Positief

Heel fijn dat ik het tutdoekje met konijn kon bestellen, aangezien het uit het assortiment is bij andere winkels

Hele snelle reactie op mn vraag..top.

Super mooi

Blij mee.

Gewoon goed met een persoonlijk touch

Alles van bestselling tot verzending verloopt soepel. Borduring is mooi en netjes. Communicatie is uitmuntend!

Snelle levering en top product!

Een overzichtelijke website met leuke producten en de mogelijkheid een kaartje bij je geborduurde cadeautje te voegen, waardoor je het cadeau direct naar de ontvanger kunt versturen. Daarnaast goede communicatie na afronding van je bestelling en snelle levering! Al met al een super ervaring gehad en ik zou zeker nog eens hier bestellen voor een uniek (kraam)cadeau!

Snelle levering, goede service en mooi werk!

Zeer tevreden!

Top !

Een super mooi baby mutsje en heel mooi strak er opgeborduurd echt een aanrader ! Wij zijn er erg blij mee !!

Altijd vriendelijk, alles mooi verpakt. Super.

Mooi product ; goede snelle service; aanrader

Mooi product; netjes van naam voorzien; snelle service en leuk ingepakt .Een aanrader

product goed

Helaas ,ik had een slabbetje besteld maar niet de goede kleur ontvangen. gr.Mimi

Goedendag Mimi, Hartelijk dank voor je beoordeling. Helaas waren inderdaad de slabben uitverkocht die je wilde. En helaas niet meer leverbaar. We hebben in overleg met jouw een andere kleur gekozen die we voor je geborduurd hebben en verzonden. Mvg Annemarie

Topservice!

Annemarie reageert heel snel, maakt prachtige cadeau's en verstuurd deze snel.

Mooie kwaliteit en goede communicatie

Ik heb al meerdere knuffels en nu gastenhanddoekjes besteld. Ik ben erg blij met mijn bestelling. Het was ook super mooi ingepakt.

Snelle reacties en leuke producten

Prachtig, persoonlijk kraamcadeau

Eenvoudige website, mooi assortiment en snelle service!

Snel, vriendelijk en kwalitatief

Erg klantvriendelijke. Supersnel en gemotiveerd. Denkt met je mee. Producten worden met zorg (en liefde) gemaakt. Mooi ingepakt, klaar om cadeau te geven.

Top geregeld

Snelle service.

Dezelfde dag nog is het pakket verstuurd. Feestelijk verpakt in doorzichtige folie met wat vrolijke linten.

SUPER

SUPER kado en service!!! In 1 woord geweldig!!!

Netjes geholpen en het ziet er geweldig mooi uit! Super bedankt!

Zeer bevredigend

Heb contact gehad via de mail, zeer bevredigend! En dan natuurlijk de mooie kado’s die op een snelle en fijn verpakte manier thuis zijn afgeleverd! Ga zeker bij gelegenheid weer de site opzoeken.

Fantastische service!

Heel snelle en vriendelijke service! Steeds bereid om een vraag te beantwoorden.

Mooie producten

Mooie producten, leuk ingepakt en snel in huis.

Snelle en vriendelijke service

De producten zijn van kwaliteit en heel netjes.

Helemaal goed!

Was super

Heel mooi. Kan het zo weggeven als cadeau. Super dat het al netjes ingepakt is.

Over Borduurservice AnneLot

Machinaal borduren voor bedrijf en particulier. Snelle levering. Persoonlijk naar eigen wens geborduurd. Logo borduren, geboortekaartje borduren. van 1- 250 stuks.