Snelle service en heel tevreden met de mooie tasjes

Zie bovenstaande zin

Netjes en goed gemaakt en afgeleverd

Vakwerk!

Mooie tas laten borduren. Naam staat er keurig op. Ingepakt ontvangen, heel tevreden!

Prima geregeld.

Goed geregeld en snel bij degene waarvoor het bedoeld was. Belde zelfs nog even om te vragen of er een kaartje bij moest. Waarvoor nogmaals dank.

Goede, snelle service en een super product!

Ik ben erg tevreden over de producten. Er werd met mij meegedacht en ik kreeg erg snel reactie op mijn vragen. Ik zou hier zeker weer bestellen.

Goed geregeld!

Goede communicatie en snelle levering

Wij hadden een knuffel besteld met een geborduurde naam. Dit bleek helaas niet te passen (we waren al verbaasd dat het wel zou passen), maar er werd gelijk een oplossing geboden met een grotere knuffel. Dit was vlot geregeld en geleverd. Zeker aan te raden, zo'n leuk persoonlijk cadeau!

Echt heel mooi gemaakt en snel geleverd

Kan niet wachten dit leuke kado weg te geven

Fijne webshop, leuke produkten

Het is nu de derde keer dat ik hier bestel. Ik vind de produkten erg leuk, prima prijs en er wordt contact met me opgenomen om dingen (kleuren) af te stemmen. Bij vragen volgt er vlot een reactie. Het contact ervaar ik als persoonlijk en prettig.

Super leuk rompertje, de juf zal er blij mee zijn. Kwam ook veel sneller dan verwacht.

Mooi borduurwerk

Mooi geborduurde naam op een schattig rugzakje bedoeld voor mijn dochter. Ik ben er heel blij mee. Het product werd ook snel geleverd.

X

X

Ziet er super uit en top service

Annelot heeft voor mij prachtige kraamcadeaus afgeleverd met hierop de naam geborduurd. Ze gaf aan helemaal vol te zitten en het niet lukt om de bestelling eerder klaar te krijgen dan de afgesproken datum. Ik kreeg onverwacht een telefoontje dat ze het eerder voor mij kon maken, echt super service. En als verrassing was het nog mooi ingepakt ook. Echt een aanrader! Ben erg blij met mijn geleverde producten.

Prachtig kraamcadeau en top service!

Zeer mooie geborduurde knuffel gekocht als kraamcadeau. Verstuurd met kaart. Super service!

Het ziet er weer uitstekend uit!

- snelle levering - goede service - leuk ingepakt! - en ik weet uit ervaring dat de geborduurde namen ( in knuffels) mooi blijven ook bij veel wassen.

In een woord "Geweldig"

In de afgelopen 8 jaar zo'n 16 badjasjes in allerlei kleuren met naam aan voor en achterkant erop geborduurd besteld gehad, en altijd waren ze prachtig mooi en van goede kwaliteit en netjes verpakt opgestuurd gekregen.

Super mooi !

Product is gewoon goed en mooi Borduring ook erg mooi en niet duur Waar voor je geld

Mooie knuffels met naam, heel netjes geborduurd

Voor onze kids kleine knuffeltjes besteld met daar op de oren de naam geborduurd. Borduren is heel netjes en strak gedaan! Knuffeltjes kenden we al, zijn favoriet bij de kids. Verzending was iets later pas verstuurd dat bij orderbevestiging opgegeven, maar voor ons geen probleem.

Mijn zoontje is blij met z'n lunch set

Product is super goed, mooi en een hele snelle levering 1 week eerder als gezegd. Prijskwaliteit is top!

Prachtige trein ontvangen.

Little Dutch trein met geboorte gegevens besteld. Standaard cadeautje voor onze nieuwe neefjes en nichtjes. Tot nu toe elke keer een groot succes. Altijd prachtig

Netjes

Knuffel besteld, tijdens het bestellen stond er al een datum wanneer de knuffel gemaakt zou worden, dit klopte uiteindelijk ook. De doos werd geleverd door GLS en stonk erg naar rook door een rokende chauffeur? Gelukkig was de knuffel goed ingepakt en rook deze gewoon fris.

Uitstekende service!

Alles was dik in orde en niet lang moeten wachten! Een aanrader!

Een knuffeltje met een naam erin laten borduren. Snelle verzending en zag er top uit! Zeker een aanrader

Leuk persoonlijk cadeau

Snel geleverd en leuk ingepakt.

Over Borduurservice AnneLot

Borduurservice AnneLot, uw specialist in het borduren van artikelen naar wens.