Mooi werk, snelle service

De geborduurde handdoek ziet er prachtig uit en werd al heel snel thuis bezorgd. Top!

mooi resultaat, snelle levering

Mooie handdoek laten borduren, levering binnen een week, mooi resultaat.

Mooi! Bedankt

Ben er erg blij mee

Goed en snel geregeld!

Ik kreeg snel reactie op mijn bestelling. Het knuffeltje is precies zoals ik hoopte.

Altijd heel goed en netjes

Bestel regelmatig en ben altijd zeer te vreden

altijd goed

ben altijd erg tevreden er over

Een prima en goede service.

Heb al meerdere lakentjes laten borduren en het ziet er keurig en netjes uit! Wil je zelf een ontwerp in leveren is dat ook mogelijk! Perfect!!

Altijd goed!

Ik heb meerdere keren badlakens besteld met namen erop en ik ben altijd erg blij!! Goede kwaliteit en mooie resultaat. Website is ook makkelijk te gebruiken.

Duidelijke website en netjes afgeleverd

De website werkt makkelijk en je kunt veel opties kiezen. Mijn producten waren mooi ingepakt als een cadeautje een goed geborduurd. Ik had het binnen enkele dagen binnen, heel tevreden!

Makkelijk bestellen, prachtig gemaakt en mooi verstuurd en snel verstuurd!

Ga zo door

Leuke Communicatie, erg meedenkend

Echt een aanrader

Goed werkende website. Snelle service. En super leuk ingepakt. Kortom echt een aanrader.

Al meerdere jaren bestellingen geplaatst, en nog altijd tevreden!

Super snelle service, en netjes borduurd! Ik ben fan!

Precies goed

Snelle levering, mooi geborduurd! Helemaal top

zeer goed

altijd netjes

Kraamcadeau afgestemd op stijl en kleur geboortekaartje

Mijn complimenten voor het meedenken en de ‘vertaling’ van onze wensen naar een prachtige eindresultaat. Vanuit het bedrijf waar ik werk verrassen wij jonge ouders graag met een gepersonaliseerd kraamcadeau met verschillende items. Bij de aanvraag sturen wij standaard een afbeelding van het geboortekaartje mee, met het verzoek om qua afbeelding(en) en kleuren hierop af te stemmen. Succes verzekerd!

Snel, netjes en vriendelijk!

Er wordt snel gereageerd op mijn mailtjes. Het wordt snel behandeld en verstuurd.

Zo mooi!

2 items besteld. Waren binnen in de afgesproken tijd en ze zijn erg mooi!!

Helemaal zoals verwachten

Mutsjes zijn volledig naar verwachting! Erg blij mee.

Denk goed

Cadeau is rechtstreeks naar baby gegaan. Moeder heeft wel bedankt en vond het leuk. Maar geen eigen ervaring dus.

Precies wat ik zocht!

Ik was zo lang op zoek naar het perfecte kraamcadeau en wat een mooie spullen vond ik bij AnneLot! Mooie kwaliteit, snel geleverd, vakwerk!

Boven verwachting !

Netjes verpakt. Snel verstuurd !

Levering zoals afgesproken. Het was zeker het gewenste resultaat

Goede materialen en mooi resultaat

Altijd met plezier spullen besteld en ontvangen!

Over Borduurservice AnneLot

Borduurservice AnneLot, uw specialist in het borduren van artikelen naar wens.