Snelle service, goede kwaliteit maar info website kan beter

Babybadcape met naam en kroon besteld via de site. Snel kunnen vinden wat ik zocht maar de kleuren zijn niet goed zichtbaar. Gekozen voor lichtblauw en verwacht dan babyblauw maar is meer donker turquoise. Op voorhand had ik deze kleur echt niet gekozen en is ook echt geen licht blauw. Jammer... Kwaliteit wel mooi en mooi geborduurd.

bedankt voor je beoordeling. Jammer dat de kleuren niet zijn wat je in gedachten had. De kleuren in de webshop bij de lichtblauwe badcape komen overeen met de echte kleur. (https://www.borduurserviceannelot.eu/a-55880888/badcape-met-naam-of-tekst/luxe-lichtblauw-badcape-met-naam-geborduurd/#description) Aqua is veel donkerder en feller van kleur. Fijn dat kwaliteit en de borduring verder wel naar wens is.

Goede service en mooi product.

Mooi werk en goed meegedacht

Er is mooi en netjes werk geleverd en goed advies gegeven over de kleuren. Heel erg blij mee

Een happy horse knuffeldoekje laten borduren: super mooi!!

Het knuffeldoekje is super mooi geborduurd. En heel erg mooi ingepakt!!

Top! Mooi ingepakt & heel mooi geborduurd.

Heel erg mooi ingepakt & super geborduurd. Prijs kwaliteit! && heel snel geleverd! Zeker niet onze laatste bestelling

Goed contact, mooi resultaat, leuk verpakt.

Het bestelde op tijd en feestelijk ingepakt geleverd

Geweldige service

Uitstekend, vijf sterren zijn echt verdiend!

Uitstekende service. Zelfs nog een telefoontje over een tekst op een kaartje, die ik vergeten was! Super. Ook in het verleden goede ervaringen. Dus de service en klantgerichtheid blijft van hoog niveau. Er wordt meegedacht en dat vind ik erg belangrijk!

Het ziet er mooi uit !

Kleuren matchen goed

Mooi product en snelle levering

Snelle service, goed product

Via Facebook kwam ik in contact met Borduurservice AnneLot. Hoewel ik doorverwezen werd naar de website werd ik goed op de hoogte gehouden via Facebook. Snelle communicatie en echt een hele leuke tas ontvangen met de naam van mijn dochter erop!

Supergoed

Goede service vriendelijke behandeling keurig antwoord op mijn vragen en snelle levering

Goede communicatie, duidelijk voorbeeld snelle service en ziet er mooi uit zeer tevreden !!!

Geweldige kwaliteit en service

Mijn bestelling voldeed aan alle verwachtingen. Heel mooi geborduurd, de mooie juiste kleuren en zelfs heel mooi ingepakt en versierd. Super tevreden en zou zeker anderen Anne Lot aanbevelen.

Super service!!

Annemarie denkt altijd mee, geeft tips en maakt hele mooie dingen. Maakt er altijd een cadeautje van! Zeker aan te raden!

Super geborduurd en zeer snelle levering

Geweldige service

Vlotte service

Altijd tevreden over jullie spulletjes

Geweldig!!

Bestelling geplaatst en de volgende dag lag de bestelling al klaar:) heel tevreden over de producten en over het borduurwerk net als de prijs. Vriendelijk en prettig dat het product afgehaald kan worden. Goede service! Een aanrader!

Ik ben er heel blij mee!

Heel goeie kwaliteit, niet duur en snel geleverd.

Ik heb een blauw konijn met wit geborduurde letters besteld, achteraf gezien was bruin of een donkere kleur mooier geweest. Kwaliteit is goed.

Geweldig goede service hebben wij ervaren

Wij wilden iets laten borduren, dat we niet in een keer goed duidelijk konden maken; stuurden op zaterdag een opdracht; kregen bericht retour dat nadere verduidelijking nodig was; werden op maandag telefonisch benaderd en in dat overleg kwam alles goed en snel in orde. Waar vind je nog zo'n ervaring van meedenken en er voor zorgen dat het in orde komt ? Bij Annelot !

Altijd blij met weer een handdoek erbij

Al zeker 12 jaar bestel ik voor ieder nieuw kleinkind een handdoek met naam en afbeelding. En elke keer weer is t een succes...mooi gemaakt...en gezellig ingepakt.

Leuke producten en snelle levering.

Jaren terug al vaker besteld hier toen al uitstekende kwaliteit en top service en nu nog steeds!

Geweldig mooi tasje met geborduurde naam

Prachtig little dutch tasje met geborduurde naam. Veel voorbeelden vantevoren en echt mooi gemaakt!

Over Borduurservice AnneLot

Machinaal borduren voor bedrijf en particulier. Snelle levering. Persoonlijk naar eigen wens geborduurd. Logo borduren, geboortekaartje borduren. van 1- 250 stuks.