Snelle goede afhandeling met duidelijk volgsysreem

perfect

nette prijs snel geleverd

kijk naar het andere veld

ik zou een andere bode zoeken slechte slechte ervaringen met dpd

Top site en prima aftersales

Site overzichtelijk, goede levering en eerlijke aftersales!

helemaal top

snelle levering ook naar buitenland top

Topbedrijf.

Groot assortiment, snelle levering

zeer tevreden

voor mijn bedrijf hier het 1 en ander gekocht ben zeer tevreden en een snelle levering!! ga zo door

Was optijd binnen en paste perfect op de aanhanger

Werkt zoals je verwacht.

De verwachting werd waar gemaakt

oke

Het aspock 6 kant breedtelicht reflecterend is niet het gevraagde licht dat werd besteld !

Snelle en perfecte levering

Goede documentatie duidelijke overzichten met exacte beschrijving

Gewoon netjes en correct alles op voorraad en op tijd geleverd super

Geweldig ik koop veel online maar dit is echt een voorbeeld voor andere online winkels

Supersnelle levering Top­čĹŹ

Geweldig zo snel, de levering is... Vandaag besteld, morgen geleverd.

goede service

snel antwoord op mijn vraag en ook goed advies. Snelle levering van produkten. Ik waardeer de keuze mogelijkheden van bezorgen erg. Weinig bedrijven die dat zo goed mogelijk maken. Ik koop liever niet bij bedrijven die via DHL bezorgen. Jullie doen dat gelukkig ook niet

Super snelle levering

Net iets voor 16:00 besteld. Maar inderdaad zoals omschreven dezelfde dag nog verzonden.

Super snelle service

Ik heb een zeer positieve ervaring opgedaan door mijn bestelling bij u neer te leggen.

Ik had een onderdeel van mijn aanhangwagen nodig. Telefonisch contact gehad en gesprek verliep perfect. De man aan de andere kant van de lijn wist, waarover ik sprak en gaf mij goed advies. Bestelling werd geplaatst en een dag later bezorgd. Heel positief bedrijf en aanrader voor een ieder.

Concurrerende prijs, Snelle levering Top!

De website was toegankelijk en de prijzen waren zonder meer concurrerend, al met al geeft dat vertrouwen en dit werd bevestigd door een snelle levering! Niets op aan te merken.

Keurig bedrijf.

Goede webshop,snelle levering

Goed geholpen

Ik was dit vergeten mee te bestellen maar na een telefoontje was het zo geregeld.

duidelijke overzichtelijke side

Uitstekend product

De keuze van een Albe geperst stalen koppeling vervangen door een gietstalen koppeling met de juiste trekbuispassing. Paste perfect.

Top Kwaliteit

Het gevraagde produkt wordt volgens de afgesproken tijd ook geleverd steeds met de beste Kwaliteit

Snelle service en levering

Ik ben een tevreden klant , zal zeker nog terug bestellingen plaatsen . En julli aanbevelen . Top!!

Over Masta Aanhangwagens

Mast Aanhangwagens is specialist in alles wat met aanhangwagen te maken heeft. Of het nu gaat om een kleine bagagewagen voor particulier gebruik of een kipper voor intensief dagelijks zakelijk gebruik. Wij hebben de onderdelen voor vrijwel alle merken aanhangwagens op voorraad en kunnen nieuwe aanhangwagens snel leveren!