Fijne en snelle shop.

Heel goede en snelle support via de chat, beste prijs die ik kon vinden voor degelijke producten. Volgende bestelling is reeds gedaan.

snelle levering, top service

Zeer snelle levering. Had een probleem met deellevering maar dat is direct uitgezocht en uitstekend op gelost Fijn personeel en top service

Prima....al meerdere bestellingen gedaan

Goede service en bereikbaarheid. Daarnaast zeer scherpe prijzen

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Fijne service en goede prijs

Rondkijkend op internet naar hetzelfde type aanhangwagen, veel grote prijsverschillen gevonden. Masta kwam als beste prijs uit de zoektocht en ook nog eens kundige en fijne service! Echt top.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

goed advies en snelle levering

gebeld voor nieuwe banden voor vouwwagen, advies over banden gehad en complete band met velg besteld voor een zeer nette prijs! snelle levering

Snelle levering goed product

Zeer snelle levering, goed passende onderdelen A+

• Zou u ons aanbevelen? Ja

vlot geleverd, ziet er goed uit.

makkelijk besteld en vlot geleverd. goed verpakt en zeker het geld waard.

SNELLE EN GOEDE SERVICE.

RUIM EN KWALITATIEF AANBOD.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Een goede prijs en een vlotte levering

Wij hebben ons artikel goed ontvangen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Verstand van zaken dus goed geadviseerd

Vriendelijk en deskundig geadviseerd. Onderdeel paste dan ook goed. Ben er zeer tevreden over. Snelle levering

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede prijs en snelle levering

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede ondersteuning en snelle levering

Online goede ondersteuning gehad en gelijk de volgende dag al in huis

Super snel en gemakkelijk

Goede ervaring gehad, zeer snelle levering. Prima contakt, je weet precies wanneer er geleverd gaat worden. Online bestellen zoals het hoort.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Duidelijke site, makkelijk te bestellen en super snelle levering!! Bedankt.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Vriendelijk te woord gestaan en snelle levering

's Avond een mail gestuurd en advies gevraagd over de aankoop van een neuswiel, de ochtend erna al meteen een reactie in mijn mailbox. Hierop nog even telefonisch overlegd en hierbij erg vriendelijk en behulpzaam te woord gestaan. Bestelling eenvoudig te plaatsen via de website en de dag erna keurig geleverd. Heb een 9 gegeven, enige verbeterpunt zou zijn om op de website meteen de mogelijkheid te bieden om ook montage-materiaal (bouten en moeren) mee te kunnen bestellen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

goede snelle service , goede prijs

goede prijs , snelle levering , zeer snelle afhandeling bij retourzending

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede service, vriendelijk personeel maar lange wachttijd

Goede ervaring met Masta. Hoewel ik vrij lang heb moeten wachten op mijn spullen ben ik wel tevreden. Aan de telefoon vriendelijk te woord gestaan en er werd meteen gekeken hoe problemen konden worden opgelost. Ook toen bleek dat er 2 onderdelen niet bij zaten lagen ze een dag later op de mat. De kwaliteit is ook goed.

Super snel en goed

Op vrijdag besteld, laten balanceren, verzonden en de volgende dag afgeleverd. Echt top. Alleen jammer dat DHL geen bericht heeft gestuurd dus waren we niet thuis, maar alles is goed gekomen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Zeer goede ervaring. Supers snelle levering en advies voor bestelling van de juiste demper.

Alles goe gegaan

alles goed gegaan, zat stevig ingepakt.

slecht

heb nog niets onvangen ??????????????????

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Snelle levering, goed product.

Gewoon lekker snel, overzichtelijke website. Product snel gevonden, besteld, betaald en de volgende dag netjes verpakt ontvangen. Direct gemonteerd wat binnen 10 min gedaan was en direct werken. Top!

Snel en accuraat

Prijs ook nog eens OK.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snelle levering en goede service

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede service, duidelijk advies, beste prijs

Via chat uitgebreid en goed advies gekregen voor het vinden van 2 wielen voor onze caravan. Inhoudelijk goed advies. Eerlijk, snel en duidelijk. Levering idem: snel thuisbezorgd, ene dag besteld, volgende dag in huis. Wat ik helemaal mooi vind is dat je wielen gebalanceerd kunt laten leveren. Ik hoefde ze er alleen nog maar onder te zetten.

Over Masta Aanhangwagens

Mast Aanhangwagens is specialist in alles wat met aanhangwagen te maken heeft. Of het nu gaat om een kleine bagagewagen voor particulier gebruik of een kipper voor intensief dagelijks zakelijk gebruik. Wij hebben de onderdelen voor vrijwel alle merken aanhangwagens op voorraad en kunnen nieuwe aanhangwagens snel leveren!

Filter op Taal