Goede en snelle service, prachtig resultaat!

Goed en vlot contact. Mooi werk!

Mooi bedrijf

Super service.Persoonlijke benadering.Product zoals omschreven.Mooie kwaliteit van werken en afwerking .Ben echt super tevreden .

Super mooi en naar onze wensen gemaakt.

Super blij met het bestelde cadeau en de snelle service !

Helemaal super!

Fijne website, erg overzichtelijk. Duidelijke foto's en in mijn geval instructies. Super snelle levering en het aller belangrijkste een heel mooi product. Ik onthoud deze site zeker voor wanneer ik een kraamcadeau nodig heb!

Goede kwaliteit en nette service!

De rompers zijn van goede kwaliteit en zien er mooi uit. Ook de service en het contact zijn goed geregeld! Hele fijne webshop!

Heel mooi product !

Mooie slabbers !

Erg mooi gedaan en zoals verwacht/besteld! Super blij mee en ook nog eens heel leuk verpakt

Gewoon heel goed!

persoonlijk, betaalbaar en leuke attenties

meerdere malen hier iets besteld, leuker dan een kaartje, wat er overigens voor een kleine vergoeding of gratis bijgeleverd kan worden. Ook altijd enthousiaste reacties van de ontvangers. de presentjes zijn prachtig en keurig verpakt. Mooie lettertypes. Mocht er iets onverhoopt uitverkocht zijn ontvang je direct een vriendelijke mail met alternatieven Kortom: ik ben zeer tevreden net als de ontvangers voor wie ik de cadeautjes laat maken.

Goede communicatie en meedenken met kleur en lettertype, erg fijn !

Boven verwachting!

Helemaal blij met het rugzakje + naam. Was ook nog eens leuk ingepakt als kado. Zeker een aanrader!

Helemaal super!

Persoonlijk contact en overleg. Super fijn en snel geregeld! Helemaal super en erg tevreden over de producten.

Een vraag over de kleur van het lettertype gesteld en erg snel reactie ontvangen. Het knuffeltje is precies zoals ik voor ogen had. Erg blij mee.

Mooi product, goede kwaliteit en uitstekende communicatie

De site is mooi en overzichtelijk. Ik heb een goed product ontvangen, er werd uitstekend gecommuniceerd over de leverdatum.

Ik ben super tevreden over het borduren en de service!

goede service en snel geregeld.

mooi product en snel geleverd.

Dit was de tweede keer dat ik hier bestelde. Ik kreeg het artikel heel snel en het was mooi gedaan. Ik zou echt die weten hoe de dienstverlening beter kan.

Mooi resultaat

Vlot, alles zoals beschreven

Geweldige service.

Voor 6 kinderen een cadeau uitgezocht en allemaal naar hun eigen adres laten versturen en dan als het klaar is nog even foto’s toesturen hoe het geworden is, super gewoon !

Precies zoals ik wilde.

Leveringstijd zoals beloofd. En het product zag er precies uit zoals ik had besteld. Top!

Toppie

We hebben al veel badjasjes besteld bij jullie en ze zijn altijd mooi en op tijd geleverd.

goed product, nette aaanlevering

product heeft zijn weg gevonden, goed afgewerkt en precies volgens order. het enige wat nog iets bter had gekund, maar dat is persoonlijke voorkeur, dat het ingepakt zou zijn in de doos, maar zo zie je zelf wel de staat voor dat je het aan de ouders van de pasgeborene geeft.

Snelle en goede service

Kwaliteit van het product is erg goed

Hallehuis 42 3781 KK Voorthuizen

06 46462538

Over Borduurservice AnneLot

Borduurservice AnneLot, uw specialist in het borduren van artikelen naar wens.