Veel bio en grootverpakkingen

Blij dat er voldoende keuze is in biologische kruidenthee en in grotere verpakkingen. Er wordt veel informatie gegeven over het kruid maar de herkomst is niet helemaal duidelijk. Wel wordt de algemene herkomst aangegeven waar gewoonlijk de thee vandaan komt. Wat mij betreft mag echt transparant zijn welke landen het vandaan komt. Ook al is dit misschien wisselend afhankelijk van oogst. Vlotte levering. Met een paar grote verpakkingen zit je zo aan de gratis verzending. Dat vind ik persoonlijk voordelig.

Snel, duidelijk en goede kwaliteit.

Probleemloos.

Zachte thee, tòch pittig! heel lekker

Dus ja. zodra het op is, komen we wel weer terug. We willen niet zonder thee nee

Geen thee kan dit evenaren

De smaak is geweldig, wil niks anders meer. Je proeft de kwaliteit. Ondanks de prijs is dit de enige thee die ik nog drink. Vooral een enorme fan van de zoethout.

Goede produkten en snelle service!

Ik ben eigenlijk al heel lang klant van jullie, maar heb een hele tijd gehad dat ik niks meer bestelde .Dat ligt niet aan jullie, maar ik ben met vele dingen bezig!! Ik ben altijd zeer tevreden over hetgeen ik bestelde en jullie service, ik hoop het allerbeste voor jullie!

Mooie biologische produkten voor een schappelijke prijs

Snelle verzending...nette prijzen voor kiemzaden en ondertussen ook nog wat theesoorten besteld. Ik ben ontzettend tevreden met alle produkten.

Goede service bij problemen

Zending niet ontvangen in eerste instantie Is na contact keurig opgelost enndaarna bestelling snel ontvangen Compliment voor de geboden oplossing

Snel, verzorgd, lekker!

Al jaren mijn vaste theeleverancier. Met de fiets! Kwalithee!

snelle levering en goed product

niets meer toe te voegen

Héérlijke biologische thee, snel verzonden en duurzaam verpakt!

In de webshop van Into the Cycle vind je volop biologische thee (en zaden) die snel en duurzaam verzonden worden. Hierbij wordt het cradle to cradle model toegepast, wat ons erg aanspreekt.

Na een uurtje had ik al een track and trace ontvangen

Goed betrouwbaar top

Goed betrouwbaar top, mooi bedrijf

Super service, fantastische produkten!

Prima geregeld

Mijn eerste bestelling bij Into The Cycle Verpakking goed product goed en snel geleverd

Snelle service, heldere communicatie

Blij met de simpele en snelle service en de eerste kiemen komen al op. Ga zeker vaker bestellen.

Zeer bevredigend

Mijn eerste ervaring met jullie was zeer positief. Het enige probleem was de betaling, deze kwam in een loop terecht waardoor ik dacht dat de betaling niet was doorgegaan. Ik heb bijna direct daarna een nieuwe wat aangepaste bestelling geplaatst waarbij de betaling wel onmiddelijk werd afgewerkt. Hierdoor heb ik vele artikelen 2 of wel 3 dubbel aangekregen. Ik zal in het vervolg bij het zien van een loop langer moeten wachten ! Mevr.Verbeke Ingrid

Lekkere biologische thee fijne prijs kwaliteit en de bezorging in 1 woord wauw nog nooit iets zo snel geleverd gekregen

Goede bezorging

Ik heb voor het eerst besteld en 1 van de zaadjes de bio lavendel gezaaid vandaag. Hoop dat het goede plantjes worden waarmee ik met de lavendel kan gaan werken in de keuken. De kiemzaadjes van broccolikers en de tuinkers. De jasmijn thee al wel paar x gedronken en is erg lekker.

De bezorging was goed. Echter een zakje was bij het openmaken van pakket al open...de mosterdkerszaadjes..een deel ervan zwerfde dus los door de verpakking. Later bleek dat er een opening was in punt van verpakking afbreekbare folie. Ik had geen zin om erachterna te bellen/mailen. Ik moet ook hele week werken. Dus laat maar. Ik weet niet of ik weer een bestelling zou doen...Ik hoef geen reactie terug op dit bericht.

Heel goed service

prima producten, snelle levering

snelle levering en goede kwaliteit kiemzaden

Prima levering ( brievenbus) en goed product.

Goede levering en product.

Ruime keuze, goede kwaliteit

Leuk assortiment aan verschillende theesoorten. Hoge kwaliteit.

snelle levering!

De zakjes zijn een beetje klein maar prima om het een keer uit te proberen.

Goed!

Hier bestel ik al jaren thee.