Goede service, fijn contact

Wij waren opzoek naar nieuwe vriezers vanwege een bliksem inslag. Online kwamen we Thebo tegen en meteen telefonisch contact gezocht, en gekregen. Erg prettig en door de goede aanbieding hebben we de bestelling voor 2 vriezers geplaatst. De afspraken over levering en de aflevering zelf gingen voortreffelijk. Dank hiervoor!

Hi Steven, Bedankt dat u uw waardering van onze goede service laat blijken door het schrijven van deze mooie beoordeling.

Hele mooie wandkoeling

Professionele wandkoeling gekocht. werd keurig aangeleverd in een houten frame. hij koelt goed, alleen het is uitzoeken hoe alle knoppen werken.

Hi Rick, Bedankt voor de review. Mocht u er niet uitkomen met de knoppen, kunt u altijd contact met ons opnemen en zullen wij u helpen :)

Prima service. Geleverd conform afspraak.

Fijne koelkast, op de temperatuur aanduiding na. Als er 9 graden C op het display staat is het in werkelijkheid 14 a 15 graden C.

Hi Huub, Hartelijk dank voor de beoordeling!

Uitstekend, maar...

Ik heb een koel- en vriescel aangeschaft. Een behoorlijke investering. De service was prima en adequaat. Had het wat persoonlijker gevonden dat er even een belletje was gepleegd na installatie om te vragen of alles naar wens is. Zeker als je 15.000 euro besteedt. Wellicht voor Thebo een "kleine" verkoop voor mij een behoorlijk bedrag.

Beste Joost, Eigenlijk bellen we altijd na hoe de installatie is gegaan en of alles naar wens was. Dat dit deze keer niet gebeurd is komt waarschijnlijk door de zomerdrukte.. Onze excuses hiervoor. We zijn blij te horen dat alles naar wens is en waarderen jouw beoordeling. Dank je wel!

Bij Thebo ben je klant en geen nummer

Er wordt echt tijd genomen voor de klant. Geen druk op de ketel om maar snel te kopen! Relaxe verkoper met verstand van zaken. Mijn volgende aankoop is bij Thebo!

Beste Wim, Een goede service is voor ons het belangrijkste. Dat houdt ook in dat we het perfecte product voor onze klant zoeken. Bedankt voor de mooie beoordeling en tot de volgende keer!

Toppers

Dankjewel toppers!!

Beste Mimoun, Jij bedankt voor de top review! =)

Goede service, snelle levering.

Goede service binnen 24 uur geleverd.

Beste Richard, Hartelijk dank voor de mooie beoordeling!

goede ondersteuning in keuze

Beste Leo, Bedankt voor de beoordeling!

goede service

goede service

Beste Robert, Bedankt voor de goede review!

Keurig

Snel, vriendelijk en netjes!

Beste Schouten, Hartelijk dank voor de mooie beoordeling!

slechte bezorging

Slechte service qua bezorging Koel insteekunit wordt zo voor de achter deur geplaatst in de regen.

Beste Jan, Allereerst bedankt voor het schrijven van de review. Uiteraard vinden we het jammer dat we zo'n slechte beoordeling krijgen. Vooral doordat wij meerdere keren hebben geprobeerd om het voorval door te spreken, zowel voor als na het binnenkrijgen van de review. Helaas lijkt het erop dat we op geen enkele manier contact krijgen. Er is besproken dat er wordt geleverd tussen 08.00 - 17.00, dat er iemand aanwezig moet zijn om het product aan te nemen en dat er een uur voor levering wordt gebeld. De chauffeur heeft een uur voor levering gebeld om te laten weten dat hij eraan kwam. Er wordt nooit uitgeladen zonder dat er iemand aanwezig is of hier nadrukkelijk toestemming voor is gegeven. Uit ons onderzoek is gebleken dat de chauffeur toestemming heeft gekregen om het pakket buiten neer te zetten. Wij hebben gevraagd om foto's, maar deze zijn nog niet bij ons binnengekomen. Wij begrijpen dat we niet altijd een 10 kunnen scoren, maar deze beoordeling voelt niet volledig rechtvaardig. Wij hopen dat er nog contact met ons wordt opgenomen, zodat we deze zaak op een goede manier kunnen afsluiten. Met vriendelijke groet, Team THEBO

prima service en snelle opvolging vanuit online bestelling

De online bestelling werd snel opgevolgd, en ik werd daags erna gebeld n.a.v. een vraag die ik daarbij ook had gesteld. De levering was snel, en de vriezer functioneert naar wens.

