Heerlijke thee

Thee besteld en snel binnen gekregen. Heerlijke thee. Perpermunt, Lindenbloeseem, zoethout. Top.

Prima. Pakketje werd verstuurd dmv dhl. Hier is iets misgegaan derhalve geen pakketje. Is super opgepakt door into the cycle. En opnieuw verstuurd met post nl. Top gedaan!!

Zowel kwaliteit van het product als de kwaliteit van de service is toppie!

zeer goed

uitgebreide bestelling gedaan die vlot afgehandeld is en heel goed verpakt is aangekomen

Snelle nette levering, prima kwaliteit en prijs, top!!

Zeer tevreden!

kwaliteit en goede service

kwaliteit en goede service

Goede webshop met uitstekende producten

Heel tevreden over prijs kwaliteit en de bestelling de volgende dag al in huis..

Prijs en kwaliteit is in verhouding.. ik ga vaker bestellen..

Met een dag geleverd

Bestellen Maul bevestiging Snelle levering

Goede prijs-kwaliteitsverhouding

Groot assortiment aan thee met een goede prijs-kwaliteitsverhouding. Bestel hier al langere tijd, altijd goed bevallen.

helemaal goed. accuraat en snel

bestellen en de volgende dag in huis!!!!

Snelle levering.

In deze tijd schiet een (beloofde) snelle levering er nog al eens bij in. Dit is bij jullie niet het geval !

goede kwaliteit, snelle service

Ga zo door.

Fijne producten, goede levering

Ik vind het een fijne webshop, biologisch verpakkingsmateriaal en ze leveren erg snel. Ik bestel hier voortaan mijn thee.

Goeie service!

Snel geleverd van het juiste Basilicumzaad

Vorig jaar de juiste basilicumsoort kunnen zaaien bij Into the Circle vandaag. Mooi bedrijf met biologische zaden. Past goed bij mijn manier van moestuinieren

Weer een prima levering.

Snel en keurig geleverd, zoals altijd.

Goed adres voor biologische thee!

Altijd snel verstuurd en goed verpakt! Vragen worden snel beantwoord. Bezorging via DHL is niet altijd even goed. Pakket was een keer kwijt maar dit is goed en snel opgelost door de webwinkel. Goede service, klantgericht!

Fast Delivery & Love the Sustainable Packaging

Already grown first batcha and they are yummy!

Goede verhouding prijs kwaliteit.

Ik ben zeer tevreden over de kwaliteit van jullie producten.Wat mij wel een beetje stoort is dat de prijzen op de website exclusief b.t.w. zijn.Waarom wordt hiervoor gekozen?

Hartelijk dank voor de beoordeling. De prijzen op de productpagina zijn inclusief BTW. Bij het afrekenen of op de factuur wordt de BTW nog uitgesplitst. Misschien heeft dit de verwarring gegeven dat de prijzen exclusief BTW zouden zijn.

snelle en betrouwbare levering

snelle en betrouwbare levering

Duidelijke site, snel verstuurt, goed verpakt

Zie boven

Snelle levering en netjes verpakt. Vanwege het weer nog niet aan het zaaien maar ik verwacht dat het ook goed zal gaan. Ook veel leuke keuze.

Misschien wel een idee om plastic te vervangen voor een ander inpak alternatief?

Bedankt voor de beoordeling. De kiemzaden zijn verpakt in biologisch afbreekbaar folie. Het folie wordt op natuurlijke wijze afgebroken en heeft als grondstof cellulose.