exceeded expectations

Thebo was not a name you would here much here ( curacao). As soon I start going through listings and comparing prices, I was very Impressed. and got very good validation of the company from others. Long story short, coolers and dish washer are installed and running in good order. quality very good and great packaging. they are truly to be recommended. cant wait to do business with Thebo again. Thank you guys

Hi Octavio, Thank you so much for your great review! We would love to do business with you again too!

snel en hulpvaardig

snel geleverd en goede info telefonisch bereikbaar voor vragen

Hi martine, Bedankt voor de mooie beoordeling!

Suivi téléphonique ok Livraison rapide

Salut Karin, Merci pour votre évaluation!

Super snel. Goed advies.

Hi Jantina, Bedankt voor de mooie beoordeling!

keurige prijzen,niet goedkoper te verkrijgen als horeca ondernemer,

Snelle service qua contact, bestellen, betalen, materialen van de zadelmodule is top,plug and play,ideaal voor ons! dankjewel (Bas) en Thebo

Hi Lajos, Hartelijk dank voor de mooie review!

top

Goede service, perfect geplaatst alleen transport kan effe beter...

Hi Frans, Helaas kan je nooit alles in de hand hebben, overmacht kan voorkomen... Maar ook als het moeilijk wordt, leveren wij top service! Bedankt voor je beoordeling.

Prima Service

Meerdere malen goed geholpen, en leveringen waren ook prima.

Hi Patrick, Bedankt voor de mooie beoordeling en weer tot de volgende keer!

Fijne communicatie en goede apparatuur

Fijne communicatie, goede adviezen en snelle levering volgens afspraak. Helaas had ik ook even de onderhoudsdienst nodig voor een geleverde diepvries kast maar ook dit verliep allemaal zeer soepel.

Hi Jan-Dennis, Hartelijk dank voor de eerlijke review!

snelle aktie

bij ons ontstaan er een probleem met de vries installatie gelijk een nieuwe vrieskoeling besteld, snelle aktie van de leverancier deze dacht mee. alleen jammer dat de instructie die er bij word geleverd niet in het Nederlands is bijna een score van 10 mogelijk een aandachts punt voor de toekomst.

Hi Wim, Bedankt voor de mooie beoordeling!

TOP

Snel en efficiënt

Hi Charlotte, Bedankt voor de top review!

Goede klantenservice

Fijne klantenservice, ook nadat er met levering iets fout ging. Het blijft mensenwerk maar hoe je er mee omgaat dat maakt het verschil. En dat is met deze mensen erg fijn bevallen!

Hi Nick, En dat is precies hoe het is! Bedankt voor de mooie beoordeling.

Perfecte service

Na telefonisch contact in 2 dagen ons uit de nood geholpen met een nieuwe koelkast.

Hi Cindy, Bedankt voor de prachtige beoordeling

Correcte en snelle levering.

Zeer snel geleverd, dinsdag besteld en donderdag geleverd. Zeer behulpzame chauffeur.

Beste Werner, Hartelijk dank voor de mooie review, we zijn benieuwd wat we de volgende keer nog beter kunnen doen voor een 10 =)

Prima service, prima advies, prima ondersteuning.

Zeer tevreden over service, plaatsing en kwaliteit!

Beste Neal, Hartelijk dank voor de top review!

Alles op tijd geleverd en netjes geïnstalleerd

De koelcel werd een dag van tevoren gebracht. Netjes op tijd. Net als De mannen die de cel de volgende dag moesten opbouwen. Ze waren netjes en dachten ook mee welke positie de cel het beste kon hebben en waar bijv. De deur moest komen.

Hi Mark, Bedankt voor de mooie review!

Erg behulpzaam en meedenkend!

Goede prijzen en snelle levering.

Hi Gene, Hartelijk dank voor de mooie beoordeling!

matig

dat weten ze zelf best wel

Beste Jan, Wij vinden het jammer dat u een slechte review heeft gegeven. Wij hebben uw toonbank ontzettend snel geleverd, ondanks dat dit een zeer groot model betrof. Het is balen dat de schuifruiten niet gelijk zijn meegekomen met de toonbank, gelukkig betekent dit niet dat de toonbank niet in gebruik gesteld kon worden. Voor zover wij weten bent u tevreden over de koeltoonbank en de volgende keer gaan we gewoon weer voor een tien. Hopelijk tot ziens en bedankt voor het nemen van de moeite voor het schrijven van een beoordeling.

Prima koelcel, levering volgens afspraak

Helaas zit de schakelaar voor het licht aan de achterkant, is niet zo handig.

super duidelijk

goed advies, mooie prijs en snelle levering

Hi Nico, Hartelijk dank voor de super review!

Goede en snelle service

Goede en snelle service

Hi Saladin, Bedankt voor de mooie beoordeling!

Goed echt super

Alles in een woord super .koeling ook ..alleen een deur zit verkeer om foutje van ons eigen ..groetjes . TOP.

Bedankt voor de top review!

Duidelijke service , snelle levering

Hi Koen, Hartelijk dank voor de mooie review!

Goed advies, snelle levering

Goed telefonisch advies, snel en netjes geleverd

Bedankt voor de mooie beoordeling!

Blij met de koelkast

Mijn keuze was "op voorraad". Dit bleek niet zo te zijn. Uiteraard werd een alternatief aangeboden, welke wel duurder was helaas. Kon wel binnen een paar dagen geleverd worden De chauffeur was te vroeg, maar heeft gelukkig toch gewacht tot wij er waren. Blijkbaar werd hij daar erg chagrijnig van....

Hi Elly, Helaas leven we in turbulente tijden met vele grondstoffen tekorten en moeilijke transporten, de producten vliegen "de toonbank" over. We proberen altijd een passend alternatief te vinden en onze klanten zo goed als mogelijk te helpen op alle vlakken. Top dat de chauffeur heeft gewacht en u alsnog de producten in ontvangst heeft kunnen nemen. Bedankt voor de beoordeling!

zeer prettig & deskundig advies

Korte lijnen, persoonlijk contact en maatwerk advies. Kundige mensen met verstand van hun vak.

Hi Andre, Hartelijk dank voor de mooie review!

Koelmalaan 3500.6 1812 PS Alkmaar

Over Thebo BV

THEBO is meer dan 30 jaar geleden begonnen als specialist in vleessnijmachines. Inmiddels is THEBO met duizenden klanten en diverse specialistische webshops een toonaangevende speler in Nederland en België. Ons team is goed opgeleid en zal er alles aan doen om je perfect te adviseren. We nodigen je uit om contact met ons op te nemen. Laat ons je verbazen!