Hoi Willy, Bedankt voor de mooie review!

Werkt voortreffelijk

Een mooie en goedwerkende frigo

Hoi Luc, Hartelijk dank voor de mooie beoordeling!

De beste!

Denken altijd fijn mee en komen met de beste oplossing

Hi Tosao, Bedankt voor de top review! Tot de volgende keer weer :)

persoonlijke aandacht

Door een communicatie fout voldeed de bestelde koeling niet geheel aan onze verwachtingen, na dit aangegeven te hebben is dit door Theo snel en naar onze tevredenheid behandeld.

Hi Johannes, Iedereen maakt wel eens een foutje, maar dan los je het wel zelf op! En dat is precies wat wij doen :) Bedankt voor de beoordeling!

Fijne bedrijf, snelle service!

erg tevreden, leuk persoonlijk contact!

Hoi Mariska, Persoonlijk contact is belangrijk voor een goede service en is nog gezellig ook ;) Dank voor je beoordeling!

Wereld zaak

Hoi Robin, Wat een mooi compliment! Hartelijk dank.

TOP!

snel,correct zo moet het.

Beste Guy, Super dank voor top review!

Top service met aankoop, goede monteurs

Erg tevreden over advies, snelle levering en flexibel. Montage conform afspraak en goed overleg Tip: bij montage ook netjes achterlaten. Begrijp dat wij verpakking moeten afvoeren, maar afval scheiden en even schoonvegen had wel fijn geweest.

Hoi Thomas, Allereerst bedankt voor de tip! We staan altijd open voor verbetering, zodat we onze klanten een nog betere ervaring kunnen bieden. Hartelijk dank voor de review!

prima service

jammer van de vervoerder die zich niet aan de afspraak hield

Hoi Inge, Dat vinden wij ook erg vervelend... We zijn hier achteraan gegaan en de vervoerder erop gewezen. Bedankt voor de mooie beoordeling!

uitstekende service

uitstekende service

Hoi Aneta, Bedankt voor de uitstekende beoordeling, hier zijn we blij mee!

Ze zijn erg klant vriendelijk.

Na een goed gesprek en deskundig advies heb ik de juiste koelmotor aangeschaft.

Hoi Alik, Bedankt voor de top review!

Omschrijving voor aansluiting van de koelmotor erg sumier

Installatie omschrijving is erg beknopt, en is bijna niet uit te komen om zelf te bouwen

Hoi Henkjan, Wat jammer dat u niet tevreden bent. Wij geven altijd aan dat het opbouwen van een koelcel niet hetzelfde is als een IKEA-pakket (en we weten allemaal hoe dat is...). De echte handige Harry's krijgen het goed voor elkaar, maar om zeker te zijn van een goede installatie adviseren wij om de cellen door onze monteurs te laten installeren. Desalniettemin laten we onze klanten nooit in de steek en zijn we ook een grote hulp op afstand. We vertellen onze handige Harry klanten dat ze ons altijd kunnen bellen om te helpen met het installeren van de cel, want bij ons is het niet service tot aan de deur :)

prima service

netjes geholpen

Hoi Robert, Hartelijk dank voor de mooie beoordeling!

Je krijgt waar voor je geld

Goed advies en snelle levering.

Hoi Anne, Mooi om te horen, bedankt voor de review!

Koelmalaan 3500.6

1812 PS Alkmaar

Over Thebo BV

THEBO is meer dan 30 jaar geleden begonnen als specialist in vleessnijmachines. Inmiddels is THEBO met duizenden klanten en diverse specialistische webshops een toonaangevende speler in Nederland en België. Ons team is goed opgeleid en zal er alles aan doen om je perfect te adviseren. We nodigen je uit om contact met ons op te nemen. Laat ons je verbazen!