Supersnel

Binnen 24 uur bezorgd in België. Voor een nette prijs.

Topservice

Wat een ervaring,,,,Bij MASTA kennen ze geen problemen, enkel situaties en die pakken ze in sneltempo aan. Ongewoon fantastische service. Topbedrijf met Topmedewerkers…

Goede kwaliteit, nette prijzen en supersnel geleverd, meer is er niet van te zeggen

Prima borstel

Mooie lange steel, heb het gekocht voor het reinigen van de platen op ons afdak in de tuin, gaat super goed!

Makkelijk en snel besteld

Simpel bestellen snel verzonden jammer dat DHL een stelletje slome en stomme bezorgers heeft is al de zoveelste keer dat het mis gaat met deze bezorgdienst zou als ik jullie was een betrouwbaardere verzender zoeken!

Zeer snelke service

Erg prettig zaken doen. Zal nog wel eens voorkomen

serice clientèle impécable

service client impeccable résolu mon soucis avec la livraison du colis,réaction rapide positive de la société après avoir soumis mon problème par mail au service client.Toutes mes remerciments

Verrassend snelle en correcte afhandeling

Ik bestelde twee producten. Er bleek één van de twee een constructiefout te hebben. Ik verwittigde Masta en de 'fout' werd buitengewoon snel en vriendelijk gecorrigeerd. Deed deugd!

( Goed )

Goeie dag , Op 15 dec heb ik een bestelling geplaatst van van verschilllende onderdelen , hierbij het ordermr 1000059399 Een onderdeel zat namelijk stuk in de verpakkingsdoos . De doos was ook gedeeltelijk beschadigt . Nr 701980 Aspock Multipoint 5 los glas rechts dat middendoor in de verpakking zat . Mvg Coysman Luc

Site is mooi, product en service niet. Moet zelf extra kosten maken.

Masta ken ik als een goede leverancier, dus toen ik mijn trialer om ging bouwen naar geremd, heb ik bij hun alvast gekeken naar een goed disselslot. De Benlock A10 zag er goed uit. Dit paste alleen op AK 161 of 270, dus een AK161 besteld en de Benlock. Slot werd vlot geleverd. Uitgepakt, het liep niet soepel. Bramen afgeslepen, nog niet beter. Bleek dat men de kunstofbussen die moeten kunnen draaien had vast gedraaid zonder afstandsbussen ertussen. Ze konden dus niet draaien. Ook konden de bouten erdoor nu niet voldoende vast gedraaid worden zonder de nylon bussen kapot te draaien. Nieuwe boutjes met afstandshouders gekocht en pas gemaakt. Dat is nu goed, en hij loopt nu ook soepel. (Masta geeft aan dat de boutjes helemaal niet fout waren ...). Vervolgens geprobeerd met de door Masta bijgeleverde pen de achterste bout uit te slaan. Daarna kon de koppeling er niet meer af, want de pen was 5 mm te lang. Pen 5 mm afgeslepen en het werkte! (Masta geeft aan dat dat bij sommige AK161 inderdaad nodig kan zijn). Na montage van de achterste bout, paste de voorste er niet meer in. De gaten in het slot zitten 5mm te dicht bij elkaar. (Masta gaf aan dat ook dit soms voor kan komen bij sommige AK161, en adviseert om de gaten zelf groter te slijpen. En dat er een nieuwe versie komt met grotere gaten). Twee gaten en een beugel in RVS bijslijpen, waar je ook al moeilijk bij kan.... Tot slot blijken de bijgeleverd bouten M10 niet van RVS te zijn. (Masta's exuus hiervoor: niet iedereen gebruikt deze bouten, dus om kosten te sparen leveren we maar verzinkte bouten). Tja, op de website staat dit niet, er staat wel over het slot: "Het slot is volledig gemaakt van RVS 304". Niet zo fraai Masta! Dat is een slechte beurt Masta! Een duur RVS slot verkopen en er stiekum verzinkte bouten bij doen. En vervolgens ook geen service bieden behalve stuur maar terug of wacht tot volgend voorjaar. Ik weet dat jullie dit beter kunnen, en hoop dat dit een ongelukkige uitzondering was.

Goed product voor nette prijs en snelle levering

Na lang zoeken de juiste verloopkabel gevonden bij Masta Aanhanwagens voor een nette prijs en snelle levering. Prima!

Correcte en snelle afhandeling.

Bij Masta wordt er steeds correct en snel gehandeld. Een aanrader.

Goed product en snel geleverd

3 velgen besteld voor aanhangwagen. De prijs was ok gezien op dit moment alles duurder word. De kwaliteit is in orde, en wer bovendien 2 dagen na bestellen geleverd.

zeer vlote en goede ontvangst

zeer goede en snel aangekomen

super

alles heel snel geleverd

Fantastisch!!!

Helft van besteling gebroken door verzending. Direckt een nieuwe zending ontvangenbinnen een dag. Enorm tevreden

Stipte bezorging

Prima verpakt!

Helaas slechte ervaring ...

Velg besteld en betaald op 31/08 (1 op stock). 14/09 levering van de velg op ander adres (3 km van hier !)

Het artikel via bol.com besteld ( leverancier, Masta aanhangwagens) en het zou twee dagen later bezorgd worden. Wat schept mijn verbazing en wel, " vandaag besteld morgen in huis " dit stond niet vermeld maar gebeurde wel. Artikel ziet eruit zoals op de foto en werd op de afgesproken tijd netjes verpakt geleverd. Super service, dankjewel.

Pakket niet geleverd

Er staat dat mijn pakket geleverd is alleen nooit gekregen

Goederen naar tevredenheid ontvangen en door nalevering goede service

Correcte afhandeling bestelling

Correcte, snelle en goede afhandeling van de bestelling.

Korekte en snelle afhandeling

Levering was snel, hoge kwaliteit spullen, perfect ingepakt.

Mooi duidelijk website. Veel "spullen" voor de aanhangwagen. Ik had een wielklem besteld. Mooie zware kwaliteit

Over Masta Aanhangwagens

Masta Aanhangwagens is specialist in alles wat met aanhangwagen te maken heeft. Of het nu gaat om een kleine bagagewagen voor particulier gebruik of een kipper voor intensief dagelijks zakelijk gebruik. Wij hebben de onderdelen voor vrijwel alle merken aanhangwagens op voorraad en kunnen nieuwe aanhangwagens snel leveren!