een heel goede service

ik ben uitstekend geholpen met heel goed advies.

Hartelijk dank voor de mooie beoordeling Wong's Place!

Snelle levering tegen laagste prijs

Wat ze zeggen doen ze!

Hoi Monique, Bedankt voor de top review!

Alles ruim op tijd geleverd door een zeer vriendelijk chauffeur.

Goede service van het bedrijf en hebben onderzoek gedaan, om mij de juiste koelkasten te krijgen voor een goede prijs.

Hoi Angela, Een goede service staat bij ons hoog in het vaandel! Dit communiceren we en maken we ook echt waar. Dit is onder andere in jouw beoordeling te lezen. Hartelijk dank hiervoor!

Goed advies en snelle levering

Na de online bestelling werd ik gebeld. Mijn bestelde artikel was niet op voorraad, maar een andere, betere versie wel. Omdat het verschil in prijs heel klein was, heb ik de andere gekozen. De volgende werkdag werd hij al bezorgd. Goede service!

Hoi Tamara, Bedankt voor de top review!

Snelle en goede service

Communicatie was erg goed en product kon snel geleverd worden. Helaas was er wat transport-beschadiging, maar dit werd na contact met het bedrijf erg snel opgelost. Over het algemeen dus dik tevreden.

Hoi Wesley, Schade is voor iedereen vervelend, het gaat erom hoe je ermee omgaat. Fijn dat je tevreden bent over de oplossing. Bedankt voor de waardevolle beoordeling!

TOP SERVICE

ik word altijd vriendelijk te woord gestaan, snelle oplossing en reparatie

Hoi Cindy, Top service is waar we voor gaan, super! Hartelijk dank voor de perfecte beoordeling.

Keurig op tijd geleverd

Product is zoals verwacht en voldoet aan de eisen. Geleverd volgens afspraak keurig op tijd. Chauffeur belde netjes van te voren op, dat hij eraan kwam.

Hoi Hannie, Bedankt voor de perfecte beoordeling!

fijne mensen om mee te werken

Martijn en zijn team zijn super enthousiaste en fijne mensen om mee te werken!

Hi Floris, Hartelijk dank voor de mooie review!

Super geholpen bij het vinden van de juiste koelapparatuur

Ben super goed geholpen, vriendelijke mensen. Wat ze zeggen maken ze ook zeker waar. Ik kan ze ook zekers aanbevelen.

Hoi Christian, Hartelijk dank voor de perfecte beoordeling!

Helemaal Top!

Ik heb nu 3 maal gewerkt met Thebo en kan er maar éen ding over zeggen en meer is niet nodig. Helemaal TOP!

Hoi Kees, Bedankt voor de mooie beoordeling! Wij zijn benieuwd wat we nóg beter kunnen doen voor die tien =D

Vlotte levering en eerlijke advisering

Mooie en overzichtelijke website met heel veel promoties.

Vlotte levering en eerlijke advisering

Mooie en overzichtelijke website met heel veel promoties.

Snel en correct

Alles netje en volgens afspraak op tijd geleverd

Heel goed geregeld

Goed geregeld en keurig netjes geplaatst

Hoi Mart, Bedankt voor de top review!

Topservice!

Geweldige service, altijd een belletje achteraf of alles goed gegaan is en altijd eerlijk en belangstellend!

Hi Hans, Bedankt voor de mooie beoordeling! Wij zijn benieuwd wat we nóg beter kunnen doen voor die tien! =D

Snelle levering en zoals nu lijkt een goeie diepvries

We hebben telefonisch contact gehad en daarin gaf jij verkoper goed advies.

Hi Ismay, Bedankt voor het schrijven van de mooie beoordeling!

Supergoede service!

Goede prijzen, vriendelijk personeel aan de telefoon, opvolging van de bestelling.. Top!

Beste Christine, Hartelijk dank voor de perfecte beoordeling!

Geen stekkerklaar apparaat gehad.

Na een belletje binnen 2 uur een monteur aanwezig en het systeem vakkundig in het werk gesteld!

Hi Jan, Hartelijk dank voor het schrijven van deze mooie beoordeling.

de beste service en advies in deze moeilijke tijd

wij hebben al jaren koelingen van THEBO en krijg altijd de beste prijs op maat en sinds kort een prima installatie bedrijf erbij dus een betere service kan je bijna niet verwachten.

Hi Arnoud, Bedankt voor het schrijven van deze mooie beoordeling! We staan graag de volgende keer weer voor je klaar.

goed geholpen en meegedacht hij doet het weer prima

Hi Edwin, Hartelijk dank voor de review!

Vakkundig advies en installatie

Wij wilden een koelcel voor op de sportclub en hadden wat uitgezocht. Op advies van de verkoper een ander type motor (niet duurder) ivm de garantie en stabiliteit.

Hi Marc, We denken altijd mee om tot de beste oplossing voor onze klanten te komen. Bedankt voor de mooie beoordeling!

Zeer goede en snelle service

Vooral het meedenken met de niet standaard oplossing die ik voor ogen had, maakte het verschil.

Hartelijk dank voor de top review!

Over Thebo BV

THEBO is meer dan 30 jaar geleden begonnen als specialist in vleessnijmachines. Inmiddels is THEBO met duizenden klanten en diverse specialistische webshops een toonaangevende speler in Nederland en België. Ons team is goed opgeleid en zal er alles aan doen om je perfect te adviseren. We nodigen je uit om contact met ons op te nemen. Laat ons je verbazen!