Prima verzorgt en snelle levering

Zie war is geschreven in de regel

Zeer goed.

Zeer goed.

Zeer snelle levering

Zeer snelle levering en het onderdeel past perfect.....!!! Super!!!

super snel!!!!! en heel duidelijk.

Prima product en snel geleverd

Duidelijke website,keuze genoeg.

zeer tevreden

ik ben zeer tevreden over de totale afhandeling. in deze tijd iets bestellen en snel leveren vind ik zeer prettig

HELE BESTELLING VLOT EN CORRECT GEREGELD.

HELE BESTELLING VLOT EN CORRECT GEREGELD.

topie

alles top

Prima en snelle levering.

snelle en correcte levering

ondanks de coronatijden snelle en correcte levering

Mastqa , Gewelig .

Snel , correct en goed ! SUPER BEDRIJF , WAT TROTS OP ZIJN MEDEWERKERS MAG ZIJN .

deskundige en snelle levering

Mijn ervaring is zeer positief. Ik had per ongeluk de verkeerde wielschokbrekers besteld. Door goede communicatie werd dit snel recht gezet. bedankt hiervoor.

erg slecht

Ik bestel breedte lichtjes, LED NR 702276 En krijg hele anderen binnen NR 702242 NOU IS MIJN VRAAG HOE JULLIE DIT OP LOSSEN

Goede levering

Snel geleverd, goede prijs. Producten voldeden aan mijn verwachting.

vakmanschap en snelle service

Snelle en correcte info en afhandeling, zelfs met de weinige gegevens die ik had om de oploopremdemper te vervangen Prijs / kwaliteit, zeer goed. Herman Vinckens, Tessenderlo

Zeer positief

Snelle levering. Product werkte niet goed. Werd zonder problemen omgeruild voor een wel goed werkend product.

Geheel naar mijn zin

Ik heb veel goede ervaring met internet bestellingen bij verschillende bedrijven. De firma Masta wil ik daar bij voegen.

Lage prijs en heel snel in de levering.

Duidelijke site. Lage prijs voor wat ik besteld heb. Daarvoor ook geen verzendkosten. Snelle verzending.

prima servies

snelle levering, alleen jammer dat de bout zonder moer geleverd wordt in de benaming moerbout was ik er van uitgegaan dat de moer bij de bout hoort!

Snelle en correcte levering

Volgende dag iN huis en originele goed passende onderdeel

goed en snel advies.

snel en vakkundig

Onderdelen snel bezorgd

Snel levering

De gebruiksaanwijzing kon beter (met duidelijke tekening)

Beste, Wij bestelden een set wielspanbanden voor de auto op de trailer te bevestigen. Aangezien het stalen velgen zijn hebben we de tussenstukken aan de voorzijde van de velgen met stalen eivormige ringen geplaatst. Na 150 km tijdens een stoppauze hebben we vastgesteld dat de riemen konden aangespannen worden en dat de stalen ring van een wiel gedraaid was. Na alles terug in orde te plaatsen zijn we vetrokken. Na nog een 150 km gereden te hebben werden we verwittigd dat onze lading losgekomen was. Een van de spanbanden was losgekomen en hing aan de zijkant van de trailer te bengelen. De 3 andere waren ook terug gelost door het draaien van de ovale ringen. We hebben ze alle 4 vervangen door de gewone lussen. De riemen zijn niet meer losgekomen tijdens de reis van 1600 km. De riemen vertonen wel al slijtage. Mochten de ovale ringen vervangen worden door ronde dan zou dit m.i. niet kunnen voorvallen. Hopelijk kunnen we veilig met deze riemen nog terug thuis geraken.

snelle levering en geode kwaliteit

perfect

Over Masta Aanhangwagens

Masta Aanhangwagens is specialist in alles wat met aanhangwagen te maken heeft. Of het nu gaat om een kleine bagagewagen voor particulier gebruik of een kipper voor intensief dagelijks zakelijk gebruik. Wij hebben de onderdelen voor vrijwel alle merken aanhangwagens op voorraad en kunnen nieuwe aanhangwagens snel leveren!