gemanipuleerde bestelling

Ik kreeg een mail dat mijn bestelling verzonden was. Daarna kreeg ik een mail dat men in plaats van de bestelde rozemarijn doodleuk basilicum had gestuurd omdat de rozemarijn niet meer voorhanden was!!! Daar had ik helemaal niet mee ingestemd en dat was ook zeker mijn keuze niet. Ik vind het niet kunnen dat de handelaar in plaats van de klant beslist wat er uiteindelijk gekocht wordt! Super spijtig. Dit is geen correcte handelswijze, het is bedrog. Wat wel een leuke verrassing was is dat de verpakking van de zaden ook biologisch afbreekbaar is.

Bij elk artikele een duidelijke informatie - snel geleverd - faire prijs

Snelle levering - een aanrader!

Goede kwaliteit, correcte levering.

Goede kwaliteit, correcte levering.

Alles helemaal in orde!

Overzichtelijke site en alles perfect geleverd!

snelle levering , goede kwaliteit

duidelijke informatie op de site , schappelijke prijzen , snelle levering . wat jammer was , dat ik de bezorging door DHL omgezet had naar een avondlevering via de verzendlink maar dat het gewoon een pakje was dat door de brievenbus werd gegooid . Ik had dus niet thuis hoeven blijven . zou handig zijn als dat vermeld wordt in de verzend info :-)

Schappelijk geprijsd, snelle bezorging, prima verpakt

Ook al staat bij levering vermeld dat de gebruiksinstructies niet bijgeleverd worden, is de informatie op de verpakking ruim voldoende om te beginnen. Kiemtijd en -plek (licht of donker) staan namelijk aangegeven op het etiket. Gistermiddag binnengekregen, gisteravond al flink wat kiem neergezet en vandaag al lichte veranderingen in de zaadjes. Ik heb er vertrouwen in. Als de ontwikkeling zich, zoals ik verwacht, positief doorzet, zal ik snel weer bestellen.

Professioneel en ecologisch verpakte producten.

De produkten zijn zeer professioneel en ecologisch ingepakt.Ik ben zeer tevreden.Top!

Snelle levering en goede producten

Ik bestel al enige tijd producten bij dit bedrijf. Ik ben erg tevreden over de kwaliteit, snelle levering en klantvriendelijkheid. Het bedrijf doet wat het belooft.

Snelle en voordelige levering

Prima producten en levering snel gegaan

Prima producten en levering snel gegaan

Snelle levering, Heerlijke thee

Ik bestelde voor het eerst, voornamelijk voor de Eucalyptusthee, maar kon het niet laten meerdere theeën te bestellen. De Eucalyptus is heerlijk fris en geurig en deze ga ik gebruiken in een fijne verkoudheid theemix. Het pakketje werd super snel bezorgd, zondag besteld en dinsdag in huis. Ik kom zeker in de toekomst terug.

Prima thee, jammer dat de etiketten zo groot zijn en niet makkelijk te verwijderen zijn, zo blijft er weinig over van de zakjes om in de vuilbak te gooien

Snel, duidelijk en probleemloze levering!

Er was een klein probleempje met de bezorger maar In Cycle heeft dit zelf opgepakt. Al met al een erg tevreden klant!

Niks om aan te merken alles ging goed.

Mooie producten en een snel genoege levering

Witte thee en eucalyptus thee besteld. De witte smaakt heel goed en de eucalyptus thee, door God ingegeven om te kopen, werkt genezend voor mijn longen, ik merkte het. Prijs God! Erg tevreden

Thee uitstekend, bij goede prijs

Pakket net iets te klein om netjes in de brievenbus te doen, toch werd dit door DNL geforceerd er in gedrukt! Moest met veel moeite worden opengemaakt. Niet netjes van dhl, maar kan indervangen worden door verpakking iets kleiner te maken.

HEERLIJKE THEE EN GOEIE LEVERING

Ik had elders thee besteld voor €10,- korting maar de thee van into the cycle is geuriger en daardoor smaakvoller. daarom opnieuw teruggekeerd.

Super fijne levering, ruim assortiment ik ben enorm tevreden!

De thee werd binnen 48 uur geleverd. Het was netjes verpakt in verschillende zakken. Er is een ruime keus met heerlijk smaken om uit te kiezen. Into the cycle is zeker een aanrader als je op zoekt bent naar biologische thee

Heel goede ervaringen

Ik ben al langere tijd vaste klant naar volle tevredenheid!!

Vlotte afhandeling en een goed product (kiemt direct)

Snelle afhandeling van de bestelling ( het pakketje zou goedkoper verstuurd kunnen worden omdat het door de brievenbus paste), maar in goede orde ontvangen. Direct begonnen met de inweek periode en het twee maal daags spoelen. Tot nu toe (3dagen) nog niet kunnen "oogsten".

goed, correct en snelle levering

momenteel met alles tevreden, maar heb nog niet alles gekweekt of opgeeten 😊 duidelijke website, correcte en snelle afhandeling en levering. Alles ziet er ook goed uit.

Prima eerste ervaring

Heel snel geleverd en keurig verpakt alles.

Produkt als omschreven.Snelle bezorging.Top!

Bestelde produkten de volgende dag in huis. Netjes verpakt. Voor herhaling vatbaar!

Het was heel fijn ingepakt en kwam heel snel aan

Een blijver!!

Ben al langer klant, goede service snelle levering en prima kiemzaden voor een betaalbare prijs absoluut een aanrader!!