Producten worden goed en snel geleverd. Wel vind ik alles aan de prijs waardoor het soms voor een kraamcadeautje al te duur wordt.

Goede service!

Bij borduurservice AnneLot een kraamkado besteld, snel verzonden rechtstreeks naar de baby, en zelfs een gratis kaart erbij!

Goede communicatie en snelle service...ik ben erg tevreden met het eindresultaat van de gepersonaliseerde knuffel

Net zo vlot en mooi als anders

Wederom prachtige cadeautjes kunnen bestellen en stuk voor stuk prachtig ingepakt.

Mijn bestelling van 2 x set kinderschortje met naam + ovenhandschoen waren zeer snel bezorgd. Ik had bij de order als opmerking dat het verjaardags kadootjes waren en ik was zeer verrast dat ik een doos kreeg met 2 mooie ingepakte presentjes. Leuk gedaan en bedankt ervoor. De namen zijn er erg mooi opgeborduurd. De jarigen waren er erg blij mee.

Top.

Lakentje besteld had geen haast. Meerder voorbeelden mogen beoordelen wat ik er van vond en hoe ik het wilde. Super mooi geworden, onwijs blij mee!

Attent

Een schortje met naam voor een nieuwbakken grote zus, zodat ze papa en mama kon helpen met de verzorging van de baby. Dat had ik bij de bestelling geschreven. Toen het schortje kwam, was het prachtig ingepakt, met linten eromheen. Erg attent. Verzending en levering prima. Eenvoudig, maar keurig schortje. Dat wou ik ook. Alleen: geborduurd? Nee, de naam was op het textiel gedrukt. Wel netjes, maar ook jammer. Borduursel had ik mooier gevonden en het lijkt me duurzamer. Waarom dit niet vooraf vermelden?

Goedemiddag Lily, Hartelijk dank voor je beoordeling. Je had een bedrukt schortje besteld ipv. een geborduurd schortje. Wij vermelden dit altijd bij het artikel. Mvg Annemarie

Mooi en super snel

Super snelle levering en mooie producten

Perfectie

Alles weer super mooi geborduurd! Gaan we veel plezier van hebben.

Tot 2x toe komen ze hun belofte na. Wordt snel en goed verzonden. En qua prijs goed in de markt. Als ik weer wat nodig heb weet ik de weg te vinden. Ga zo door!

snelle service mooie cadeaus

Goed geholpen

Ik had een ander letter type en toen vroeg je ok een andere mocht omdat die mooier is.. Mij maakte lettertype niet uit

Ik kreeg een warme e-mail toegestuurd en ook met een persoonlijke foto. Dit vond ik erg leuk en in de e-mail stond alles duidelijk geschreven. De knuffel was heel snel in huis.

Tevreden zoals altijd

In het echt is het veel mooier als het op de fotos lijkt. Super snelle service en altijd heel mooi verpakt.

Er was iets niet op voorraad maar super goed opgelost..

Zeer snelle service!

Veel keuze en heel snel geleverd. Het resultaat is erg mooi en ook leuk verpakt!

Super leuk

Ik had een kraamkadootje besteld. Erg leuk ingepakt en echt een feestje om kado te geven.

Echt leuk kado!

geborduurd kinderschort voor mijn nichtje, prachtig gemaakt en snel geleverd. Ik weet dat ze het geweldig zal vinden! Goede kwaliteit en mijn kleuren en lettertypeverzoeken werden perfect opgevolgd

Fantastische supersnelle service

De handdoekjes zien er heel goed uit. Tekst staat er prachtig op. En ook nog leuk ingepakt!

Netjes en goede klantenservice

Speciaal een berichtje gekregen omdat gekozen kleurencombinatie niet handig bleek. Fijn meegedacht en ook snel geleverd voor gepersonaliseerde items. Als verrassing ook nog mooi ingepakt. Top!

Goeie service met snellere levering! En de prijzen zijn ook zeer zeker te doen

topsnelle service

Top snelle service!

top!

al jaren bestel ik bij annelot wij zijn super tevreden!!!

Snelle en goede service

Leuke producten! Snelle levering en service

Goede service en mooie producten

Goed overleg om tot het perfecte geboortecadeau te komen. En ook nog verzonden naar Italië. Helemaal super.

Over Borduurservice AnneLot

Machinaal borduren voor bedrijf en particulier. Snelle levering. Persoonlijk naar eigen wens geborduurd. Logo borduren, geboortekaartje borduren. van 1- 250 stuks.