Prima zaak!

Bestelling was netjes en vlot geleverd, een onderdeel was stuk, maar werd zonder problemen omgeruild voor een nieuw. De volgende dag in huis. Perfect.

Zeer aardig en deskundige medewerkers

Medewerkers van Masta reageren snel per email en zijn deskundig. Ze doen hun best om de klant zo goed mogelijk te informeren. Top Bedrijf !

zeer klantvriendelijk

heel goed advies voor mijn oude banden en neuswiel vervangen van aanhangwagen.zeer scherp geprijst.en direct alles gemonteerd door vriendelijk personeel

Super, juiste advies en snel geleverd.

Goed advies voor aanhanger lagers, alles in 1 keer goed, en met montage geen problemen!. (van hobbyist!)

Goede afhandeling, alles naar tevredenheid.

Wist dat de bestelde demper niet op voorraad was, maar kreeg hier keurig nog een telefoontje over en kon evengoed binnen afzienbare tijd geleverd worden. Blij mee!

Goed geholpen, geduldig personeel

Goed geholpen

Goed product, snel geleverd!

Nadat ik de verlengkabel 13 polo had gevonden en besteld, had ik hem de volgende dag in huis. Mooi solide product en prima afhandeling.

Klantvriendelijkheid mag beter

Klantvriendelijkheid laat de wensen over. Er kan aangeboden worden om even mee te helpen of proberen om de gang van zaken uit te leggen aan de klant. in plaats. Te zeggen dat het allemaal op de folder staat die je mee krijgt. Als dit wel geburd was had ik een 10 gegeven. Maar dat is het geval niet. Hoop de het de vogende keer beter gaat. Voor de rest was de aan hanger in een (oké staat) helaas was de zij verlichting kapot. Dat hadden ze dan kunnen gezien als ze me hadden geholpen ! Maar helaas was dat het geval niet. Vogende keer beter.

Erg tevreden.

Ben erg tevreden. Snelle levering en het product paste prima.

Goede levering

Goedmatriaal en goede levering

Snelle en perfecte levering

Helemaal Top!

In overleg met medewerker materialen besteld voor aanhangwagen bij Masta. Prima uitleg, snelle levering en vooral belangrijk, bestelling compleet! Prettige web-side. Vind u zoeken naar een nieuwe aanhangwagen of onderdelen een gedoe, ga dan gewoon naar Masta toe!!

Snelle levering, producten zoals weergegeven op website

Uitgebreid assortiment, goede voorlichting op de website en snelle levering

Prima verzorgt en snelle levering

Zie war is geschreven in de regel

Zeer goed.

Zeer goed.

Zeer snelle levering

Zeer snelle levering en het onderdeel past perfect.....!!! Super!!!

super snel!!!!! en heel duidelijk.

Prima product en snel geleverd

Duidelijke website,keuze genoeg.

zeer tevreden

ik ben zeer tevreden over de totale afhandeling. in deze tijd iets bestellen en snel leveren vind ik zeer prettig

HELE BESTELLING VLOT EN CORRECT GEREGELD.

HELE BESTELLING VLOT EN CORRECT GEREGELD.

topie

alles top

Prima en snelle levering.

snelle en correcte levering

ondanks de coronatijden snelle en correcte levering

Over Masta Aanhangwagens

Masta Aanhangwagens is specialist in alles wat met aanhangwagen te maken heeft. Of het nu gaat om een kleine bagagewagen voor particulier gebruik of een kipper voor intensief dagelijks zakelijk gebruik. Wij hebben de onderdelen voor vrijwel alle merken aanhangwagens op voorraad en kunnen nieuwe aanhangwagens snel leveren!