook werden andere onderdelen waaronder de ijsbakken zeer snel verstuurd. Maar vooral de vriendelijkheid is me bijgebleven.

Hartelijk dank voor de review Jan!

Duidelijk en goed

Zich keurig aan de leverdatum gehouden en telefonisch goed op de status gehouden. 1 minpunt koelkast was beschadigd chauffeur had geen tijd koelkast in verpakking neer gezet en vertrokken. Bij het uitpakken bleken er links en rechts een flinke deuk in het plaatwerk te zitten. Daar ik een particuliere klant ben heb ik volgens de persoon die me gebeld heeft geen garantie

Hi Dave, bedankt voor de mooie review! Ik denk dat er een miscommunicatie is ontstaan. Beschadigingen bij levering hebben namelijk niks te maken met garantie. Dat is een ongelukkigheid die te alle tijden door ons wordt op opgelost.

Top service en erg vriendelijk customer service.

Top service en erg vriendelijk customer service. Heel content elke keer.

Bedankt voor de top review!

Top communicatie en product

Oprecht een 10. Telefonisch overleg - levering - product alles meer dan prettig en goed!

Wat een prachtige beoordeling, hartelijk dank!

Good service and good quality

Good service and good quality

Thank you for the nice review!

Aarzelend maar ok

ik kon perfect bestellen en gelijk betalen even later telefoon; niet op voorraad. Na 4 telefoongesprekken kon de bestelling eigenlijk perfect geleverd worden zoals gevraagd door intern een kleine aanpassing uit te voeren?! 10/10 mocht dit gelijk zijn voorgesteld ipv upsell poging. Doch vriendelijk en snel geleverd

Bedankt voor de beoordeling!

Alles correct verlopen

Zeer aangename ervaring zeer goede uitleg en raad gegeven

Bedankt voor de mooie beoordeling!

Hartelijk dank voor de beoordeling

top bedrijf

top bedrijf met een luisterend oor en afspraak is afspraak

Wat heb je aan je oren als je ze niet gebruikt toch. Bedankt voor de review :)

Zeer efficiënt

De koeltafel was niet direct op voorraad en ik werd direct opgebeld met een ander voorstel. De vertraging van 2 weken werd ook perfect nageleefd. De service was dan ook perfect met dank hiervoor

Fijn dat het alternatief ook goed voor u uitkwam! Perfecte service is waar we naar streven. Bedankt voor de mooie review.

super

eerste ervaring maar super

Ook de tweede ervaring zullen wij weer super maken :) Bedankt voor de mooie beoordeling.

Prima service.

Alles top geregeld.

Hartelijk dank!

Kwaliteit en service top

Snelle levering Correct en vriendelijk Kwaliteit Zeer tevreden

Bedankt voor de top review!

Top product fijne service

Fijn advies

Bedankt voor de mooie review

Perfekte levering en service

Vriendelijk en hulpbereid

Alles voor een goede service! Bedankt voor de mooie review Hendrik.

Heeft de voor ons perfecte machine aanbevolen.

De vaatwasmachine is netjes op tijd geleverd en de monteur kwam de dag erna en heeft alles netjes aangesloten en uitgelegd. Ik beveel Thebo zeker aan.

Bedankt voor de mooie beoordeling

Zeer vriendelijke en behulpzame klantenservice.

Hartelijk dank voor de mooie review!

Correct advies en opvolging van het dossier!

twee bemerkingen: - de website reflecteert niet de aanwezige stock van goederen - opvolging van transport kan gedigitaliseerd worden

Bedankt voor de beoordeling Wim! Helaas is het zo dat de voorraden te snel gaan om het altijd accuraat op de website te hebben. Over het algemeen hebben we alles op voorraad, helaas zorgt de Corona crisis voor een tekort aan grondstoffen waar de hele wereld last van heeft. Dit veroorzaakt dat de levertijd nu soms wat langer is.

Makkelijk te bestellen, geleverd als afgesproken.

Bedankt voor de top beoordeling!

heel goede service

Alles verlopen zoals afgesproken

Hartelijk dank voor de beoordeling!

Over Thebo Horeca

THEBO is meer dan 30 jaar geleden begonnen als specialist in vleessnijmachines. Inmiddels is THEBO met duizenden klanten en diverse specialistische webshops een toonaangevende speler in Nederland en België. Ons team is goed opgeleid en zal er alles aan doen om je perfect te adviseren. We nodigen je uit om contact met ons op te nemen. Laat ons je verbazen!