Dagelijkse verwennerij

Goede service, topproduct

Snelle service zonder poespas

Heldere website en snelle service zonder poespas, netjes ingepakt zonder al te veel plastic. Fijn!

Uitstekende producten, snelle service

De producten zien er erg goed uit, met zorg uitgekozen. De kiemgroenten, die ik ondertussen heb uitgeprobeerd, zijn erg smaakvol.

Mooie producten

Mooie producten

Goede producten, snelle service

zie hierboven

Alles is goed verlopen, maar er is een minpuntje : we kregen geen mail welke dag en tussen welke uren het pakje ging geleverd worden! We zijn dan maar enkele dagen moeten thuisblijven!!! We zijn gepensioneerd maar moeten ook wel eens naar de winkel of ergens anders naartoe

Fijn dat mijn bestelling als brievenbus bestelling kwam, hierdoor hoefde ik niet thuis te zijn.

Ik zou graag de mogelijkheid hebben om een factuur te ontvangen zodat ik in de toekomst nog bij u kan bestellen

Bedankt voor uw beoordeling. De BTW factuur is zojuist per e-mail naar u toegestuurd.

Snelle levering, goede communicatie

Snelle levering, goede communicatie

Goede service en heerlijke thee!!!

De Biologische Sencha en Jasmijn Thee zijn heerlijk een echt een aanrader.

Goede producten, goede afhandeling!

Het is zeer prettig om te weten dat de producten biologisch zijn. En natuurlijk de grote keuze van al deze producten, super! Verder een prettige website en makkelijk bestelbaar.

Goede kwaliteit en nette snelle levering!

Zeer goede ervaring!

Snel lekkere, aparte thee

De bestelling kwam mooi op tijd. De thee is echt heel erg lekker. Niet de meuk uit een supermarkt, maar échte thee. Je proeft het verschil!

Absoluut een aanrader

Ik ben er al lang klant dat zegt denk ik genoeg!!

Ruime keus; waar voor je geld

Verschillende soorten (kruiden)thee gekocht. Kwaliteit is echt super. Groot nadeel is dat de thee elders (supermarkt thee en dergelijke) niet meer te drinken is.

Lekkere thee voor een redelijke prijs.

De groene- en kamillethee die ik geregeld bestel worden altijd netjes, snel en tegen een redelijke prijs geleverd. Uitstekende kwaliteit.

Geweldige bio kruiden(thee)

Duidelijke en overzichtelijke site, heerlijke bio producten en de theetjes zijn erg lekker! Levering binnen 1 dag, ik kom zeker nog een keer (online) terug.

Altijd betrouwbare snelle levering

Ik bestel hier altijd 3 soorten thee; zoethout, kaneel en japanse sencha. Ik wist niet dat zoethout thee zo lekker was! Je wilt hierna nooit meer zoethout van de supermarkt. Alles smaakt puur en ik wil het eigenlijk niet meer elders bestellen vanwege de smaak. Jammer dat ze bij deze site alleen thee en zaadjes hebben, want van mij part mogen ze de boel uitbreiden!

heerlijke thee, fantastische service

De producten zijn van heel hoge kwaliteit, komen netjes verpakt toe en de levering gebeurd heel snel. Ik heb kocht al op verschillende andere plekken biokruideninfusies maar ik vind nergens de kwaliteit van Into the Cycle. Een absolute aanrader.

goede kwaliteit voor redelijke prijs

het bestelde werd snel geleverd

Op tijd geleverd en bijna volgens mijn verwachting...

Ik had kiemzaden gekocht (€73). In de levering ontbrak een verpakking. Dezelfde avond een mailtje gestuurd en binnen een uur had ik antwoord. Twee dagen later werd het ontbrekende pakje bezorgd.

Goeie webshop

service en goede producten

zeer behulpzaam

ik kon alles direct per email regelen, en ze hebben keurig volgens afspraak geleverd

Snelle levering!

Goede prijskwaliteit en nette snelle levering!!