Nette onderdelen, incomplete bestelling snel nageleverd

Onderdelen voor de Anssems aanhanger besteld. Helaas order incompleet. Via klantenservice aangegeven en volgende dag de ontbrekende delen reeds in huis. Top service! Daarnaast zeer goede kwaliteit onderdelen.

Heel tevreden .produkt.super En veel aandacht voor de klant.je wordt heel goed op de hoogte gehouden Advies.koop hier

Goede en snelle service

Duidelijke website en goede prijzen,Top!

Duidelijke website en goede prijzen, product goed verpakt en snel geleverd. Top!

Snel gevonden wat ik zocht

Via de juiste Google Search op deze website gekomen. Duidelijke productomschrijving en een heel snelle levering. Bedankt

snel en efficiënt

eerst zelf verkeerd leverings adres ingevuld. Effen op gebeld en direct in orde.. bedankt Dirk

snelle leverring

de onderdelen zijn niet te duur .

Zeer goed geholpen

Goede informatie zeer snel verzonden Prima !

snel juiste originele materialen!

goed! maar: verpakking kan beter!

Heb nog niets ontvangen

Hallo Ik heb niets ontvangen Waar is dat gelegd of bij wie? Trace-track nr. 05222 Order nr. 1000047773 Vr gr Gerard 0621561359

snelle levering, duidelijke shop

Makkelijk bestellen, producten normaal geprijsd. Snelle levering

Zeer goede naservice

Onjuist artikel werd direct vervangen door het juist,zonder extra kosten.

Bestelling snel geleverd

Binnen 2 dagen de bestelling binnen

Supersnelle reactie op info en nog snellere levering

Superservice! Bedankt!!

compleet en de maatvoering klopt zoals beschreven op site.

snel en compleet.

Betrouwbare ervaring met Masta

Goede communicatie en snelle levering!

jullie doen wat jullie beloven

Voor 12:30 besteld, de andere dag in huis.

2 achterlichten besteld voor aanhanger. Bij aankomst bleek van 1 lamp het glas beschadigd, een klein hoekje er uit. Mailtje gestruurd en volgende dag werd er een nieuwe bezorgd, super snel en goed meegedacht.

Goed service en snelle verzending

De bestelde onderdelen worden altijd snel verzonden.

Gisteren besteld, vandaag keurig op het juiste aangegeven tijdslot bezorgd. Perfecte communicatie via e-mail! Mijn complimenten.

Keurige

Was een snelle levering van goede producten. Er was een minpuntje de toevoeging van een letter behorend bij het huisnummer ontbrak, uiteindelijk toch goed gekomen.

Goede website. Keurig, snel geleverd.

Snel en goed geleverd

Goede site om het object te vinden en daarnA EEN GOEDE EN SNELLE AFWIKKELING

Pakket onnodig bezorgd bij de buren, we waren gewoon thuis

Pakket ontvangen via de buren, we waren gewoon thuis en zagen (100 meter verder) het pakket afgeleverd worden bij de buren

Uitstekend, snelle levering

Masta doet wat het belooft, bestellen en leveren binnen de afgesproken termijn.

Over Masta Aanhangwagens

Masta Aanhangwagens is specialist in alles wat met aanhangwagen te maken heeft. Of het nu gaat om een kleine bagagewagen voor particulier gebruik of een kipper voor intensief dagelijks zakelijk gebruik. Wij hebben de onderdelen voor vrijwel alle merken aanhangwagens op voorraad en kunnen nieuwe aanhangwagens snel leveren!