Prachtige deken & goede service

Ik heb een dekentje met naam besteld voor een vriendin. Via de opmerkingen kon ik mijn voorkeuren specifieker doorgeven en ik kreeg hier ook persoonlijk antwoord op terug. Het dekentje is al heel snel bezorgd en mijn vriendin is er heel blij mee!

Klantvriendelijk en snelle afhandeling

Leuk assortiment met vaak de keuze tot personalisatie. Ze bezorgen zelfs als kraamcadeau met kaartje erbij!

Persoonlijk en op maat!

Voor een klant geen bedrukte maar geborduurde tekst op de knuffel.Mooi en persoonlijk. Knuffel is ingepakt met een kaartje erbij. SUPERSERVICE.

Snelle service en heel mooi resultaat!

Een volgende keer maken we zeker weer gebruik van borduurservice Annelot!

Vlotte service Heb het doorgegeven aan de buurvrouw

Snel, mooi geborduurd en netjes ingepakt.

Ongelooflijk blij met mijn cadeautjes!

Ik kocht als kraamcadeau het gansje (knuffeltje) van Little Dutch met hierop de naam van het pasgeboren kindje geborduurd. En de blauwe rugzak van Little Dutch met naam in het cognac als cadeau voor een één jarig stoer mannetje! Ontzettend blij mee! Het kwam prachtig verpakt als cadeau hier binnen! Absolute aanrader wanneer je op zoek bent naar een prachtig persoonlijk cadeau!

Super!!

Heel tevreden! Ik bestelde een super lief rugzakje met daarop de naam van mijn dochter geborduurd. Enig!!! We gaan hier zeker vaker bestellen.

Hele leuke kraamcadeaus

Een paar dingen besteld en naast een snelle service hele goede kwaliteit ervaren. Zeker een aanrader om een leuk gepersonaliseerd cadeau te geven.

Op en top

Een service, heel heel erg tevreden. Ik had zelf een foutje gemaakt en heeft Annemarie zo goed opgelost. Het is super. Zeker tot de volgende keer.

Leuke tas gekocht voor mijn dochter. Ze is er super blij mee, hij is erg mooi en snel geleverd.

Mooi gedaan en snel geleverd, top.

Prachtige kwaliteit

Leuke artikelen ,mooie kwaliteit en snelle levering!

Goeie service

Snelle levering. Mooi resultaat

Geweldige service

Geweldige service en super blij met de mooi ingepakte producten! Aanrader.

Geweldige producten, goede service en leuk verpakt!!! Een cadeautje om het in ontvangst te nemen!

Zie hierboven

Al vaker iets besteld bij jullie. Altijd erg mooi. Erg tevreden!

Mooi product en snelle levering

Kwaliteit en snelle levering mooi ingepakt!!!

Geweldig webshop. Veel persoonlijke aandacht.

Ik ben heel vriendelijk en snel geholpen. Er wordt heel goed meegedacht. Ik kan deze winkel van harte aanbevelen aan eenieder.

Snelle vlotte afhandeling.

Het is enkel moeilijk om een exact beeld te hebben over hoe het eindresultaat er zal uitzien (kleur stiksel/lettertype met uw naam)

Keurig verzorgd borduurwerk op een rugzakje!

We zochten een persoonlijk kadootje voor de verjaardag van ons kleindochtertje en ze vroeg een rugzakje. Bij AnneLot vonden we een schattig rugzakje en daar kon de naam opgeborduurd worden. In een mooi lettertje, in een mooie bijpassende kleur, waarover nog even overleg is geweest, werd dat keurig verzorgd. Omdat ik de verjaardag genoemd had, kwam het rugzakje zelfs vrolijk ingepakt! Kortom, een goed adres voor leuke geborduurde spullen.

Super service!

Stomme fout gemaakt door het verkeerde huisnummer op te geven en hier kwam ik pas achter toen het pakket niet afgeleverd kon worden. Meteen contact opgenomen en het werd snel opgepakt. Volgende dag pakket geleverd gekregen! 2 knuffels met naam laten borduren en ziet er erg mooi uit!

Super tevreden!

Ik ben altijd heel tevreden. Heb al 3 keer een knuffel met naam en datum besteld! Snelle levertijd! Super leuk cadeau om te geven. Krijg altijd leuke reacties!

Schitterend

Schitterend

Ik heb al een aantal keren iets besteld bij borduurservice Annelot. Elke keer weer een snelle service, mooi gemaakt, leuk ingepakt, goede kwaliteit items (ook na heel vaak gebruiken en wassen). Heel blij mee!

Hallehuis 42

3781 KK Voorthuizen

06 46462538

Over Borduurservice AnneLot

Borduurservice AnneLot, uw specialist in het borduren van artikelen naar wens.